kende ik alquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Deze stond vandaag op flabber.nl, ik vind hem wel passen in dit topique
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Deze stond vandaag op flabber.nl, ik vind hem wel passen in dit topique
[ afbeelding ]
Oh hee, was jij niet die ene van het Hekwerkentopic? Haha, dat vond ik toch zo Enig. Jij bent zeker nieuw hier? Wel grappig hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef Maanvis het volgende:
lanterfanteraar, je bent nog zo jong voor mij maar ik wil wel weten waarom je vindt dat mijn ogen geen kleur hebben
Nee, dat mag niet meer gezegd worden want dat is al zovaak gezegd. Mensen willen gewoon aandacht en die krijgen ze. Hahh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik snap niet dat wanneer je blijkbaar graag over je problemen praat zoals de meeste hier, je niet naar een psycholoog gaat. Daar kan je ook klagen wat je wil, helemaal zielig zijn en zeggen wat je wil. Misschien kan die persoon voor wat inzichten zorgen. dit topic is toch kansloos als je echt hulp wil. Mag ik zeggen na hier weer eens te kijken na een tijd.
Dat is toch met elk topic zo? Veranderen doe je toch niet achter je beeldscherm.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee, dat mag niet meer gezegd worden want dat is al zovaak gezegd. Mensen willen gewoon aandacht en die krijgen ze. Hahh.
Sinds dat ik dat in jou posts lees, ben ik bang om met mijn bruine ogen over straat te gaan... bang om aangerand te worden door een meid met een bruine-ogen fetishquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Geen kleur? Oh, Groen? Ja weet je wat het met groen is: dat is een soort wannabe-bruin. Het is onderontwikkeld en probeert dan dat geile effect te bereiken van bruin. Dat lukt niet, maar dat lege/ doodse/ geesteszieke van blauwe ogen heeft het ook weer niet. Daarom zijn Groene ogen Neutraal.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sinds dat ik dat in jou posts lees, ben ik bang om met mijn bruine ogen over straat te gaan... bang om aangerand te worden door een meid met een bruine-ogen fetish.
Dit topic heeft misschien wel een iets te dramatisch karakter, vind ik. Het zou eigenlijk moeten gaan over vrouwen versieren (en daarin falen). Hier samen een beetje om lachen of elkaar een hart onder de riem te steken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik snap niet dat wanneer je blijkbaar graag over je problemen praat zoals de meeste hier, je niet naar een psycholoog gaat. Daar kan je ook klagen wat je wil, helemaal zielig zijn en zeggen wat je wil. Misschien kan die persoon voor wat inzichten zorgen. dit topic is toch kansloos als je echt hulp wil. Mag ik zeggen na hier weer eens te kijken na een tijd.
waarom alleen vrouwen versieren????quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit topic heeft misschien wel een iets te dramatisch karakter, vind ik. Het zou eigenlijk moeten gaan over vrouwen versieren (en daarin falen). Hier samen een beetje om lachen of elkaar een hart onder de riem te steken.
Sommige gevallen hier hebben echt psychische problemen, waar professionele hulp voor nodig is ..
Slaat ook nergens op dat jij me complimenteerde met mijn ogen, want ze zijn blauw. In deze post noem je me indirect een geestesziekequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh hee, was jij niet die ene van het Hekwerkentopic? Haha, dat vond ik toch zo Enig. Jij bent zeker nieuw hier? Wel grappig hoor.
Geen kleur? Oh, Groen? Ja weet je wat het met groen is: dat is een soort wannabe-bruin. Het is onderontwikkeld en probeert dan dat geile effect te bereiken van bruin. Dat lukt niet, maar dat lege/ doodse/ geesteszieke van blauwe ogen heeft het ook weer niet. Daarom zijn Groene ogen Neutraal.
Mwah sowieso niet met elk topic. Sommige topics hebben bepaalde mensen echt wat aan d.m.v. tips, ervaringen uitwisselen enzovoort. Maar dit heeft inderdaad geen zin, sowieso denk ik dat het trollen zijn, maar dat is weer wat anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is toch met elk topic zo? Veranderen doe je toch niet achter je beeldscherm.
En mannen natuurlijk... al zit ik even goed na te denken of er hier wel vrouwen zitten met versierproblemen. Volgens mij zitten er meer vrouwelijke raadgevers...quote:
jou ogen zijn toch ook blauw had ik begrepen? is dat een mede-iets dat je aan minderwaardigheidgevoelens lijdt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh hee, was jij niet die ene van het Hekwerkentopic? Haha, dat vond ik toch zo Enig. Jij bent zeker nieuw hier? Wel grappig hoor.
Oh wow die ene foto maakt ze dan wel een stuk donkerder.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op dat jij me complimenteerde met mijn ogen, want ze zijn blauw. In deze post noem je me indirect een geesteszieke
Leuk is dat
Oh ja die van mij zijn in het licht bijna als die van een huskyhond. Ze vallen wel in de smaak bij mensen die wel van blauwe ogen houden, dus het belemmert mijn kansen op De Markt niet. Gelukkig heeft niet iedereen een bruine-ogen-fetisjj.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jou ogen zijn toch ook blauw had ik begrepen? is dat een mede-iets dat je aan minderwaardigheidgevoelens lijdt?
of heb je daar een goed verdediging voor ?
Misschien. Ik denk dat ze in 9 van de 10 gevallen echter alles wat er gezegd wordt wel eens gehoord hebben; diep van binnen weten mensen toch wel waar de oplossing ligt. Sterke gevoelens maken het echter minder voor de hand liggend. Een belangrijke functie van een forum als dit is vooral dat je je verhaal kwijt kunt; alles eens onder woorden kunt brengen en het daarmee misschien ook in je hoofd weer wat meer op een rijtje krijgt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mwah sowieso niet met elk topic. Sommige topics hebben bepaalde mensen echt wat aan d.m.v. tips, ervaringen uitwisselen enzovoort. Maar dit heeft inderdaad geen zin, sowieso denk ik dat het trollen zijn, maar dat is weer wat anders.
Dan bouw je toch langzaam op naar een beter dag-nacht ritme?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee. maar het is al zo ver gekomen, de sleur, het wordt wel een beetje moeilijk allemaal om het weer op te pakken.
wat supersoep bijvoorbeeld al zei, ik ben helemaal niet meer gewent om s'ochtends voor iets op te moeten staan.
Volgensmij help je juist mensen dmv een baatje, of ben ik nu gek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Nee. Ik eet uitstekend. Heel goed. Ik begin daarmee rond half 11. Douchen ook. Haren borstelen. Verders niets. Wachten.
[..]
Nee geen supermarkt. Trauma. Ik durf geen baantjes, ik wil niemand tot last zijn.
Precies; zei ik ook al. Gewoon met dat soort kleine simpele dingen beginnen en zo je leven veranderen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan bouw je toch langzaam op naar een beter dag-nacht ritme?
Dat kan je doen.
Soms is het leven ongemakkelijk en vervelend. Dat gaat wel weer weg als je het vaker doet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je moet wel solliciteren. en dan op werk verschijnen. en dan een uitstraling en instelling hebben om om te gaan met de mensen die je kan tegenkomen. anders is het ongemakkelijk, en vervelend.
Nee, ik ben onhandig voor de werkgever. Anderen zijn beter voor hem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij help je juist mensen dmv een baatje, of ben ik nu gek.
Mijn ritme is na de winter altijd verneukt. Rond 3 uur naar bed, als ik de dag daarna niks te doen heb, dan kom ik zo rond 12 uur m'n bed uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan bouw je toch langzaam op naar een beter dag-nacht ritme?
Dat kan je doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |