Waar naar Turkije ga je?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:51 schreef Dubish het volgende:
Voor het eerst deze zomer-vakantie met de auto naar Turkije, kan niet wachten.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:51 schreef Dubish het volgende:
Voor het eerst deze zomer-vakantie met de auto naar Turkije, kan niet wachten.
amenthquote:Op maandag 9 mei 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
deden wij vroeger altijd, was altijd wel chill. hoe ga je rijde
Nog nooit met de auto gegaan, lijkt me ook wel leuk voor eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:02 schreef Dubish het volgende:
Nevşehir, Ik ga wel bijna elke jaar met de vliegtuig. Maar met de auto lijkt me veel leuker.
We gaan met 3 auto's , Volgens Google Maps gaan we door 5 landen heen, waarvan Duitsland het langst gaat duren. Ach ja ik volg gewoon de instructies van mijn navigatiesysteem.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
deden wij vroeger altijd, was altijd wel chill. hoe ga je rijde
Nop geen boot, gewoon rechtstreeks naar Turkije.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Neem je de boot vanuit Italie of ga je direkt tuffen door Oost-Europa?
Ik zeg DOEN!quote:Op maandag 9 mei 2011 02:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nog nooit met de auto gegaan, lijkt me ook wel leuk voor eens.
Dat viel mij ook op ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Van de VS en China weten ze ook al niet veel af, wel leuk dat ze Duitsers sympathieker vinden dan Nederlanders.
Het is ook niet iets waar je trots op hoeft te zijn hoor. Het zijn vooralsnog geen echte Turken. Ze komen niet uit Turkije, hebben nooit bij een Turkse club gespeeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Het ziet er naar uit dat ook Hamit Altıntop, die na dit seizoen transfervrij is, naar Real gaat verhuizen. Dat worden dus 3 Turken bij de Galácticos. Had ik een jaartje terug niet durven dromen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef savas198520 het volgende:
via een vriend die hier ook account had savas1985
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef savas198520 het volgende:
nee die gozer had een ban gekregen zei die
Nee, liever niet.quote:
Helaas nu welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Hakki het volgende:
hahaha, ik had deze topic nog niet eens gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je er iets beschamends mee gepost? Hm?!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Maar ik kan je verzekeren dat ik met dat account nooit in een turkentopic heb gepost
Oke.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Maar ik kan je verzekeren dat ik met dat account nooit in een turkentopic heb gepost
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas nu wel
Nahh gitmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die users blijven toch nooit hangen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas nu wel
tsss, je doet net of ik zo dom ben maar ik ben echt wel slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
Niet zo bescheiden doen jij!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef Hakki het volgende:
[..]
tsss, je doet net of ik zo dom ben maar ik ben echt wel slim
quote:
ik heb alles voor elkaar, huis, auto, vrouwtjes, genoeg te eten.quote:
sorry, ik wil niet beledigen ofzo, maar ik noem ze altijd zo, gewoonte hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg kriebels wanneer men het heeft over "vrouwtjes".
Bij welk land zijn ze nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef zarGon het volgende:
Niet boeiend totdat er gestemd kan worden. Trekken alle Turken tegelijk hun mobiel tevoorschijn om te sms'en, zonder geluisterd te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslaafd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef zarGon het volgende:
Fietsend niet kunnen typen en dus maar vier tabs openen en je post alvast typen zodat je op de fiets kan posten,!
Ik ben heel goed in niet-fietsend kunnen typen. Alleen fietsend niet kunnen typen lukt me niet zo goed.quote:
Wat een liefde, dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je alleen langskomt wanneer ik taalfouten maak, maak ik ze wel vaker.
Wilde net zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef zarGon het volgende:
Wacht... Fietsend niet kunnen typen lukt me juist heel goed.
Pff. Vermoeiend.
AYCAAAquote:
Gaan we nog op een rotonde sumo worstelenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je die PI blijft gebruiken kun je mijn herenliefde vergeten..
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gaan we nog op een rotonde sumo worstelen?
Beetje fut in je tekst a.u.b. ~! SEI DOCH NICHT SO EMOquote:
Ik ben permanent bedroefd, wie vermindert mijn verdriet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je die PI blijft gebruiken kun je mijn herenliefde vergeten..
Ik, Ik, Ik, Ga zelfs bodystockings dragen voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben permanent bedroefd, wie vermindert mijn verdriet?
Neh, niet voor jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beetje fut in je tekst a.u.b. ~! SEI DOCH NICHT SO EMO
Wat als ik je kom bezoekenquote:
FUUUU~!quote:
Heel hardquote:
die rechter heeft flap oren XD~! en ik ben best breed gebouwdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat worstelen nou maar aan de mannen over![]()
![]()
[ afbeelding ]
Travestietje in de dop. Dat je dit allemaal voor mij over hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik, Ik, Ik, Ga zelfs bodystockings dragen voor je
Wie niet toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Travestietje in de dop. Dat je dit allemaal voor mij over hebt.
Mannen zonder borsthaar,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat worstelen nou maar aan de mannen over![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |