Ja zarGon abi wanneer gaan we ons borsten harsenquote:
Ervaringquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat gebrek aan borsthaar compenseren ze volgens de legende met een behoorlijke vacht op de bips hoor
Dont pick up the soapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Jarenlang aan voetbal gedaan en ging ook weleens naar de sauna dus tja![]()
Heb jij wel borstharen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ja zarGon abi wanneer gaan we ons borsten harsen?
Meer dan jij kan dromenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij wel borstharen?. Donshaartjes moet je laten man, die zijn lekker zacht.
.
Ik vond Turkije zwak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef zarGon het volgende:
Ik kom er net achter dat de ESC die uitgezonden wordt pas de eerste halve finale is..
Vond het al vreemd dat het op een andere dag viel dan zaterdag..
Dat heb al verteld hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog steeds niet zeker weet wat jouw afkomst is....
Ik heb eerder een gesprek met je gehad erover, ja. Mag ik weten hoe je heet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat heb al verteld hoor.Al was het maanden geleden natuurlijk.
wat is er anders erg aan het woord 'vrouwtjes'?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef zarGon het volgende:
Mensen die te snel sorry zeggen, te vaak sorry zeggen en denken dat ze iemand hebben beledigd omdat ze verkleinwoorden hebben gebruikt...
Je wil mij aan het huilen krijgen, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |