quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ahhah al die zwarte lijkt wel mijn potje nutellaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen versieren? iedereen kan 't leren!![]()
http://www.efukt.com/2372_Sexually_Harrassed_In_Public.html
lekker man ga je nog wat doen dan maandagquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb maandag nog lekker vrij arkadassen
Er was zo'n dans in Brazilië of iets dergelijks, min of meer een seksdans. Ik kan dat topic niet vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen versieren? iedereen kan 't leren!![]()
http://www.efukt.com/2372_Sexually_Harrassed_In_Public.html
uitslapen..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
lekker man ga je nog wat doen dan maandag
De uitspraak van arkadassen lijkt trouwens verdomd veel op de uitspraak van het Turkse woord arkadasın.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik heb maandag nog lekker vrij arkadassen
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haat jij je vagina ook?
http://www.efukt.com/20862_Lindsay_Hates_Her_Vagina.html
Niemand die het weet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er was zo'n dans in Brazilië of iets dergelijks, min of meer een seksdans. Ik kan dat topic niet vinden.
Iemand een idee wat ik bedoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ja, maar geen idee meer hoe het heet. Volgens mij was het verboden ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niemand die het weet?
Argh, ik kan niet slapen voordat ik het heb gevonden..
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Say what:gast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist zeker dat ik erin had gepost, maar niet met welke username.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee meer hoe het heet. Volgens mij was het verboden ofzo.
Fucked up is dat he.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:51 schreef Doler12 het volgende:
Het is zo laat al weer! De vogeltjes zijn weer druk aan het fluiten!
Dat is een direct message. Verbeter die taalfout(en) in je zin en ik vertel je hoe het werkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef savas198520 het volgende:
zargon heb je bericht gelezen. is dat een prive bericht. heb net in me inbox gekeken zit is leeg ?
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:43 schreef savas198520 het volgende:
zargon heb je bericht gelezen. is dat een prive bericht. heb net in me inbox gekeken die is leeg ?
Bezittelijk voornaamwoord. Zoek het op, lees het, inhaleer het, pas het toe.quote:
Vooral Kurtlar vadisiquote:Op zondag 8 mei 2011 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkse series... Je wordt er hersendood van.
Nou... Eerlijk gezegd is Kurtlar Vadisi nog best te doen vergeleken met de andere rommel die wordt geproduceerd. Het kan nog erger trouwens. Series zijn nog best okay vergeleken met de vrouwenprogramma's. Daar krijg ik echt moordneigingen van.quote:
Vrouwenprogramma's zijn hier ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou... Eerlijk gezegd is Kurtlar Vadisi nog best te doen vergeleken met de andere rommel die wordt geproduceerd. Het kan nog erger trouwens. Series zijn nog best okay vergeleken met de vrouwenprogramma's. Daar krijg ik echt moordneigingen van.
Oeh, Televole! Dat was inderdaad best leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen Televolle keek ik vroeger weleens thuis, daar hadden we een schotel.
Verder doet het mij niks die Turkse TV, veel reclame ook
Aandacht waarschijnlijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 02:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. "Esra Erol ile izdivaç" of zo, waarom zou je op TV willen trouwen
?
De horror!quote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mijn moeder het best vaak kijkt.
klap die bitch tantoe hardquote:Op zondag 8 mei 2011 02:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mijn moeder het best vaak kijkt.
Hoe wanhopig ben je dan hequote:Op zondag 8 mei 2011 02:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. "Esra Erol ile izdivaç" of zo, waarom zou je op TV willen trouwen
?
Hm, zou het echt door de religie en de geschiedenis (Ottomanen) komen dat ik me meer 'verbonden' voel met Bosniakken dan Serven (en Kroaten etc.)? Voor Serven voel ik helemaal niets, maar voor Bosnië en Herzegovina voel ik toch wel sympathie. Wordt er gebasketbald tussen de Serven en de Turken wil ik dat Turkije Servië flink vernederd, maar bij een voetbalwedstrijd tussen Bosnië en Herzegovina en Turkije is de score niet belangrijk (zolang Turkije wint natuurlijk) en geniet ik toch echt anders dan bij Kroatië tegen Turkije, om maar even een voorbeeld te geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bosniak jonge.
Turken zijn onze broeders.
Bosniaks zijn moslims el hamdulillah.
Jep komt daardoor, daarbij ook natuurlijk dat Turkije ons geholpen heeft bij de oorlog. Ik voel me in Turkije bijv. ook gewoon thuis.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, zou het echt door de religie en de geschiedenis (Ottomanen) komen dat ik me meer 'verbonden' voel met Bosniakken dan Serven (en Kroaten etc.)? Voor Serven voel ik helemaal niets, maar voor Bosnië en Herzegovina voel ik toch wel sympathie. Wordt er gebasketbald tussen de Serven en de Turken wil ik dat Turkije Servië flink vernederd, maar bij een voetbalwedstrijd tussen Bosnië en Herzegovina en Turkije is de score niet belangrijk (zolang Turkije wint natuurlijk) en geniet ik toch echt anders dan bij Kroatië tegen Turkije, om maar even een voorbeeld te geven.
Hm. Ik voel me sowieso thuis in de landen die grenzen aan de Middelandse Zee. Ik voelde mij bijvoorbeeld meteen thuis (alsof ik Turkije zat) wanneer we in Griekenland waren toen we vroeger met de auto naar Turkije gingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jep komt daardoor, daarbij ook natuurlijk dat Turkije ons geholpen heeft bij de oorlog. Ik voel me in Turkije bijv. ook gewoon thuis.
Als ik op vakantie daar ben altijd ouwehoeren met die schoonmakers, security en achter de bar.
Toen vroeg schoonmaker aan me broer van roep *naam* is, dan beetje praten met die gasten..Stiekem sigaretten geven aan die security daar..
altijd Arkadass nasilsin moruq
Dat laatste wat je zegt zeker, ons geloof is sowieso warmer ook al hebben de Westerse mensen een vooroordeel maar dat boeit me niks. Het Westen is sowieso naar de kanker.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Ik voel me sowieso thuis in de landen die grenzen aan de Middelandse Zee. Ik voelde mij bijvoorbeeld meteen thuis (alsof ik Turkije zat) wanneer we in Griekenland waren toen we vroeger met de auto naar Turkije gingen.
Wat vind jij van Serven eigenlijk? Lijkt me toch echt dat de Bosnische Oorlog vooroordelen (en haat) met zich meebrengt.
Hehehehe, ja Turken houden van toeristen. Sowieso zijn de mensen in Zuid-Europa/landen die grenzen aan de Middelandse Zee warmer. Kun je veel sneller een gesprek mee aanknopen dan mensen in West-Europa.
in die laatste In Turkije aflevering, zei iemand dat mensen die op het punt staan om zelfmoord te plegen als laatste hoop nog naar zo'n programma gaan, ik denk dat ie best gelijk kan hebbenquote:
tja, de maatschappelijke druk is idd enorm.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef Slayage het volgende:
in die laatste In Turkije aflevering, zei iemand dat mensen die op het punt staan om zelfmoord te plegen als laatste hoop nog naar zo'n programma gaan, ik denk dat ie best gelijk kan hebben
maken ze deze troep nou ook in nederland?quote:Op zondag 8 mei 2011 03:19 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.mtv.nl/shows/m(...)-ep-9-part-1-605967/
Mooi meisje hoor, maar![]()
begint om 1400 toch? misschien dat ff naar de start kijk ofzo, waarschijnlijk is het toch de laatste F1 in ist.quote:
waarom laatste ? hebben ze fittie met Bernie Ecclestone ?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Slayage het volgende:
begint om 1400 toch? misschien dat ff naar de start kijk ofzo, waarschijnlijk is het toch de laatste F1 in ist.
ecclestone wil 2 keer het bedrag zien van turkije voor het organiseren en turkije heeft daar geen zin in, daarnaast had die ecclestone eerder gezegd dat ie niet zo blij is met de race in ist. weinig toeschouwers enzoquote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarom laatste ? hebben ze fittie met Bernie Ecclestone ?
Verbaast me niks. Heb ooit zijn biografische boek gelezen. Hoezo geldwolf, hoezo corruptquote:Op zondag 8 mei 2011 13:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ecclestone wil 2 keer het bedrag zien van turkije voor het organiseren en turkije heeft daar geen zin in, daarnaast had die ecclestone eerder gezegd dat ie niet zo blij is met de race in ist. weinig toeschouwers enzo
Het is inderdaad een heel enge mannetje, die geilt op geld.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Heb ooit zijn biografische boek gelezen. Hoezo geldwolf, hoezo corruptdie man is onderhand al 81 but still diggin brah
Was zij nou Turks?quote:Op zondag 8 mei 2011 03:19 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.mtv.nl/shows/m(...)-ep-9-part-1-605967/
Mooi meisje hoor, maar![]()
Kunnen we straks Turken vermoorden!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:42 schreef TheMagnificent het volgende:
De nieuwe Assassin's Creed speelt zich in Istanbul af!
Waarom geen koerden ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als ze uit Colombia geadopteerd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |