quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Die teams waar de joden tegen hebben gespeeld.
Goed gedaan door de KNJB.
Doen ze erg goed daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Toch worden ze niet kampioen en winnen ze niet de beker. .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Euuhmmm...die lijst van Twente is wel een indrukwekkend rijtje volgens jouw? Met de hakken over de sloot langs Zwolle. Enige tegenstander van formaat is PSV, Utrecht treffen ze op het punt dat ze er al niks meer van bakten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Wat lul jij nou.. Utrecht kon gewoon winnen maar kreeg rood..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Euuhmmm...die lijst van Twente is wel een indrukwekkend rijtje volgens jouw? Met de hakken over de sloot langs Zwolle. Enige tegenstander van formaat is PSV, Utrecht treffen ze op het punt dat ze er al niks meer van bakten.
Heeft de KNDB goed gedaan .. partijdige scheids aanstellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat lul jij nou.. Utrecht kon gewoon winnen maar kreeg rood..
Gast, je ziet toch verdomme de loting zelf met die balletjes? Net alsof de KNVB kan bepalen welk balletje wanneer omhoog komtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Niet gaan zeggen 'Twente heeft het ook makkelijk gehad', ajax heeft ALTIJD een makkelijke loting in de beker en vaak ook nog thuis. Ik snap dat het lastig is te begrijpen als jood maar ajax wordt gewoon geholpen door de KNVB.
Joden hebben een streepje voor bij god, denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft Ajax vaak mazzel? Ja. Ligt het aan de KNVB? Nee.
Bekerfinale is al sinds jaar en dag op SBS 6.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef Jowbas het volgende:
Wordt de finale uitgezonden op gewone TV of moet je weer eredivisie live hebben?
Mooi zo, normaal kijk ik er niet naar maar dit jaar toch wel erg spannendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bekerfinale is al sinds jaar en dag op SBS 6.
Piep piepquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Niet gaan zeggen 'Twente heeft het ook makkelijk gehad', ajax heeft ALTIJD een makkelijke loting in de beker en vaak ook nog thuis. Ik snap dat het lastig is te begrijpen als jood maar ajax wordt gewoon geholpen door de KNVB.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Dwingen we af ..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je kunt het gaan ontkennen, maar zoveel geluk als jullie hebben..
Martin Jol had een scheet gelaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waarom de Feyenoord supporters weg zijn?
quote:AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui mist zondag de bekerfinale tussen Ajax en FC Twente. De spits is onvoldoende hersteld van een hamstringblessure. „We kijken het zaterdag nog even aan”, hield trainer Frank de Boer nog een kleine slag om de arm. „Maar ga er maar van uit dat hij er niet bij is. We willen ook geen risico nemen.”
mag jij wel zonder toezicht op het internet ?quote:
17.. en dan nog zo kinderlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
geboortedatum: 08-09-1993
Ohhhh stil maar jochie!
Je aluminium hoedje zit te strakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Trouwens, iedereen doet nu wel moeilijk maar net alsof Ajax zo graag de beker wint ipv de titelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joden hebben een streepje voor bij god, denk ik.
Gisteravond had Gijpie het toch echt fout hoor bij Braga-Benfica en een voordeel; zowel Gijpie als derksen doen niet meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Derksen heeft het nooit goed. Hij zegt Twente.
Gijpie Gijp heeft het altijd goed, hij zegt ook Twente.
Dus ik weet het niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteravond had Gijpie het toch echt fout hoor bij Braga-Benfica en een voordeel; zowel Gijpie als derksen doen niet mee
Dank voor het posten van dit filmpje, krijg wederom kippenvel als ik het ziequote:
Veel plezier met 'Bouw je droom'! Kijken wij ondertussen de Bekerfinale op Veronica, goed?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lekker bier zuipen, jonguh.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:17 schreef Jojoortje het volgende:
Matchday!!!
Nu al opstaan omdat de wedstrijd om 18.00 begintSick!!!
Op naar Rotterdam
Dat mag niet? het is toch geen kerkdienst?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:45 schreef Kreator het volgende:
Mensen die bier moeten zuipen voor een wedstrijd... Dat zijn de echte fans..
Alles mag. Er is een groep "echte fans" die zich echter helemaal de tering zuipen en snuiven. Dat is gewoon een beetje sneu. Alsof voetbal een excuus is om je maar als een mongool te gedragen.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat mag niet? het is toch geen kerkdienst?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:48 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag nog wat te drinken en een pizza inslaanVoor het eerst sinds tijden dat ik weer eens een voetbalwedstrijd op tv ga kijken.
Daarom begrijp ik het tijdstip ook niet zo 14:30 is toch een prima tijd, heeft iedereen minder gelegenheid zich in te drinkenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles mag. Er is een groep "echte fans" die zich echter helemaal de tering zuipen en snuiven. Dat is gewoon een beetje sneu. Alsof voetbal een excuus is om je maar als een mongool te gedragen.
Alle miljoen Ajax fans zijn uiteraard hardcore.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach kind toch. En je bent vast voor Twente?
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles mag. Er is een groep "echte fans" die zich echter helemaal de tering zuipen en snuiven. Dat is gewoon een beetje sneu. Alsof voetbal een excuus is om je maar als een mongool te gedragen.
Valt ook weinig zinnigs te zeggen op zoiets debiels. Maar geen dank verder, kwaliteitsuser.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nuttige toevoeging. Bedankt, kwaliteitsmod.
Ah, je bent of nog nooit in een stadion geweest (ben je soms Ajax fan?) of je denkt dat je stoer bent tussen je dronken vriendjes die niets van de wedstrijd zien omdat ze te bezopen zijn. Inferieur knulletje.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt ook weinig zinnigs te zeggen op zoiets debiels. Maar geen dank verder, kwaliteitsuser.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, je bent of nog nooit in een stadion geweest (ben je soms Ajax fan?) of je denkt dat je stoer bent tussen je dronken vriendjes die niets van de wedstrijd zien omdat ze te bezopen zijn. Inferieur knulletje.
Je bent pas een man als je drinkt natuurlijk. Zoals ik al zei.... Niets mis met een biertje, maar tokkies die nu al in de stad zijn om te zuipen zijn geen fans. Dat zijn mongolen en mods.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
Je lijkt wel een wijf. Wat heb jij er nou voor last van als supporters een biertje drinken? Hoort gewoon bij het voetbal.
Hou nou maar gewoon op.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent pas een man als je drinkt natuurlijk. Zoals ik al zei.... Niets mis met een biertje, maar tokkies die nu al in de stad zijn om te zuipen zijn geen fans. Dat zijn mongolen en mods.
Dude, laat iedereen gewoon vrij in wat hij/zij zelf wilquote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent pas een man als je drinkt natuurlijk. Zoals ik al zei.... Niets mis met een biertje, maar tokkies die nu al in de stad zijn om te zuipen zijn geen fans. Dat zijn mongolen en mods.
*start lachband*quote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat mij er dan ook een mening over hebben, "dude".quote:Op zondag 8 mei 2011 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dude, laat iedereen gewoon vrij in wat hij/zij zelf wil
Ach, de een geeft drank en coke de schuld, een ander zit in zijn mid-thirties als single zijnde op zondagochtend op een forum voetbalsupporters af te kraken terwijl hij zelf nog nooit een stadion van binnen heeft gezien. Ik weet niet precies wat triester is, zeker als diegene dan nog van die gemaakte rivaliteit richting Ajacieden tentoonspreidquote:Op zondag 8 mei 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Aw, op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
....iemand afzeiken omdat hij op een forum post terwijl je er zelf ook post, zegt net zoveel over jou, scorpie.
Krijg eens een leven, ik heb fans genoeg. Je hoeft me echt niet overal te volgen hoor.
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Happel het volgende:
Zullen we het gewoon over de wedstrijd hebben hier. Laat iemand zijn wereldvreemde mening hebben, kan de rest hem gewoon negeren.
Goed om te weten, dan hoef ik dus volgende week niet meer te kijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Supersoep het volgende:
Wie de bekerfinale wint, verliest de strijd om het kampioenschap.
Nice one.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, de een geeft drank en coke de schuld, een ander zit in zijn mid-thirties als single zijnde op zondagochtend op een forum voetbalsupporters af te kraken terwijl hij zelf nog nooit een stadion van binnen heeft gezien. Ik weet niet precies wat triester is, zeker als diegene dan nog van die gemaakte rivaliteit richting Ajacieden tentoonspreid
Ja, maar dan gaat het ook ergens omquote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, heb niet echt zenuwen. Maar dat zal volgende week wel anders zijn.
Ach, de beker vind ik gewoon een prijs.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het ook ergens omdit is een troost prijsje.
Nu jij niet meer keept hebben jullie meer kans jaquote:Op zondag 8 mei 2011 11:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hebben we al gewonnen? Ajax pakt de dubbel met 2 vingers in de neus, lijkt me duidelijk!
De beker is gewoon een prijs inderdaad, die zijn altijd belangrijk. Alleen de JC schaal zou je nog wel een troostprijs kunnen noemen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, de beker vind ik gewoon een prijs.
Ik vind het ook vrij typisch dat users altijd de beker een troostprijs vinden als de club waarvan ze supporter zijn de beker niet meer kunnen winnen, maar als ze de beker hebben gewonnen is het wel ineens een relevante prijs.
Ik bedoel hier jou niet mee hoor maar meer in zijn algemeenheid.
Wel ben ik natuurlijk van mening dat de landstitel belangrijker is aangezien het CL en de bijbehorende premies oplevert.
Het is dan interessanter om te lezen wáarom je er zo over denkt...quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Supersoep het volgende:
Wie de bekerfinale wint, verliest de strijd om het kampioenschap.
Real is vast heel blij met de beker ja ten koste van de CL en het kampioenschap.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:00 schreef Adames het volgende:
[..]
De beker is gewoon een prijs inderdaad, die zijn altijd belangrijk. Alleen de JC schaal zou je nog wel een troostprijs kunnen noemen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nu jij niet meer keept hebben jullie meer kans ja
Hansie Hansiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Derksen heeft het nooit goed. Hij zegt Twente.
Gijpie Gijp heeft het altijd goed, hij zegt ook Twente.
Dus ik weet het niet.
Die twee moet je natuurlijk los van elkaar zien. Ten koste van is daarom niet goed. Je kan eerder zeggen, Real heeft de Copa del Rey gewonnen ondanks dat ze in de competitie en CL niet de beste waren.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Real is vast heel blij met de beker ja ten koste van de CL en het kampioenschap.
De beker zou in dit geval ook een troostprijs of een leuke bij zaak zijn voor Ajax. Voor Twente is het een prijs.
Respect!quote:Op zondag 8 mei 2011 04:19 schreef Oosten het volgende:
A1 loopt vol met Twente supporters
Trots
Meer foto's
Ga jij maar fijn SBS6 kijken dan, zet ik Veronica wel op dit jaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Saekerhett het volgende:
Bedankt voor de info , als ik tijd heb zal ik gaan kijken op veronicaquote:Op zondag 8 mei 2011 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn SBS6 kijken dan, zet ik Veronica wel op dit jaar
En dat geeft garantiequote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef IDisposable het volgende:
Ajax heeft nog nooit van Twente in bekerverband verloren. Ik zie dat dus ook nu niet gebeuren. Ze winnen sowieso vrijwel alle finales van de beker. Ik kan mij niet eens de laatste keer herinneren dat ze een bekerfinale verloren.
Gelukkig zijn alle FCT supporters koosjer.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef eight het volgende:
In totaal worden ruim 34 duizend supporters aangevoerd. Vanuit Amsterdam zijn rond het middaguur bijna tweehonderd bussen in konvooi naar Rotterdam vertrokken.
De bussen worden begeleid door agenten. De snelweg wordt voor het konvooi afgezet. Overig verkeer moet achteraan aansluiten.
Vanuit Twente rijden ook bijna tweehonderd bussen, maar daar is geen sprake van een konvooi.. Na de wedstrijd is er tussen 20.30 en 23.00 uur hinder in tegengestelde richting te verwachten.
bron:nu.nl
Ik begrijp werkelijk niet waarom dat Ajax tuig nog mee mag. . Dat is natuurlijk een groot nadeel voor de club en de goede supporters, maar nog altijd beter als enorm veel geld uitgeven aan een konvooi en andere extra veiligheidsmaatregelen alleen voor Ajax.
Als supporters van Twente zich kunnen gedragen, waarom kunnen die Tokkies uit Amsterdam dat dan niet?
Het begint om 18:00..de bussen zijn nog onderwerg, en voor Ajax was het verplicht combi.,quote:Op zondag 8 mei 2011 13:02 schreef rubje het volgende:
ff als rotterdammer; Waar hangt het merendeel van jullie aanhang uit?Op Zuid of toch richting centrum?
want voorlopig zie ik niks dat op een bekerfinale luidt op het stadhuisplein.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:02 schreef rubje het volgende:
ff als rotterdammer; Waar hangt het merendeel van jullie aanhang uit?Op Zuid of toch richting centrum?
want voorlopig zie ik niks dat op een bekerfinale luidt op het stadhuisplein.
Toen was ik trots als Heerenveen supporterquote:
Nee natuurlijk niet. Alleen is het daar een kleine minderheid. en laten we eerlijk zijn, tussen die groep uit Amsterdam zit toch echt veel bagger. De nette Ajax supporters moeten zich toch nu ook groen en geel ergeren dat ze in een konvooi als een stel criminelen naar het stadion worden vervoerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle FCT supporters koosjer.
quote:12:58 uur: Op twitter meldt Leon 't Hart dat in de omgeving van Utrecht de supportersbussen van FC Twente worden 'bekogeld'. De touringcars met duizenden supporters van FC Twente vertrokken om 11.00 uur vanuit Enschede naar De Kuip.
Wat jij wilt, bij Ajax is het ook de minderheid. F-side doet niets meer en de Vak410 zijn niet de snuggerste maar de meesten doen niet aan criminele activiteitenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:11 schreef eight het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Alleen is het daar een kleine minderheid. en laten we eerlijk zijn, tussen die groep uit Amsterdam zit toch echt veel bagger. De nette Ajax supporters moeten zich toch nu ook groen en geel ergeren dat ze in een konvooi als een stel criminelen naar het stadion worden vervoerd.
Utreg was toch voor FCT of wa. Of hebben ze een trauma van de 1/2 finale/.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Triest. Zeker niks te doen op zondagmiddag
Klopt, alleen is de minderheid in percentage een flink stuk groter. Vandaar ook het konvooi.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wilt, bij Ajax is het ook de minderheid. F-side doet niets meer en de Vak410 zijn niet de snuggerste maar de meesten doen niet aan criminele activiteiten
Dit + het aanvallen van de spelersquote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Utreg was toch voor FCT of wa. Of hebben ze een trauma van de 1/2 finale/.
Ja, maar die minderheid heeft al een stadion verbod.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt, alleen is de minderheid in percentage een flink stuk groter. Vandaar ook het konvooi.
Oja, dat laatste was ik vergetenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Dit + het aanvallen van de spelers
Hoe komen ze nu dan binnen? Het zijn toch combi tickets?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:24 schreef Smoofie het volgende:
Ja, maar die minderheid heeft al een stadion verbod.
Oja, dat laatste was ik vergeten
Ze komen niet binnen, want ze mogen geen kaartjes meer kopen. Maar ze nemen alsnog veiligheidsmaatregelen voor het geval dat, iets met Rotterdam en Feyenoord.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe komen ze nu dan binnen? Het zijn toch combi tickets?
Meest snuggere.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wilt, bij Ajax is het ook de minderheid. F-side doet niets meer en de Vak410 zijn niet de snuggerste maar de meesten doen niet aan criminele activiteiten
Zal wel te maken hebben met de spreiding van de toestroom. Politie zou anders op teveel plekken tegelijk aanwezig moeten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom zijn die bussen van FC Twente zo vroeg vertrokken? Op AD lees ik dat de eerste bussen nu al bij de Kuip zijn. En het is nu 14:10?
Die gasten zijn dus al strontlazerus om 18.00. Kan nog leuk worden na de wedstrijd...quote:Op zondag 8 mei 2011 14:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met de spreiding van de toestroom. Politie zou anders op teveel plekken tegelijk aanwezig moeten zijn.
Tis wel belachelijk vroeg..
Zodat ze lekker vroeg aan de amstel light kunnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom zijn die bussen van FC Twente zo vroeg vertrokken? Op AD lees ik dat de eerste bussen nu al bij de Kuip zijn. En het is nu 14:10?
Van dat bier in de Kuip word je nog niet strontlazarus al wil je het graagquote:Op zondag 8 mei 2011 14:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die gasten zijn dus al strontlazerus om 18.00. Kan nog leuk worden na de wedstrijd...
Nou, volgens mij hebben ze nu alle tijd om eerst nog even rustig de kroegen van Rotterdam Zuid in te duikenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Van dat bier in de Kuip word je nog niet strontlazarus al wil je het graag
Haha, denk je dat je daar heen mag?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hebben ze nu alle tijd om eerst nog even rustig de kroegen van Rotterdam Zuid in te duiken
Haha, geloof je het zelfquote:Op zondag 8 mei 2011 14:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hebben ze nu alle tijd om eerst nog even rustig de kroegen van Rotterdam Zuid in te duiken
Anno 2011 denken dat je met dit soort wedstrijden mag doen wat je wiltquote:Op zondag 8 mei 2011 14:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Welkom in Nederland............quote:Op zondag 8 mei 2011 14:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Lijkt me niet het meest slimme om te doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De reden dat wij dit jaar niet mee gaan naar de wedstrijd is ook omdat je dan snachts om half 5 een keer thuis bent.. allemaal zo fijn geregeld met die treinen etc.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:20 schreef Thomas B. het volgende:
Owjee, nu val ik door de mand als voetbal leekIk heb echt geen idee hoe het er in zo'n stadion aan toe gaat moet ik eerlijk zeggen.
Je zit als een stel kippen opgesloten op een plein voor het stadion, want ik denk namelijk dat het stadion zelf nog steeds dicht is.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:20 schreef Thomas B. het volgende:
Owjee, nu val ik door de mand als voetbal leekIk heb echt geen idee hoe het er in zo'n stadion aan toe gaat moet ik eerlijk zeggen.
Ik droomde 2-2 enTwente na strafschoppen de winnaarquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef pberends het volgende:
Ik had gedroomd dat het 6-5 voor Twente zou worden, en toen ik 'wakker' werd bleek het ook echt zo te zijn. En toen werd ik echt wakker.
Per trein aangevoerd worden en vervolgens achter hekken opgesloten omringd door bewakers met knuppels. Leuk man, voetbalquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Je zit als een stel kippen opgesloten op een plein voor het stadion, want ik denk namelijk dat het stadion zelf nog steeds dicht is.
Rondom je staat een leger aan ME die allemaal opgefokt zijn en slaan om het minste en geringste.
Toch wel een erg slechte immitatie vind ikquote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.nr14.net/67/39(...)mma_in_Enschede.htmlHier kan ik dan wel om lachen
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Per trein aangevoerd worden en vervolgens achter hekken opgesloten omringd door bewakers met knuppels. Leuk man, voetbal
Daarom is het veel leuker om de wedstrijd gewoon in een café te kijken.. bier, spareribs.. handje vol Ajacieden waar je leuk mee kan ouwehoeren ... veel gezelliger.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Per trein aangevoerd worden en vervolgens achter hekken opgesloten omringd door bewakers met knuppels. Leuk man, voetbal
Thuisblijven is leuker.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daarom is het veel leuker om de wedstrijd gewoon in een café te kijken.. bier, spareribs.. handje vol Ajacieden waar je leuk mee kan ouwehoeren ... veel gezelliger.
Nja tis eerder Leuk man, nederlands beleid. Leuk man, Aboutaleb. Leuk man, combiregeling.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was een paar weken geleden uitgenodigd om in een skybox Ajax - Groningen te komen kijken. Dan merk je dat allemaal niet echt. Maar ik vind het vooral treurig dat het je als gematigd voetballiefhebber bijna onmogelijk wordt gemaakt om gewoon nog een kaartje kopen voor een wedstrijd. En als je er dan al bent word je haast behandeld alsof ze van terrorisme verdenkenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:38 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Nja tis eerder Leuk man, nederlands beleid. Leuk man, Aboutaleb. Leuk man, combiregeling.
Ach hoop op een mooie wedstrijd, winnaar boeit me niet zoveel. Als volgende week twente maar kampioen wordt.
Ja en dat is alleen in Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was een paar weken geleden uitgenodigd om in een skybox Ajax - Groningen te komen kijken. Dan merk je dat allemaal niet echt. Maar ik vind het vooral treurig dat het je als gematigd voetballiefhebber bijna onmogelijk wordt gemaakt om gewoon nog een kaartje kopen voor een wedstrijd. En als je er dan al bent word je haast behandeld alsof ze van terrorisme verdenken
Uitwedstrijden heb ik jaren lang bezocht voor mijn club, maar het is serieus zo erg geworden met de regeltjes dat je bijna moet gaan vragen aan de steward die mee is of je mag plassen etc.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja en dat is alleen in Nederland.
Uitwedstrijden bezoeken in Nederland is niet leuk.
Als je een ME-er verkeerd aan kijkt drukken ze al een traangasbus in je reet.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:01 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Uitwedstrijden heb ik jaren lang bezocht voor mijn club, maar het is serieus zo erg geworden met de regeltjes dat je bijna moet gaan vragen aan de steward die mee is of je mag plassen etc.
Als je een scheet laat dan wordt je naam genoteerd. Het is echt uit de hand gelopen.
Geen uitwedstrijden meer voor mij, mits ze niet eigen vervoer zijn.
Maar beetje offtopic.
Ik zie dat eredivisie live al om half 5 begint met uitzenden en veronica pas om 17.55, beetje kort van te voren
Meen gisteren te hebben gezien dat Veronica begint om 17.30 (of iets daar in de buurt)..quote:Op zondag 8 mei 2011 15:01 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Uitwedstrijden heb ik jaren lang bezocht voor mijn club, maar het is serieus zo erg geworden met de regeltjes dat je bijna moet gaan vragen aan de steward die mee is of je mag plassen etc.
Als je een scheet laat dan wordt je naam genoteerd. Het is echt uit de hand gelopen.
Geen uitwedstrijden meer voor mij, mits ze niet eigen vervoer zijn.
Maar beetje offtopic.
Ik zie dat eredivisie live al om half 5 begint met uitzenden en veronica pas om 17.55, beetje kort van te voren
Mmm dan staat mijn interactieve Ziggo gids verkeerd, lawl.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:07 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Meen gisteren te hebben gezien dat Veronica begint om 17.30 (of iets daar in de buurt)..
dus een saaie wedstrijd ?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er vandaag niet bijster veel strijd wordt getoont en dat het een beetje wordt gespaard voor volgende week
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.nr14.net/67/39(...)mma_in_Enschede.htmlHier kan ik dan wel om lachen
Denk juist andersom.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er vandaag niet bijster veel strijd wordt getoont en dat het een beetje wordt gespaard voor volgende week
Wat? Slecht voetbal? Dat spelen ze al jaren.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:28 schreef BOBOSIE het volgende:
2 bud wedstrijden dus , jammer,maar ik als psv supporter ben dit seizoen al wat gewend
laatste 2 jaar onder angsthaasie jaquote:Op zondag 8 mei 2011 15:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat? Slecht voetbal? Dat spelen ze al jaren.
pwndquote:Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef BOBOSIE het volgende:
[..]
laatste tien jaar zijn we de meeste keer kampioen geweest !!!!!
KNJB wat ik je brom!quote:
KNIedereenbehalveAjaxB!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef Caland het volgende:
Wat trouwens wel 'opvallend' is is dat Ajax altijd de uitspelende club is met bekerfinales.
Geen toeval natuurlijk
Eckte bad boys.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
Een bus met Ajaxsupporters na ongeregeldheden vanuit de bus is door de politie uit de route gehaald.
Tja, F1 topic en dan VBL is een beetje als PL vs EREquote:Op zondag 8 mei 2011 16:43 schreef Tarado het volgende:
Hopenlijk wordt het niveau van de wedstrijd hoger dan die van de posts hier
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja, F1 topic en dan VBL is een beetje als PL vs ERE
Dat.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:43 schreef Tarado het volgende:
Hopenlijk wordt het niveau van de wedstrijd hoger dan die van de posts hier
Jammer van het geld, ouwe.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:46 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi. Ik gok (zonder te trollen) dat Ajax helemaal niets pakt dit jaar.
Wrom? Omdat ik daar 200 op ingezet heb.
Happel, ik snap de je een mod bent, maar je moet niet alles zo serieus nemen en meteen verwijderenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat.
Probeer het gezellig te houden. Al snap ik dat het voor sommigen wat moeilijker is om normaal te doen, vanwege de hitte of het verstandelijk vermogen.
Ik neem vrij weinig serieus wat betreft internet. Het is echter niet de bedoeling dat dit een grote teringzooi wordt, dus moet het een beetje binnen de perken houden. Al zal het wel weer een kansloze zaak worden...quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel, ik snap de je een mod bent, maar je moet niet alles zo serieus nemen en meteen verwijderen
Bedankt nogquote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik neem vrij weinig serieus wat betreft internet. Het is echter niet de bedoeling dat dit een grote teringzooi wordt, dus moet het een beetje binnen de perken houden. Al zal het wel weer een kansloze zaak worden...
Op zoek naar eigen succes?quote:Sulejmani: "Belangrijkste duels uit mijn loopbaan"
Ajax staat voor een cruciale fase in het seizoen. Zondag speelt het immers de bekerfinale tegen FC Twente, de week daarop zijn de Tukkers opnieuw de tegenstander in de kampioenswedstrijd.
Miralem Sulejmani, sinds de komst van Frank de Boer basisspeler bij Ajax, kijkt uit naar de twee topwedstrijden. "De bekerfinale en de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente zijn de belangrijkste duels uit mijn loopbaan. Ik wil allebei de prijzen, de beker en de landstitel. Dat is mijn innige wens, om met alle passie die we in ons hebben te winnen."
De Servische vleugelspits maakt de laatste weken een uitstekende indruk bij Ajax, bijna voor het eerst sinds hij voor ruim zestien miljoen euro overkwam van sc Heerenveen in de zomer van 2008. Sulejmani geeft tegenover De Volkskrant toe dat die hoge transfersom van invloed was op zijn matige spel.
"Natuurlijk heeft die zestien miljoen meegespeeld. Weet je, ik was negentien, twintig jaar. Maar ik denk er niet vaak meer aan. Het heden is anders. Ik voel me vrij in mijn hoofd. Nu kan ik van voetbal genieten, zonder al te veel druk. Ik speel met vertrouwen, dat ik krijg van het publiek en de staf", looft Sulejmani zijn coach De Boer.
Het vertrouwen dat de linkspoot al maanden krijg van De Boer hoopt hij zondag terug te betalen door middel van een beslissende actie. "Met een dribbel natuurlijk. Een dribbel zoals die van Messi."
bron: voetbalprimeur.nl
Ja snap ik, zie mijn editquote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik neem vrij weinig serieus wat betreft internet. Het is echter niet de bedoeling dat dit een grote teringzooi wordt, dus moet het een beetje binnen de perken houden. Al zal het wel weer een kansloze zaak worden...
Hoezoquote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef Temlin het volgende:
KNMI heeft weeralarm afgegeven voor Amsterdam en omstreken vanavond. Huilbuien worden verwacht.
Dat is omgekeerd. Normaal werkt het zo:quote:Op zondag 8 mei 2011 16:46 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi. Ik gok (zonder te trollen) dat Ajax helemaal niets pakt dit jaar.
Wrom? Omdat ik daar 200 op ingezet heb.
Dat gosertje gaat kapotgedold worden door San Brayanquote:
Ik heb liever anita linksbackquote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gosertje gaat kapotgedold worden door San Brayan
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach, zolang we volgende week winnen kan het mij niet bekoren.
Ben benieuwd of Boilesen weer zo gaat opkomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gosertje gaat kapotgedold worden door San Brayan
Jij bent echt stoer. Je weet gewoon alle voornamen uit je hoofd!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Sander
dwight
peter
douglas
bart
denny
wout
theo
bryan
luuk
nacer
kenneth
gregory
toby
jan
nicolai
demy
vurnon
christian
mickey
siem
lorenzo
Zoals verwacht.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, De Zeeuw, Anita, Eriksen, Sulejmani, de Jong en Ebecilio
Voor de mensen die alleen de achternamen weten.
achternamen zijn zo langquote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent echt stoer. Je weet gewoon alle voornamen uit je hoofd!
quote:
quote:
Gast, jij bent toch Happel. Ik ben niet veel op Fok, maar lees (en post) al wat jaartjes mee, en dat jij nu moet gaan voorkomen dat het een teringzooi wordt is hetzelfde als dat je een baviaan gaat vragen een rekensom te maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou zomaar goed kunnen ja, nu je dat zo zegt. Sorry voor dequote:Op zondag 8 mei 2011 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Is het niet het wanneer je het over de titel hebt, en de wanneer je het hebt over de man
? Anyway,je
doet me goed...
Damn.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gast, jij bent toch Happel. Ik ben niet veel op Fok, maar lees (en post) al wat jaartjes mee, en dat jij nu moet gaan voorkomen dat het een teringzooi wordt is hetzelfde als dat je een baviaan gaat vragen een rekensom te maken.
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gast, jij bent toch Happel. Ik ben niet veel op Fok, maar lees (en post) al wat jaartjes mee, en dat jij nu moet gaan voorkomen dat het een teringzooi wordt is hetzelfde als dat je een baviaan gaat vragen een rekensom te maken.
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Btw, dat was een post van mij, per abuis onder account van mijn vriendin, voordat je gaat mailen o.i.d. Met de meest brave fokster allertijden...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Moeten wij dat weten??quote:Op zondag 8 mei 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de commentator bij EL en wie bij Veronica?
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef manny het volgende:
[..]
Btw, dat was een post van mij, per abuis onder account van mijn vriendin, voordat je gaat mailen o.i.d. Met de meest brave fokster allertijden...
Oke.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef manny het volgende:
[..]
Btw, dat was een post van mij, per abuis onder account van mijn vriendin, voordat je gaat mailen o.i.d. Met de meest brave fokster allertijden...
alles naar amsterdam ole olequote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef manny het volgende:
Terzake. Die beker en die schaal moeten naar Amsterdam.
Natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef manny het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
AFCA
Kuip en volgende week ArenA. We pakken de dubbel
Ok, hoi.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef manny het volgende:
[..]
Hoi Neo.quote:
Patat in een beker en op een schaalquote:
Doe mij maar een frietje oorlogquote:
Dat moeten ze zeker!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef manny het volgende:
Dan maar 1x volgende week toch.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef Noax het volgende:
[..]
Dat moeten ze zeker!
Alleen geloof ik niet dat dit Ajax in staat is om (2x) van die tukkers te winnen.
gelukkigquote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef Kwaliteit het volgende:
Veronica start een halfuur eerder met uitzenden
Hamstring gescheurd ofzoquote:
Maar goed dat SBS hier niks over te zeggen heeft.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wie er dan als analisten zitten als dat zo vlak voor tijd besloten is trouwens. SBS6 kennende zou dat zomaar Natascha Froger kunnen zijn.
Is dat zo? Veronica is van SBS toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar goed dat SBS hier niks over te zeggen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |