Een oude bok lust toch ook weleens een fris, groen blaadje?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik een gezonde man, maar mijn leeftijd speelt mij parten. Als ik 25 jaar jonger was geweest .......![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets:Huup, huup, Barba-truc!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu weer OT.
Ik heb last van scupulesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een oude bok lust toch ook weleens een fris, groen blaadje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door deelnemer op 03-05-2011 19:38:26 ]The view from nowhere.
Zelfs de labiele wijven hosselaar n1 is het niet geluktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wil ook wel in Straw haar broekje maar ik heb het op dit moment verpest door mijn botte opmerkingen, en zo.. maar óóit, komt het goed..
Ja, hij is de norm voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelfs de labiele wijven hosselaar n1 is het niet gelukt![]()
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja, toen ging het enkel om zijn uiterlijk en wat dat betreft wilde ik ook poeslief zijn omdat hij anders een reden heeft om zichzelf te sterken in zijn BDD. Maar ik moet wel zeggen dat ik daar ook een beetje klaar mee ben, nogsteeds, en dat weet hij ook. Hij hoeft het bij mij per DM ook niet meer over z'n uiterlijk te hebben (wat hem nog niet echt lukt overigens), maar hij weet dat ik het dan meestal negeer.
Strawberry is gewoon de mooiste en liefste meid van FOK!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Crutch het volgende:
Wat is dat voor geslijm naar Strawberry de hele tijd?
Vastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Strawberry is gewoon de mooiste en liefste meid van FOK!!!!
Jaloers?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Crutch het volgende:
Wat is dat voor geslijm naar Strawberry de hele tijd?
Ja, écht want ze is de allerliefste en mooiste en ik kan het niet hebben dat iedereen haar zo leuk vindt. Ik ga een auto voor haar kopen en een huis en alles wat ze wil want ze is zo lief want ze helpt iedereen enzo en ze is zoo mooi en lief ook.quote:
"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Strawberry is gewoon de mooiste en liefste meid van FOK!!!!
Ik ben nog het verst gekomen dacht ik zo , ik heb haar nummer gehosseld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelfs de labiele wijven hosselaar n1 is het niet gelukt![]()
Ja inderdaad telefoon sex met straw met te vulgaire details om in dit topic te plaatsen. Ben ik zo op de goede weg om een alpha man te worden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zie dat mannen die vrouwen overwaarderen er veel aan hebben om vrouwen eens anders te bekijken. Natuurlijk zijn de meeste jonge mannen niet echt zelfverzekerd. Dat moet je faken en dat werkt, want vrouwen zien het verschil niet.
De lessen tot nu toe:
1. Gedraag je lomp/bot (zoals Iwannebehigh alle vrouwen niks vindt en geen enkel inlevingsvermogen aan de dag legt en toch zeer populair is)
2. Maakt harde seksuele toespelingen (zoals blijkt uit Halcons voorbeelden; even oefenen voor degene die nog beginnen te blozen als ze het woordje 'neuken' uitspreken).
*checkt Fobo*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar deelnemer, misschien komt het ook wel door mijn uiterlijk. ??!!
Die ga ik nooit aanmaken hier, denk ik. Ik heb genoeg meegemaakt hier om te weten wat er kan gebeuren.quote:
Ja of maybe komt het door mijn ziekelijke Stalkings gedrag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja of maybe komt het door mijn ziekelijke Stalkings gedrag.
Dat je haar probeeerde op te zoeken in de bioscoop om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Nee ik weet dat ik Straw haar type ben uiterlijk gezien (maar dat gaat vlg mij nogal snel) maar ze vindt mij niet aardig.
Ow zo, ja zo kan je het zien.. 't is maar net hoe je het wilt bekijken. Beetje jammer dat je dat zegt aangeizen ik daar sowieso naar binnen moest, en dan ga je automatisch wel om je heen kijken dus ''zoeken'' uit nieuwsgierigheid. Zou jij ook doen, denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat je haar probeeerde op te zoeken in de bioscoop om mee te beginnen.
Nee dat is het ook niet, meer wat er daarna gebeurd , ik zie al hetzelfde gebeuren zoals bij die Turkse chick van je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ow zo, ja zo kan je het zien.. 't is maar net hoe je het wilt bekijken. Beetje jammer dat je dat zegt aangeizen ik daar sowieso naar binnen moest, en dan ga je automatisch wel om je heen kijken dus ''zoeken'' uit nieuwsgierigheid. Zou jij ook doen, denk ik.
Gastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, meer wat er daarna gebeurd , ik zie al hetzelfde gebeuren zoals bij die Turkse chick van je.
Owwwww nou dat zal echt nooit weer gebeuren. Sowieso moet een meisje wel héél erg mooi zijn dat ik er helemaal weg van ben dat ik zoiets geks ga doen. Dat heb ik niet met Staw, en ik weet dat ik dat nooit zal krijgen, als je me begrijpt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, meer wat er daarna gebeurd , ik zie al hetzelfde gebeurden zoals bij die Turkse chick van je.
Ik denk het wel. Een lekker ding (vrouwen vinden uiterlijk niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |