quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Die teams waar de joden tegen hebben gespeeld.
Goed gedaan door de KNJB.
Doen ze erg goed daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Toch worden ze niet kampioen en winnen ze niet de beker. .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Euuhmmm...die lijst van Twente is wel een indrukwekkend rijtje volgens jouw? Met de hakken over de sloot langs Zwolle. Enige tegenstander van formaat is PSV, Utrecht treffen ze op het punt dat ze er al niks meer van bakten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Wat lul jij nou.. Utrecht kon gewoon winnen maar kreeg rood..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Euuhmmm...die lijst van Twente is wel een indrukwekkend rijtje volgens jouw? Met de hakken over de sloot langs Zwolle. Enige tegenstander van formaat is PSV, Utrecht treffen ze op het punt dat ze er al niks meer van bakten.
Heeft de KNDB goed gedaan .. partijdige scheids aanstellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat lul jij nou.. Utrecht kon gewoon winnen maar kreeg rood..
Gast, je ziet toch verdomme de loting zelf met die balletjes? Net alsof de KNVB kan bepalen welk balletje wanneer omhoog komtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Niet gaan zeggen 'Twente heeft het ook makkelijk gehad', ajax heeft ALTIJD een makkelijke loting in de beker en vaak ook nog thuis. Ik snap dat het lastig is te begrijpen als jood maar ajax wordt gewoon geholpen door de KNVB.
Joden hebben een streepje voor bij god, denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft Ajax vaak mazzel? Ja. Ligt het aan de KNVB? Nee.
Bekerfinale is al sinds jaar en dag op SBS 6.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef Jowbas het volgende:
Wordt de finale uitgezonden op gewone TV of moet je weer eredivisie live hebben?
Mooi zo, normaal kijk ik er niet naar maar dit jaar toch wel erg spannendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bekerfinale is al sinds jaar en dag op SBS 6.
Piep piepquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Niet gaan zeggen 'Twente heeft het ook makkelijk gehad', ajax heeft ALTIJD een makkelijke loting in de beker en vaak ook nog thuis. Ik snap dat het lastig is te begrijpen als jood maar ajax wordt gewoon geholpen door de KNVB.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Dwingen we af ..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je kunt het gaan ontkennen, maar zoveel geluk als jullie hebben..
Martin Jol had een scheet gelaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waarom de Feyenoord supporters weg zijn?
quote:AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui mist zondag de bekerfinale tussen Ajax en FC Twente. De spits is onvoldoende hersteld van een hamstringblessure. „We kijken het zaterdag nog even aan”, hield trainer Frank de Boer nog een kleine slag om de arm. „Maar ga er maar van uit dat hij er niet bij is. We willen ook geen risico nemen.”
mag jij wel zonder toezicht op het internet ?quote:
17.. en dan nog zo kinderlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
geboortedatum: 08-09-1993
Ohhhh stil maar jochie!
Je aluminium hoedje zit te strakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Trouwens, iedereen doet nu wel moeilijk maar net alsof Ajax zo graag de beker wint ipv de titelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joden hebben een streepje voor bij god, denk ik.
Gisteravond had Gijpie het toch echt fout hoor bij Braga-Benfica en een voordeel; zowel Gijpie als derksen doen niet meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Derksen heeft het nooit goed. Hij zegt Twente.
Gijpie Gijp heeft het altijd goed, hij zegt ook Twente.
Dus ik weet het niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteravond had Gijpie het toch echt fout hoor bij Braga-Benfica en een voordeel; zowel Gijpie als derksen doen niet mee
Dank voor het posten van dit filmpje, krijg wederom kippenvel als ik het ziequote:
Veel plezier met 'Bouw je droom'! Kijken wij ondertussen de Bekerfinale op Veronica, goed?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bekerfinale is al sinds jaar en dag op SBS 6.
Lekker bier zuipen, jonguh.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:17 schreef Jojoortje het volgende:
Matchday!!!
Nu al opstaan omdat de wedstrijd om 18.00 begintSick!!!
Op naar Rotterdam
Dat mag niet? het is toch geen kerkdienst?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:45 schreef Kreator het volgende:
Mensen die bier moeten zuipen voor een wedstrijd... Dat zijn de echte fans..
Alles mag. Er is een groep "echte fans" die zich echter helemaal de tering zuipen en snuiven. Dat is gewoon een beetje sneu. Alsof voetbal een excuus is om je maar als een mongool te gedragen.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat mag niet? het is toch geen kerkdienst?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:48 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag nog wat te drinken en een pizza inslaanVoor het eerst sinds tijden dat ik weer eens een voetbalwedstrijd op tv ga kijken.
Daarom begrijp ik het tijdstip ook niet zo 14:30 is toch een prima tijd, heeft iedereen minder gelegenheid zich in te drinkenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles mag. Er is een groep "echte fans" die zich echter helemaal de tering zuipen en snuiven. Dat is gewoon een beetje sneu. Alsof voetbal een excuus is om je maar als een mongool te gedragen.
Alle miljoen Ajax fans zijn uiteraard hardcore.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach kind toch. En je bent vast voor Twente?
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles mag. Er is een groep "echte fans" die zich echter helemaal de tering zuipen en snuiven. Dat is gewoon een beetje sneu. Alsof voetbal een excuus is om je maar als een mongool te gedragen.
Valt ook weinig zinnigs te zeggen op zoiets debiels. Maar geen dank verder, kwaliteitsuser.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nuttige toevoeging. Bedankt, kwaliteitsmod.
Ah, je bent of nog nooit in een stadion geweest (ben je soms Ajax fan?) of je denkt dat je stoer bent tussen je dronken vriendjes die niets van de wedstrijd zien omdat ze te bezopen zijn. Inferieur knulletje.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt ook weinig zinnigs te zeggen op zoiets debiels. Maar geen dank verder, kwaliteitsuser.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, je bent of nog nooit in een stadion geweest (ben je soms Ajax fan?) of je denkt dat je stoer bent tussen je dronken vriendjes die niets van de wedstrijd zien omdat ze te bezopen zijn. Inferieur knulletje.
Je bent pas een man als je drinkt natuurlijk. Zoals ik al zei.... Niets mis met een biertje, maar tokkies die nu al in de stad zijn om te zuipen zijn geen fans. Dat zijn mongolen en mods.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
Je lijkt wel een wijf. Wat heb jij er nou voor last van als supporters een biertje drinken? Hoort gewoon bij het voetbal.
Hou nou maar gewoon op.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent pas een man als je drinkt natuurlijk. Zoals ik al zei.... Niets mis met een biertje, maar tokkies die nu al in de stad zijn om te zuipen zijn geen fans. Dat zijn mongolen en mods.
Dude, laat iedereen gewoon vrij in wat hij/zij zelf wilquote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent pas een man als je drinkt natuurlijk. Zoals ik al zei.... Niets mis met een biertje, maar tokkies die nu al in de stad zijn om te zuipen zijn geen fans. Dat zijn mongolen en mods.
*start lachband*quote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laat mij er dan ook een mening over hebben, "dude".quote:Op zondag 8 mei 2011 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dude, laat iedereen gewoon vrij in wat hij/zij zelf wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |