quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Just go with da flow. Ooowww ik ben echt heel erg Zelfverzekerd NU.
Nee, dat is me veel te oud. Maar ze heeft wel goede smaak, dat wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hee daar is mijn moeder fan van. Misschien is zij iets voor u, ze is 54 jaar jong.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
God ik krijg opeens weer Zeer sterk behoefte aan intiem contact met de man. De Behoefte is weer terug. Zeer sterk. Dan wel aan een echt bed ook om de handelingen in te verrichten. Oh God. Dit zal een zware nacht worden. Evenals de nachten die nog moeten komen voordat er weer eens handelingen worden verricht. Ojee ojee.
Ga naar een willekeurige kroeg, schurk tegen een paar mannen aan en neem ze mee naar je huis. Zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
God ik krijg opeens weer Zeer sterk behoefte aan intiem contact met de man. De Behoefte is weer terug. Zeer sterk. Dan wel aan een echt bed ook om de handelingen in te verrichten. Oh God. Dit zal een zware nacht worden. Evenals de nachten die nog moeten komen voordat er weer eens handelingen worden verricht. Ojee ojee.
Kom maar langs hoor. Als je jezelf ook maar weer uitlaat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee want dan. Ja, nu ( echt exact op dit moment) zou ik dat wel willen ( wanhopig), maar we hebben toch geen kroeg hier. En als het dan eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar een Geestelijke connectie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurige kroeg, schurk tegen een paar mannen aan en neem ze mee naar je huis. Zo moeilijk is het niet
Dat is niet hetzelfde.quote:
Geen kroeg? Waar woon jij in godsnaam?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee want dan. Ja, nu ( echt exact op dit moment) zou ik dat wel willen ( wanhopig), maar we hebben toch geen kroeg hier. En als het dan eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar een Geestelijke connectie.
[..]
Dat is niet hetzelfde.
buitenwijk van de KLotestad van NLquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen kroeg? Waar woon jij in godsnaam?
Een stad dus dan is er sowieso een kroeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
buitenwijk van de KLotestad van NL
Is er geen studentenplek of jongerenplek in je buurt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
buitenwijk van de KLotestad van NL
Ooit gedacht aan zelfbevrediging?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dan heb je nog nooit een goede cybersekser gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee want dan. Ja, nu ( echt exact op dit moment) zou ik dat wel willen ( wanhopig), maar we hebben toch geen kroeg hier. En als het dan eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar een Geestelijke connectie.
[..]
Dat is niet hetzelfde.
Leggings met een kort rokje. Hebben. Daar blijf ik echt naar staren als de benen er goed en vol uitzien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:38 schreef missyB het volgende:
Nou daar gaat mn uiterwaarden rijnkade plan, kinderen willen gewoon thuis buiten spelen, ook goed.
Vanavond fijn in de revisie,haar verven, knippen , voeten en handen doen en nagels verzorgen. laat dan de zomer en de fluitconcerten maar weer komen.
Nog wat leuke kleding shoppen, wat is hot deze zomer en waar zien mannen vrouwen graag in?
en wat moet er aan de bovenkant opzitten dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leggings met een kort rokje. Hebben. Daar blijf ik echt naar staren als de benen er goed en vol uitzien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |