Dat is een direct message. Verbeter die taalfout(en) in je zin en ik vertel je hoe het werkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef savas198520 het volgende:
zargon heb je bericht gelezen. is dat een prive bericht. heb net in me inbox gekeken zit is leeg ?
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef savas198520 het volgende:
zargon heb je bericht gelezen. is dat een prive bericht. heb net in me inbox gekeken die is leeg ?
Bezittelijk voornaamwoord. Zoek het op, lees het, inhaleer het, pas het toe.quote:
Vooral Kurtlar vadisiquote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkse series... Je wordt er hersendood van.
Nou... Eerlijk gezegd is Kurtlar Vadisi nog best te doen vergeleken met de andere rommel die wordt geproduceerd. Het kan nog erger trouwens. Series zijn nog best okay vergeleken met de vrouwenprogramma's. Daar krijg ik echt moordneigingen van.quote:
Vrouwenprogramma's zijn hier ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou... Eerlijk gezegd is Kurtlar Vadisi nog best te doen vergeleken met de andere rommel die wordt geproduceerd. Het kan nog erger trouwens. Series zijn nog best okay vergeleken met de vrouwenprogramma's. Daar krijg ik echt moordneigingen van.
Oeh, Televole! Dat was inderdaad best leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen Televolle keek ik vroeger weleens thuis, daar hadden we een schotel.
Verder doet het mij niks die Turkse TV, veel reclame ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |