dat kan nu dus niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:58 schreef Ayca het volgende:
Neh.. voorgaande jaren heb ik vaker op Turkije dan op Azerbeidzjan gestemd.
Nice.quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:41 schreef zarGon het volgende:
http://music.google.com/. Jammer dat het nu nog niet voor iedereen beschikbaar is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 09:30:52 ]
hebben jullie nog die "kaset" van die mhp politici gezien?quote:
was alweer goede morgen bijna zie ikquote:
ik luister de laatste tijd heel weinig muziek, ik luisterde altijd muziek op mn laptop via mijn koptelefoon, omdat mijn speakers kraken, alleen heb ik een tijdje terug de kop van de plug die in mn laptop gaat afgebroken en het is er in blijven hangen en niet meer eruit te krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:24 schreef Ayca het volgende:
Regina Spektor.![]()
Eindelijk eens begonnen met het beluisteren van de discografie.
Nog wat andere leuke artiesten Slayage?
Dat is Turks?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef savas198520 het volgende:
goede morgen wat betekent : Hij heeft the Frech kid
waarom doe je dat danquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik luister de laatste tijd heel weinig muziek, ik luisterde altijd muziek op mn laptop via mijn koptelefoon, omdat mijn speakers kraken, alleen heb ik een tijdje terug de kop van de plug die in mn laptop gaat afgebroken en het is er in blijven hangen en niet meer eruit te krijgen![]()
regina spektor heeft een hele hoop leuke nummers
ja hele ingang gesloopt om et eruit te krijgen, maar helaas niet geluktquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom doe je dat danpincet etc geprobeerd
?
Ouigeniale teksten
Alsof iemand ook maar wilt weten wat deze 65-jarige politicus met een of andere 55-jarige secretaresse heeft uitgespookt.quote:
nieuwe laptop kopen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja hele ingang gesloopt om et eruit te krijgen, maar helaas niet gelukt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef ToerkCep het volgende:
Komedi dukkani nu op Startv
[ afbeelding ]
Echt super vooral Sarpquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]. Eindelijk iemand anders die er ook naar kijkt.
Thanks. Even opzetten! (http://www.startv.com.tr/canliyayin.aspx.)
Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
hebben jullie nog die "kaset" van die mhp politici gezien?
Dat was Baykal van de CHP. Dit keer zijn het vier politici van de MHP.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar wilt weten wat deze 65-jarige politicus met een of andere 55-jarige secretaresse heeft uitgespookt.
Samen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was Baykal van de CHP. Dit keer zijn het vier politici van de MHP..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |