SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Dat is vooral slecht voor het cholesterolgehalte in je bloed (gevaar voor hart- en vaatziekten).quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar i kheb geen honger.! en ik eet al genoeg patat, chocolade, chips, en allerlei andere ongezonde dingen die vatzigheid zouden moeten bevorderen, maar het lukt niet
Heb je geschoren??quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohjee, nummer 69. Kom er maar in, Halcon
Heb je dat in een Harry Potterfilm gezien of zo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zo te zien geen kopervergiftiging.
ik ben nog steeds van plan het in elkaars ogen kijken te proberen te initeren met vragen of ik even zal checken op kopervergiftiging overigens.
vind ik niet echt een kleurquote:
Je blijft typen als aangeschoten wild. Weet je zeker dat je mond niet half open hangt?quote:[quote]Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar i kheb geen honger.! en ik eet al genoeg patat, chocolade, chips, en allerlei andere ongezonde dingen die vatzigheid zouden moeten bevorderen, maar het lukt niet
[..]
Iedereen wordt wel dik toch uiteindelijk? Ik heb ook lang gedacht dat ik geen aanleg had om dik te worden, nou daar denk ik na een jaartje op kamers toch anders overquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is vooral slecht voor het cholesterolgehalte in je bloed (gevaar voor hart- en vaatziekten).
Als je geen aanleg hebt om dik te worden van dat soort eten zul je dat dus ook nooit worden, echter je cholesterol schiet dan wél met sprongen omhoog en dat is gevaarlijk.
is alleen gevaarlijk op langere termijn. ik snap heus wel het cumulatieve probleem van dischtslibben en aderverkalking of wat dan ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is vooral slecht voor het cholesterolgehalte in je bloed (gevaar voor hart- en vaatziekten).
Als je geen aanleg hebt om dik te worden van dat soort eten zul je dat dus ook nooit worden, echter je cholesterol schiet dan wél met sprongen omhoog en dat is gevaarlijk.
ja maar tijd gaat zo snel. dan eet ik, en voordat ik het weet heb ik 12 uur lang fok zitten f5en is de hele dag alweer voorbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef Supersoep het volgende:
In dit topicnummer zal veel worden afgesekst, dat weet ik nu al.
Overigens kan MLIG best dikker worden. In de zin van, een gezond gewicht bereiken. Maar dat is niet makkelijk, dat is moeilijker dan het voor andere mensen is omdat je opnieuw moet leren je eetlust te ontwikkelen. Als hij na 2 boterhammen al denkt ''phew, ik zit vol, dat moet wel betekenen dat ik goed heb gegeten!'' dan gaat het niet lukken natuurlijk. Hij moet calorieen gaan tellen en een paar maanden zo'n 3000 per dag binnenhalen.
Ik snap nooit waar zoveel mensen tegelijk die vrije dag vandaan halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Iedereen wordt wel dik toch uiteindelijk? Ik heb ook lang gedacht dat ik geen aanleg had om dik te worden, nou daar denk ik na een jaartje op kamers toch anders overJe zou er blij mee moeten zijn dat je in ieder geval niet snel dik wordt, heb je een zorg minder ten opzichte van veel andere mensen!
Nog meer mensen die morgen trouwens vrouwen/mannen gaan versieren? 5 Mei is niet zo'n ideale dag als Koninginnedag , maar biedt toch ook zeker mogelijkheden. Ik ben zelf in Utrecht te vinden, heb ik net besloten. Heb er zin in in ieder geval
En hoe lang duurt 'nu' al? Een jaar of 6, schat ik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is alleen gevaarlijk op langere termijn. ik snap heus wel het cumulatieve probleem van dischtslibben en aderverkalking of wat dan ook.
maar nu boeit me dat echt helemaal niets.
En dan heb je al die tijd niks gegeten? Christus. Ga voedsel in je strot douwen en hard ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar tijd gaat zo snel. dan eet ik, en voordat ik het weet heb ik 12 uur lang fok zitten f5en is de hele dag alweer voorbij
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En dan heb je al die tijd niks gegeten? Christus. Ga voedsel in je strot douwen en hard ook.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En dan heb je al die tijd niks gegeten? Christus. Ga voedsel in je strot douwen en hard ook.
Ga dan niet lopen zeiken dat je niet dikker kan worden. Dat je ondergewicht zoiets aan jou is dat ''onmogelijk te veranderen is''.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is alleen gevaarlijk op langere termijn. ik snap heus wel het cumulatieve probleem van dischtslibben en aderverkalking of wat dan ook.
maar nu boeit me dat echt helemaal niets.
[..]
ja maar tijd gaat zo snel. dan eet ik, en voordat ik het weet heb ik 12 uur lang fok zitten f5en is de hele dag alweer voorbij
Go lanterfanterquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ikzelf ben studieloos en werk slechts in het weekend . Maar het duurt tot 23 uur 's avonds, dus je kan na je werk ook nog gaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap nooit waar zoveel mensen tegelijk die vrije dag vandaan halen.
Naja je hebt in elk geval mooi weer, dat helpt wel wat betreft de gezelligheid en goedgeluimdheid en versieren enzo
En dan volledig brak de volgende dag achter je scherm, nee dankjequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ikzelf ben studieloos en werk slechts in het weekend . Maar het duurt tot 23 uur 's avonds, dus je kan na je werk ook nog gaan
wat duurt tot 11 uur savonds, wat gebeurd er dan op bevrijdingsdag?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ikzelf ben studieloos en werk slechts in het weekend . Maar het duurt tot 23 uur 's avonds, dus je kan na je werk ook nog gaan
Wat boeit het jou dan wat er gebeurt? Richt je liever op de discussie over jouw voedingspatroon. Niet steeds weglopen wanneer het ''moeilijk'' wordt, graag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat duurt tot 11 uur savonds, wat gebeurd er dan op bevrijdingsdag?
ik ga nooit naar dingen.
Er zijn door het hele land festivals met Bevrijdingsdag. Veel muziek, bier en leutquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga nooit naar dingen.
Optredens in veel steden, beetje bier drinken, ontspannen festivalsfeertje vaak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga nooit naar dingen.
oh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Optredens in veel steden, beetje bier drinken, ontspannen festivalsfeertje vaak.
Probeer 't eens zou ik zeggen
Je hoeft je niet perse meteen lam te zuipen hè.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan volledig brak de volgende dag achter je scherm, nee dankje
Volgend jaar misschien, dan valt het op zaterdag geloof ik![]()
ja in amsterdam gaat men op een plein bier staan drinken, en toespraken enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG is 24 en weet niet wat zich afspeelt op het bevrijdingsfestival?.....
Ik weet dat 2 jaar terug (ong) Zwolle helemaal vol was en dat er geen mensen meer bij mochten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef Crutch het volgende:
Ik ben morgen in Zwolle voor zover bepaald.
Zal wel druk zijn.
Om niet geïrriteerd te raken van de mensen die al de hele dag aan de zuip zijn eigenlijk welquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hoeft je niet perse meteen lam te zuipen hè.
Nooit last van, maarja je mag ook het best overslaan. Daar niet van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Om niet geïrriteerd te raken van de mensen die al de hele dag aan de zuip zijn eigenlijk wel
En zo niet dan ben je nog moe van het slenteren en/of dansen en laat thuis in mijn geval (klein dorpje, weinig in de buurt qua feestelijkheden morgen). Dus nah.
Brabant hè, daar ga je niet naar een feest zonder lam zuipen en wild dansenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nooit last van, maarja je mag ook het best overslaan. Daar niet van.
Ja het smoesje is goed hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Brabant hè, daar ga je niet naar een feest zonder lam zuipen en wild dansen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef quirigua het volgende:
oude koek : discotheek in Hengelo, vier kleuren lichtgevende polsbandjes: Rood (zin om te flirten), Groen (ben homo), Blauw (heb al een relatie), Geel (zin in een seksdate). Bij binnenkomst kan de bezoeker zelf kiezen welke kleur bandje hij wil.
Vind je dat echt? Ik vind het wel een leuk idee, ben benieuwd of het ook werkt.quote:
Ik ben een keer naar een feest geweest waar ze ook zulke polsbandjes hadden; Rood: bezet, groen: single en blauw: zin in een One Night Stand.quote:
Dus dan werkt een zin als ''Hoi, neuken?'' misschien eens wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een feest geweest waar ze ook zulke polsbandjes hadden; Rood: bezet, groen: single en blauw: zin in een One Night Stand.
Maakt het allemaal wel wat makkelijker, maar niet meteen leuker vond ik
Ja dat vind ik echt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het wel een leuk idee, ben benieuwd of het ook werkt.
Haha ja, ware het niet dat ongeveer alle mannen 'blauw' waren, en alle vrouwen rood of groenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus dan werkt een zin als ''Hoi, neuken?'' misschien eens wel?
Wat als je homo bent, met je relatie aanwezig bent en wilt flirten met als doel een trio?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef Supersoep het volgende:
Dus als je homo bent, dan doe je niet meer mee en mag je niet flirten.
en alle gasten stonden zeker kwijlend om de vrouwen met blauwe bandjes heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een feest geweest waar ze ook zulke polsbandjes hadden; Rood: bezet, groen: single en blauw: zin in een One Night Stand.
Maakt het allemaal wel wat makkelijker, maar niet meteen leuker vond ik
ik zou nieteens een bandje om willen doen. geen rode, geen blauwe, geen gele. en ook liever maar geen groene.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef quirigua het volgende:
oude koek : discotheek in Hengelo, vier kleuren lichtgevende polsbandjes: Rood (zin om te flirten), Groen (ben homo), Blauw (heb al een relatie), Geel (zin in een seksdate). Bij binnenkomst kan de bezoeker zelf kiezen welke kleur bandje hij wil.
Je kan natuurlijk wel meerdere bandjes pakken. Hm hm.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat als je homo bent, met je relatie aanwezig bent en wilt flirten met als doel een trio?
ik zou het te confronterend vinden, en er niet mee kunnen omgaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk wel meerdere bandjes pakken. Hm hm.
oh dat trieste spreekt mij aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Hoogheid het volgende:
Waarom werd dit dit niet automatisch gevolgd
En ja, ik sprak laatst iemand met die bandjes, gewoon op een willekeurig feest. Wat een trieste zooi
'Triest' is ook wel een ander woord voor 'belachelijk'. Ik denk dat hij dat bedoeltquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat trieste spreekt mij aan
zijn er geen alfa mannen in de buurt?
zijn er ook trieste meisjes? of is het alleen voor de mannen kansloos?
dat snapt MLiG ook wel, maar hij typt liever wat onzin dan dat hij gaat eten om zijn lichaam te sterkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
'Triest' is ook wel een ander woord voor 'belachelijk'. Ik denk dat hij dat bedoelt
ja precies. dat soort dingen denk ik wel he. maar ik snap nou nog steeds niet helemaal hoe ik het moet zien. volgensmij zie ik het allemaal veels te serieus, en overdenk ik alles veels te veel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
De kunst is dan natuurljik om een bandje voor 'bezet' om te doen, want niet te krijgen = vaak aantrekkelijk. Zowel voor mannen als voor vrouwen, denk ik.
Er zijn heel veel kansloze vrouwen. Net zoveel als kansloze mannen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat trieste spreekt mij aan
zijn er geen alfa mannen in de buurt?
zijn er ook trieste meisjes? of is het alleen voor de mannen kansloos?
hey ik ben nu aan het eten hoor! dat moest toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat snapt MLiG ook wel, maar hij typt liever wat onzin dan dat hij gaat eten om zijn lichaam te sterken
oke. ik heb al een nieuw plan voor hun hoe ik ervoor kan zorgen dat ik een perfecte match niet wegjaag./quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er zijn heel veel kansloze vrouwen. Net zoveel als kansloze mannen.
Mary-Jane zou ik ook laten varen, als ik jou was.quote:
oh nou!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat snapt MLiG ook wel, maar hij typt liever wat onzin dan dat hij gaat eten om zijn lichaam te sterken
Vraag gewoon of ze weleens aan je zou willen voelen. Eventueel. 's Nachts, wanneer ze in bed ligt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
De afgelopen dagen heb ik via Paiq met iemand zitten chatten. Nu ik wat langer met haar zit te chatten begin ik mij wat dingen af te vragen. Aan het begin ging het wel wat moeizaam maar nu gaat het gesprek toch vrij aardig. Ik heb alleen geen flauw idee of ze mij leuk vind of gewoon aardig.
Ik geen idee hoe ik dat moet inschatten.
Eh gewoon die ene van Flirten. Niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nou!
je wilde een leuke lekkere weet ik het jongen toch,
nou vertel jij dan maar hoe jij je zou voorbereiden en gaan gedragen met het bandjessysteem
Maar Mylifeisgrey, je snapt wel dat gezond eten heel belangrijk voor je zal zijn, he? Echt, serieus. Nog belangrijker dan die dingen die je kan leren in PUA boeken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nou!
je wilde een leuke lekkere weet ik het jongen toch,
nou vertel jij dan maar hoe jij je zou voorbereiden en gaan gedragen met het bandjessysteem
Hoe kan ik mijn eerste echte liefde nu de rug toe draaien? Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mary-Jane zou ik ook laten varen, als ik jou was.
Doe eens wat suggestieve flirterige uitspraken, dan weet je het snel genoegquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
De afgelopen dagen heb ik via Paiq met iemand zitten chatten. Nu ik wat langer met haar zit te chatten begin ik mij wat dingen af te vragen. Aan het begin ging het wel wat moeizaam maar nu gaat het gesprek toch vrij aardig. Ik heb alleen geen flauw idee of ze mij leuk vind of gewoon aardig.
Ik geen idee hoe ik dat moet inschatten.
Dat vind ik wel heel erg direct.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze weleens aan je zou willen voelen. Eventueel. 's Nachts, wanneer ze in bed ligt.
Oooww misschien hebben wij weleens Gechat samen oh ohohoh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een date overgehouden aan Paiq, leuke site
Nee, dat is niet direct, want:quote:
Niks, alleen nu nog durven om zo'n opmerking te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe eens wat suggestieve flirterige uitspraken, dan weet je het snel genoegWat heb je te verliezen?
Ik heb ook wel eens een date overgehouden aan Paiq, leuke site
Neuh, meisjes met baarden herinner ik me altijd nog welquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oooww misschien hebben wij weleens Gechat samen oh ohohoh.
[..]
Nee, dat is niet direct, want:
"Eventueel" en "Weleens".
En een vraag als dit:quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oooww misschien hebben wij weleens Gechat samen oh ohohoh.
[..]
Nee, dat is niet direct, want:
"Eventueel" en "Weleens".
Nee absoluut niet!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een vraag als dit:
wat vind je nu van mij?
Nee da's niks. Dan kan ze namelijk antwoorden: "Ja, aardige jongen hoor!!"quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een vraag als dit:
wat vind je nu van mij?
Nee dat is zo'n onzekere vraag, kans dat ze daar op afknaptquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een vraag als dit:
wat vind je nu van mij?
Misschien voorstellen om een keer iets af te spreken. Dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee dat is zo'n onzekere vraag, kans dat ze daar op afknapt
Vertelquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb nog wel mee redenen om bang te zijn om te worden afgewezen.
Via internet kan je je meer permitteren. Niks mis mee om zelf even af te tasten of ze het toelaat dat jij wat flirterig naar haar doet. Dan kan je gelijk zien of ze meedoet of juist kortaf blijft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien voorstellen om een keer iets af te spreken. Dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben.![]()
Ik heb nog wel mee redenen om bang te zijn om te worden afgewezen.
Dat ze met je spreekt is nog niet genoeg om jou te vertellen dat er op zijn minst enige vorm van interesse bestaat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een vraag als dit:
wat vind je nu van mij?
Je hebt interesse en je hebt interesse... om het populair te zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Dat ze met je spreekt is nog niet genoeg om jou te vertellen dat er op zijn minst enige vorm van interesse bestaat?
Je kan jezelf neerhalen en je kan jezelf neerhalenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je hebt interesse en je hebt interesse... om het populair te zeggen.
Alsof je nog nooit iemand naar de friend-zone hebt verbannenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef anoniemelurker het volgende:
Als iemand met je spreekt dan is er interesse. Punt.
Mijn sociale vaardigheden of gebrek daaraan, ervaringen op relatie gebied, etcquote:
Ze kan iig wel lachen om mijn grapjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Via internet kan je je meer permitteren. Niks mis mee om zelf even af te tasten of ze het toelaat dat jij wat flirterig naar haar doet. Dan kan je gelijk zien of ze meedoet of juist kortaf blijft.
De vraag is alleen waar die interesse ligt in vriendschap of iets anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Dat ze met je spreekt is nog niet genoeg om jou te vertellen dat er op zijn minst enige vorm van interesse bestaat?
Daar ben ik dus bang voor die zonequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Alsof je nog nooit iemand naar de friend-zone hebt verbannen.
@Tijnbrein, als je wat wil, ga er dan gewoon voor. Niet teveel over nadenken.
Punt punt punt. Nee, ik praat ook met meisjes waar ik helemaal geen interesse in heb (en die meisjes wel in mij) om gewoon beleefd te blijven. Het zegt echt helemaal niks, maar in de meeste gevallen is het wel positief.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Je kan jezelf neerhalen en je kan jezelf neerhalen
Als iemand met je spreekt dan is er interesse. Punt. Het is aan jou als persoon die meer wil om die interesse om te buigen naar iets wat daarbij past.
Kut man.. Hoe kan dat? Welke opleiding(en) heb jij eigenlijk afgerond?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga het heel moeilijk krijgen de komende tijd. UWV verzekerde mij nog door de telefoon 'ja hoor komt goed, ik zal het aan mijn collegas doorgeven en dan zal het alsnog verstuurd worden'. Nou 4 dagen later zie ik het alweer. Ik ga die deadline niet halen. En dan kom ik in de betalingsproblemen. Echt shit. Di4e stres elke maand ik geef er afentoe de brui aan. geen zin meer in. Vaak wil ik gewoon gewoon rust.
En ik heb koppijn. Mijn nek voelt elke ochtend aan als beton.
Dat gaat in de praktijk niet altijd op. Je hebt bijv van die witte stoere haantjes. En die denken alleen aan zichzelf. Die willen graag wat zeggen maar willen daarbij geen gesprek. Bijvoorbeeld: In het trappenhuis zeggen ze "hey zie je die aauto daar, vet he maar voor die prijs zal er er wel wat aan mankeren. hahaha'. En voor je wat kunt zeggen heeft ie een smoes klaarstaan 'maareh mn vriendin wacht en die wordt kwaad als ik neit snel thuiskom dus ik ga weer'. Zo'n persoon wilt geen gesprek.. Nieteens en korte. hij dumpt zn mening bij een onnvermoede omstander en is weer weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Je kan jezelf neerhalen en je kan jezelf neerhalen
Als iemand met je spreekt dan is er interesse. Punt. Het is aan jou als persoon die meer wil om die interesse om te buigen naar iets wat daarbij past.
Ik heb mn MAVO nieteens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kut man.. Hoe kan dat? Welke opleiding(en) heb jij eigenlijk afgerond?
cool, om wat voor auto ging het?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat gaat in de praktijk niet altijd op. Je hebt bijv van die witte stoere haantjes. En die denken alleen aan zichzelf. Die willen graag wat zeggen maar willen daarbij geen gesprek. Bijvoorbeeld: In het trappenhuis zeggen ze "hey zie je die aauto daar, vet he maar voor die prijs zal er er wel wat aan mankeren. hahaha'. En voor je wat kunt zeggen heeft ie een smoes klaarstaan 'maareh mn vriendin wacht en die wordt kwaad als ik neit snel thuiskom dus ik ga weer'. Zo'n persoon wilt geen gesprek.. Nieteens en korte. hij dumpt zn mening bij een onnvermoede omstander en is weer weg.
Ik dacht dat jij nog studeerde; waarom krijg je dan een uitkering?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
en waarom heb je betalingsproblemen? je krijgt toch uitkering, en je koopt toch bijna niets?
en als je gedeeltelijk werkt wordt het alleen maar meer ofzoiets? of ben je eruit getrapt (ik nog niet)
naar aanleiding van wat lichamelijke klachten, en door een gesprek waar ik me niet comfortabel bij voelde, en toen vreemd overkwam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog studeerde; waarom krijg je dan een uitkering?
Van stufi weet ik iig dat je het terug moet betalen als je geen opleiding haalt; dus of dat nou verstandig is... ik wil op dit moment ook het liefst stoppen, maar dan kan ik 40.000 euro terug gaan betalen :S.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef Supersoep het volgende:
Absurd is dat, jaar na jaar jezelf ongestraft kunnen blijven inschrijven terwijl je geen fuck doet. Zowel stufi als uitkering vangen. Pff.
ik alleen 5 jaar basis uitwonenden beurs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Van stufi weet ik iig dat je het terug moet betalen als je geen opleiding haalt; dus of dat nou verstandig is... ik wil op dit moment ook het liefst stoppen, maar dan kan ik 40.000 euro terug gaan betalen :S.
Ja die ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
cool, om wat voor auto ging het?
en waarom heb je betalingsproblemen? je krijgt toch uitkering, en je koopt toch bijna niets?
en als je gedeeltelijk werkt wordt het alleen maar meer ofzoiets? of ben je eruit getrapt (ik nog niet)
is het van die brief dat ze de uitbetaaldatum een week opschuiven?(of heb jij die niet gehad)
stond ook bij dat je voorschot kon aanvragen
en ook iets over dat er dit jaar binnenkort "vakantiegeld"komt
Dan valt er toch wat te zeggen voor BSA dat veel opleidingen nu hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef Supersoep het volgende:
Absurd is dat, jaar na jaar jezelf ongestraft kunnen blijven inschrijven terwijl je geen fuck doet. Zowel stufi als uitkering vangen. En ook nog eens geld van je ouders erbovenop. Pff.
ik krijg elk jaar studieadvies van de "......"(naampje van iemand van uni), dat ik er maar beter mee kan stoppen, en eens langs de studieadviseur moet gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan valt er toch wat te zeggen voor BSA dat veel opleidingen nu hebben.
En waarom doe je dat dan niet? Stoppen met de studie bedoel ik. Je gaat er toch niet heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik krijg elk jaar studieadvies van de "......"(naampje van iemand van uni), dat ik er maar beter mee kan stoppen, en eens langs de studieadviseur moet gaan.
elk jaar is het confronterend , en durf ik hem amper open te maken want stel er zit een erg bericht in dat iemand erachter is gekomen hoe erg ik het wel niet verkloot heb.
gewoon standaard brief is het(gelukkig nog) elke keer, ben de vorige alweer kwijtgeraakt. volgensmij stond er geneens een echte handtekening op
Stop dan ook eens met die opleiding. Doe eens iets.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik krijg elk jaar studieadvies van de "......"(naampje van iemand van uni), dat ik er maar beter mee kan stoppen, en eens langs de studieadviseur moet gaan.
elk jaar is het confronterend , en durf ik hem amper open te maken want stel er zit een erg bericht in dat iemand erachter is gekomen hoe erg ik het wel niet verkloot heb.
gewoon standaard brief is het(gelukkig nog) elke keer, ben de vorige alweer kwijtgeraakt. volgensmij stond er geneens een echte handtekening op
maar ik heb niets anders te doen met me leven. wat dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met die opleiding. Doe eens iets.
Ja maar godver, je DOET die studie niet eens. Zo kom je minder in de shit als je eens zou stoppen ermee, terwijl het je dagelijks leven geen fuck zou beinvloeden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik heb niets anders te doen met me leven.
enige wat ik nu zou moeten doen, en volgens iedereen doe is die studie
nu in de praktijk is mijn leven niets-niets-slapen-niets-niets-slapen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja maar godver, je DOET die studie niet eens. Zo kom je minder in de shit als je eens zou stoppen ermee, terwijl het je dagelijks leven geen fuck zou beinvloeden.
Leuk he, fantaseren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nu in de praktijk is mijn leven niets-niets-slapen-niets-niets-slapen.
maar wat het nu nog zou kunnen zijn is slapen - druk leven- studie-huiswerk-slapen-studie- vriendenbezoeken-slapen. etc
als ik me bij studie uitschrijf dan kan ik alleen nog maar doen nietsnietsniets tot me dood
Je moest toch 'gewoon even angst overwinnen'? Doe dat dan ook of geef toe dat je het niet alleen aankan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik heb niets anders te doen met me leven. wat dan?
enige wat ik nu zou moeten doen, en volgens iedereen doe is die studie.
als ik dat nou gewoon even kon doen zonder problemen zou het mooi zijn , maar tijd gaat snel
Hij doet al 6 jaar niets. Beter gaat hij dat niets doen dan voortzetten zonder dikke schuld op te bouwen, toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef kipknots het volgende:
Stoppen met die studie als je geen alternatief hebt lijkt me niet verstandig. Wat je wel moet doen is eens goed nadenken wat je wil. Wil je die studie afronden, zo ja ga er dan ook voor. Zo niet, kijk dan eerst wat voor werk je wil doen en of dat haalbaar is voordat je je studie opgeeft. Maar blijf in ieder geval niet niets doen.
Wanneer ga jij je over dingen heenzetten? Over 10 jaar? Nooit?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar wat het nu nog zou kunnen zijn is slapen - druk leven- studie-huiswerk-slapen-studie- vriendenbezoeken-slapen. etc
dat zou het zo in 1 klap kunnen worden, zogauw ik me even over wat dingen heenzet
als ik me bij studie uitschrijf dan kan ik alleen nog maar doen nietsnietsniets tot me dood
ja en het enige wat me tegenhoud is dat ik me nog even over wat problemen (die ik niet zou moeten hebben) moet heenzetten.quote:
Klopt, hij kan niet studeren. Maar een schuld opbouwen, daar is MLiG heel goed in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Supersoep het volgende:
Ik zie al wat er gaat gebeuren als hij wél in september eens gaat beginnen. Dan is hij het na 2 weken al beu omdat,
1. Hij moet vroeg uit z'n bed
2. Hij kan de mensenmassa niet aan
3. Hij weet geen vrienden te maken en schaamt zich daarna te erg
Dus blijft hij weer hele dagen in z'n bed liggen.
3 moet sowieso, naast 1 of 2. En als je doorgaat met je studie zou ik ook niet wachten tot september, maar zo snel mogelijk gaan. Je bent nog ingeschreven en je kan vast al wel wat vakken inhalen. Als je dat niet doet heb je nog zeker 4 maanden niets te doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moest toch 'gewoon even angst overwinnen'? Doe dat dan ook of geef toe dat je het niet alleen aankan.
Je hebt 3 opties:
1) Studie opzeggen (en misschien proberen te werken later)
2) Doorgaan met studie, maar dan ook echt heengaan in september! Echt echt.
3) Ga naar je huisarts voor je sociale fobie.
Geen optie is: Niks doen. Dat is het enige wat je NIET moet doen.
Doe. Dat. Dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja en het enige wat me tegenhoud is dat ik me nog even over wat problemen die ik niet zou moeten hebben moet heen zetten.
Ja, eigenlijk moet hij gewoon morgen meteen naar zijn studieadviseur.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
3 moet sowieso, naast 1 of 2. En als je doorgaat met je studie zou ik ook niet wachten tot september, maar zo snel mogelijk gaan. Je bent nog ingeschreven en je kan vast al wel wat vakken inhalen. Als je dat niet doet heb je nog zeker 4 maanden niets te doen.
Heb jij geen ouders of vrienden die tegen je zeggen:" Jongen, dit kan echt niet wat jij met je leven doet?"quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat zou het zo in 1 klap kunnen worden, zogauw ik me even over wat dingen heenzet
Z'n ouders denken dat hij elke dag braaf in de collegezalen zit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Heb jij geen ouders of vrienden die tegen je zeggen:" Jongen, dit kan echt niet wat jij met je leven doet?"
Lijkt me iig dat jij jezelf bij elkaar moet rapen en eens iets moet gaan doen, want dit is wel een beetje triest
Als ik alles hier lees kan ik het me toch moeilijk voorstellen dat zijn ouders niets door hebben. Ook al liegt hij erover, het moet toch wel opvallen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Z'n ouders denken dat hij elke dag braaf in de collegezalen zit.
Tja, hij vermijdt contact met ze. Denk dat het langzaam aan normaal is geworden, dat minimale contact.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als ik alles hier lees kan ik het me toch moeilijk voorstellen dat zijn ouders niets door hebben. Ook al liegt hij erover, het moet toch wel opvallen?
Ze zullen wel iets vermoeden, want zo'n opleiding duurt geen 6-7 jaar natuurlijk. Waarschijnlijk weten ze wel dat er iets mis is, maar ze vragen er al niet meer naar omdat ze weten wat voor soort persoon hij is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als ik alles hier lees kan ik het me toch moeilijk voorstellen dat zijn ouders niets door hebben. Ook al liegt hij erover, het moet toch wel opvallen?
Komt door het waanidee dat hij heeft dat enkel een meisje hem kan redden....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze zullen wel iets vermoeden, want zo'n opleiding duurt geen 6-7 jaar natuurlijk. Waarschijnlijk weten ze wel dat er iets mis is, maar ze vragen er al niet meer naar omdat ze weten wat voor soort persoon hij is.
Ik vind het in ieder geval onbegrijpelijk. Rijke familie, en dan nog durven je leven zo te vergooien terwijl mensen uit arme families er alles aan doen om rond te kunnen komen.
Ik zou maar heel voorzichtig een studie kiezen dan, waarvan je weet dat je die kan voltooien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
OhhGoshh,, ik ben volgens mij net zo erg als MLiG. Of bijna. Of in ontwikkeling om zo erg te worden. Ohmygoshhh.
Dan moet je er nú al wat aan doen want het wordt anders alleen maar erger.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
OhhGoshh,, ik ben volgens mij net zo erg als MLiG. Of bijna. Of in ontwikkeling om zo erg te worden. Ohmygoshhh.
Hoezo? Lig je ook de hele dag in bedquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee hoor contact is altijd al minimaal(van mijn kant uiteraard)quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG, denk eens hoe trots wij hier en je ouders zullen zijn als je nu eindelijk problemen gaat oplossen.
En dan kan je ook trots zijn op jezelf!
[..]
Tja, hij vermijdt contact met ze. Denk dat het langzaam aan normaal is geworden, dat minimale contact.
ja inderdaad, dan zou alles gered zijn. ik voelde me al jaren lang slechter worden door de hopeloosheid en uitzichtloosheid op dat gebied. als een meisje me lief aankijkt, en ik wat had om NAAR UIT TE KIJKEN(niet qua seks, maar al het romantische), en socialer, en handvaten voor andere contacten, zou dat me hee wat helpen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt door het waanidee dat hij heeft dat enkel een meisje hem kan redden....
Volgens mij falen we allemaal met onze studies, heb ik het idee. Zodra ik klaar ben met deze studie (wanneer weet ik niet) wil ik ook naar Australie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoezo? Lig je ook de hele dag in bed?
Ik ben ook wel een klein beetje als MLiG. Studie gefaald dit jaar, en vanaf November wil ik een half jaar naar Australie, omdat ik helemaal niet weet wat ik met mijn leven wil doen.. Misschien is dat ook een idee voor jou MLiG (of Lanterfanteraar?), ontplooi je je iig wel als persoon
Toen hebben ze je bankrekening aangevuld en verder niets? Ze wilden haar ook aanklagen toch? Heb jij nog op je donder gehad? Hoe is dat eigenlijk verlopen, ik snap niet waarom ze dan niet meer doen en zich afvragen waarom jij zo ontzettend naief bent....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor contact is altijd al minimaal(van mijn kant uiteraard)
behalve die periode dat ze heir ineens voor de deur stonden toen dat duizenden euros aan "een meisje" wat uitgekomen, was zowiezo een kutzomer dat ik aardig zelfdestructief bezig was(nog duizenden meer naar de hoeren, maargoed). ze haddden meteen me bankrekening weer aangevult.
Moeilijk, niet onmogelijk.quote:to-do-lijsten, en meteen NU iets gaan doen is moeilijk
5 jaar niets doen, en naar bed gaan als ik er zin in heb, en pas eruitkomen als ik er zin in heb, eten als ik zin heb. en alleen afentoe even "Schijn" ophouden bij me ouders, en de plicht hebben om tijdens openingstijden naar de c1000 te gaan, heeft het me gewoon gemaakt.
Dat is totaal niet vergelijkbaar. Het kan gebeuren dat je een verkeerde studie kiest, dat hebben zoveel mensen. Maar je hebt al plannen voor wat je wil doen en ik ga er vanuit dat je overdag ook wel dingen onderneemt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een klein beetje als MLiG. Studie gefaald dit jaar, en vanaf November wil ik een half jaar naar Australie, omdat ik helemaal niet weet wat ik met mijn leven wil doen.. Misschien is dat ook een idee voor jou MLiG (of Lanterfanteraar?), ontplooi je je iig wel als persoon
Ja nou ik heb soms opeens van die dagen. Opeens van die dagen ( zonnestralen op het gordijn) en dan denk ik: Zo. Nu gaat het gebeuren. Ik had bijvoorbeeld al helemaal een website gevonden om bij een oude Bosnische boer te gaan werken. Maarja nu lig ik mezelf gewoon in bed te ontplooien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is niet makkelijk om daar uit te komen, maar als je wat wil, dan moet je er nu wel gewoon mee beginnen. De afgelopen zes jaar zijn geweest; geschiedenis... het heeft geen nut om daar bij stil te blijven staan. Het gaat er nu om wat je de komende zes jaar... de rest van je "jaren-20" wilt gaan doen. Nee, no way dat je van vandaag op morgen een normaal geregeld leven kunt leiden. De stap naar het krijgen van een relatie is nog veel groter. Onmogelijk is het echter zeker niet. Je moet je er alleen bij neer kunnen leggen dat het veel tijd gaat kosten. Wat nog belangrijker is, is dat je de veranderingen langzaam aan en stap voor stap gaat doen. Iedere dag iets in de goede richting... al is het maar op een vaste tijd naar bed gaan of wat dan ook. Als je een ander leven wil; begin er dan gewoon nu mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
to-do-lijsten, en meteen NU iets gaan doen is moeilijk
5 jaar niets doen, en naar bed gaan als ik er zin in heb, en pas eruitkomen als ik er zin in heb, eten als ik zin heb. en alleen afentoe even "Schijn" ophouden bij me ouders, en alleen de plicht hebben om wel "tijdens openingstijden" naar de c1000 te gaan, heeft het me helemaal gewoon gemaakt.
neequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen hebben ze je bankrekening aangevuld en verder niets? Ze wilden haar ook aanklagen toch? Heb jij nog op je donder gehad?
Hoe is dat eigenlijk verlopen, ik snap niet waarom ze dan niet meer doen en zich afvragen waarom jij zo ontzettend naief bent....
nee. maar het is al zo ver gekomen, de sleur, het wordt wel een beetje moeilijk allemaal om het weer op te pakken.quote:[..]
Moeilijk, niet onmogelijk.
Je moet het wel doen anders lig je nog tientallen jaren in bed met uitkering. Dat wil je toch niet?
Ahja dat ken ik wel. Alleen deed ik dat alleen als ik een kater had op mijn kamertje in Utrecht. Wake 'n bake, en dan tot 4 uur in bed blijven verteren voordat ik wat eten ging regelen. Nu word ik elke dag om 10 uur uit mijn bed gekickt door m'n moeder en moet ik werk zoeken/dingen doen blabla.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja nou ik heb soms opeens van die dagen. Opeens van die dagen ( zonnestralen op het gordijn) en dan denk ik: Zo. Nu gaat het gebeuren. Ik had bijvoorbeeld al helemaal een website gevonden om bij een oude Bosnische boer te gaan werken. Maarja nu lig ik mezelf gewoon in bed te ontplooien.
Ik ben zo onhandig, net een lappenpop.
voor anderen is het zo makkelijk in te zien: jij gaat op de vriesafdeling werken bij de supermarkt. en dan vet sociaal doen, en dan allemaal leue jongens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja nou ik heb soms opeens van die dagen. Opeens van die dagen ( zonnestralen op het gordijn) en dan denk ik: Zo. Nu gaat het gebeuren. Ik had bijvoorbeeld al helemaal een website gevonden om bij een oude Bosnische boer te gaan werken. Maarja nu lig ik mezelf gewoon in bed te ontplooien.
Ik ben zo onhandig, net een lappenpop.
Oh. Nee. Ik eet uitstekend. Heel goed. Ik begin daarmee rond half 11. Douchen ook. Haren borstelen. Verders niets. Wachten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Ahja dat ken ik wel. Alleen deed ik dat alleen als ik een kater had op mijn kamertje in Utrecht. Wake 'n bake, en dan tot 4 uur in bed blijven verteren voordat ik wat eten ging regelen. Nu word ik elke dag om 10 uur uit mijn bed gekickt door m'n moeder en moet ik werk zoeken/dingen doen blabla.
Maar ik denk (zoals iemand anders al terecht zei), dat MLiG's problemen van andere omvang zijn
Nee geen supermarkt. Trauma. Ik durf geen baantjes, ik wil niemand tot last zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voor anderen is het zo makkelijk in te zien: jij gaat op de vriesafdeling werken bij de supermarkt. en dan vet sociaal doen, en dan allemaal leue jongens.
en een schattig meisje van de vriesafdeling is hartstikke schattig. dat zou jij helemaal kunnen zijn.
en dan wordt je gelukkig, en kan je helemaal jezelf zijn, en dan kom je er wel, en gebeurd alles uiteindelijk wel wat je wilt
Heb jij ook geen baan/studie op dit moment?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee geen supermarkt. Trauma. Ik durf geen baantjes, ik wil niemand tot last zijn.
dat is nou ook precies wat mij tegenhoudt, en nog wat redenen van luiheid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Nee. Ik eet uitstekend. Heel goed. Ik begin daarmee rond half 11. Douchen ook. Haren borstelen. Verders niets. Wachten.
[..]
Nee geen supermarkt. Trauma. Ik durf geen baantjes, ik wil niemand tot last zijn.
ja maar je moet wel solliciteren. en dan op werk verschijnen. en dan een uitstraling en instelling hebben om om te gaan met de mensen die je kan tegenkomen. anders is het ongemakkelijk, en vervelend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Lant..
Dan je wc's schrobben in een ziekenhuis of wat dan ook. Ben je niemand tot last. En jij studeert toch op de universiteit?
Ja klopt, ik dacht zelf ook al aan iets dat als best stommig wordt beschouwd. Laatst zag ik bijv. geestelijk gehandicapten op de televisie doosjes inpakken. Zoiets moet ik wel kunnen en de werkgever zou ik daarbij zo min mogelijk tot last zijn. Voor bijna al die baantjes geldt dat ze sowieso beter kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Lant..
Dan je wc's schrobben in een ziekenhuis of wat dan ook. Ben je niemand tot last. En jij studeert toch op de universiteit?
Komop; je kunt zeggen wat je wil, maar dat is echt onzin. Iedereen heeft zijn eigen problemen; het is aan jezelf hoe je ermee omgaat. Als je er zelf niet uitkomt moet je professionele hulp zoeken; daar is het voor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor mij is het niet makkelijk, voor anderen wel.
kende ik alquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Deze stond vandaag op flabber.nl, ik vind hem wel passen in dit topique
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Deze stond vandaag op flabber.nl, ik vind hem wel passen in dit topique
[ afbeelding ]
Oh hee, was jij niet die ene van het Hekwerkentopic? Haha, dat vond ik toch zo Enig. Jij bent zeker nieuw hier? Wel grappig hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef Maanvis het volgende:
lanterfanteraar, je bent nog zo jong voor mij maar ik wil wel weten waarom je vindt dat mijn ogen geen kleur hebben
Nee, dat mag niet meer gezegd worden want dat is al zovaak gezegd. Mensen willen gewoon aandacht en die krijgen ze. Hahh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik snap niet dat wanneer je blijkbaar graag over je problemen praat zoals de meeste hier, je niet naar een psycholoog gaat. Daar kan je ook klagen wat je wil, helemaal zielig zijn en zeggen wat je wil. Misschien kan die persoon voor wat inzichten zorgen. dit topic is toch kansloos als je echt hulp wil. Mag ik zeggen na hier weer eens te kijken na een tijd.
Dat is toch met elk topic zo? Veranderen doe je toch niet achter je beeldscherm.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee, dat mag niet meer gezegd worden want dat is al zovaak gezegd. Mensen willen gewoon aandacht en die krijgen ze. Hahh.
Sinds dat ik dat in jou posts lees, ben ik bang om met mijn bruine ogen over straat te gaan... bang om aangerand te worden door een meid met een bruine-ogen fetishquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Geen kleur? Oh, Groen? Ja weet je wat het met groen is: dat is een soort wannabe-bruin. Het is onderontwikkeld en probeert dan dat geile effect te bereiken van bruin. Dat lukt niet, maar dat lege/ doodse/ geesteszieke van blauwe ogen heeft het ook weer niet. Daarom zijn Groene ogen Neutraal.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sinds dat ik dat in jou posts lees, ben ik bang om met mijn bruine ogen over straat te gaan... bang om aangerand te worden door een meid met een bruine-ogen fetish.
Dit topic heeft misschien wel een iets te dramatisch karakter, vind ik. Het zou eigenlijk moeten gaan over vrouwen versieren (en daarin falen). Hier samen een beetje om lachen of elkaar een hart onder de riem te steken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik snap niet dat wanneer je blijkbaar graag over je problemen praat zoals de meeste hier, je niet naar een psycholoog gaat. Daar kan je ook klagen wat je wil, helemaal zielig zijn en zeggen wat je wil. Misschien kan die persoon voor wat inzichten zorgen. dit topic is toch kansloos als je echt hulp wil. Mag ik zeggen na hier weer eens te kijken na een tijd.
waarom alleen vrouwen versieren????quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit topic heeft misschien wel een iets te dramatisch karakter, vind ik. Het zou eigenlijk moeten gaan over vrouwen versieren (en daarin falen). Hier samen een beetje om lachen of elkaar een hart onder de riem te steken.
Sommige gevallen hier hebben echt psychische problemen, waar professionele hulp voor nodig is ..
Slaat ook nergens op dat jij me complimenteerde met mijn ogen, want ze zijn blauw. In deze post noem je me indirect een geestesziekequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh hee, was jij niet die ene van het Hekwerkentopic? Haha, dat vond ik toch zo Enig. Jij bent zeker nieuw hier? Wel grappig hoor.
Geen kleur? Oh, Groen? Ja weet je wat het met groen is: dat is een soort wannabe-bruin. Het is onderontwikkeld en probeert dan dat geile effect te bereiken van bruin. Dat lukt niet, maar dat lege/ doodse/ geesteszieke van blauwe ogen heeft het ook weer niet. Daarom zijn Groene ogen Neutraal.
Mwah sowieso niet met elk topic. Sommige topics hebben bepaalde mensen echt wat aan d.m.v. tips, ervaringen uitwisselen enzovoort. Maar dit heeft inderdaad geen zin, sowieso denk ik dat het trollen zijn, maar dat is weer wat anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is toch met elk topic zo? Veranderen doe je toch niet achter je beeldscherm.
En mannen natuurlijk... al zit ik even goed na te denken of er hier wel vrouwen zitten met versierproblemen. Volgens mij zitten er meer vrouwelijke raadgevers...quote:
jou ogen zijn toch ook blauw had ik begrepen? is dat een mede-iets dat je aan minderwaardigheidgevoelens lijdt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh hee, was jij niet die ene van het Hekwerkentopic? Haha, dat vond ik toch zo Enig. Jij bent zeker nieuw hier? Wel grappig hoor.
Oh wow die ene foto maakt ze dan wel een stuk donkerder.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op dat jij me complimenteerde met mijn ogen, want ze zijn blauw. In deze post noem je me indirect een geesteszieke
Leuk is dat
Oh ja die van mij zijn in het licht bijna als die van een huskyhond. Ze vallen wel in de smaak bij mensen die wel van blauwe ogen houden, dus het belemmert mijn kansen op De Markt niet. Gelukkig heeft niet iedereen een bruine-ogen-fetisjj.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jou ogen zijn toch ook blauw had ik begrepen? is dat een mede-iets dat je aan minderwaardigheidgevoelens lijdt?
of heb je daar een goed verdediging voor ?
Misschien. Ik denk dat ze in 9 van de 10 gevallen echter alles wat er gezegd wordt wel eens gehoord hebben; diep van binnen weten mensen toch wel waar de oplossing ligt. Sterke gevoelens maken het echter minder voor de hand liggend. Een belangrijke functie van een forum als dit is vooral dat je je verhaal kwijt kunt; alles eens onder woorden kunt brengen en het daarmee misschien ook in je hoofd weer wat meer op een rijtje krijgt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mwah sowieso niet met elk topic. Sommige topics hebben bepaalde mensen echt wat aan d.m.v. tips, ervaringen uitwisselen enzovoort. Maar dit heeft inderdaad geen zin, sowieso denk ik dat het trollen zijn, maar dat is weer wat anders.
Dan bouw je toch langzaam op naar een beter dag-nacht ritme?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee. maar het is al zo ver gekomen, de sleur, het wordt wel een beetje moeilijk allemaal om het weer op te pakken.
wat supersoep bijvoorbeeld al zei, ik ben helemaal niet meer gewent om s'ochtends voor iets op te moeten staan.
Volgensmij help je juist mensen dmv een baatje, of ben ik nu gek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Nee. Ik eet uitstekend. Heel goed. Ik begin daarmee rond half 11. Douchen ook. Haren borstelen. Verders niets. Wachten.
[..]
Precies; zei ik ook al. Gewoon met dat soort kleine simpele dingen beginnen en zo je leven veranderen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan bouw je toch langzaam op naar een beter dag-nacht ritme?
Dat kan je doen.
Soms is het leven ongemakkelijk en vervelend. Dat gaat wel weer weg als je het vaker doet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je moet wel solliciteren. en dan op werk verschijnen. en dan een uitstraling en instelling hebben om om te gaan met de mensen die je kan tegenkomen. anders is het ongemakkelijk, en vervelend.
Nee, ik ben onhandig voor de werkgever. Anderen zijn beter voor hem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij help je juist mensen dmv een baatje, of ben ik nu gek.
Mijn ritme is na de winter altijd verneukt. Rond 3 uur naar bed, als ik de dag daarna niks te doen heb, dan kom ik zo rond 12 uur m'n bed uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan je doen.
Ik ook, maar dat heeft me ook niet gestopt. Uiteindelijk vind je wel een kutbaantje dat je kan vervullen zonder teveel moeite.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik ben onhandig voor de werkgever. Anderen zijn beter voor hem.
Je zal toch ooit moeten werken, dat begrijp je wel hè?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik ben onhandig voor de werkgever. Anderen zijn beter voor hem.
Als ik weer naar uni ga dan moet ik gewoon om 10 uur of zo mijn nest in. Dat doe ik nu niet, maar ik weet wel zeker dat ik wel kan slapen om 10 uur. Dat gaat dus prima lukken, maar ik moet het dan niet laat maken omdat ik eigenlijk geen zin heb om al te gaan slapen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mijn ritme is na de winter altijd verneukt. Rond 3 uur naar bed, als ik de dag daarna niks te doen heb, dan kom ik zo rond 12 uur m'n bed uit.
Met mooi weer verandert dat gelijk. Laat je gordijnen ietwat openstaan zodat je wakker wordt van het zonlicht ipv je wekker. Misschien je raam ook openhouden. Ik kan je garanderen dat je rond half 9 uit je bed gaat. Dat overkomt mij nu ook, heerlijk is het.
Goede tip; vanavond ook eens mijn gordijnen open laten staan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Mijn ritme is na de winter altijd verneukt. Rond 3 uur naar bed, als ik de dag daarna niks te doen heb, dan kom ik zo rond 12 uur m'n bed uit.
Met mooi weer verandert dat gelijk. Laat je gordijnen ietwat openstaan zodat je wakker wordt van het zonlicht ipv je wekker. Misschien je raam ook openhouden. Ik kan je garanderen dat je rond half 9 uit je bed gaat. Dat overkomt mij nu ook, heerlijk is het.
een wake up light zou ook helpenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Goede tip; vanavond ook eens mijn gordijnen open laten staan.
"mooie mensen krijgen alles!" (bron schenkstroop)quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar welke werkgever wilt nou gekken zoals MLIG of Lant aan het werk. Ik zou zulke gekken niet aannemen, serieus, misschien alleen voor de schoonmaak of als afwasser of wat dan ook.
Laatst was ook lullig, ik was met 2 meisjes uit mijn klas in de stad en komt er een meisje van onze school aangelopen. Een écht lelijk meisje; onverzorgd, vies dik, bril, vies tandvlees, vieze tanden, pukkels, vet haar (en ja Supersoep, ze is écht lelijk). Had dat meisje gesolliciteerd als serveerster voor een restaurant waar 1 meisje uit mijn klas werkt, natuurlijk is het lelijke meisje niet aangenomen (feitelijk vanwege haar uiterlijk maar natuurlijk hebben ze gezegd dat ze niemand nodig hadden of zoiets). Erg maar zo werkt 't
dan ben ik prachtig zoveel heb ik al gekregen in mn leven!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
"mooie mensen krijgen alles!" (bron schenkstroop)
nee hoor. ik verwissel mijn bioritme wel vaker. vaak leef ik 25 uur per dag, en wissel ik dus 2X per maand me bioritme volledig om vergeleken met dag/nachtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:58 schreef missyB het volgende:
[..]
een wake up light zou ook helpen
Maar als je al jaren je ritme verkloot door nachten achter je pc door te halen en uit te slapen verander je dat niet in een weekje.
Zou dan juist beginnen met elke keer kwartier eerder naar bed en kwartier eerder opstaan.
Als je je bioritme zo hebt omgegooid is dat niet gelijk weer in orde.
Begin in elk geval eens met 1 doel wat je morgen gedaan wil hebben.
Morgen ga ik........................... doen en begin klein.
hahahaha ik lach me rotquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar welke werkgever wilt nou gekken zoals MLIG of Lant aan het werk. Ik zou zulke gekken niet aannemen, serieus, misschien alleen voor de schoonmaak of als afwasser of wat dan ook.
Weet niet of je dat niet in een weekje zou kunnen veranderen. Is niet veel anders dan een jetlag ofzo dan.... Wel belangrijk dat je elke dag dezelfde tijden aanhoudt. Naar bed gaan, ook al ben je nog niet moe, opstaan ook al ben je nog heel erg moe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:58 schreef missyB het volgende:
Maar als je al jaren je ritme verkloot door nachten achter je pc door te halen en uit te slapen verander je dat niet in een weekje.
Oneens, zie vaak genoeg 'gedrochten' die ergens werken met veel contact met mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Laatst was ook lullig, ik was met 2 meisjes uit mijn klas in de stad en komt er een meisje van onze school aangelopen. Een écht lelijk meisje; onverzorgd, vies dik, bril, vies tandvlees, vieze tanden, pukkels, vet haar (en ja Supersoep, ze is écht lelijk). Had dat meisje gesolliciteerd als serveerster voor een restaurant waar 1 meisje uit mijn klas werkt, natuurlijk is het lelijke meisje niet aangenomen (feitelijk vanwege haar uiterlijk maar natuurlijk hebben ze gezegd dat ze niemand nodig hadden of zoiets). Erg maar zo werkt 't
Niet dus?quote:
Oneens. Waarom? Omdat ik het wel relevant vond. Ik stond dus op een terrasje met die meisjes uit mijn klas, toen moesten ze allebei lachen om het uiterlijk van dat meisje (kinderachtig, maar waar). Maar toen vroeg ik ''waarom lachen jullie om haar'' enzovoort.. toen vertelde ze mij dus dat verhaal dat het meisje daar ging solliciteren. Toen vroeg ik (terwijl ik het eigenlijk wel wist); waarom is ze niet aangenomen? Toen haalde ze haar zonnebril van haar hoofd (haha), keek ze me aan: kijk hoe ze eruit ziet....quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens, zie vaak genoeg 'gedrochten' die ergens werken met veel contact met mensen.
Waarom praat jij zo vaak over mensen die je lelijk vindt eigenlijk?
Gast, Neelie Kroes is toch ook lelijk en die heeft helemaal geen slechte baan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Die echt lelijke gedrochten (zoals jij ze noemt) zie je misschien werken bij de Aldi (zulke winkkels), als vakkenvuller maar echt niet bij goede winkels en restaurants. Ik zou als werkgever ook geen onaantrekkelijk/lelijk meisje aannemen, beter alleen maar mooie meisjes, die trekken aan.Sowieso ken ik eerlijk gezegd niet echt veel lelijke gedrochten.
op naar de aldi dus voor boodschappen! veels te moeilijk allemaal in de buurt van mooie meisjes is het.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet dus?
[..]
Oneens. Waarom? Omdat ik het wel relevant vond. Ik stond dus op een terrasje met die meisjes uit mijn klas, toen moesten ze allebei lachen om het uiterlijk van dat meisje (kinderachtig, maar waar). Maar toen vroeg ik ''waarom lachen jullie om haar'' enzovoort.. toen vertelde ze mij dus dat verhaal dat het meisje daar ging solliciteren. Toen vroeg ik (terwijl ik het eigenlijk wel wist); waarom is ze niet aangenomen? Toen haalde ze haar zonnebril van haar hoofd (haha), keek ze me aan: kijk hoe ze eruit ziet....![]()
Die echt lelijke gedrochten (zoals jij ze noemt) zie je misschien werken bij de Aldi (zulke winkkels), als vakkenvuller maar echt niet bij goede winkels en restaurants. Ik zou als werkgever ook geen onaantrekkelijk/lelijk meisje aannemen, beter alleen maar mooie meisjes, die trekken aan.Sowieso ken ik eerlijk gezegd niet echt veel lelijke gedrochten.
Je hebt i.i.g. niet veel op met politiek he? Ik noem een: Marga Klompé, Hannie van Leeuwen, Bertha Groensmit, Dien Cornelissen, Neelie Smit-Kroes, Ien Dales, Hanja Maij-Weggen, Rita Verdonk, enzovoorts...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat is dit voor een opmerking, ik zeg toch niet dat als je lelijk bent je geen baan kan vinden? Wat ik daar neerzet is zelfs bewezen uit verschillende onderzoeken; het is de harde realiteit. Ik weet nog toen mijn zusje ging solliciteren als cassiere bij de c1000. Toen was er ook nog een ander meisje die ging solliciteren en toen zei een meisje die daar werkte; als je er leuker uitziet dan die andere meid, word je sowieso wel aangenomen. Zo werkt dat, echt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gast, Neelie Kroes is toch ook lelijk en die heeft helemaal geen slechte baan.
Hier heeft ie wel een punt. Ga maar eens naar een willekeurig terras, eetcafe of restaurant, je wordt wel bijna altijd door een leuk uitziend meisje bediendquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet dus?
[..]
Oneens. Waarom? Omdat ik het wel relevant vond. Ik stond dus op een terrasje met die meisjes uit mijn klas, toen moesten ze allebei lachen om het uiterlijk van dat meisje (kinderachtig, maar waar). Maar toen vroeg ik ''waarom lachen jullie om haar'' enzovoort.. toen vertelde ze mij dus dat verhaal dat het meisje daar ging solliciteren. Toen vroeg ik (terwijl ik het eigenlijk wel wist); waarom is ze niet aangenomen? Toen haalde ze haar zonnebril van haar hoofd (haha), keek ze me aan: kijk hoe ze eruit ziet....![]()
nja door die keuring zou ik wel heen komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Hier heeft ie wel een punt. Ga maar eens naar een willekeurig terras, eetcafe of restaurant, je wordt wel bijna altijd door een leuk uitziend meisje bediend
dat klopt ook, bij bepaalde beroepen werken looks wel als visitekaartje, klantentrekker etc.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Hier heeft ie wel een punt. Ga maar eens naar een willekeurig terras, eetcafe of restaurant, je wordt wel bijna altijd door een leuk uitziend meisje bediend
er zijn ook hele simpele baantjes hoor,quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nja door die keuring zou ik wel heen komen
pas daarna zal blijken hoe onhandig en lastig ik ben voor de werkgever
Haha, jij bent ook een beetje een apart figuur of nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nja door die keuring zou ik wel heen komen
pas daarna zal blijken hoe onhandig en lastig ik ben voor de werkgever
Of zet gewoon een wekker. Dan heb je misschien een paar dagen jetlag, boeiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Hahaha ja bestwel ja haha.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef Micson het volgende:
Haha, jij bent ook een beetje een apart figuur of niet?
Als je heel slecht overkomt op het sollicitatiegsprek dan word je echt niet aangenomen. En er 'leuker' uitzien is ook nog eens heel subjectief.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar wat is dit voor een opmerking, ik zeg toch niet dat als je lelijk bent je geen baan kan vinden? Wat ik daar neerzet is zelfs bewezen uit verschillende onderzoeken; het is de harde realiteit. Ik weet nog toen mijn zusje ging solliciteren als cassiere bij de c1000. Toen was er ook nog een ander meisje die ging solliciteren en toen zei een meisje die daar werkte; als je er leuker uitziet dan die andere meid, word je sowieso wel aangenomen. Zo werkt dat, echt.
Mja, serveerster of winkelbediende zijn dan ook niet bepaald baantjes die hoog aangeschreven staan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Micson het volgende:
Wooww Serveerster. Ik kan niet serveren. Ik kijk wel echt op tegen Serveersters. Die borden en chaotische indeling van terrasjes. Maarja, ik moet op zich wel om veel dingen lachen. Soms. Dus eigenlijk zou ik het wel 'voor de lol' kunnen doen. Alleen hebben we geen terrasjes hier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, serveerster of winkelbediende zijn dan ook niet bepaald baantjes die hoog aangeschreven staan.
Niks chaotisch aan een terras, tafels hebben gewoon nummers.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wooww Serveerster. Ik kan niet serveren. Ik kijk wel echt op tegen Serveersters. Die borden en chaotische indeling van terrasjes. Maarja, ik moet op zich wel om veel dingen lachen. Soms. Dus eigenlijk zou ik het wel 'voor de lol' kunnen doen. Alleen hebben we geen terrasjes hier.
Voor Lant wel misschien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks chaotisch aan een terras, tafels hebben gewoon nummers.
Zelfs met tafelnummers kan ik me de chaos in haar hoofd nog steeds wel voorstellen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks chaotisch aan een terras, tafels hebben gewoon nummers.
Gatver. Wat was haar excuus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
Vandaag weer eens een vrouw die een date afzegt terwijl ik al onderweg was.
Triest, kan maar beter een goede reden hebben gehad dan...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
Vandaag weer eens een vrouw die een date afzegt terwijl ik al onderweg was.
Huh, is het op sommige plekken gebruikelijk dat men de serveersters een klap op de kont mag geven? (Ik zit zelden ergens op een terras)quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
En ik vind het ook wel leuk als er zo'n los sfeertje hangt waarbij je een klap op je kont krijgt en dergelijke.
Dat gebeurt wel denk ik, door vieze bezopen mannen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, is het op sommige plekken gebruikelijk dat men de serveersters een klap op de kont mag geven? (Zit nooit op een terras)
Ik mis de random hoofdletters. Maar wat doe je morgen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik krijg er nu wel zin in om een terras te terroriseren. Er is toch ook altijd zo'n mejuffrouw die enkel bestellingen opneemt en geen borden hoeft te dragen?
Dat is dan weer minder gebruikelijk.quote:En ik vind het ook wel leuk als er zo'n los sfeertje hangt waarbij je een klap op je kont krijgt en dergelijke.
Bij trashy places misschien...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, is het op sommige plekken gebruikelijk dat men de serveersters een klap op de kont mag geven? (Ik zit zelden ergens op een terras)
Ja, lekker los. Bij ons in Utrecht heb je een terras waar je gewoon je piemel in een serveerster kan hangen als je d'r een fooi geeft. Helemaal lekker los!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik krijg er nu wel zin in om een terras te terroriseren. Er is toch ook altijd zo'n mejuffrouw die enkel bestellingen opneemt en geen borden hoeft te dragen? En ik vind het ook wel leuk als er zo'n los sfeertje hangt waarbij je een klap op je kont krijgt en dergelijke.
Ik hoor alleen maar goede dingen over Utrecht. Ik ga maar eens verhuizen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef Catbert het volgende:
Ja, lekker los. Bij ons in Utrecht heb je een terras waar je gewoon je piemel in een serveerster kan hangen als je d'r een fooi geeft. Helemaal lekker los!
Volgens mij verwar je dat 'terras' met een of ander bordeel op de Hardebollenstraatquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, lekker los. Bij ons in Utrecht heb je een terras waar je gewoon je piemel in een serveerster kan hangen als je d'r een fooi geeft. Helemaal lekker los!
Het terras van een `nachtclub´ ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef Catbert het volgende:
Ik weet niet, ik kom ook nooit op een terras. Maar ik vind van die stijve situaties wel benauwend werken. Hoewel die losse situaties ook wel benauwend kunnen werken, want dan kom ik daar als stijve in en moet ik ook helemaal los worden. Zucht, wat ingewikkeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, is het op sommige plekken gebruikelijk dat men de serveersters een klap op de kont mag geven? (Ik zit zelden ergens op een terras)
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Just go with da flow. Ooowww ik ben echt heel erg Zelfverzekerd NU.
Nee, dat is me veel te oud. Maar ze heeft wel goede smaak, dat wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hee daar is mijn moeder fan van. Misschien is zij iets voor u, ze is 54 jaar jong.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
God ik krijg opeens weer Zeer sterk behoefte aan intiem contact met de man. De Behoefte is weer terug. Zeer sterk. Dan wel aan een echt bed ook om de handelingen in te verrichten. Oh God. Dit zal een zware nacht worden. Evenals de nachten die nog moeten komen voordat er weer eens handelingen worden verricht. Ojee ojee.
Ga naar een willekeurige kroeg, schurk tegen een paar mannen aan en neem ze mee naar je huis. Zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
God ik krijg opeens weer Zeer sterk behoefte aan intiem contact met de man. De Behoefte is weer terug. Zeer sterk. Dan wel aan een echt bed ook om de handelingen in te verrichten. Oh God. Dit zal een zware nacht worden. Evenals de nachten die nog moeten komen voordat er weer eens handelingen worden verricht. Ojee ojee.
Kom maar langs hoor. Als je jezelf ook maar weer uitlaat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee want dan. Ja, nu ( echt exact op dit moment) zou ik dat wel willen ( wanhopig), maar we hebben toch geen kroeg hier. En als het dan eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar een Geestelijke connectie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurige kroeg, schurk tegen een paar mannen aan en neem ze mee naar je huis. Zo moeilijk is het niet
Dat is niet hetzelfde.quote:
Geen kroeg? Waar woon jij in godsnaam?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee want dan. Ja, nu ( echt exact op dit moment) zou ik dat wel willen ( wanhopig), maar we hebben toch geen kroeg hier. En als het dan eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar een Geestelijke connectie.
