Maar zij vindt mij wel een lekkerding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Een lekker ding (vrouwen vinden uiterlijk niet zo belangrijk) en schijnbaar zelfverzekerd (wat een absolute must is
).
Als dat geen batsen wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar zij vindt mij wel een lekkerding.
Richard vindt mij ook wel een lekkerding.
Wat versta je onder zelfverzekerd? Wanneer is iemand zelfverzekerd?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar zij vindt mij wel een lekker ding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar zij vindt mij wel een lekkerding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.
Richard vindt mij ook wel een lekkerding. Heeft ie tegen KW gezegd tijdens hun meeting.
Ik weet dat je mij volgt, jongen. Je kan nu wel zeggen dat je dacht dat ik in het rood was, maar je weet dondersgoed dat ik in het grijs was. Over mij zeggen dat ik knap ben enzo, daar ben ik absoluut niet van gediend, en al helemaal niet van jou. Enge stalker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik had even gekeken maar ik dacht dat jij die in dat rode shirt was en dat bleek je niet te zijn
Verder boeit het me niet dus ik ga niet nog een keer kijken.
Lol echt niet, sowieso zou ik nooit zeggen van een jongen of die knap is of nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij volgt, jongen. Je kan nu wel zeggen dat je dacht dat ik in het rood was, maar je weet dondersgoed dat ik in het grijs was. Over mij zeggen dat ik knap ben enzo, daar ben ik absoluut niet van gediend, en al helemaal niet van jou. Enge stalker.
Hamvraag. Ik denk dat niemand dat echt helemaal is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat versta je onder zelfverzekerd? Wanneer is iemand zelfverzekerd?
Volgens mij ligt dat aan je persoonlijkheid en de persoonlijke positieve bevestigingen van anderen op je zwakke plekken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat versta je onder zelfverzekerd? Wanneer is iemand zelfverzekerd?
NVMquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Hey Richard, ben je wel onder behandeling?
Heel vaag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Daalder82 het volgende:
- Als ik het vrije gevoel toelaat dan ben ik bang dat ik mezelf verlies.
- En dan gaat alles wel vanzelf (een vriendin zou me waarschijnlijk dan ook niet boeien maar toch...)
Samengevat, het laatste punt wil ik (en kan ik) bereiken maar ik ben er doodsbang voor.
Hmm, misschien had ik dat beter kunnen verwoorden maar ik heb de laatste tijd een soort van opgesloten gevoel en ik ben bang om dat los te laten, bang dat ik een grens te ver ga, dat ik doorsla.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heel vaag.
Wat bedoel je met jezelf verliezen in het vrije gevoel?
Waarom ben je er bang voor?
Waarom interesseren vrouwen je alleen als je er niets mee kan en niet meer als je dat wel kunt?
Waarom zou je doorslaan als jezelf vrij voelt. Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Hmm, misschien had ik dat beter kunnen verwoorden maar ik heb de laatste tijd een soort van opgesloten gevoel en ik ben bang om dat los te laten, bang dat ik een grens te ver ga, dat ik doorsla.
Ok. Join the club.quote:Dat over de vrouwen: ik ben bang om relaties aan te gaan, maar ik heb er wel behoefte aan, waarschijnlijk dat ik er daarom bang voor ben, of ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Ik denk emoties, ik heb deze nooit goed verwerkt/kan er (nog) niet mee omgaan en het lijkt of ze er allemaal tegelijk uit willen komen. Ik heb me aangeleerd om negatief over bepaalde dingen te denken en ik ben bang dat ik me ergens te snel, te diep in wil storten, dat ik het forceer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom zou je doorslaan als jezelf vrij voelt. Waar ben je bang voor?
Weinig, ik merk dat vrouwen soms interesse in mij hebben maar ik durf niet goed op ze af te stappen (omdat ik het waarschijnlijk te moeilijk maak voor mezelf). Ik denk er te veel over na, het is niet spontaan meer.quote:Ok. Join the club.
Welke ervaringen heb je met vrouwen?
Gesprekken voeren lukt wel, een beetje oppervlakkig praten, nooit echt iemand uitgevraagdquote:Wat kun je wel en niet met vrouwen?
Het is voor mij een redelijke drempel, terwijl ik weet dat het helemaal niet zo moeilijk moet zijn, helaas zit tussen weten en doen een verschilquote:Kun je met ze in contact komen?
Ja, dat begint te komen, het zijn gewoon mensen.quote:Kun je ermee praten op een normale manier?
Nee, maar ik heb er weinig tot geen ervaring mee eigenlijk.quote:Kun je ze versieren?
Ik denk dat het meer een soort van te veel nadenken is en nare ervaringen die ik eerder opgedaan heb. Ik vind het extreem moeilijk om mensen te vragen iets leuks te doen. Als ze me uitnodigen dan kom ik meestal wel.quote:Heb je bindingsangst?
huih wwat! heb jij dan een vriendinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch vind ik het raar dat bepaalde mannen hier DENKEN zekerder te zijn zodra ze een vriendin hebben. Dat alles dan ineens beter gaat (MLIG, Rich). Dat kan toch helemaal niet? Ik voel me nu helemaal niet ''beter'' of wat dan ook. Ik ben nog steeds onzeker bijv. werk/stage, soms in het algemeen. Ook met rijlessen nu af en toe. Of met presenteren. Ik ben er allemaal niet blij mee; voel me erg onzeker en een vrouw/vriendin kan dat écht niet veranderen. Dat moet ik zelf doen.
Het kán zijn dat je in de gehate 'friend zone' terecht gekomen bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Quarles het volgende:
Ook even hier posten, aangezien ik al 23 ben en niet echt veel ervaring heb. Ken nu een aantal weken een superleuk meisje via uitgaan. We hebben die avond gezoend, en de 1e date ook weer. De laatste 2 dates is er niks gebeurd, behalve dat we het wel supergezellig hadden (overal over gehad, geen stiltes enz, ze lachte steeds om me en keek me aan enz). De 2e date probeerde ik haar te zoenen maar draaide ze haar hoofd half weg. Ik vraag me af of zou nou iets "wil"? Is ze gewoon verlegen en moet ik actie ondernemen? Ik ben bang dat ik het verpruts. Bij de 1e date had ze wel wat alcohol op). Ze wil wel steeds afspreken en me zien, maar er gebeurd nooit iets.
Het is duidelijk dat je duidelijkheid nodig hebt...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Quarles het volgende:
Een maand lang sms'en we wel dagelijks, maar gewoon over alledaagse dingen, en over facebook soms. maar ik hoor het liever persoonlijk wanneer ik haar weer zie. Binnen een paar dagen zie ik haar weer, dan maak ik mezelf gewoon duidelijk hoe ik haar zie zitten, want ik krijg haar echt niet uit mijn hoofd en alles blijft maar malen. Ik kan me gvd nergens op concentreren.
Eén tip. Iedereen loopt wel eens een blauwtje. Daar moet je gewoon maling aan (leren) hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Quarles het volgende:
Vragen ga ik ook niet doen, vind ik vrij wanhopigmaar ik wil wel duidelijkheid ja. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en heb de laatste jaren keihard aan mezelf gewerkt (was echt een nerd), dat ze tijdens het uitgaan vanzelf op me af komen nu (uiterlijk en innerlijk gaan zeer de goede kant op), maar ik kan er gewoon nog niet mee omgaan, en durf ook geen blauwtje te lopen. Gesprek aangaan en smalltalk gaan me nu gewoon goed af, met vrouwen juist beter als mannen lijkt wel, maar "verder" als dat, blokkeer ik gewoon op 1 of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |