quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ahhah al die zwarte lijkt wel mijn potje nutellaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen versieren? iedereen kan 't leren!![]()
http://www.efukt.com/2372_Sexually_Harrassed_In_Public.html
lekker man ga je nog wat doen dan maandagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb maandag nog lekker vrij arkadassen
Er was zo'n dans in Brazilië of iets dergelijks, min of meer een seksdans. Ik kan dat topic niet vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen versieren? iedereen kan 't leren!![]()
http://www.efukt.com/2372_Sexually_Harrassed_In_Public.html
uitslapen..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
lekker man ga je nog wat doen dan maandag
De uitspraak van arkadassen lijkt trouwens verdomd veel op de uitspraak van het Turkse woord arkadasın.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb maandag nog lekker vrij arkadassen
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haat jij je vagina ook?
http://www.efukt.com/20862_Lindsay_Hates_Her_Vagina.html
Niemand die het weet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er was zo'n dans in Brazilië of iets dergelijks, min of meer een seksdans. Ik kan dat topic niet vinden.
Iemand een idee wat ik bedoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ja, maar geen idee meer hoe het heet. Volgens mij was het verboden ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niemand die het weet?
Argh, ik kan niet slapen voordat ik het heb gevonden..
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Say what:gast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist zeker dat ik erin had gepost, maar niet met welke username.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee meer hoe het heet. Volgens mij was het verboden ofzo.
Fucked up is dat he.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:51 schreef Doler12 het volgende:
Het is zo laat al weer! De vogeltjes zijn weer druk aan het fluiten!
Dat is een direct message. Verbeter die taalfout(en) in je zin en ik vertel je hoe het werkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef savas198520 het volgende:
zargon heb je bericht gelezen. is dat een prive bericht. heb net in me inbox gekeken zit is leeg ?
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef savas198520 het volgende:
zargon heb je bericht gelezen. is dat een prive bericht. heb net in me inbox gekeken die is leeg ?
Bezittelijk voornaamwoord. Zoek het op, lees het, inhaleer het, pas het toe.quote:
Vooral Kurtlar vadisiquote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkse series... Je wordt er hersendood van.
Nou... Eerlijk gezegd is Kurtlar Vadisi nog best te doen vergeleken met de andere rommel die wordt geproduceerd. Het kan nog erger trouwens. Series zijn nog best okay vergeleken met de vrouwenprogramma's. Daar krijg ik echt moordneigingen van.quote:
Vrouwenprogramma's zijn hier ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou... Eerlijk gezegd is Kurtlar Vadisi nog best te doen vergeleken met de andere rommel die wordt geproduceerd. Het kan nog erger trouwens. Series zijn nog best okay vergeleken met de vrouwenprogramma's. Daar krijg ik echt moordneigingen van.
Oeh, Televole! Dat was inderdaad best leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen Televolle keek ik vroeger weleens thuis, daar hadden we een schotel.
Verder doet het mij niks die Turkse TV, veel reclame ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |