Wat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik doe dan net alsof mijn lichaam niet bij me hoort
een proces wordt dan in gang gezet: men koppelt het lichaam bewust los van de geest
uiteindelijk zal dit leiden tot De Depersonalisatie
((iwannabehigh maakt meer kapot dan je liefhebt ))
Wie ben je dan als je geDepersonaliseerd bent?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
een proces wordt dan in gang gezet: men koppelt het lichaam bewust los van de geest
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dan verandert ze in een boekenkast.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie ben je dan als je geDepersonaliseerd bent?
Nu gebruik ik die woorden al zelden als zijnde onaantrekkelijk en lelijk dus ik kan daar niet zo over vallen of mezelf rot over voelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, je hebt gelijk en uiteindelijk moet je jezelf blijven. Als jij iemand bent die iedereen die niet je type is gewoon lelijk noemt, moet je dat vooral doen.
Maar hoe voel jij wanneer mensen jou lelijk noemen?
Ben jij inmiddels weer vrijgezel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef missyB het volgende:
[..]
Nu gebruik ik die woorden al zelden als zijnde onaantrekkelijk en lelijk dus ik kan daar niet zo over vallen of mezelf rot over voelen.
En of mensen mij lelijk vinden?
ja dat is toch hun eigen mening????
Er zullen er genoeg zijn die mij onaantrekkelijk of dus lelijk vinden ja nou en?
Ik zal nooit tegen iemand zeggen je bent me te lelijk etc ben als de dood om iemand pijn te doen dus ik zou daar een leugentje voor verzinnen ja.
Ik verwacht ook niet dat een ander recht in mij gezicht zegt ik vind je lelijk,uit fatsoen zeg je zoiets niet vind ik mar goed wie ben ik he.
Nogmaals wat de 1 knap vind vind een ander weer lelijk, god zij dank zou ik zeggen zo is er vast voor bijna iedereen iemand.
Dit idd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Anyway, ik knap meer af op andere dingen (geen werk, geen humor, afgekeurd geen intelligentie etc) dan op uiterlijk.
Daar is zo'n heel leuk plaatje van, maar die kan ik niet meer vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Supersoep het volgende:
We sturen toch allemaal foto's van onszelf vanuit bedrieglijke hoeken enzo? Schuin van boven af zodat je niet kan zien dat iemand wat dikker is, etc.
Nee ik ben 11 jaar samen met mijn partner, geloof niet dat die al afgeknapt isquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels weer vrijgezel?
Anyway, ik knap meer af op andere dingen (geen werk, geen humor, afgekeurd geen intelligentie etc) dan op uiterlijk.
mijn voortanden staan ook ietsjes(heb die pic niet goed beken eigenlijk). 1 ondertand is ook ietsjes scheef bij mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, kijk maar goed, van die kleine scheve tanden (voortanden). Ik vind haar wel lelijk, werkelijk.Ik vind wel dat je iemand lelijk kan noemen; al vinden andere mensen die persoon aantrekkelijk.
zo te zien geen kopervergiftiging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik was echt Bloedserieus met mijn oogkleuren.
[ afbeelding ]
sex- geen sex
Rechteroog tref ik vaker aan.
Linkeroog--> Vreugde. Misschien laat ik me daarom sneller meeslepen in Zaken en ben ik daarom zo naïevig.
Zoals..?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat vind ik nou zo kut, dingen die WEL verholpen kunnen worden die zijn al goed bij mij. En de dingen die NIET verholpen kunnen worden, zijn bij mij lelijk
Dan moet je niet gaan janken als ze je vervolgens keihard uitlacht of wegduwt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zo te zien geen kopervergiftiging.
ik ben nog steeds van plan het in elkaars ogen kijken te proberen te initeren met vragen of ik even zal checken op kopervergiftiging overigens.
http://knowyourmeme.com/memes/myspace-anglesquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is zo'n heel leuk plaatje van, maar die kan ik niet meer vinden.
Zo'n walrus met een heel mooi gezicht waarbij je dat niet zou verwachten.
rood haar.quote:
En groene ogen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik was echt Bloedserieus met mijn oogkleuren.
[ afbeelding ]
sex- geen sex
Rechteroog tref ik vaker aan.
Linkeroog--> Vreugde. Misschien laat ik me daarom sneller meeslepen in Zaken en ben ik daarom zo naïevig.
Er lukt jou zoveel niet, en dat is niet omdat het onmogelijk is. Iedereen kan dikker worden, je eet verdomme nauwelijks wat, ga dan niet lopen zeiken dat je niks aan je gewicht kan doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rood haar.
bleke huid
volgens sommige aantrekkelijke botstructuur, maar het staat mannelijk bij mij, terwijl ik eigenolijk een watje ben
lukt me niet om dikker te worden
donkere vlekken een beetje, bijna sproeten. ik heb helemaal niet veel sproeten, maar wel precies op plekken die je makkelijk ziet
nee, want meisjes die ik leuk vind. daar kan ik goed mee praten over kopervergiftiging misschien wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan janken als ze je vervolgens keihard uitlacht of wegduwt.
maar i kheb geen honger.! en ik eet al genoeg patat, chocolade, chips, en allerlei andere ongezonde dingen die vatzigheid zouden moeten bevorderen, maar het lukt nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er lukt jou zoveel niet, en dat is niet omdat het onmogelijk is. Iedereen kan dikker worden, je eet verdomme nauwelijks wat, ga dan niet lopen zeiken dat je niks aan je gewicht kan doen.
ja omdat het meisjes die een lieve jongen willen wegjaagd.quote:En je vind een aantrekkelijke botstructuur volgens jou een nadeel omdat je een watje bent? Wat?
Rood haar en bleke huid niet mooi vinden is ook subjectief hè.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rood haar.
bleke huid
volgens sommige aantrekkelijke botstructuur, maar het staat mannelijk bij mij, terwijl ik eigenolijk een watje ben
lukt me niet om dikker te worden
donkere vlekken een beetje, bijna sproeten. ik heb helemaal niet veel sproeten, maar wel precies op plekken die je makkelijk ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |