Waar naar Turkije ga je?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:51 schreef Dubish het volgende:
Voor het eerst deze zomer-vakantie met de auto naar Turkije, kan niet wachten.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:51 schreef Dubish het volgende:
Voor het eerst deze zomer-vakantie met de auto naar Turkije, kan niet wachten.
amenthquote:Op maandag 9 mei 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
deden wij vroeger altijd, was altijd wel chill. hoe ga je rijde
Nog nooit met de auto gegaan, lijkt me ook wel leuk voor eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:02 schreef Dubish het volgende:
Nevşehir, Ik ga wel bijna elke jaar met de vliegtuig. Maar met de auto lijkt me veel leuker.
We gaan met 3 auto's , Volgens Google Maps gaan we door 5 landen heen, waarvan Duitsland het langst gaat duren. Ach ja ik volg gewoon de instructies van mijn navigatiesysteem.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
deden wij vroeger altijd, was altijd wel chill. hoe ga je rijde
Nop geen boot, gewoon rechtstreeks naar Turkije.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Neem je de boot vanuit Italie of ga je direkt tuffen door Oost-Europa?
Ik zeg DOEN!quote:Op maandag 9 mei 2011 02:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nog nooit met de auto gegaan, lijkt me ook wel leuk voor eens.
Dat viel mij ook op ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Van de VS en China weten ze ook al niet veel af, wel leuk dat ze Duitsers sympathieker vinden dan Nederlanders.
Het is ook niet iets waar je trots op hoeft te zijn hoor. Het zijn vooralsnog geen echte Turken. Ze komen niet uit Turkije, hebben nooit bij een Turkse club gespeeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Het ziet er naar uit dat ook Hamit Altıntop, die na dit seizoen transfervrij is, naar Real gaat verhuizen. Dat worden dus 3 Turken bij de Galácticos. Had ik een jaartje terug niet durven dromen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |