abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96352066

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:37:21 #2
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96352121
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar i kheb geen honger.! en ik eet al genoeg patat, chocolade, chips, en allerlei andere ongezonde dingen die vatzigheid zouden moeten bevorderen, maar het lukt niet

Dat is vooral slecht voor het cholesterolgehalte in je bloed (gevaar voor hart- en vaatziekten).
Als je geen aanleg hebt om dik te worden van dat soort eten zul je dat dus ook nooit worden, echter je cholesterol schiet dan wél met sprongen omhoog en dat is gevaarlijk.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:38:55 #3
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96352194
Ohjee, nummer 69. Kom er maar in, Halcon :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:40:38 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96352263
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohjee, nummer 69. Kom er maar in, Halcon :P
Heb je geschoren??
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96352285
In dit topicnummer zal veel worden afgesekst, dat weet ik nu al.

Overigens kan MLIG best dikker worden. In de zin van, een gezond gewicht bereiken. Maar dat is niet makkelijk, dat is moeilijker dan het voor andere mensen is omdat je opnieuw moet leren je eetlust te ontwikkelen. Als hij na 2 boterhammen al denkt ''phew, ik zit vol, dat moet wel betekenen dat ik goed heb gegeten!'' dan gaat het niet lukken natuurlijk. Hij moet calorieen gaan tellen en een paar maanden zo'n 3000 per dag binnenhalen.
Ron Paul 2012
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:41:34 #6
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96352308
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zo te zien geen kopervergiftiging.
ik ben nog steeds van plan het in elkaars ogen kijken te proberen te initeren met vragen of ik even zal checken op kopervergiftiging overigens.
Heb je dat in een Harry Potterfilm gezien of zo?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En groene ogen?
vind ik niet echt een kleur
quote:
[quote]0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar i kheb geen honger.! en ik eet al genoeg patat, chocolade, chips, en allerlei andere ongezonde dingen die vatzigheid zouden moeten bevorderen, maar het lukt niet

[..]

Je blijft typen als aangeschoten wild. Weet je zeker dat je mond niet half open hangt?

en, oh, ja, die dingen at ik vroeger ook allemaal en ik werd ook niet dikker. Het enige wat heeft geholpen is Pap. Je moet eten totdat je moet kotsen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:42:21 #7
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96352340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is vooral slecht voor het cholesterolgehalte in je bloed (gevaar voor hart- en vaatziekten).
Als je geen aanleg hebt om dik te worden van dat soort eten zul je dat dus ook nooit worden, echter je cholesterol schiet dan wél met sprongen omhoog en dat is gevaarlijk.
Iedereen wordt wel dik toch uiteindelijk? Ik heb ook lang gedacht dat ik geen aanleg had om dik te worden, nou daar denk ik na een jaartje op kamers toch anders over :P Je zou er blij mee moeten zijn dat je in ieder geval niet snel dik wordt, heb je een zorg minder ten opzichte van veel andere mensen! ;)

Nog meer mensen die morgen trouwens vrouwen/mannen gaan versieren? 5 Mei is niet zo'n ideale dag als Koninginnedag , maar biedt toch ook zeker mogelijkheden. Ik ben zelf in Utrecht te vinden, heb ik net besloten. Heb er zin in in ieder geval :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:43:51 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96352417
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

is alleen gevaarlijk op langere termijn. ik snap heus wel het cumulatieve probleem van dischtslibben en aderverkalking of wat dan ook.
maar nu boeit me dat echt helemaal niets.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef Supersoep het volgende:
In dit topicnummer zal veel worden afgesekst, dat weet ik nu al.

Overigens kan MLIG best dikker worden. In de zin van, een gezond gewicht bereiken. Maar dat is niet makkelijk, dat is moeilijker dan het voor andere mensen is omdat je opnieuw moet leren je eetlust te ontwikkelen. Als hij na 2 boterhammen al denkt ''phew, ik zit vol, dat moet wel betekenen dat ik goed heb gegeten!'' dan gaat het niet lukken natuurlijk. Hij moet calorieen gaan tellen en een paar maanden zo'n 3000 per dag binnenhalen.
ja maar tijd gaat zo snel. dan eet ik, en voordat ik het weet heb ik 12 uur lang fok zitten f5en is de hele dag alweer voorbij
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:44:30 #9
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96352446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:42 schreef Micson het volgende:

[..]

Iedereen wordt wel dik toch uiteindelijk? Ik heb ook lang gedacht dat ik geen aanleg had om dik te worden, nou daar denk ik na een jaartje op kamers toch anders over :P Je zou er blij mee moeten zijn dat je in ieder geval niet snel dik wordt, heb je een zorg minder ten opzichte van veel andere mensen! ;)

Nog meer mensen die morgen trouwens vrouwen/mannen gaan versieren? 5 Mei is niet zo'n ideale dag als Koninginnedag , maar biedt toch ook zeker mogelijkheden. Ik ben zelf in Utrecht te vinden, heb ik net besloten. Heb er zin in in ieder geval :)
Ik snap nooit waar zoveel mensen tegelijk die vrije dag vandaan halen. ;(
Naja je hebt in elk geval mooi weer, dat helpt wel wat betreft de gezelligheid en goedgeluimdheid en versieren enzo :Y
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:45:19 #10
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96352483
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

is alleen gevaarlijk op langere termijn. ik snap heus wel het cumulatieve probleem van dischtslibben en aderverkalking of wat dan ook.

En hoe lang duurt 'nu' al? Een jaar of 6, schat ik? ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:45:57 #11
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96352509
quote:
[..]

ja maar tijd gaat zo snel. dan eet ik, en voordat ik het weet heb ik 12 uur lang fok zitten f5en is de hele dag alweer voorbij
En dan heb je al die tijd niks gegeten? Christus. Ga voedsel in je strot douwen en hard ook.
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:46:40 #12
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96352553
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

En dan heb je al die tijd niks gegeten? Christus. Ga voedsel in je strot douwen en hard ook.
_O_
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:47:53 #13
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96352616
quote:

[..]

Dit dus.

Rijk aan koolhydraten zijn: volkorenbrood, muesli, aardappels, pastasoorten maïs en rijst.

Succes!
pi_96352649
quote:

[..]

[..]

Ga dan niet lopen zeiken dat je niet dikker kan worden. Dat je ondergewicht zoiets aan jou is dat ''onmogelijk te veranderen is''.

Je hebt er gewoon weer geen wilskracht voor. Je moet in zo'n ritme komen, na een paar dagen goed eten krijg je vanzelf weer honger en dat is een alarmbel om weer wat eten te pakken.
Ron Paul 2012
pi_96352686
quote:

[..]

Go lanterfanter :o _O_
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:50:09 #16
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96352746
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik snap nooit waar zoveel mensen tegelijk die vrije dag vandaan halen. ;(
Naja je hebt in elk geval mooi weer, dat helpt wel wat betreft de gezelligheid en goedgeluimdheid en versieren enzo :Y
Ik weet het niet, ikzelf ben studieloos en werk slechts in het weekend . Maar het duurt tot 23 uur 's avonds, dus je kan na je werk ook nog gaan ;)
pi_96352764
Don't mess with the Lanter.
Ron Paul 2012
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:51:32 #18
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96352808
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ikzelf ben studieloos en werk slechts in het weekend . Maar het duurt tot 23 uur 's avonds, dus je kan na je werk ook nog gaan ;)
En dan volledig brak de volgende dag achter je scherm, nee dankje :P
Volgend jaar misschien, dan valt het op zaterdag geloof ik :Y *O*
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:51:43 #19
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96352814
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Micson het volgende:

[..]

wat duurt tot 11 uur savonds, wat gebeurd er dan op bevrijdingsdag?
ik ga nooit naar dingen.
pi_96352847
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ga nooit naar dingen.
Wat boeit het jou dan wat er gebeurt? Richt je liever op de discussie over jouw voedingspatroon. Niet steeds weglopen wanneer het ''moeilijk'' wordt, graag.
Ron Paul 2012
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:52:39 #21
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96352859
quote:

[..]

ik ga nooit naar dingen.
Er zijn door het hele land festivals met Bevrijdingsdag. Veel muziek, bier en leut ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:52:43 #22
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96352864
quote:

[..]

ik ga nooit naar dingen.
Optredens in veel steden, beetje bier drinken, ontspannen festivalsfeertje vaak.

Probeer 't eens zou ik zeggen :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:53:05 #23
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_96352882
Zou best wel eens naar van die grote feesten zoals je die morgen overal wel hebt gaan. Maar ik voel me gewoon nooit op me gemak met hordes mensen en keiharde muziek om me heen :{ Dat straal je natuurlijk dan ook uit dus tja -O-
Op elke fokker past een bril.
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:53:18 #24
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96352894
Oh, en van bier wordt je ook dik trouwens ^O^
pi_96352927
MLiG is 24 en weet niet wat zich afspeelt op het bevrijdingsfestival?.....
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:54:00 #26
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96352931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef Micson het volgende:

[..]

Optredens in veel steden, beetje bier drinken, ontspannen festivalsfeertje vaak.

Probeer 't eens zou ik zeggen :)
oh.
nou geen wonder dat ik dat soort dingen niet weet he, ik doe nooit wat.

en bij me ouders gaat ook alleen maar de vlag op, en verder gebeurt er niet veel. behalve dat ik het gevoel heb dat er wat aanleidingen zijn dat verenigingen evenementen organiseren
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:54:04 #27
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96352935
Ik ben morgen in Zwolle voor zover bepaald.
Zal wel druk zijn.
Je moeder is een hamster
pi_96352945
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En dan volledig brak de volgende dag achter je scherm, nee dankje :P
Volgend jaar misschien, dan valt het op zaterdag geloof ik :Y *O*
Je hoeft je niet perse meteen lam te zuipen hè. :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:55:34 #29
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96353016
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG is 24 en weet niet wat zich afspeelt op het bevrijdingsfestival?.....
ja in amsterdam gaat men op een plein bier staan drinken, en toespraken enzo.
en dan "joeeeeh feest" roepen voor de nos camera man

of weet ik veel eigenlijk.
zoiets zie ik op tv

bij me ouders in de buurt is het veels te provinciaals, en zijn dat soort wilde dingen niet.

en ik ga ook al jaren bijna nergens meer heen, nooit echt gebeurd eigenlijk behalve dingen die vroeger 'moesten' van school ofzo. ik heb nooit 5 mei gezien als juist een dag om wel ergens heen te gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-05-2011 19:01:04 ]
pi_96353040
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef Crutch het volgende:
Ik ben morgen in Zwolle voor zover bepaald.
Zal wel druk zijn.
Ik weet dat 2 jaar terug (ong) Zwolle helemaal vol was en dat er geen mensen meer bij mochten.

Maar dat lag ook een beetje aan de artiesten die kwamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')