Bij welk land zijn ze nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef zarGon het volgende:
Niet boeiend totdat er gestemd kan worden. Trekken alle Turken tegelijk hun mobiel tevoorschijn om te sms'en, zonder geluisterd te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslaafd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef zarGon het volgende:
Fietsend niet kunnen typen en dus maar vier tabs openen en je post alvast typen zodat je op de fiets kan posten,!
Ik ben heel goed in niet-fietsend kunnen typen. Alleen fietsend niet kunnen typen lukt me niet zo goed.quote:
Wat een liefde, dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je alleen langskomt wanneer ik taalfouten maak, maak ik ze wel vaker.
Wilde net zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef zarGon het volgende:
Wacht... Fietsend niet kunnen typen lukt me juist heel goed.
Pff. Vermoeiend.
AYCAAAquote:
Gaan we nog op een rotonde sumo worstelenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je die PI blijft gebruiken kun je mijn herenliefde vergeten..
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gaan we nog op een rotonde sumo worstelen?
Beetje fut in je tekst a.u.b. ~! SEI DOCH NICHT SO EMOquote:
Ik ben permanent bedroefd, wie vermindert mijn verdriet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je die PI blijft gebruiken kun je mijn herenliefde vergeten..
Ik, Ik, Ik, Ga zelfs bodystockings dragen voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben permanent bedroefd, wie vermindert mijn verdriet?
Neh, niet voor jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beetje fut in je tekst a.u.b. ~! SEI DOCH NICHT SO EMO
Wat als ik je kom bezoekenquote:
FUUUU~!quote:
Heel hardquote:
die rechter heeft flap oren XD~! en ik ben best breed gebouwdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat worstelen nou maar aan de mannen over![]()
![]()
[ afbeelding ]
Travestietje in de dop. Dat je dit allemaal voor mij over hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik, Ik, Ik, Ga zelfs bodystockings dragen voor je
Wie niet toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Travestietje in de dop. Dat je dit allemaal voor mij over hebt.
Mannen zonder borsthaar,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat worstelen nou maar aan de mannen over![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |