Of zet gewoon een wekker. Dan heb je misschien een paar dagen jetlag, boeiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan bouw je toch langzaam op naar een beter dag-nacht ritme?
Hahaha ja bestwel ja haha.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef Micson het volgende:
Haha, jij bent ook een beetje een apart figuur of niet?
Als je heel slecht overkomt op het sollicitatiegsprek dan word je echt niet aangenomen. En er 'leuker' uitzien is ook nog eens heel subjectief.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar wat is dit voor een opmerking, ik zeg toch niet dat als je lelijk bent je geen baan kan vinden? Wat ik daar neerzet is zelfs bewezen uit verschillende onderzoeken; het is de harde realiteit. Ik weet nog toen mijn zusje ging solliciteren als cassiere bij de c1000. Toen was er ook nog een ander meisje die ging solliciteren en toen zei een meisje die daar werkte; als je er leuker uitziet dan die andere meid, word je sowieso wel aangenomen. Zo werkt dat, echt.
Mja, serveerster of winkelbediende zijn dan ook niet bepaald baantjes die hoog aangeschreven staan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Micson het volgende:
Hier heeft ie wel een punt. Ga maar eens naar een willekeurig terras, eetcafe of restaurant, je wordt wel bijna altijd door een leuk uitziend meisje bediend
Wooww Serveerster. Ik kan niet serveren. Ik kijk wel echt op tegen Serveersters. Die borden en chaotische indeling van terrasjes. Maarja, ik moet op zich wel om veel dingen lachen. Soms. Dus eigenlijk zou ik het wel 'voor de lol' kunnen doen. Alleen hebben we geen terrasjes hier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, serveerster of winkelbediende zijn dan ook niet bepaald baantjes die hoog aangeschreven staan.
Niks chaotisch aan een terras, tafels hebben gewoon nummers.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wooww Serveerster. Ik kan niet serveren. Ik kijk wel echt op tegen Serveersters. Die borden en chaotische indeling van terrasjes. Maarja, ik moet op zich wel om veel dingen lachen. Soms. Dus eigenlijk zou ik het wel 'voor de lol' kunnen doen. Alleen hebben we geen terrasjes hier.
Voor Lant wel misschien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks chaotisch aan een terras, tafels hebben gewoon nummers.
Zelfs met tafelnummers kan ik me de chaos in haar hoofd nog steeds wel voorstellen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks chaotisch aan een terras, tafels hebben gewoon nummers.
Gatver. Wat was haar excuus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
Vandaag weer eens een vrouw die een date afzegt terwijl ik al onderweg was.
Triest, kan maar beter een goede reden hebben gehad dan...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
Vandaag weer eens een vrouw die een date afzegt terwijl ik al onderweg was.
Huh, is het op sommige plekken gebruikelijk dat men de serveersters een klap op de kont mag geven? (Ik zit zelden ergens op een terras)quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
En ik vind het ook wel leuk als er zo'n los sfeertje hangt waarbij je een klap op je kont krijgt en dergelijke.
Dat gebeurt wel denk ik, door vieze bezopen mannen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, is het op sommige plekken gebruikelijk dat men de serveersters een klap op de kont mag geven? (Zit nooit op een terras)
Ik mis de random hoofdletters. Maar wat doe je morgen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik krijg er nu wel zin in om een terras te terroriseren. Er is toch ook altijd zo'n mejuffrouw die enkel bestellingen opneemt en geen borden hoeft te dragen?
Dat is dan weer minder gebruikelijk.quote:En ik vind het ook wel leuk als er zo'n los sfeertje hangt waarbij je een klap op je kont krijgt en dergelijke.
Bij trashy places misschien...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, is het op sommige plekken gebruikelijk dat men de serveersters een klap op de kont mag geven? (Ik zit zelden ergens op een terras)
Ja, lekker los. Bij ons in Utrecht heb je een terras waar je gewoon je piemel in een serveerster kan hangen als je d'r een fooi geeft. Helemaal lekker los!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik krijg er nu wel zin in om een terras te terroriseren. Er is toch ook altijd zo'n mejuffrouw die enkel bestellingen opneemt en geen borden hoeft te dragen? En ik vind het ook wel leuk als er zo'n los sfeertje hangt waarbij je een klap op je kont krijgt en dergelijke.
Ik hoor alleen maar goede dingen over Utrecht. Ik ga maar eens verhuizen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef Catbert het volgende:
Ja, lekker los. Bij ons in Utrecht heb je een terras waar je gewoon je piemel in een serveerster kan hangen als je d'r een fooi geeft. Helemaal lekker los!
Volgens mij verwar je dat 'terras' met een of ander bordeel op de Hardebollenstraatquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, lekker los. Bij ons in Utrecht heb je een terras waar je gewoon je piemel in een serveerster kan hangen als je d'r een fooi geeft. Helemaal lekker los!
Het terras van een `nachtclub´ ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:40 schreef Catbert het volgende:
Ik weet niet, ik kom ook nooit op een terras. Maar ik vind van die stijve situaties wel benauwend werken. Hoewel die losse situaties ook wel benauwend kunnen werken, want dan kom ik daar als stijve in en moet ik ook helemaal los worden. Zucht, wat ingewikkeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, is het op sommige plekken gebruikelijk dat men de serveersters een klap op de kont mag geven? (Ik zit zelden ergens op een terras)
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Just go with da flow. Ooowww ik ben echt heel erg Zelfverzekerd NU.
Nee, dat is me veel te oud. Maar ze heeft wel goede smaak, dat wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hee daar is mijn moeder fan van. Misschien is zij iets voor u, ze is 54 jaar jong.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
God ik krijg opeens weer Zeer sterk behoefte aan intiem contact met de man. De Behoefte is weer terug. Zeer sterk. Dan wel aan een echt bed ook om de handelingen in te verrichten. Oh God. Dit zal een zware nacht worden. Evenals de nachten die nog moeten komen voordat er weer eens handelingen worden verricht. Ojee ojee.
Ga naar een willekeurige kroeg, schurk tegen een paar mannen aan en neem ze mee naar je huis. Zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
God ik krijg opeens weer Zeer sterk behoefte aan intiem contact met de man. De Behoefte is weer terug. Zeer sterk. Dan wel aan een echt bed ook om de handelingen in te verrichten. Oh God. Dit zal een zware nacht worden. Evenals de nachten die nog moeten komen voordat er weer eens handelingen worden verricht. Ojee ojee.
Kom maar langs hoor. Als je jezelf ook maar weer uitlaat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee want dan. Ja, nu ( echt exact op dit moment) zou ik dat wel willen ( wanhopig), maar we hebben toch geen kroeg hier. En als het dan eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar een Geestelijke connectie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurige kroeg, schurk tegen een paar mannen aan en neem ze mee naar je huis. Zo moeilijk is het niet
Dat is niet hetzelfde.quote:
Geen kroeg? Waar woon jij in godsnaam?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee want dan. Ja, nu ( echt exact op dit moment) zou ik dat wel willen ( wanhopig), maar we hebben toch geen kroeg hier. En als het dan eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar een Geestelijke connectie.
[..]
Dat is niet hetzelfde.
buitenwijk van de KLotestad van NLquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen kroeg? Waar woon jij in godsnaam?
Een stad dus dan is er sowieso een kroeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
buitenwijk van de KLotestad van NL
Is er geen studentenplek of jongerenplek in je buurt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
buitenwijk van de KLotestad van NL
Ooit gedacht aan zelfbevrediging?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dan heb je nog nooit een goede cybersekser gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee want dan. Ja, nu ( echt exact op dit moment) zou ik dat wel willen ( wanhopig), maar we hebben toch geen kroeg hier. En als het dan eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar een Geestelijke connectie.
[..]
Dat is niet hetzelfde.
Leggings met een kort rokje. Hebben. Daar blijf ik echt naar staren als de benen er goed en vol uitzien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:38 schreef missyB het volgende:
Nou daar gaat mn uiterwaarden rijnkade plan, kinderen willen gewoon thuis buiten spelen, ook goed.
Vanavond fijn in de revisie,haar verven, knippen , voeten en handen doen en nagels verzorgen. laat dan de zomer en de fluitconcerten maar weer komen.
Nog wat leuke kleding shoppen, wat is hot deze zomer en waar zien mannen vrouwen graag in?
en wat moet er aan de bovenkant opzitten dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leggings met een kort rokje. Hebben. Daar blijf ik echt naar staren als de benen er goed en vol uitzien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |