Nee helemaal niet want nu zit je net zo hard mee te brullen dat het triest is. En daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Catbert had anders wel gelijk.
[..]
Die smiley is lekker misleidend.
quote:
Hun telefoonseksen en DM seksen via FOK!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zijn jullie al zover gevorderd, zonder verslag in het topic te doen.
Zou hij al in haar broekje hebben gezeten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zijn jullie al zover gevorderd, zonder verslag in het topic te doen.
Ik ben het met je eens dat die actie triest is, daar ging het ook niet om. Dat leek me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee helemaal niet want nu zit je net zo hard mee te brullen dat het triest is. En daar heb je volkomen gelijk in.
Ze missen een lieve vrouw die je diep in de ogen kijkt en waardoor alles goed komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Maar ze missen het Alpha gen ofzo?
MLIG had een heel lief meisje. Het alom bekende "8k-meisje".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze missen een lieve vrouw die je diep in de ogen kijkt en waardoor alles goed komt.
Die mist hij nog steeds.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
MLIG had een heel lief meisje. Het alom bekende "8k-meisje".
Hij heeft haar nooit gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
MLIG had een heel lief meisje. Het alom bekende "8k-meisje".
Vandaar dat Straw nooit meer met mij DM'ed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hun telefoonseksen en DM seksen via FOK!
Meteen ff checken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef iwannabehigh het volgende:
En Straw heeft een nieuwe foto in haar fobo! Dus voor de boys die haar willen versieren.. complimenten geven8-)
Ze wordt steeds leuker. Maar ik heb haar al zo vaak complimentjes gegeven dat ze daarlijk naast haar schoenen loopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef iwannabehigh het volgende:
En Straw heeft een nieuwe foto in haar fobo! Dus voor de boys die haar willen versieren.. complimenten geven8-)
Het is nauwelijks een foto man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef iwannabehigh het volgende:
En Straw heeft een nieuwe foto in haar fobo!
Supersoep is ook al flink bezig zo te zien!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze wordt steeds leuker. Maar ik heb haar al zo vaak complimentjes gegeven dat ze daarlijk naast haar schoenen loopt.
Dat is anders. Ik ben alleen maar aan het redden. Straw doet deed aan vrijwillige zelfuitsluiting.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Supersoep is ook al flink bezig zo te zien!
Jij wilt (ook) gewoon graag in haar broekje. Niet zo om de pot heen draaien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is anders. Ik ben alleen maar aan het redden. Straw doet deed aan vrijwillige zelfuitsluiting.
Ik heb nog geen enkel idee over de grootte van dat broekje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:
Jij wilt (ook) gewoon graag in haar broekje. Niet zo om de pot heen draaien.
Dat wil ik ook weleens weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel idee over de grootte van dat broekje.
gemeen maar ik moest echt lachen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zoiets:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu weer OT.
Natuurlijk ben ik een gezonde man, maar mijn leeftijd speelt mij parten. Als ik 25 jaar jonger was geweest .......quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij wilt (ook) gewoon graag in haar broekje. Niet zo om de pot heen draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |