quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gast, jij bent toch Happel. Ik ben niet veel op Fok, maar lees (en post) al wat jaartjes mee, en dat jij nu moet gaan voorkomen dat het een teringzooi wordt is hetzelfde als dat je een baviaan gaat vragen een rekensom te maken.
Btw, dat was een post van mij, per abuis onder account van mijn vriendin, voordat je gaat mailen o.i.d. Met de meest brave fokster allertijden...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gast, jij bent toch Happel. Ik ben niet veel op Fok, maar lees (en post) al wat jaartjes mee, en dat jij nu moet gaan voorkomen dat het een teringzooi wordt is hetzelfde als dat je een baviaan gaat vragen een rekensom te maken.
Moeten wij dat weten??quote:Op zondag 8 mei 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de commentator bij EL en wie bij Veronica?
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef manny het volgende:
[..]
Btw, dat was een post van mij, per abuis onder account van mijn vriendin, voordat je gaat mailen o.i.d. Met de meest brave fokster allertijden...
Oke.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef manny het volgende:
[..]
Btw, dat was een post van mij, per abuis onder account van mijn vriendin, voordat je gaat mailen o.i.d. Met de meest brave fokster allertijden...
alles naar amsterdam ole olequote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef manny het volgende:
Terzake. Die beker en die schaal moeten naar Amsterdam.
Natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef manny het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
AFCA
Kuip en volgende week ArenA. We pakken de dubbel
Ok, hoi.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef manny het volgende:
[..]
Hoi Neo.quote:
Patat in een beker en op een schaalquote:
Doe mij maar een frietje oorlogquote:
Dat moeten ze zeker!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef manny het volgende:
Dan maar 1x volgende week toch.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef Noax het volgende:
[..]
Dat moeten ze zeker!
Alleen geloof ik niet dat dit Ajax in staat is om (2x) van die tukkers te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |