abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96311956
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Een lekker ding (vrouwen vinden uiterlijk niet zo belangrijk :N ) en schijnbaar zelfverzekerd (wat een absolute must is :Y ).
Maar zij vindt mij wel een lekkerding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.

Richard vindt mij ook wel een lekkerding. Heeft ie tegen KW gezegd tijdens hun meeting.
pi_96312105
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar zij vindt mij wel een lekkerding.

Richard vindt mij ook wel een lekkerding.
Als dat geen batsen wordt. O+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:41:22 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96312129
quote:

[..]

Maar zij vindt mij wel een lekker ding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.
Wat versta je onder zelfverzekerd? Wanneer is iemand zelfverzekerd?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96312195
quote:

[..]

Maar zij vindt mij wel een lekkerding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.

Richard vindt mij ook wel een lekkerding. Heeft ie tegen KW gezegd tijdens hun meeting.
:') Ik had even gekeken maar ik dacht dat jij die in dat rode shirt (dacht ik) was en dat bleek je niet te zijn ;) Verder boeit het me niet dus ik ga niet nog een keer kijken.
pi_96312275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

:') Ik had even gekeken maar ik dacht dat jij die in dat rode shirt was en dat bleek je niet te zijn ;) Verder boeit het me niet dus ik ga niet nog een keer kijken.
Ik weet dat je mij volgt, jongen. Je kan nu wel zeggen dat je dacht dat ik in het rood was, maar je weet dondersgoed dat ik in het grijs was. Over mij zeggen dat ik knap ben enzo, daar ben ik absoluut niet van gediend, en al helemaal niet van jou. Enge stalker.
pi_96312348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet dat je mij volgt, jongen. Je kan nu wel zeggen dat je dacht dat ik in het rood was, maar je weet dondersgoed dat ik in het grijs was. Over mij zeggen dat ik knap ben enzo, daar ben ik absoluut niet van gediend, en al helemaal niet van jou. Enge stalker.
Lol echt niet, sowieso zou ik nooit zeggen van een jongen of die knap is of niet ;) En ik wist echt niet of je diegene was in het grijs, ik las ergens op het forum dat jij diegene was in het rood en die vond ik er normaal uitzien. Ik was gewoon heel even benieuwd , mag dat niet? Dan noem je mij meteen een stalker :D? Ik zal niet eens meer weten hoe je eruit ziet dus gewoon normaal.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:47:54 #232
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96312495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hamvraag. Ik denk dat niemand dat echt helemaal is.
Naar mijn mening heeft het zo'n 30% te maken met 'lekker in je vel zitten' en de overige 70% met waardeoordeel van anderen.
Maw je kunt nooit zelf bepalen of je vol zelfvertrouwen zit, net zo min als dat de meesten van zichzelf niet zullen zeggen dat ze mooi zijn. Het is grotendeels een waardeoordeel, imho.
Echter niet zodanig dat je het ook makkelijk kunt faken, het vergt wel aardig wat 'lekker in je vel zitten' om dat waardeoordeel te bereiken. Denk ik. :@
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96312822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Volgens mij ligt dat aan je persoonlijkheid en de persoonlijke positieve bevestigingen van anderen op je zwakke plekken.

[ Bericht 17% gewijzigd door richard_prf op 03-05-2011 21:42:53 ]
pi_96313076
Hey Richard, ben je wel onder behandeling?
pi_96313201
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Hey Richard, ben je wel onder behandeling?
NVM

[ Bericht 17% gewijzigd door richard_prf op 03-05-2011 21:42:40 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:17:04 #236
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96314186
Grr, net een hele post kwijtgeraakt door een backspace buiten het tekstveld ...

Net weer van het werk en ik voel me redelijk moe, toch kan ik de werkdruk wel aan.

Anyway, in het kort:
- Op het werk veel (zakelijk) contact, relatief moeilijke projecten waar ik goed grip op kan krijgen en redelijk snel ook nog. Tegenslagen gaan daar relatief makkelijk; niet druk om maken en gewoon doorgaan tot het "werkt" (hmm, dit klinkt verkeerd :+).
- Als het contact socialer wordt dan gaat het redelijk, helaas erg oppervlakkig. Ook met vrouwen gaat het wel, zolang ik er niet te lang over nadenk (nadenken gaat semi-onbewust bij mij)
- Vrouwen die ik wel leuk vind? Hmja... Ik denk er te veel over na en word bang
- Ik probeer te werken aan mijn eigenwaarde, en dat lijkt wel te helpen
- Alleen buiten het werk verveel ik me; nu is het de laatste tijd vrij druk (en vanavond een leuke uitdaging erbij gekomen bij een project ..) en heb ik het gevoel dat ik geen rust krijg, dat er altijd iemand mee zit te kijken, niet een vrij gevoel..
- Als ik het vrije gevoel toelaat dan ben ik bang dat ik mezelf verlies.
- En dan gaat alles wel vanzelf (een vriendin zou me waarschijnlijk dan ook niet boeien maar toch...)

Samengevat, het laatste punt wil ik (en kan ik) bereiken maar ik ben er doodsbang voor :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Daalder82 op 03-05-2011 21:17:47 (spleling) ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:57:53 #237
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96316671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Daalder82 het volgende:

- Als ik het vrije gevoel toelaat dan ben ik bang dat ik mezelf verlies.
- En dan gaat alles wel vanzelf (een vriendin zou me waarschijnlijk dan ook niet boeien maar toch...)

Samengevat, het laatste punt wil ik (en kan ik) bereiken maar ik ben er doodsbang voor :').
Heel vaag.

Wat bedoel je met jezelf verliezen in het vrije gevoel?
Waarom ben je er bang voor?
Waarom interesseren vrouwen je alleen als je er niets mee kan en niet meer als je dat wel kunt?
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:10:49 #238
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96317505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heel vaag.

Wat bedoel je met jezelf verliezen in het vrije gevoel?
Waarom ben je er bang voor?
Waarom interesseren vrouwen je alleen als je er niets mee kan en niet meer als je dat wel kunt?
Hmm, misschien had ik dat beter kunnen verwoorden maar ik heb de laatste tijd een soort van opgesloten gevoel en ik ben bang om dat los te laten, bang dat ik een grens te ver ga, dat ik doorsla.

Dat over de vrouwen: ik ben bang om relaties aan te gaan, maar ik heb er wel behoefte aan, waarschijnlijk dat ik er daarom bang voor ben, of ik weet niet wat ik ermee aan moet.

Ik heb op het werk meer het gevoel dat alles vanzelf loopt, meer in een flow denk ik. Ik begrijp mezelf niet de laatste tijd :o.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:30:57 #239
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96318951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Daalder82 het volgende:

[..]

Hmm, misschien had ik dat beter kunnen verwoorden maar ik heb de laatste tijd een soort van opgesloten gevoel en ik ben bang om dat los te laten, bang dat ik een grens te ver ga, dat ik doorsla.
Waarom zou je doorslaan als jezelf vrij voelt. Waar ben je bang voor?

quote:
Dat over de vrouwen: ik ben bang om relaties aan te gaan, maar ik heb er wel behoefte aan, waarschijnlijk dat ik er daarom bang voor ben, of ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Ok. Join the club.

Welke ervaringen heb je met vrouwen?

Wat kun je wel en niet met vrouwen?
Kun je met ze in contact komen?
Kun je ermee praten op een normale manier?
Kun je ze versieren?
Heb je bindingsangst?
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:46:15 #240
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96320046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Waarom zou je doorslaan als jezelf vrij voelt. Waar ben je bang voor?
Ik denk emoties, ik heb deze nooit goed verwerkt/kan er (nog) niet mee omgaan en het lijkt of ze er allemaal tegelijk uit willen komen. Ik heb me aangeleerd om negatief over bepaalde dingen te denken en ik ben bang dat ik me ergens te snel, te diep in wil storten, dat ik het forceer.

quote:
Ok. Join the club.

Welke ervaringen heb je met vrouwen?
Weinig, ik merk dat vrouwen soms interesse in mij hebben maar ik durf niet goed op ze af te stappen (omdat ik het waarschijnlijk te moeilijk maak voor mezelf). Ik denk er te veel over na, het is niet spontaan meer.

quote:
Wat kun je wel en niet met vrouwen?
Gesprekken voeren lukt wel, een beetje oppervlakkig praten, nooit echt iemand uitgevraagd

quote:
Kun je met ze in contact komen?
Het is voor mij een redelijke drempel, terwijl ik weet dat het helemaal niet zo moeilijk moet zijn, helaas zit tussen weten en doen een verschil

quote:
Kun je ermee praten op een normale manier?
Ja, dat begint te komen, het zijn gewoon mensen.

quote:
Kun je ze versieren?
Nee, maar ik heb er weinig tot geen ervaring mee eigenlijk.

quote:
Heb je bindingsangst?
Ik denk dat het meer een soort van te veel nadenken is en nare ervaringen die ik eerder opgedaan heb. Ik vind het extreem moeilijk om mensen te vragen iets leuks te doen. Als ze me uitnodigen dan kom ik meestal wel.

Hmm, dit klinkt best erg, maar het is meer onvervarenheid denk ik, ik durf de stap niet te zetten.

Edit: ik ga maar eens slapen, ik voel me redelijk gaar nu, maar dat over de vastzittende emoties/gedachten is iets waar ik mijn hele leven mee kamp nu.
pi_96322137
Toch vind ik het raar dat bepaalde mannen hier DENKEN zekerder te zijn zodra ze een vriendin hebben. Dat alles dan ineens beter gaat (MLIG, Rich). Dat kan toch helemaal niet? Ik voel me nu helemaal niet ''beter'' of wat dan ook. Ik ben nog steeds onzeker bijv. werk/stage, soms in het algemeen. Ook met rijlessen nu af en toe. Of met presenteren. Ik ben er allemaal niet blij mee; voel me erg onzeker en een vrouw/vriendin kan dat écht niet veranderen. Dat moet ik zelf doen. :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:24:04 #242
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96322227
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch vind ik het raar dat bepaalde mannen hier DENKEN zekerder te zijn zodra ze een vriendin hebben. Dat alles dan ineens beter gaat (MLIG, Rich). Dat kan toch helemaal niet? Ik voel me nu helemaal niet ''beter'' of wat dan ook. Ik ben nog steeds onzeker bijv. werk/stage, soms in het algemeen. Ook met rijlessen nu af en toe. Of met presenteren. Ik ben er allemaal niet blij mee; voel me erg onzeker en een vrouw/vriendin kan dat écht niet veranderen. Dat moet ik zelf doen. :)
huih wwat! heb jij dan een vriendin
ik zag wel in dat je er al kans op maakt, maar dat soort dingen lezen
het is ....!

voor het geval dat dat klopt, dan : "jij bofkont!"
dat soort dingen maakt me gek, het laat me tegen de muren opvliegen
pi_96322848
Ook even hier posten, aangezien ik al 23 ben en niet echt veel ervaring heb. Ken nu een aantal weken een superleuk meisje via uitgaan. We hebben die avond gezoend, en de 1e date ook weer. De laatste 2 dates is er niks gebeurd, behalve dat we het wel supergezellig hadden (overal over gehad, geen stiltes enz, ze lachte steeds om me en keek me aan enz). De 2e date probeerde ik haar te zoenen maar draaide ze haar hoofd half weg. Ik vraag me af of zou nou iets "wil"? Is ze gewoon verlegen en moet ik actie ondernemen? Ik ben bang dat ik het verpruts. Bij de 1e date had ze wel wat alcohol op). Ze wil wel steeds afspreken en me zien, maar er gebeurd nooit iets.
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:48:48 #244
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96323524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Quarles het volgende:
Ook even hier posten, aangezien ik al 23 ben en niet echt veel ervaring heb. Ken nu een aantal weken een superleuk meisje via uitgaan. We hebben die avond gezoend, en de 1e date ook weer. De laatste 2 dates is er niks gebeurd, behalve dat we het wel supergezellig hadden (overal over gehad, geen stiltes enz, ze lachte steeds om me en keek me aan enz). De 2e date probeerde ik haar te zoenen maar draaide ze haar hoofd half weg. Ik vraag me af of zou nou iets "wil"? Is ze gewoon verlegen en moet ik actie ondernemen? Ik ben bang dat ik het verpruts. Bij de 1e date had ze wel wat alcohol op). Ze wil wel steeds afspreken en me zien, maar er gebeurd nooit iets.
Het kán zijn dat je in de gehate 'friend zone' terecht gekomen bent. :{
Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ze verlegen is. :)

Spreek je haar wel eens buiten de dates om? Telefoon, MSN, Facebook oid?
Daar is het vaak wat makkelijker om te vragen hoe het zit.
pi_96323829
Een maand lang sms'en we wel dagelijks, maar gewoon over alledaagse dingen, en over facebook soms. maar ik hoor het liever persoonlijk wanneer ik haar weer zie. Binnen een paar dagen zie ik haar weer, dan maak ik mezelf gewoon duidelijk hoe ik haar zie zitten, want ik krijg haar echt niet uit mijn hoofd en alles blijft maar malen :{. Ik kan me gvd nergens op concentreren.
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:00:56 #246
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96324101
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Quarles het volgende:
Een maand lang sms'en we wel dagelijks, maar gewoon over alledaagse dingen, en over facebook soms. maar ik hoor het liever persoonlijk wanneer ik haar weer zie. Binnen een paar dagen zie ik haar weer, dan maak ik mezelf gewoon duidelijk hoe ik haar zie zitten, want ik krijg haar echt niet uit mijn hoofd en alles blijft maar malen :{. Ik kan me gvd nergens op concentreren.
Het is duidelijk dat je duidelijkheid nodig hebt...
Op de vrouw af vragen vergt best wel durf en kan afschrikken.
Misschien een idee om het gesprek te sturen naar verliefd zijn in het algemeen?
Zo van, eh... "Pubertijd, wat was dat toch een mooie/klote tijd, school was lastig etc etc en oooh wat kon je dan verliefd zijn hè! Tjonge, ja, zo voel ik me nu ook weer een beetje eigenlijk" :@
Dan beken je wat je voor haar voelt op een beetje casual manier en kun je hopelijk aan haar reactie zien of zij dat ook heeft?
pi_96324361
Vragen ga ik ook niet doen, vind ik vrij wanhopig ;) maar ik wil wel duidelijkheid ja. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en heb de laatste jaren keihard aan mezelf gewerkt (was echt een nerd), dat ze tijdens het uitgaan vanzelf op me af komen nu (uiterlijk en innerlijk gaan zeer de goede kant op), maar ik kan er gewoon nog niet mee omgaan, en durf ook geen blauwtje te lopen. Gesprek aangaan en smalltalk gaan me nu gewoon goed af, met vrouwen juist beter als mannen lijkt wel, maar "verder" als dat, blokkeer ik gewoon op 1 of andere manier.
pi_96324464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Quarles het volgende:
Vragen ga ik ook niet doen, vind ik vrij wanhopig ;) maar ik wil wel duidelijkheid ja. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en heb de laatste jaren keihard aan mezelf gewerkt (was echt een nerd), dat ze tijdens het uitgaan vanzelf op me af komen nu (uiterlijk en innerlijk gaan zeer de goede kant op), maar ik kan er gewoon nog niet mee omgaan, en durf ook geen blauwtje te lopen. Gesprek aangaan en smalltalk gaan me nu gewoon goed af, met vrouwen juist beter als mannen lijkt wel, maar "verder" als dat, blokkeer ik gewoon op 1 of andere manier.
Eén tip. Iedereen loopt wel eens een blauwtje. Daar moet je gewoon maling aan (leren) hebben.
pi_96324646
Maar je moet wel vragen om duidelijkheid te hebben. Zo wanhopig is het niet, je wilt toch weten waar je staat. :)
pi_96324769
Ja klopt, eigenlijk maak ik me ook zorgen om niks. Ik heb de laatste tijd een schijt aan alles instelling, behalve voor vrouwen. Nu die ook nog even ontwikkelen ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')