quote:Op zondag 8 mei 2011 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach, zolang we volgende week winnen kan het mij niet bekoren.
Ben benieuwd of Boilesen weer zo gaat opkomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gosertje gaat kapotgedold worden door San Brayan
Jij bent echt stoer. Je weet gewoon alle voornamen uit je hoofd!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Sander
dwight
peter
douglas
bart
denny
wout
theo
bryan
luuk
nacer
kenneth
gregory
toby
jan
nicolai
demy
vurnon
christian
mickey
siem
lorenzo
Zoals verwacht.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef Gramulanion het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, De Zeeuw, Anita, Eriksen, Sulejmani, de Jong en Ebecilio
Voor de mensen die alleen de achternamen weten.
achternamen zijn zo langquote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent echt stoer. Je weet gewoon alle voornamen uit je hoofd!
quote:
quote:
Gast, jij bent toch Happel. Ik ben niet veel op Fok, maar lees (en post) al wat jaartjes mee, en dat jij nu moet gaan voorkomen dat het een teringzooi wordt is hetzelfde als dat je een baviaan gaat vragen een rekensom te maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik neem vrij weinig serieus wat betreft internet. Het is echter niet de bedoeling dat dit een grote teringzooi wordt, dus moet het een beetje binnen de perken houden. Al zal het wel weer een kansloze zaak worden...
Dat zou zomaar goed kunnen ja, nu je dat zo zegt. Sorry voor dequote:Op zondag 8 mei 2011 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Is het niet het wanneer je het over de titel hebt, en de wanneer je het hebt over de man
? Anyway,je
doet me goed...
Damn.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gast, jij bent toch Happel. Ik ben niet veel op Fok, maar lees (en post) al wat jaartjes mee, en dat jij nu moet gaan voorkomen dat het een teringzooi wordt is hetzelfde als dat je een baviaan gaat vragen een rekensom te maken.
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gast, jij bent toch Happel. Ik ben niet veel op Fok, maar lees (en post) al wat jaartjes mee, en dat jij nu moet gaan voorkomen dat het een teringzooi wordt is hetzelfde als dat je een baviaan gaat vragen een rekensom te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |