Martin Jol had een scheet gelaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waarom de Feyenoord supporters weg zijn?
quote:AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui mist zondag de bekerfinale tussen Ajax en FC Twente. De spits is onvoldoende hersteld van een hamstringblessure. „We kijken het zaterdag nog even aan”, hield trainer Frank de Boer nog een kleine slag om de arm. „Maar ga er maar van uit dat hij er niet bij is. We willen ook geen risico nemen.”
mag jij wel zonder toezicht op het internet ?quote:
17.. en dan nog zo kinderlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
geboortedatum: 08-09-1993
Ohhhh stil maar jochie!
Je aluminium hoedje zit te strakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Niet gaan zeggen 'Twente heeft het ook makkelijk gehad', ajax heeft ALTIJD een makkelijke loting in de beker en vaak ook nog thuis. Ik snap dat het lastig is te begrijpen als jood maar ajax wordt gewoon geholpen door de KNVB.
Trouwens, iedereen doet nu wel moeilijk maar net alsof Ajax zo graag de beker wint ipv de titelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joden hebben een streepje voor bij god, denk ik.
Gisteravond had Gijpie het toch echt fout hoor bij Braga-Benfica en een voordeel; zowel Gijpie als derksen doen niet meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Derksen heeft het nooit goed. Hij zegt Twente.
Gijpie Gijp heeft het altijd goed, hij zegt ook Twente.
Dus ik weet het niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteravond had Gijpie het toch echt fout hoor bij Braga-Benfica en een voordeel; zowel Gijpie als derksen doen niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |