abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96367021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee, ik ben onhandig voor de werkgever. Anderen zijn beter voor hem.
Ik ook, maar dat heeft me ook niet gestopt. Uiteindelijk vind je wel een kutbaantje dat je kan vervullen zonder teveel moeite.
Ron Paul 2012
pi_96367068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee, ik ben onhandig voor de werkgever. Anderen zijn beter voor hem.
Je zal toch ooit moeten werken, dat begrijp je wel hè? :)

Dan kan je oefenen met bijbaantjes.
pi_96367180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mijn ritme is na de winter altijd verneukt. Rond 3 uur naar bed, als ik de dag daarna niks te doen heb, dan kom ik zo rond 12 uur m'n bed uit.

Met mooi weer verandert dat gelijk. Laat je gordijnen ietwat openstaan zodat je wakker wordt van het zonlicht ipv je wekker. Misschien je raam ook openhouden. Ik kan je garanderen dat je rond half 9 uit je bed gaat. Dat overkomt mij nu ook, heerlijk is het.
Als ik weer naar uni ga dan moet ik gewoon om 10 uur of zo mijn nest in. Dat doe ik nu niet, maar ik weet wel zeker dat ik wel kan slapen om 10 uur. Dat gaat dus prima lukken, maar ik moet het dan niet laat maken omdat ik eigenlijk geen zin heb om al te gaan slapen.

Discipline is zo'n belangrijke eigenschap (of vaardigheid?) om te hebben.
pi_96367244
Ik ben gisteren zo rond half 12 in bed gekropen. Ik was moe, ik weet niet waarom. Ik vind het wel prima zo, dat m'n ritme vanzelf zichzelf reguleert in deze periode. Ik voel de slaap nu ook wel weer opkomen.
Ron Paul 2012
pi_96367392
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Mijn ritme is na de winter altijd verneukt. Rond 3 uur naar bed, als ik de dag daarna niks te doen heb, dan kom ik zo rond 12 uur m'n bed uit.

Met mooi weer verandert dat gelijk. Laat je gordijnen ietwat openstaan zodat je wakker wordt van het zonlicht ipv je wekker. Misschien je raam ook openhouden. Ik kan je garanderen dat je rond half 9 uit je bed gaat. Dat overkomt mij nu ook, heerlijk is het.
Goede tip; vanavond ook eens mijn gordijnen open laten staan.
pi_96367559
Maar welke werkgever wilt nou gekken zoals MLIG of Lant aan het werk. Ik zou zulke gekken niet aannemen, serieus, misschien alleen voor de schoonmaak of als afwasser of wat dan ook.

Laatst was ook lullig, ik was met 2 meisjes uit mijn klas in de stad en komt er een meisje van onze school aangelopen. Een écht lelijk meisje; onverzorgd, vies dik, bril, vies tandvlees, vieze tanden, pukkels, vet haar (en ja Supersoep, ze is écht lelijk). Had dat meisje gesolliciteerd als serveerster voor een restaurant waar 1 meisje uit mijn klas werkt, natuurlijk is het lelijke meisje niet aangenomen (feitelijk vanwege haar uiterlijk maar natuurlijk hebben ze gezegd dat ze niemand nodig hadden of zoiets). Erg maar zo werkt 't :P
pi_96367600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Goede tip; vanavond ook eens mijn gordijnen open laten staan.
een wake up light zou ook helpen
Maar als je al jaren je ritme verkloot door nachten achter je pc door te halen en uit te slapen verander je dat niet in een weekje.
Zou dan juist beginnen met elke keer kwartier eerder naar bed en kwartier eerder opstaan.
Als je je bioritme zo hebt omgegooid is dat niet gelijk weer in orde.
Begin in elk geval eens met 1 doel wat je morgen gedaan wil hebben.
Morgen ga ik........................... doen en begin klein.
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:59:35 #183
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96367661
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar welke werkgever wilt nou gekken zoals MLIG of Lant aan het werk. Ik zou zulke gekken niet aannemen, serieus, misschien alleen voor de schoonmaak of als afwasser of wat dan ook.

Laatst was ook lullig, ik was met 2 meisjes uit mijn klas in de stad en komt er een meisje van onze school aangelopen. Een écht lelijk meisje; onverzorgd, vies dik, bril, vies tandvlees, vieze tanden, pukkels, vet haar (en ja Supersoep, ze is écht lelijk). Had dat meisje gesolliciteerd als serveerster voor een restaurant waar 1 meisje uit mijn klas werkt, natuurlijk is het lelijke meisje niet aangenomen (feitelijk vanwege haar uiterlijk maar natuurlijk hebben ze gezegd dat ze niemand nodig hadden of zoiets). Erg maar zo werkt 't :P
"mooie mensen krijgen alles!" (bron schenkstroop)
pi_96367701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

"mooie mensen krijgen alles!" (bron schenkstroop)
dan ben ik prachtig zoveel heb ik al gekregen in mn leven!

wel door hard werken dat dan weer wel, telt dat ook?
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:01:00 #185
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96367716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:58 schreef missyB het volgende:

[..]

een wake up light zou ook helpen
Maar als je al jaren je ritme verkloot door nachten achter je pc door te halen en uit te slapen verander je dat niet in een weekje.
Zou dan juist beginnen met elke keer kwartier eerder naar bed en kwartier eerder opstaan.
Als je je bioritme zo hebt omgegooid is dat niet gelijk weer in orde.
Begin in elk geval eens met 1 doel wat je morgen gedaan wil hebben.
Morgen ga ik........................... doen en begin klein.
nee hoor. ik verwissel mijn bioritme wel vaker. vaak leef ik 25 uur per dag, en wissel ik dus 2X per maand me bioritme volledig om vergeleken met dag/nacht
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:01:50 #186
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96367756
quote:

hahahaha ik lach me rot
pi_96367758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:58 schreef missyB het volgende:
Weet niet of je dat niet in een weekje zou kunnen veranderen. Is niet veel anders dan een jetlag ofzo dan.... Wel belangrijk dat je elke dag dezelfde tijden aanhoudt. Naar bed gaan, ook al ben je nog niet moe, opstaan ook al ben je nog heel erg moe.
pi_96367800
Bij mensen met een verstoord bioritme, die pas tegen de ochtend inslapen, is de productie van een belangrijke stof in de hersenen, serotonine, verstoord. Serotonine zorgt voor een goed gecoördineerde prikkeloverdracht tussen de hersencellen. Bij een tekort kunnen onrust, paniekstoornissen, stemmingswisselingen en ernstige slaapstoornissen ontstaan. Uit serotonine wordt weer de slaapbevorderende stof melatonine gevormd die een stimulerende werking heeft op het inslapen.
Indien uw zoon alles heeft geprobeerd, met behulp van ontspanning en het gebruik van melatonine, dan kan worden getracht de productie van serotonine op een natuurlijke wijze te stimuleren. Dit kan door het innemen van het aminozuur tryptofaan, gecombineerd met vitamine B6 (ook wel pyridoxine genoemd).
Wat betreft tryptofaan kan uw zoon voorzichtig beginnen met een dosering van 200 mg ’s avonds een half uur voor het slapen gaan. Deze dosering kan, afhankelijk van het effect, geleidelijk worden opgehoogd. Van vitamine B6 adviseer ik eenmaal daags één tablet van 50 mg ’s ochtends in te nemen. Het eten van bananen en het drinken van warme melk met honing kan ook slaapbevorderend werken, aangezien zowel tryptofaan als vitamine B6 in deze voedingsmiddelen voorkomen. In banaan zit ook nog melatonine.
Verder zijn er nog een aantal natuurlijke middelen om de slaap te bevorderen. Bij geestelijke onrust doordat gedachten steeds maar in het hoofd blijven malen en eventueel bij drukke kinderen kan Coffea D3 worden gebruikt. Dosering voor kinderen naar gelang de leeftijd: driemaal daags twee tot vier druppels, voor volwassenen driemaal daags acht druppels. Indien de slapeloosheid een gevolg is van stress, kan Nux vomica D4 (driemaal daags tien druppels) worden overwogen. Genoemde middelen kunnen eventueel worden aangevuld met Dormeasan (’s avonds dertig druppels), dat slaapbevorderend en kalmerend werkt en Avena sativa complex, dat ontspant en de slaaptijd verlengt bij vervroegd wakker worden.
Indien al deze pogingen tevergeefs zijn, dan moet er een zorgvuldig slaaponderzoek en een onderzoek naar de melatoninespiegel in het bloed plaatsvinden via een neuroloog. Het centrum dat hiervoor het beste is toegerust, is de polikliniek voor neurologie in het Streekziekenhuis Ede/Wageningen (neuroloog dr. Smits).
pi_96367852
quote:

Oneens, zie vaak genoeg 'gedrochten' die ergens werken met veel contact met mensen.

Waarom praat jij zo vaak over mensen die je lelijk vindt eigenlijk?
pi_96367857
whoeps iets teveel gekopieerd hahahaha, wilde alleen stukje van serotonine enzo even hebben.
pi_96368140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hahahaha ik lach me rot
Niet dus?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oneens, zie vaak genoeg 'gedrochten' die ergens werken met veel contact met mensen.

Waarom praat jij zo vaak over mensen die je lelijk vindt eigenlijk?
Oneens. Waarom? Omdat ik het wel relevant vond. Ik stond dus op een terrasje met die meisjes uit mijn klas, toen moesten ze allebei lachen om het uiterlijk van dat meisje (kinderachtig, maar waar). Maar toen vroeg ik ''waarom lachen jullie om haar'' enzovoort.. toen vertelde ze mij dus dat verhaal dat het meisje daar ging solliciteren. Toen vroeg ik (terwijl ik het eigenlijk wel wist); waarom is ze niet aangenomen? Toen haalde ze haar zonnebril van haar hoofd (haha), keek ze me aan: kijk hoe ze eruit ziet.... ;)

Die echt lelijke gedrochten (zoals jij ze noemt) zie je misschien werken bij de Aldi (zulke winkkels), als vakkenvuller maar echt niet bij goede winkels en restaurants. Ik zou als werkgever ook geen onaantrekkelijk/lelijk meisje aannemen, beter alleen maar mooie meisjes, die trekken aan. :) Sowieso ken ik eerlijk gezegd niet echt veel lelijke gedrochten.
pi_96368291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Die echt lelijke gedrochten (zoals jij ze noemt) zie je misschien werken bij de Aldi (zulke winkkels), als vakkenvuller maar echt niet bij goede winkels en restaurants. Ik zou als werkgever ook geen onaantrekkelijk/lelijk meisje aannemen, beter alleen maar mooie meisjes, die trekken aan. :) Sowieso ken ik eerlijk gezegd niet echt veel lelijke gedrochten.
Gast, Neelie Kroes is toch ook lelijk en die heeft helemaal geen slechte baan.
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:13:47 #193
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96368373
quote:

[..]

Niet dus?

[..]

Oneens. Waarom? Omdat ik het wel relevant vond. Ik stond dus op een terrasje met die meisjes uit mijn klas, toen moesten ze allebei lachen om het uiterlijk van dat meisje (kinderachtig, maar waar). Maar toen vroeg ik ''waarom lachen jullie om haar'' enzovoort.. toen vertelde ze mij dus dat verhaal dat het meisje daar ging solliciteren. Toen vroeg ik (terwijl ik het eigenlijk wel wist); waarom is ze niet aangenomen? Toen haalde ze haar zonnebril van haar hoofd (haha), keek ze me aan: kijk hoe ze eruit ziet.... ;)

op naar de aldi dus voor boodschappen! veels te moeilijk allemaal in de buurt van mooie meisjes is het.

bij de c1000 zijn het ook allemaal kassaMEISJES. waarvan de helft (naar mijn schatting) redelijk lelijk is voor de meeste, en de andere helft mooi. maar alsnog veels te goed allemaal om je gemakkelijk bij te voelen
pi_96368565
quote:
Je hebt i.i.g. niet veel op met politiek he? Ik noem een: Marga Klompé, Hannie van Leeuwen, Bertha Groensmit, Dien Cornelissen, Neelie Smit-Kroes, Ien Dales, Hanja Maij-Weggen, Rita Verdonk, enzovoorts...
pi_96368575
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Gast, Neelie Kroes is toch ook lelijk en die heeft helemaal geen slechte baan.
Maar wat is dit voor een opmerking, ik zeg toch niet dat als je lelijk bent je geen baan kan vinden? Wat ik daar neerzet is zelfs bewezen uit verschillende onderzoeken; het is de harde realiteit. Ik weet nog toen mijn zusje ging solliciteren als cassiere bij de c1000. Toen was er ook nog een ander meisje die ging solliciteren en toen zei een meisje die daar werkte; als je er leuker uitziet dan die andere meid, word je sowieso wel aangenomen. Zo werkt dat, echt.
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:20:19 #196
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96368691
quote:

[..]

Niet dus?

[..]

Hier heeft ie wel een punt. Ga maar eens naar een willekeurig terras, eetcafe of restaurant, je wordt wel bijna altijd door een leuk uitziend meisje bediend :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:22:16 #197
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96368795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Micson het volgende:

[..]

Hier heeft ie wel een punt. Ga maar eens naar een willekeurig terras, eetcafe of restaurant, je wordt wel bijna altijd door een leuk uitziend meisje bediend :)
nja door die keuring zou ik wel heen komen

pas daarna zal blijken hoe onhandig en lastig ik ben voor de werkgever
pi_96368834
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Micson het volgende:

[..]

dat klopt ook, bij bepaalde beroepen werken looks wel als visitekaartje, klantentrekker etc.
Ik kan me alleen niet indenken dat dat voor alle beroepen op zou gaan.
Maar vraag me idd wel af stel nu een aantrekkelijke vrouw en minder aantrekkelijke vrouw solliciteren beide op dezelfde functie en hebben dezelfde papieren.
Als een man aanneemt zal hij de aantrekkelijkste nemen en als een vrouw aanneemt zal zij ws de minder mooie vrouw kiezen.
stom he als je er over nadenkt.

Stom eigenlijk he als je er allemaal zo over nadenkt.
pi_96368922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

er zijn ook hele simpele baantjes hoor,
kranten bezorgen,koffiejuf,schoonmaakster,inpakwerkzaamheden aan de lopende band.
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:25:42 #200
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96368974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Haha, jij bent ook een beetje een apart figuur of niet :P ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')