[..]
Dat is niet hetzelfde.
buitenwijk van de KLotestad van NLquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen kroeg? Waar woon jij in godsnaam?
Een stad dus dan is er sowieso een kroeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
buitenwijk van de KLotestad van NL
Is er geen studentenplek of jongerenplek in je buurt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
buitenwijk van de KLotestad van NL
Ooit gedacht aan zelfbevrediging?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dan heb je nog nooit een goede cybersekser gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee want dan. Ja, nu ( echt exact op dit moment) zou ik dat wel willen ( wanhopig), maar we hebben toch geen kroeg hier. En als het dan eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar een Geestelijke connectie.
[..]
Dat is niet hetzelfde.
Leggings met een kort rokje. Hebben. Daar blijf ik echt naar staren als de benen er goed en vol uitzien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:38 schreef missyB het volgende:
Nou daar gaat mn uiterwaarden rijnkade plan, kinderen willen gewoon thuis buiten spelen, ook goed.
Vanavond fijn in de revisie,haar verven, knippen , voeten en handen doen en nagels verzorgen. laat dan de zomer en de fluitconcerten maar weer komen.
Nog wat leuke kleding shoppen, wat is hot deze zomer en waar zien mannen vrouwen graag in?
en wat moet er aan de bovenkant opzitten dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leggings met een kort rokje. Hebben. Daar blijf ik echt naar staren als de benen er goed en vol uitzien.![]()
De bovenkant interesseert me een stuk minder. Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef missyB het volgende:
[..]
en wat moet er aan de bovenkant opzitten dan?
ik heb wel enkele leggings en rokjes maar draag ze zelden
Zit nu meer in de pantalonnenmood met mooie truitjes maarja de zomer he.
Waar denkt negatief over?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik denk emoties, ik heb deze nooit goed verwerkt/kan er (nog) niet mee omgaan en het lijkt of ze er allemaal tegelijk uit willen komen. Ik heb me aangeleerd om negatief over bepaalde dingen te denken en ik ben bang dat ik me ergens te snel, te diep in wil storten, dat ik het forceer.
Welke nare ervaringen?quote:Weinig, ik merk dat vrouwen soms interesse in mij hebben maar ik durf niet goed op ze af te stappen (omdat ik het waarschijnlijk te moeilijk maak voor mezelf). Ik denk er te veel over na, het is niet spontaan meer.
[..]
Gesprekken voeren lukt wel, een beetje oppervlakkig praten, nooit echt iemand uitgevraagd
[..]
Het is voor mij een redelijke drempel, terwijl ik weet dat het helemaal niet zo moeilijk moet zijn, helaas zit tussen weten en doen een verschil
[..]
Ja, dat begint te komen, het zijn gewoon mensen.
[..]
Nee, maar ik heb er weinig tot geen ervaring mee eigenlijk.
[..]
Ik denk dat het meer een soort van te veel nadenken is en nare ervaringen die ik eerder opgedaan heb. Ik vind het extreem moeilijk om mensen te vragen iets leuks te doen. Als ze me uitnodigen dan kom ik meestal wel.
Hmm, dit klinkt best erg, maar het is meer onvervarenheid denk ik, ik durf de stap niet te zetten.
Op je werk functioneer je nu goed en daarbuiten ben je passief. Hebt je onverwerkte issues die je in beslag nemen, waardoor je jezelf niet volledig in spel brengt?quote:Edit: ik ga maar eens slapen, ik voel me redelijk gaar nu, maar dat over de vastzittende emoties/gedachten is iets waar ik mijn hele leven mee kamp nu.
Het is wel interessant om te kijken wat erin staat. Kan nooit kwaad denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik geloof niet zo in boeken en tutorials als het om communicatie gaat.
Wat hij zegt. Als je niet kunt communiceren dan werkt het niet om kunstjes te leren uit een boek. Ik kan ook niet goed voetballen door heel veel video's van Wesley Sneijder te kijken. Ik kan ook niet dansen nadat ik alle clips van Michael Jackson heb gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Jij hebt nooit op school gezeten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Niet als je een info-geak bent, die alleen maar tutorials en boeken doorneemt voor de kennis, maar er verder niets mee doet. Als je ook veel sociaal bezig bent, dan is het alleen maar goed om wat extra informatie in te winnen; zeker wanneer je het gevoel hebt dat het op bepaalde punten niet lekker loopt en je weet niet goed hoe je het aan moet pakken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Nou, in theorie zou je dat kunnen oefenen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Daalder82 het volgende:
Bah, ik wilde dat ik de negatieve gedachten kon uitschakelen of gewoon weggooien (en dat ik eens mensen had met wie ik gezellig wat kan doen), ik voel me nu alleen en dat roept frustratie, angst en woede op.
Helemaal waar. Wat doe je zoal op een dag? Heb je hobbies/sport/school/werk?quote:Waarom blijven ze toch komen, bah![]()
.
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, misschien is een vriendin helemaal wel niet handig als ik al niet eens vrienden heb... Ik voel me de laatste tijd ook niet lekker in mijn vel zitten..
Hoe kan ik iemand vragen als ik een gevoel krijg dat ik mezelf indring/opdring?
Ik heb mijn hele leven nog niets anders gedaan dan op school gezeten en ik maak nog veel d/dt fouten. Misschien komt het ook wel omdat dat soort fouten me niet interesseert; mierenneukerij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dat een subtiele referentie naar mijn d / dt fouten?
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Daalder82 het volgende:
Bah, ik wilde dat ik de negatieve gedachten kon uitschakelen of gewoon weggooien (en dat ik eens mensen had met wie ik gezellig wat kan doen), ik voel me nu alleen en dat roept frustratie, angst en woede op.
Waarom blijven ze toch komen, bah![]()
.
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, misschien is een vriendin helemaal wel niet handig als ik al niet eens vrienden heb... Ik voel me de laatste tijd ook niet lekker in mijn vel zitten..
misschien is langzaam opbouwen slim. ben ik ook aan begonnen (met vrouw in de hema laatst praten bijv.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Daalder82 het volgende:
Waarom blijven ze toch komen, bah![]()
.
Als je het echt goed snapt dan gaat het goed spellen automatisch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven nog niets anders gedaan dan op school gezeten en ik maak nog veel d/dt fouten. Misschien komt het ook wel omdat dat soort fouten me niet interesseert; mierenneukerij.
Tegenspraak.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien is langzaam opbouwen slim. ben ik ook aan begonnen (met vrouw in de hema laatst praten bijv.
ik was vergeten een topicchange te doen, en haar kleur ogen te checken. daar ga ik volgende keer op letten)
ik doe er alleen helemaal niets aan. zit nu bijv weer de hele dag binnen
nee dan moet je er ook over nadenken, de grammatica enzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het echt goed snapt dan gaat het goed spellen automatisch.
Nee is niet waar; ik ken de regels prima; ik wil er gewoon niet over nadenken, typ wat in me opkomt. Hetzelfde geldt voor dubbele medeklinkers of enkele medeklinkers in woorden, gaat ook altijd verkeerd. Als het foutloos moet zijn in belangrijke zaken, dan is het foutloos (cv bijvoorbeeld); maar in 99% van de gevallen doet het er gewoon niet toe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het echt goed snapt dan gaat het goed spellen automatisch.
Heb je het weer over dat achterlijke kopervergiftiging?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien is langzaam opbouwen slim. ben ik ook aan begonnen (met vrouw in de hema laatst praten bijv.
ik was vergeten een topicchange te doen, en haar kleur ogen te checken. daar ga ik volgende keer op letten)
ik doe er alleen helemaal niets aan. zit nu bijv weer de hele dag binnen
ik ben aan van alles half begonnen hoor, ik ben er aan begonnen (tegen vrouw in de hema gepraat). en weet plan in grote lijnen dat ik moet blijven oefenen, en wat volgende keer nodig is.quote:
nee, ik heb het over het plan om eens hoi te zegge ntegen iemand. en small talk doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb je het weer over dat achterlijke kopervergiftiging?
Ik hoef er niet bij na te denken...eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan moet je er ook over nadenken, de grammatica enzo.
en dan zijn bijv.nw ook weer moeilijk. het is te irritant
Fout is fout, ik vind dat het er wel toe doet. Maar das off-topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee is niet waar; ik ken de regels prima; ik wil er gewoon niet over nadenken, typ wat in me opkomt. Hetzelfde geldt voor dubbele medeklinkers of enkele medeklinkers in woorden, gaat ook altijd verkeerd. Als het foutloos moet zijn in belangrijke zaken, dan is het foutloos (cv bijvoorbeeld); maar in 99% van de gevallen doet het er gewoon niet toe.
Ik werk 40 uur in de week, maar in de praktijk komt dat meer neer op 45 uur, vanwege een redelijk complex en zwaar project waar ik aan werk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, in theorie zou je dat kunnen oefenen...
[..]
Helemaal waar. Wat doe je zoal op een dag? Heb je hobbies/sport/school/werk?
Dit komt wel heel geforceerd over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben aan van alles half begonnen hoor, ik ben er aan begonnen (tegen vrouw in de hema gepraat). en weet plan in grote lijnen dat ik moet blijven oefenen, en wat volgende keer nodig is.
maar dat doe ik niet
ik ben er aan begonnen, en vind het een goed idee, en weet wat zal moeten.(de behandeling in grote lijnen) ik maak het alleen niet af, omdat ik lui ben, en er ook niet aan werk
Zelfde als dat er mensen zijn waarbij versieren vanzelf gaat en andere blijven eeuwig worstelen. Zelfde als dat ik je zo alle hoofdsteden van alle afrikaanse landen op kan noemen en dat jij daar waarschijnlijk een week op moet studeren. Sommige dingen gaan vanzelf, de meeste dingen niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoef er niet bij na te denken...eigenlijk.
Vooral wel blijven oefenen, ook al vind je het niet leuk. Het is belangrijk, ook als je een vriendin wil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben aan van alles half begonnen hoor, ik ben er aan begonnen (tegen vrouw in de hema gepraat). en weet plan in grote lijnen dat ik moet blijven oefenen, en wat volgende keer nodig is.
maar dat doe ik niet
ik ben er aan begonnen, en vind het een goed idee, en weet wat zal moeten.(de behandeling in grote lijnen) ik maak het alleen niet af, omdat ik lui ben, en er ook niet aan werk
Dit is belangrijk. Je kunt deze dingen niet onafhankelijk van elkaar zien. Je kunt niet stoppen met het tijd verdoen op de computer, zonder dat er iets voor in de plaats komt. Je moet het vervangen voor iets; bijvoorbeeld een socialere activiteit als een sport of hobby. Ik denk dat daar ook al een goede start in het oplossen van je problemen zou liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Daalder82 het volgende:
Sporten en hobbies heb ik niet echt, behalve tijd verdoen op de computer.
Houd het simpel; je kunt nooit een goede rede hebben om uberhaupt na te denken over "of ze dat wel zouden willen". Je doet een voorstel en wacht het antwoord af. Niet meer, niet minder.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Daalder82 het volgende:
Op het werk gaat het echter wel met de contacten, hoewel ze oppervlakkig blijven, ik durf ook niet echt te vragen of ze iets willen drinken bijvoorbeeld na het werk omdat ik dan toch teruggrijp naar "wie zou nu met mij wat willen", en dat is best een automatisme geworden.
Goedzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur in de week, maar in de praktijk komt dat meer neer op 45 uur, vanwege een redelijk complex en zwaar project waar ik aan werk.
Ik denk dat ik een tijd lang computerverslaafd ben geweest (en een sociale angst heb ontwikkeld), en daar pluk ik nu de vruchten van. Ik heb nooit echt mensen gevraagd om iets te gaan doen, ik liet me altijd "meevoeren", ik vraag me af of ik me dat de laatste tijd pas begin te beseffen.
Sporten en hobbies heb ik niet echt, behalve tijd verdoen op de computer.
Op het werk gaat het echter wel met de contacten, hoewel ze oppervlakkig blijven, ik durf ook niet echt te vragen of ze iets willen drinken bijvoorbeeld na het werk omdat ik dan toch teruggrijp naar "wie zou nu met mij wat willen", en dat is best een automatisme geworden.
Als ik het relativeer dan is dit gewoon belachelijk en weet ik best wel dat ik het kan. De angst is/was zelfs al zo belachelijk dat ik af en toe posts niet invoer omdat ik bang ben/was voor de reacties. Hier werk ik aan.
Dat van die hoofdsteden hangt samen met je interesses.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zelfde als dat er mensen zijn waarbij versieren vanzelf gaat en andere blijven eeuwig worstelen. Zelfde als dat ik je zo alle hoofdsteden van alle afrikaanse landen op kan noemen en dat jij daar waarschijnlijk een week op moet studeren. Sommige dingen gaan vanzelf, de meeste dingen niet.
nee alles in 1 keer proberen goed te doen komt geforceerd over.quote:
Zo had ik er nog niet over nagedacht eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee alles in 1 keer proberen goed te doen komt geforceerd over.
hoi zeggen tegen iemand en wat vragen of opmerken over het weer komt ook geforceerd over volgens jou. nou dan doe je het 10 X totdat het wel gemakkelijk gaat. je moet natuurlijk niet juist 1 doelwit uitkiezen, en er dan op afrennen. maar gewoon als er toch al iemand een tijdje bij je in de buurt staat oid.
nou, en dan ga je juist verder uitbreiden. dat je van hoi, en het weer, naar een langer gesprek kan.
het is juist om het in kleine stapjes te doen. en het plan hier beschrijven dat er uiteindelijk resultaat zal zijn kan geforceerd klinken. maar dat het geforceerd overkomt is het niet
Wat is er precies voorgevallen waaruit dit blijkt in jouw geval?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen zijn niet aardigAls men denkt dat je geen status hebt dan gaat men je ook zo behandelen. Experimenteer maar es hiermee op fok. Dan valt er nog wel wat te zeggen voor het afdwingen van status hetzij via geweld of stoerdoenerij. Volgens mij zijn mensen net honden. En zullen ze altijd proberen over je heen te lopen totdat je laat zien wie de baas is.
Klopt, we zijn in principe niet anders dan veel kuddedieren met een bepaalde rangorde. Maar wat wil je er mee zeggen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij zijn mensen net honden. En zullen ze altijd proberen over je heen te lopen totdat je laat zien wie de baas is.
Dat mensen kut zijn en dat hij zich daarmee eigenlijk een soort morele superioriteit toekent omdat hij het slachtoffer is van die kutte mensen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, we zijn in principe niet anders dan veel kuddedieren met een bepaalde rangorde. Maar wat wil je er mee zeggen?
Ik mis eigenlijk altijd een kern in je posts; ik kan je probleem nooit plaatsen. Zou je niet eens een duidelijke post kunnen doen waarin je zegt: dit ben ik (leeftijd, woonsituatie etc.), zo ziet mijn dagelijks leven eruit (werk, studie, sport, vrienden, relaties), en dit zijn mijn problemen (onzeker over hoe ik overkom of wat dan ook...?).quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil ook graag in de bioscoop werken. Maar de zaterdagman werkt daar. Stel dat hij dan degene is die mij gaat inwerken. Al heb ik wel al gefantaseerd dat hij me dan de meterkast insleurt en dergelijke ( niet dat ik dat zou willen in het echt).
Vandaag heb ik de bevrijding in mijn bed gevierd. Wel vervelend, maar ik ben mensen vaak tot last. Al kan ik ook extreem leuk zijn. Gisteravond vond ik mezelf bijvoorbeeld echt geweldig, Zo Zelfverzekerd. Zoals een soort Wild Dier, ook wel uitdagend. Kon ik maar altijd zo zijn. Ik denk dat het samenhangt met een Energielevel.
Omdat de meeste mensen al op de hoogte zijn van haar situatie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk altijd een kern in je posts; ik kan je probleem nooit plaatsen. Zou je niet eens een duidelijke post kunnen doen waarin je zegt: dit ben ik (leeftijd, woonsituatie etc.), zo ziet mijn dagelijks leven eruit (werk, studie, sport, vrienden, relaties), en dit zijn mijn problemen (onzeker over hoe ik overkom of wat dan ook...?).
Haha, en terecht. Hij heeft gelijk. Het enige probleem is dat je nergens komt in het leven met gelijk hebben. Je moet in zekere mate met de stroom mee om je enigszins gelukkig te kunnen voelen (tenminste, ik wel).quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mensen kut zijn en dat hij zich daarmee eigenlijk een soort morele superioriteit toekent omdat hij het slachtoffer is van die kutte mensen.
Dankje; op de een of andere manier kon ik de situaties van MLiG en Richard vrij goed inschatten, maar bij haar kon ik er geen touw aan vastknopen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen al op de hoogte zijn van haar situatie.
Situatie:
Ze is gestopt met haar studie, brengt hele dagen door in bed omdat ze eigenlijk geen vriend(inn)en heeft, behalve een die ver weg woont. Ze voelt zich vaak onbeholpen in sociale situaties en kan mensen niet goed inschatten. Ze wil graag een vriendje maar heeft al een aantal nare ervaringen gehad bij het uitgaan. Geen werk ook en een sociale fobie/isolatie in ontwikkeling.
Ik weet niet, je hebt overal mensen die niet met de stoom meegaan en hoewel Schenk het niet denkt is hij niet de enige persoon met die problemen. Daar kun je elkaar dan in vinden, met name op school dan. Maar die periode is hij al voorbij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, en terecht. Hij heeft gelijk. Het enige probleem is dat je nergens komt in het leven met gelijk hebben. Je moet in zekere mate met de stroom mee om je enigszins gelukkig te kunnen voelen (tenminste, ik wel).
Klopt, je hebt overal mensen die niet met de stroom meegaan, al is het maar op bepaalde vlakken van je leven. Ik merk zelf echter, dat hoe meer je niet met de stroom meegaat, hoe zwaarder je het voor jezelf maakt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, je hebt overal mensen die niet met de stoom meegaan en hoewel Schenk het niet denkt is hij niet de enige persoon met die problemen. Daar kun je elkaar dan in vinden, met name op school dan. Maar die periode is hij al voorbij.
Het is heel duidelijk wat je zegt hoor en ik ben het er ook mee eens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, je hebt overal mensen die niet met de stroom meegaan, al is het maar op bepaalde vlakken van je leven. Ik merk zelf echter, dat hoe meer je niet met de stroom meegaat, hoe zwaarder je het voor jezelf maakt.
Het is heel gemakkelijk als je problemen hebt om dan als het ware tegen de maatschappij aan te gaan schoppen en iedereen de schuld te geven, maar meestal werk je je daarmee alleen maar dieper in de problemen. Je zou juist dan wat meer met de stroom mee moeten gaan.
Ik merk dat het wat abstract wordt, hopelijk is het te volgen.
Overeenstemming; altijd goed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk wat je zegt hoor en ik ben het er ook mee eens.
Buitenbeentjes zijn zelden gelukkiger dan de kuddedieren.
Ikzelf wil zoiets waarbij ik een rokje aan mag trekken en dan mag zeggen: "Alstublieft mevrouw, hier kunt u zitten. Ja, u mag nu helemaal tot rust komen en de gebeurtenissen op u in laten werken". Zoiets. En dan een beetje rustig heen en weer lopen. Dat kan ik best.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Overeenstemming; altijd goed.
Trouwens, ik ben op dit moment wat rond aan het kijken voor een nieuwe bijbaan. Ik heb twee aanbiedingen gehad van bedrijven met werk die aansluiten op mijn studie; maar hoewel het goed op mijn cv zou staan en het meer verdient, wil ik eigenlijk toch iets anders zoeken. Ik wil wat nieuwe sociale groepen aanboren, zoals wat jij (Strawberry) hebt bij de bioscoop... mensen waarmee je ook een keer op stap zou kunnen gaan of na het werk ff een terrasje doen ofzo. Ik zat zelf al te kijken voor de Ikea of Macro; maar wellicht dat er betere omgevingen zijn (een bioscoop had ik bijvoorbeeld nog niet aan gedacht). Iemand nog tips hiervoor?
Stewardess.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ikzelf wil zoiets waarbij ik een rokje aan mag trekken en dan mag zeggen: "Alstublieft mevrouw, hier kunt u zitten. Ja, u mag nu helemaal tot rust komen en de gebeurtenissen op u in laten werken". Zoiets. En dan een beetje rustig heen en weer lopen. Dat kan ik best.
Krijg je ook nog wat te zien van de wereld.quote:
Niet mee eens; maar dat doet er niet toe. Het gaat erom hoe je er zelf tegenaan kijkt en of je je daarmee prettig voelt, dan is dat verder prima.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef kipknots het volgende:
[..]
Krijg je ook nog wat te zien van de wereld.
Ik ben het niet eens met dat mensen kut zijn. Ik ben zelf nou niet bepaald iemand geweest die altijd sterk in zijn schoenen stond en toch ben ik zelden mensen tegen gekomen die me probeerden neer te halen. Integendeel, ik ken veel meer mensen die proberen te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |