quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
wat voor stand heb je zin in?quote:
Je hebt nog geen antwoord gegeven op al onze meelevende vragen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef IHVK het volgende:
Ik ga zo misschien de baby zien. Ze heeft pikzwart haar hoor ik
Gewoon authentic?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef MinatoNamikaze het volgende:
Heeft iemand linkje voor mij van zwarte suede vans die ik kan bestellen?
iste dat is het moeilijke, niet de authentic maar hmm wacht even ik zoek afbeelding,quote:
Mooiquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:50 schreef IHVK het volgende:
Naam: Leyla
Volbloed NL? Nee half NL half Turks
En natuurlijk schaam ik me niet Emel maar ben ik trots!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[ afbeelding ]vraagje he wat vinden jullie van die bruine,
Dayi/amca?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef IHVK het volgende:
Wat stellen jullie rare vragen , van mijn tante en oom dus.
WTF is dat manquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[ afbeelding ]vraagje he wat vinden jullie van die bruine,
Hoe oud zijn die dan, al mijn tante en ooms zijn al in de 40 of ouderquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef IHVK het volgende:
Wat stellen jullie rare vragen , van mijn tante en oom dus.
quote:Turkije en Öcalan praten over einde geweld'
Gepubliceerd: vandaag 14:36
Update: vandaag 14:55
De Turkse regering overlegt met Abdullah Öcalan, de gevangen leider van de Koerdische rebellenbeweging PKK, over het beëindigen van het geweld. Dat heeft een advocaat van Öcalan dinsdag laten weten.
Aysel Tugluk, advocaat van Öcalan, zei dat hij uit gesprekken met zijn cliënt de indruk heeft gekregen dat een vreedzame oplossing nabij is voor het conflict tussen de Koerdische separatisten en de Turkse regering. Öcalan zou hebben gerept van serieuze gesprekken met vertegenwoordigers van de regering.
Van de kant van de Turkse regering is geen reactie gekomen op de mededeling van de advocaat van Öcalan dat over het beëindigen van het geweld wordt onderhandeld.
Öcalan werd in 1999 ter dood veroordeeld wegens hoogverraad en het leiden van het Koerdische gewapende verzet. Zijn vonnis werd in 2002 omgezet in levenslang.
De PKK vecht al ruim een kwart eeuw voor zelfbestuur in het door Koerden gedomineerde deel van Turkije. In augustus kondigde de beweging eenzijdig een bestand af. Dit staakt-het-vuren verlengde de PKK eerder deze week tot aan de verkiezingen van vermoedelijk juni volgend jaar.
typische half om half naamquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:50 schreef IHVK het volgende:
Naam: Leyla
Volbloed NL? Nee half NL half Turks
En natuurlijk schaam ik me niet Emel maar ben ik trots!
Je kan wel even hier kijken: http://www.karmaloop.com/(...)Number=1,pageSize=48quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:55 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
schoenen, ik vind dat dat paarse het verpest amk
Zijn dat vans dan? Heb de site even gecheckt en alles daar is nog lelijker dan deze van jou.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:55 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
schoenen, ik vind dat dat paarse het verpest amk
Dat werd vijf jaar terug ofzo toch ook gezegd? Dat hij de PKK opriep om geweld af te zweren en whatnot, is ook niet veel van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:56 schreef Slayage het volgende:
heeft iemand hier iets over gelezen?
[..]
smaken verschillen,quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn dat vans dan? Heb de site even gecheckt en alles daar is nog lelijker dan deze van jou.
[..]
Dat werd vijf jaar terug ofzo toch ook gezegd? Dat hij de PKK opriep om geweld af te zweren en whatnot, is ook niet veel van terecht gekomen.
Heeft hij überhaupt nog zeggenschap?
Ik werd ook geboren met blond haar en blauwe ogen. Nu heb ik bruin haar. Ies Niederlandse koeltoer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef IHVK het volgende:
Hm schijnbaar heeft ze toch licht haar en blauwe ogen.
(Turkse fixatie op blond en licht)
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef IHVK het volgende:
Hm schijnbaar heeft ze toch licht haar en blauwe ogen.
(Turkse fixatie op blond en licht)
Als het kan welquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef IHVK het volgende:
Ja willen jullie ook nog naam toenaam en favoriete kleur ofzo
?
Jullie lijken wel Google.
Seksist!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde dit grapje altijd al maken
Vrouw geeft andermans geld uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |