SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Dat is vooral slecht voor het cholesterolgehalte in je bloed (gevaar voor hart- en vaatziekten).quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar i kheb geen honger.! en ik eet al genoeg patat, chocolade, chips, en allerlei andere ongezonde dingen die vatzigheid zouden moeten bevorderen, maar het lukt niet
Heb je geschoren??quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohjee, nummer 69. Kom er maar in, Halcon
Heb je dat in een Harry Potterfilm gezien of zo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zo te zien geen kopervergiftiging.
ik ben nog steeds van plan het in elkaars ogen kijken te proberen te initeren met vragen of ik even zal checken op kopervergiftiging overigens.
vind ik niet echt een kleurquote:
Je blijft typen als aangeschoten wild. Weet je zeker dat je mond niet half open hangt?quote:[quote]Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar i kheb geen honger.! en ik eet al genoeg patat, chocolade, chips, en allerlei andere ongezonde dingen die vatzigheid zouden moeten bevorderen, maar het lukt niet
[..]
Iedereen wordt wel dik toch uiteindelijk? Ik heb ook lang gedacht dat ik geen aanleg had om dik te worden, nou daar denk ik na een jaartje op kamers toch anders overquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is vooral slecht voor het cholesterolgehalte in je bloed (gevaar voor hart- en vaatziekten).
Als je geen aanleg hebt om dik te worden van dat soort eten zul je dat dus ook nooit worden, echter je cholesterol schiet dan wél met sprongen omhoog en dat is gevaarlijk.
is alleen gevaarlijk op langere termijn. ik snap heus wel het cumulatieve probleem van dischtslibben en aderverkalking of wat dan ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is vooral slecht voor het cholesterolgehalte in je bloed (gevaar voor hart- en vaatziekten).
Als je geen aanleg hebt om dik te worden van dat soort eten zul je dat dus ook nooit worden, echter je cholesterol schiet dan wél met sprongen omhoog en dat is gevaarlijk.
ja maar tijd gaat zo snel. dan eet ik, en voordat ik het weet heb ik 12 uur lang fok zitten f5en is de hele dag alweer voorbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef Supersoep het volgende:
In dit topicnummer zal veel worden afgesekst, dat weet ik nu al.
Overigens kan MLIG best dikker worden. In de zin van, een gezond gewicht bereiken. Maar dat is niet makkelijk, dat is moeilijker dan het voor andere mensen is omdat je opnieuw moet leren je eetlust te ontwikkelen. Als hij na 2 boterhammen al denkt ''phew, ik zit vol, dat moet wel betekenen dat ik goed heb gegeten!'' dan gaat het niet lukken natuurlijk. Hij moet calorieen gaan tellen en een paar maanden zo'n 3000 per dag binnenhalen.
Ik snap nooit waar zoveel mensen tegelijk die vrije dag vandaan halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Iedereen wordt wel dik toch uiteindelijk? Ik heb ook lang gedacht dat ik geen aanleg had om dik te worden, nou daar denk ik na een jaartje op kamers toch anders overJe zou er blij mee moeten zijn dat je in ieder geval niet snel dik wordt, heb je een zorg minder ten opzichte van veel andere mensen!
Nog meer mensen die morgen trouwens vrouwen/mannen gaan versieren? 5 Mei is niet zo'n ideale dag als Koninginnedag , maar biedt toch ook zeker mogelijkheden. Ik ben zelf in Utrecht te vinden, heb ik net besloten. Heb er zin in in ieder geval
En hoe lang duurt 'nu' al? Een jaar of 6, schat ik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is alleen gevaarlijk op langere termijn. ik snap heus wel het cumulatieve probleem van dischtslibben en aderverkalking of wat dan ook.
maar nu boeit me dat echt helemaal niets.
En dan heb je al die tijd niks gegeten? Christus. Ga voedsel in je strot douwen en hard ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar tijd gaat zo snel. dan eet ik, en voordat ik het weet heb ik 12 uur lang fok zitten f5en is de hele dag alweer voorbij
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En dan heb je al die tijd niks gegeten? Christus. Ga voedsel in je strot douwen en hard ook.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En dan heb je al die tijd niks gegeten? Christus. Ga voedsel in je strot douwen en hard ook.
Ga dan niet lopen zeiken dat je niet dikker kan worden. Dat je ondergewicht zoiets aan jou is dat ''onmogelijk te veranderen is''.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is alleen gevaarlijk op langere termijn. ik snap heus wel het cumulatieve probleem van dischtslibben en aderverkalking of wat dan ook.
maar nu boeit me dat echt helemaal niets.
[..]
ja maar tijd gaat zo snel. dan eet ik, en voordat ik het weet heb ik 12 uur lang fok zitten f5en is de hele dag alweer voorbij
Go lanterfanterquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ikzelf ben studieloos en werk slechts in het weekend . Maar het duurt tot 23 uur 's avonds, dus je kan na je werk ook nog gaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap nooit waar zoveel mensen tegelijk die vrije dag vandaan halen.
Naja je hebt in elk geval mooi weer, dat helpt wel wat betreft de gezelligheid en goedgeluimdheid en versieren enzo
En dan volledig brak de volgende dag achter je scherm, nee dankjequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ikzelf ben studieloos en werk slechts in het weekend . Maar het duurt tot 23 uur 's avonds, dus je kan na je werk ook nog gaan
wat duurt tot 11 uur savonds, wat gebeurd er dan op bevrijdingsdag?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ikzelf ben studieloos en werk slechts in het weekend . Maar het duurt tot 23 uur 's avonds, dus je kan na je werk ook nog gaan
Wat boeit het jou dan wat er gebeurt? Richt je liever op de discussie over jouw voedingspatroon. Niet steeds weglopen wanneer het ''moeilijk'' wordt, graag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat duurt tot 11 uur savonds, wat gebeurd er dan op bevrijdingsdag?
ik ga nooit naar dingen.
Er zijn door het hele land festivals met Bevrijdingsdag. Veel muziek, bier en leutquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga nooit naar dingen.
Optredens in veel steden, beetje bier drinken, ontspannen festivalsfeertje vaak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga nooit naar dingen.
oh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Optredens in veel steden, beetje bier drinken, ontspannen festivalsfeertje vaak.
Probeer 't eens zou ik zeggen
Je hoeft je niet perse meteen lam te zuipen hè.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan volledig brak de volgende dag achter je scherm, nee dankje
Volgend jaar misschien, dan valt het op zaterdag geloof ik![]()
ja in amsterdam gaat men op een plein bier staan drinken, en toespraken enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG is 24 en weet niet wat zich afspeelt op het bevrijdingsfestival?.....
Ik weet dat 2 jaar terug (ong) Zwolle helemaal vol was en dat er geen mensen meer bij mochten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef Crutch het volgende:
Ik ben morgen in Zwolle voor zover bepaald.
Zal wel druk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |