Ik droomde 2-2 enTwente na strafschoppen de winnaarquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef pberends het volgende:
Ik had gedroomd dat het 6-5 voor Twente zou worden, en toen ik 'wakker' werd bleek het ook echt zo te zijn. En toen werd ik echt wakker.
Per trein aangevoerd worden en vervolgens achter hekken opgesloten omringd door bewakers met knuppels. Leuk man, voetbalquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Je zit als een stel kippen opgesloten op een plein voor het stadion, want ik denk namelijk dat het stadion zelf nog steeds dicht is.
Rondom je staat een leger aan ME die allemaal opgefokt zijn en slaan om het minste en geringste.
Toch wel een erg slechte immitatie vind ikquote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.nr14.net/67/39(...)mma_in_Enschede.htmlHier kan ik dan wel om lachen
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Per trein aangevoerd worden en vervolgens achter hekken opgesloten omringd door bewakers met knuppels. Leuk man, voetbal
Daarom is het veel leuker om de wedstrijd gewoon in een café te kijken.. bier, spareribs.. handje vol Ajacieden waar je leuk mee kan ouwehoeren ... veel gezelliger.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Per trein aangevoerd worden en vervolgens achter hekken opgesloten omringd door bewakers met knuppels. Leuk man, voetbal
Thuisblijven is leuker.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daarom is het veel leuker om de wedstrijd gewoon in een café te kijken.. bier, spareribs.. handje vol Ajacieden waar je leuk mee kan ouwehoeren ... veel gezelliger.
Nja tis eerder Leuk man, nederlands beleid. Leuk man, Aboutaleb. Leuk man, combiregeling.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was een paar weken geleden uitgenodigd om in een skybox Ajax - Groningen te komen kijken. Dan merk je dat allemaal niet echt. Maar ik vind het vooral treurig dat het je als gematigd voetballiefhebber bijna onmogelijk wordt gemaakt om gewoon nog een kaartje kopen voor een wedstrijd. En als je er dan al bent word je haast behandeld alsof ze van terrorisme verdenkenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:38 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Nja tis eerder Leuk man, nederlands beleid. Leuk man, Aboutaleb. Leuk man, combiregeling.
Ach hoop op een mooie wedstrijd, winnaar boeit me niet zoveel. Als volgende week twente maar kampioen wordt.
Ja en dat is alleen in Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was een paar weken geleden uitgenodigd om in een skybox Ajax - Groningen te komen kijken. Dan merk je dat allemaal niet echt. Maar ik vind het vooral treurig dat het je als gematigd voetballiefhebber bijna onmogelijk wordt gemaakt om gewoon nog een kaartje kopen voor een wedstrijd. En als je er dan al bent word je haast behandeld alsof ze van terrorisme verdenken
Uitwedstrijden heb ik jaren lang bezocht voor mijn club, maar het is serieus zo erg geworden met de regeltjes dat je bijna moet gaan vragen aan de steward die mee is of je mag plassen etc.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja en dat is alleen in Nederland.
Uitwedstrijden bezoeken in Nederland is niet leuk.
Als je een ME-er verkeerd aan kijkt drukken ze al een traangasbus in je reet.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:01 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Uitwedstrijden heb ik jaren lang bezocht voor mijn club, maar het is serieus zo erg geworden met de regeltjes dat je bijna moet gaan vragen aan de steward die mee is of je mag plassen etc.
Als je een scheet laat dan wordt je naam genoteerd. Het is echt uit de hand gelopen.
Geen uitwedstrijden meer voor mij, mits ze niet eigen vervoer zijn.
Maar beetje offtopic.
Ik zie dat eredivisie live al om half 5 begint met uitzenden en veronica pas om 17.55, beetje kort van te voren
Meen gisteren te hebben gezien dat Veronica begint om 17.30 (of iets daar in de buurt)..quote:Op zondag 8 mei 2011 15:01 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Uitwedstrijden heb ik jaren lang bezocht voor mijn club, maar het is serieus zo erg geworden met de regeltjes dat je bijna moet gaan vragen aan de steward die mee is of je mag plassen etc.
Als je een scheet laat dan wordt je naam genoteerd. Het is echt uit de hand gelopen.
Geen uitwedstrijden meer voor mij, mits ze niet eigen vervoer zijn.
Maar beetje offtopic.
Ik zie dat eredivisie live al om half 5 begint met uitzenden en veronica pas om 17.55, beetje kort van te voren
Mmm dan staat mijn interactieve Ziggo gids verkeerd, lawl.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:07 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Meen gisteren te hebben gezien dat Veronica begint om 17.30 (of iets daar in de buurt)..
dus een saaie wedstrijd ?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er vandaag niet bijster veel strijd wordt getoont en dat het een beetje wordt gespaard voor volgende week
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.nr14.net/67/39(...)mma_in_Enschede.htmlHier kan ik dan wel om lachen
Denk juist andersom.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er vandaag niet bijster veel strijd wordt getoont en dat het een beetje wordt gespaard voor volgende week
Wat? Slecht voetbal? Dat spelen ze al jaren.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:28 schreef BOBOSIE het volgende:
2 bud wedstrijden dus , jammer,maar ik als psv supporter ben dit seizoen al wat gewend
laatste 2 jaar onder angsthaasie jaquote:Op zondag 8 mei 2011 15:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat? Slecht voetbal? Dat spelen ze al jaren.
pwndquote:Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef BOBOSIE het volgende:
[..]
laatste tien jaar zijn we de meeste keer kampioen geweest !!!!!
KNJB wat ik je brom!quote:
KNIedereenbehalveAjaxB!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef Caland het volgende:
Wat trouwens wel 'opvallend' is is dat Ajax altijd de uitspelende club is met bekerfinales.
Geen toeval natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |