Eckte bad boys.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
Een bus met Ajaxsupporters na ongeregeldheden vanuit de bus is door de politie uit de route gehaald.
Tja, F1 topic en dan VBL is een beetje als PL vs EREquote:Op zondag 8 mei 2011 16:43 schreef Tarado het volgende:
Hopenlijk wordt het niveau van de wedstrijd hoger dan die van de posts hier
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja, F1 topic en dan VBL is een beetje als PL vs ERE
Dat.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:43 schreef Tarado het volgende:
Hopenlijk wordt het niveau van de wedstrijd hoger dan die van de posts hier
Jammer van het geld, ouwe.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:46 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi. Ik gok (zonder te trollen) dat Ajax helemaal niets pakt dit jaar.
Wrom? Omdat ik daar 200 op ingezet heb.
Happel, ik snap de je een mod bent, maar je moet niet alles zo serieus nemen en meteen verwijderenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat.
Probeer het gezellig te houden. Al snap ik dat het voor sommigen wat moeilijker is om normaal te doen, vanwege de hitte of het verstandelijk vermogen.
Ik neem vrij weinig serieus wat betreft internet. Het is echter niet de bedoeling dat dit een grote teringzooi wordt, dus moet het een beetje binnen de perken houden. Al zal het wel weer een kansloze zaak worden...quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel, ik snap de je een mod bent, maar je moet niet alles zo serieus nemen en meteen verwijderen
Bedankt nogquote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik neem vrij weinig serieus wat betreft internet. Het is echter niet de bedoeling dat dit een grote teringzooi wordt, dus moet het een beetje binnen de perken houden. Al zal het wel weer een kansloze zaak worden...
Op zoek naar eigen succes?quote:Sulejmani: "Belangrijkste duels uit mijn loopbaan"
Ajax staat voor een cruciale fase in het seizoen. Zondag speelt het immers de bekerfinale tegen FC Twente, de week daarop zijn de Tukkers opnieuw de tegenstander in de kampioenswedstrijd.
Miralem Sulejmani, sinds de komst van Frank de Boer basisspeler bij Ajax, kijkt uit naar de twee topwedstrijden. "De bekerfinale en de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente zijn de belangrijkste duels uit mijn loopbaan. Ik wil allebei de prijzen, de beker en de landstitel. Dat is mijn innige wens, om met alle passie die we in ons hebben te winnen."
De Servische vleugelspits maakt de laatste weken een uitstekende indruk bij Ajax, bijna voor het eerst sinds hij voor ruim zestien miljoen euro overkwam van sc Heerenveen in de zomer van 2008. Sulejmani geeft tegenover De Volkskrant toe dat die hoge transfersom van invloed was op zijn matige spel.
"Natuurlijk heeft die zestien miljoen meegespeeld. Weet je, ik was negentien, twintig jaar. Maar ik denk er niet vaak meer aan. Het heden is anders. Ik voel me vrij in mijn hoofd. Nu kan ik van voetbal genieten, zonder al te veel druk. Ik speel met vertrouwen, dat ik krijg van het publiek en de staf", looft Sulejmani zijn coach De Boer.
Het vertrouwen dat de linkspoot al maanden krijg van De Boer hoopt hij zondag terug te betalen door middel van een beslissende actie. "Met een dribbel natuurlijk. Een dribbel zoals die van Messi."
bron: voetbalprimeur.nl
Ja snap ik, zie mijn editquote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik neem vrij weinig serieus wat betreft internet. Het is echter niet de bedoeling dat dit een grote teringzooi wordt, dus moet het een beetje binnen de perken houden. Al zal het wel weer een kansloze zaak worden...
Hoezoquote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef Temlin het volgende:
KNMI heeft weeralarm afgegeven voor Amsterdam en omstreken vanavond. Huilbuien worden verwacht.
Dat is omgekeerd. Normaal werkt het zo:quote:Op zondag 8 mei 2011 16:46 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi. Ik gok (zonder te trollen) dat Ajax helemaal niets pakt dit jaar.
Wrom? Omdat ik daar 200 op ingezet heb.
Dat gosertje gaat kapotgedold worden door San Brayanquote:
Ik heb liever anita linksbackquote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gosertje gaat kapotgedold worden door San Brayan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |