quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef savas198520 het volgende:
via een vriend die hier ook account had savas1985
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef savas198520 het volgende:
nee die gozer had een ban gekregen zei die
Nee, liever niet.quote:
Helaas nu welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Hakki het volgende:
hahaha, ik had deze topic nog niet eens gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je er iets beschamends mee gepost? Hm?!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Maar ik kan je verzekeren dat ik met dat account nooit in een turkentopic heb gepost
Oke.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Maar ik kan je verzekeren dat ik met dat account nooit in een turkentopic heb gepost
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas nu wel
Nahh gitmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die users blijven toch nooit hangen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas nu wel
tsss, je doet net of ik zo dom ben maar ik ben echt wel slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
Niet zo bescheiden doen jij!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef Hakki het volgende:
[..]
tsss, je doet net of ik zo dom ben maar ik ben echt wel slim
quote:
ik heb alles voor elkaar, huis, auto, vrouwtjes, genoeg te eten.quote:
sorry, ik wil niet beledigen ofzo, maar ik noem ze altijd zo, gewoonte hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg kriebels wanneer men het heeft over "vrouwtjes".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |