quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
wat voor stand heb je zin in?quote:
Je hebt nog geen antwoord gegeven op al onze meelevende vragen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef IHVK het volgende:
Ik ga zo misschien de baby zien. Ze heeft pikzwart haar hoor ik
Gewoon authentic?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef MinatoNamikaze het volgende:
Heeft iemand linkje voor mij van zwarte suede vans die ik kan bestellen?
iste dat is het moeilijke, niet de authentic maar hmm wacht even ik zoek afbeelding,quote:
Mooiquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:50 schreef IHVK het volgende:
Naam: Leyla
Volbloed NL? Nee half NL half Turks
En natuurlijk schaam ik me niet Emel maar ben ik trots!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[ afbeelding ]vraagje he wat vinden jullie van die bruine,
Dayi/amca?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef IHVK het volgende:
Wat stellen jullie rare vragen , van mijn tante en oom dus.
WTF is dat manquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[ afbeelding ]vraagje he wat vinden jullie van die bruine,
Hoe oud zijn die dan, al mijn tante en ooms zijn al in de 40 of ouderquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef IHVK het volgende:
Wat stellen jullie rare vragen , van mijn tante en oom dus.
quote:Turkije en Öcalan praten over einde geweld'
Gepubliceerd: vandaag 14:36
Update: vandaag 14:55
De Turkse regering overlegt met Abdullah Öcalan, de gevangen leider van de Koerdische rebellenbeweging PKK, over het beëindigen van het geweld. Dat heeft een advocaat van Öcalan dinsdag laten weten.
Aysel Tugluk, advocaat van Öcalan, zei dat hij uit gesprekken met zijn cliënt de indruk heeft gekregen dat een vreedzame oplossing nabij is voor het conflict tussen de Koerdische separatisten en de Turkse regering. Öcalan zou hebben gerept van serieuze gesprekken met vertegenwoordigers van de regering.
Van de kant van de Turkse regering is geen reactie gekomen op de mededeling van de advocaat van Öcalan dat over het beëindigen van het geweld wordt onderhandeld.
Öcalan werd in 1999 ter dood veroordeeld wegens hoogverraad en het leiden van het Koerdische gewapende verzet. Zijn vonnis werd in 2002 omgezet in levenslang.
De PKK vecht al ruim een kwart eeuw voor zelfbestuur in het door Koerden gedomineerde deel van Turkije. In augustus kondigde de beweging eenzijdig een bestand af. Dit staakt-het-vuren verlengde de PKK eerder deze week tot aan de verkiezingen van vermoedelijk juni volgend jaar.
typische half om half naamquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:50 schreef IHVK het volgende:
Naam: Leyla
Volbloed NL? Nee half NL half Turks
En natuurlijk schaam ik me niet Emel maar ben ik trots!
Je kan wel even hier kijken: http://www.karmaloop.com/(...)Number=1,pageSize=48quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:55 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
schoenen, ik vind dat dat paarse het verpest amk
Zijn dat vans dan? Heb de site even gecheckt en alles daar is nog lelijker dan deze van jou.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:55 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
schoenen, ik vind dat dat paarse het verpest amk
Dat werd vijf jaar terug ofzo toch ook gezegd? Dat hij de PKK opriep om geweld af te zweren en whatnot, is ook niet veel van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:56 schreef Slayage het volgende:
heeft iemand hier iets over gelezen?
[..]
smaken verschillen,quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn dat vans dan? Heb de site even gecheckt en alles daar is nog lelijker dan deze van jou.
[..]
Dat werd vijf jaar terug ofzo toch ook gezegd? Dat hij de PKK opriep om geweld af te zweren en whatnot, is ook niet veel van terecht gekomen.
Heeft hij überhaupt nog zeggenschap?
Ik werd ook geboren met blond haar en blauwe ogen. Nu heb ik bruin haar. Ies Niederlandse koeltoer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef IHVK het volgende:
Hm schijnbaar heeft ze toch licht haar en blauwe ogen.
(Turkse fixatie op blond en licht)
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef IHVK het volgende:
Hm schijnbaar heeft ze toch licht haar en blauwe ogen.
(Turkse fixatie op blond en licht)
Als het kan welquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef IHVK het volgende:
Ja willen jullie ook nog naam toenaam en favoriete kleur ofzo
?
Jullie lijken wel Google.
Seksist!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde dit grapje altijd al maken
Vrouw geeft andermans geld uit
Zo! Dat is modern. Toerkse chick met een Hollanderquote:
Heb zelf Nederlandse familie en ken vrijwel geen Turken die ook Nederlandse familie hebben, dan word ik nieuwsgierigquote:
In het nieuws omdat 'iemand' live op tv een hartaanval kreeg? Of was 't nog iemand met stature?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:53 schreef IHVK het volgende:
Net op het Turkse nieuws! Een hartaanval op live TV. Kijk nu tien keer naar hoe iemand hier doodging!!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef IHVK het volgende:
Ja willen jullie ook nog naam toenaam en favoriete kleur ofzo
?
Jullie lijken wel Google.
IBM (International Business and Marketing) in Rotterdam. Whyso? Interesse?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeg, wat studeer jij eigenlijk dat je Mandarijn leert?
Aantal mannen (bijv dayi) die met Nederlandse vrouwen een relatie hebben, iets minder modern.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef IHVK het volgende:
msnk ooh ik snap. Ja is vrij modern inderdaad.
Hoe zit het bij jou met NL familie?
Zoek een nieuwe studie en ben geinteresseerd in een aantal Aziatische talen (waaronder Mandarijn/Kantonees) dus was ik benieuwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:04 schreef o.us het volgende:
[..]
IBM (International Business and Marketing) in Rotterdam. Whyso? Interesse?
Word jij niet gek van je studie? Daar wordt denk ik constant met Engelse termen gestrooid?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen taalverloedering dit keer.
Geen irritante tyfus PI dit keerquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen taalverloedering dit keer.
Ah okay. Ben je geïnteresseerd in import en export, marketing, vreemde talen en culturen? Dan is het wel iets voor jou maar ze zijn het allang gestopt met aanbieden en mijn jaar was het laatste jaar dat ze mensen aannamen. Ik denk dat ik wel iets voor je heb. HR of HvA?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe studie en ben geinteresseerd in een aantal Aziatische talen (waaronder Mandarijn/Kantonees) dus was ik benieuwd
HvAquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ah okay. Ben je geïnteresseerd in import en export, marketing, vreemde talen en culturen? Dan is het wel iets voor jou maar ze zijn het allang gestopt met aanbieden en mijn jaar was het laatste jaar dat ze mensen aannamen. Ik denk dat ik wel iets voor je heb. HR of HvA?
Ach, misschien bijt jij je wel door dit heen of dit. Anders dit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:35 schreef msnk het volgende:
[..]
HvALaat 's zien
Hoewel ik Eco toch wel een beetje zat ben
ja hij zegt waarom wij geen outkering ofzo hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:44 schreef msnk het volgende:
Vay Allah, waarom heb ik geen uitkering? Zei dat nou?
En in dat eerste filmpje? Zegt ie iets over Job Cohen, kapot ayi ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:45 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
ja hij zegt waarom wij geen outkering ofzo haha
Kabadayi, voor zo ver het mij een beetje was overgekomen van mijn ouders betekende dit een nogal lompe brede turk die respect krijgt van andere mensen om zich heen ofzo :l? Althans van zijn neefjes etcquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:54 schreef msnk het volgende:
[..]
En in dat eerste filmpje? Zegt ie iets over Job Cohen, kapot ayi ofzo
Gaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:59 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
Kabadayi, voor zo ver het mij een beetje was overgekomen van mijn ouders betekende dit een nogal lompe brede turk die respect krijgt van andere mensen om zich heen ofzo :l? Althans van zijn neefjes etc
Die vraag stelde ik jaren terug ook aan trigger :pquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die vraag stelde ik jaren terug ook aan trigger :p
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
YouTube alweer gesloten door Turkije.Wat een vaag land is het ook soms.
soms hahahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
Ik las het net idd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
Wat minder obsessie met ataturk zou de machthebbers goed doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef AryaMehr het volgende:
Wat minder 'trots' zou men goed doen.
Wat minder depressief PI gebruik zou je goed doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat minder obsessie met ataturk zou de machthebbers goed doen.
Dat is wat ik bedoelde. De verering van Ataturk begint religieuze vormen te krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat minder obsessie met ataturk zou de machthebbers goed doen.
Da's toch haram, dat ze dat niet inzien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde. De verering van Ataturk begint religieuze vormen te krijgen.
Begint? Is juist aan het afbrokkelen if any, het was altijd al religieus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde. De verering van Ataturk begint religieuze vormen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |