Aandacht waarschijnlijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 02:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. "Esra Erol ile izdivaç" of zo, waarom zou je op TV willen trouwen
?
De horror!quote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mijn moeder het best vaak kijkt.
klap die bitch tantoe hardquote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mijn moeder het best vaak kijkt.
Hoe wanhopig ben je dan hequote:Op zondag 8 mei 2011 02:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. "Esra Erol ile izdivaç" of zo, waarom zou je op TV willen trouwen
?
Hm, zou het echt door de religie en de geschiedenis (Ottomanen) komen dat ik me meer 'verbonden' voel met Bosniakken dan Serven (en Kroaten etc.)? Voor Serven voel ik helemaal niets, maar voor Bosnië en Herzegovina voel ik toch wel sympathie. Wordt er gebasketbald tussen de Serven en de Turken wil ik dat Turkije Servië flink vernederd, maar bij een voetbalwedstrijd tussen Bosnië en Herzegovina en Turkije is de score niet belangrijk (zolang Turkije wint natuurlijk) en geniet ik toch echt anders dan bij Kroatië tegen Turkije, om maar even een voorbeeld te geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bosniak jonge.
Turken zijn onze broeders.
Bosniaks zijn moslims el hamdulillah.
Jep komt daardoor, daarbij ook natuurlijk dat Turkije ons geholpen heeft bij de oorlog. Ik voel me in Turkije bijv. ook gewoon thuis.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, zou het echt door de religie en de geschiedenis (Ottomanen) komen dat ik me meer 'verbonden' voel met Bosniakken dan Serven (en Kroaten etc.)? Voor Serven voel ik helemaal niets, maar voor Bosnië en Herzegovina voel ik toch wel sympathie. Wordt er gebasketbald tussen de Serven en de Turken wil ik dat Turkije Servië flink vernederd, maar bij een voetbalwedstrijd tussen Bosnië en Herzegovina en Turkije is de score niet belangrijk (zolang Turkije wint natuurlijk) en geniet ik toch echt anders dan bij Kroatië tegen Turkije, om maar even een voorbeeld te geven.
Hm. Ik voel me sowieso thuis in de landen die grenzen aan de Middelandse Zee. Ik voelde mij bijvoorbeeld meteen thuis (alsof ik Turkije zat) wanneer we in Griekenland waren toen we vroeger met de auto naar Turkije gingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jep komt daardoor, daarbij ook natuurlijk dat Turkije ons geholpen heeft bij de oorlog. Ik voel me in Turkije bijv. ook gewoon thuis.
Als ik op vakantie daar ben altijd ouwehoeren met die schoonmakers, security en achter de bar.
Toen vroeg schoonmaker aan me broer van roep *naam* is, dan beetje praten met die gasten..Stiekem sigaretten geven aan die security daar..
altijd Arkadass nasilsin moruq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |