Dit is lelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Kan ik me ook aan ergeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat betreft dat gedoe met uiterlijk en mensen snel lelijk noemen, ik vind dat dus een hele lelijke en vooral kinderachtige persoonlijkheidseigenschap. Als je mensen voor de kleinste dingen lelijk gaat noemen, dan denk ik altijd dat je als persoon heel onzeker bent.
Ik vind die Miley over het algemeen sowieso lelijk, niet alleen om de tanden natuurlijk. Vind haar gewoon een rotte kop hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat betreft dat gedoe met uiterlijk en mensen snel lelijk noemen, ik vind dat dus een hele lelijke en vooral kinderachtige persoonlijkheidseigenschap. Als je mensen voor de kleinste dingen lelijk gaat noemen, dan denk ik altijd dat je als persoon heel onzeker bent.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat valt toch nauwelijks op kerel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, kijk maar goed, van die kleine scheve tanden (voortanden). Ik vind haar wel lelijk, werkelijk.Ik vind wel dat je iemand lelijk kan noemen; al vinden andere mensen die persoon aantrekkelijk.
ja en als je onaantrekkelijk typt is het opeens een stuk fraaier gezegd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kan ik me ook aan ergeren.
Ik ga het voor jou eens heel goed uitleggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef missyB het volgende:
[..]
ja en als je onaantrekkelijk typt is het opeens een stuk fraaier gezegd?
terwijl je eigenlijk hetzelfde bedoeld als lelijk?
Het is gewoon kinderachtig om zo makkelijk het woord ''lelijk'' in de mond te nemen. Het is de meest negatieve superlatief wat uiterlijke beoordeling betreft en dat moet je maar bewaren tot mensen waarvan de consensus is dat ze lelijk zullen worden bevonden in deze maatschappij.quote:Er bestaat enige objectiviteit wat lelijkheid betreft. Sommige mensen kán je gewoon niet lelijk noemen, je kan wel zeggen dat ze je type niet zijn. Maar als je ze lelijk noemt, zeg je per definitie dat ze zo onaantrekkelijk zijn dat ze niemand's type zouden kunnen zijn.
Dat gaat te ver. Iwannabehigh doet dat redelijk vaak. Nu dus ook met Miley Cyrus, dat bedoel ik.
Nee, ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef missyB het volgende:
[..]
ja en als je onaantrekkelijk typt is het opeens een stuk fraaier gezegd?
terwijl je eigenlijk hetzelfde bedoeld als lelijk?
Al zou ze geen scheve tanden hebben; vind ik haar alsnog lelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat valt toch nauwelijks op kerel?Als er nu een bom was ontploft in haar mond, okay. Maar ze heeft gewoon een goed, stralend gebit. Als dat haar al deels lelijk maakt, dan ben je onrealistisch bezig.
zinnen zoals: ze is vies of ze is dom staan mij ook niet aan maar ik vind wel dat een ander iemand lelijk mag vinden die ik aantrekkelijk vind.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Weet je wat ik bijvoorbeeld aan erger? Stel je voor ik sta met mijn vrienden te chillen en er loopt een meisje langs. Ik zeg stiekem "hey, lekker ding of niet?". Iedereen daar zegt van jawel, ziet er goed uit maar er is altijd 1 gast die zegt "nee man, ze is lelijk!" of "Ze is vies" of "Ze is zeker dom".
Ik irriteer me echt aan die gast en snap niet precies waarom ik nog met hem blijft omgaan.
Voor mij zijn lelijk en onaantrekkelijk dus hetzelfde woordquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef missyB het volgende:
[..]
zinnen zoals: ze is vies of ze is dom staan mij ook niet aan maar ik vind wel dat een ander iemand lelijk mag vinden die ik aantrekkelijk vind.
Absoluut waar. De dames waar ik voor val hebben ook altijd wel iets aparts. Ze hebben echter altijd gemeen dat ze niet voor mij vallenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
Zit ware schoonheid hem nu juist niet in van die kleine imperfecties?
Kan me trouwens nog wel een onderzoek herinneren naar de "perfecte" vrouw. Men liet de computer wat "foutloze" vrouwen renderen. Maar die zagen er allemaal erg onaards en plastisch uit juist omdat ze zo perfect waren.
Hahahaha! Maar ik vind Katy Perry bijvoorbeeld fucking mooi met make-up. Maar zij heeft weer zoveel make-up dat ze eigenlijk gewoon nep is en het niet realistisch meer is.. dat maakt ook ONAANTREKKELIJK, Supersoep.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Absoluut waar. De dames waar ik voor val hebben ook altijd wel iets aparts. Ze hebben echter altijd gemeen dat ze niet voor mij vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahaha! Maar ik vind Katy Perry bijvoorbeeld fucking mooi met make-up. Maar zij heeft weer zoveel make-up dat ze eigenlijk gewoon nep is en het niet realistisch meer is.. dat maakt ook ONAANTREKKELIJK, Supersoep.Ik weet het. Ik schrok me rot toen ik m'n ex ooit zonder make-up zag. Dat was wel een schok eigenlijk. Alsof ze na 3 weken uit een put gekropen was zonder voedsel en licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ben je ziek?''Dat ik toen geen klap voor m'n neus heb gekregen, ongelofelijk.
Ron Paul 2012
net zoals de george clooneys en megan foxes af kunnen knappen op de verkeerde haarkleur, slechte nagels, tattoos etc.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef Keep_Walking het volgende:
N'ja, uiteindelijk zullen veel mensen van zulke taal kunnen afknappen. Stel je voor dat jij een Megan Fox lookalike leert kennen op werk en ze hoort je telkens mensen lelijk noemen, zal ze heel snel daarop kunnen afknappen. Andersom ook, als MissyB op sport een George Clooney lookalike tegenkomt zal die George Clooney lookalike afknappen op haar als ze al de andere jongens daar lelijk gaat noemen.
Tja, je hebt gelijk en uiteindelijk moet je jezelf blijven. Als jij iemand bent die iedereen die niet je type is gewoon lelijk noemt, moet je dat vooral doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:35 schreef missyB het volgende:
[..]
net zoals de george clooneys en megan foxes af kunnen knappen op de verkeerde haarkleur, slechte nagels, tattoos etc.
Hahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik schrok me rot toen ik m'n ex ooit zonder make-up zag. Dat was wel een schok eigenlijk. Alsof ze na 3 weken uit een put gekropen was zonder voedsel en licht.
"Ben je ziek?''Dat ik toen geen klap voor m'n neus heb gekregen, ongelofelijk.
Ik ben een lookalike tegen gekomen en misschien is ze wel afgeknapt op mij omdat ik iedereen lelijk noemde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef Keep_Walking het volgende:
N'ja, uiteindelijk zullen veel mensen van zulke taal kunnen afknappen. Stel je voor dat jij een Megan Fox lookalike leert kennen op werk en ze hoort je telkens mensen lelijk noemen, zal ze heel snel daarop kunnen afknappen. Andersom ook, als MissyB op sport een George Clooney lookalike tegenkomt zal die George Clooney lookalike afknappen op haar als ze al de andere jongens daar lelijk gaat noemen.
Cool. Dus je bent wel slim genoeg om te weten wanneer je het wel en niet kan doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
HahahahaMaar dan heb je toch gewoon zoveel make-up op dat het niet meer leuk is, zo ook bij Katy Perry (helaas).
[..]
Ik ben een lookalike tegen gekomen en misschien is ze wel afgeknapt op mij omdat ik iedereen lelijk noemde.
Neehoor,dat doe ik eigenlijk helemaal niet zo heel vaak.
Zeker. Als ik iemand lelijk vind, houd ik me wijselijk stil. En als andere mensen zeggen over een persoon: wat is hij/zij lelijk, zeg ik ook niks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Cool. Dus je bent wel slim genoeg om te weten wanneer je het wel en niet kan doen.
ik doe dan net alsof mijn lichaam niet bij me hoortquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar hoe voel jij wanneer mensen jou lelijk noemen?
Inderdaad, iets waar je niks aan kan veranderen moet je niet gaan afkraken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zeker. Als ik iemand lelijk vind, houd ik me wijselijk stil. En als andere mensen zeggen over een persoon: wat is hij/zij lelijk, zeg ik ook niks.
Wat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik doe dan net alsof mijn lichaam niet bij me hoort
een proces wordt dan in gang gezet: men koppelt het lichaam bewust los van de geest
uiteindelijk zal dit leiden tot De Depersonalisatie
((iwannabehigh maakt meer kapot dan je liefhebt ))
Wie ben je dan als je geDepersonaliseerd bent?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
een proces wordt dan in gang gezet: men koppelt het lichaam bewust los van de geest
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dan verandert ze in een boekenkast.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie ben je dan als je geDepersonaliseerd bent?
Nu gebruik ik die woorden al zelden als zijnde onaantrekkelijk en lelijk dus ik kan daar niet zo over vallen of mezelf rot over voelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, je hebt gelijk en uiteindelijk moet je jezelf blijven. Als jij iemand bent die iedereen die niet je type is gewoon lelijk noemt, moet je dat vooral doen.
Maar hoe voel jij wanneer mensen jou lelijk noemen?
Ben jij inmiddels weer vrijgezel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef missyB het volgende:
[..]
Nu gebruik ik die woorden al zelden als zijnde onaantrekkelijk en lelijk dus ik kan daar niet zo over vallen of mezelf rot over voelen.
En of mensen mij lelijk vinden?
ja dat is toch hun eigen mening????
Er zullen er genoeg zijn die mij onaantrekkelijk of dus lelijk vinden ja nou en?
Ik zal nooit tegen iemand zeggen je bent me te lelijk etc ben als de dood om iemand pijn te doen dus ik zou daar een leugentje voor verzinnen ja.
Ik verwacht ook niet dat een ander recht in mij gezicht zegt ik vind je lelijk,uit fatsoen zeg je zoiets niet vind ik mar goed wie ben ik he.
Nogmaals wat de 1 knap vind vind een ander weer lelijk, god zij dank zou ik zeggen zo is er vast voor bijna iedereen iemand.
Dit idd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Anyway, ik knap meer af op andere dingen (geen werk, geen humor, afgekeurd geen intelligentie etc) dan op uiterlijk.
Daar is zo'n heel leuk plaatje van, maar die kan ik niet meer vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Supersoep het volgende:
We sturen toch allemaal foto's van onszelf vanuit bedrieglijke hoeken enzo? Schuin van boven af zodat je niet kan zien dat iemand wat dikker is, etc.
Nee ik ben 11 jaar samen met mijn partner, geloof niet dat die al afgeknapt isquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels weer vrijgezel?
Anyway, ik knap meer af op andere dingen (geen werk, geen humor, afgekeurd geen intelligentie etc) dan op uiterlijk.
mijn voortanden staan ook ietsjes(heb die pic niet goed beken eigenlijk). 1 ondertand is ook ietsjes scheef bij mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, kijk maar goed, van die kleine scheve tanden (voortanden). Ik vind haar wel lelijk, werkelijk.Ik vind wel dat je iemand lelijk kan noemen; al vinden andere mensen die persoon aantrekkelijk.
zo te zien geen kopervergiftiging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik was echt Bloedserieus met mijn oogkleuren.
[ afbeelding ]
sex- geen sex
Rechteroog tref ik vaker aan.
Linkeroog--> Vreugde. Misschien laat ik me daarom sneller meeslepen in Zaken en ben ik daarom zo naïevig.
Zoals..?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat vind ik nou zo kut, dingen die WEL verholpen kunnen worden die zijn al goed bij mij. En de dingen die NIET verholpen kunnen worden, zijn bij mij lelijk
Dan moet je niet gaan janken als ze je vervolgens keihard uitlacht of wegduwt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zo te zien geen kopervergiftiging.
ik ben nog steeds van plan het in elkaars ogen kijken te proberen te initeren met vragen of ik even zal checken op kopervergiftiging overigens.
http://knowyourmeme.com/memes/myspace-anglesquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is zo'n heel leuk plaatje van, maar die kan ik niet meer vinden.
Zo'n walrus met een heel mooi gezicht waarbij je dat niet zou verwachten.
rood haar.quote:
En groene ogen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik was echt Bloedserieus met mijn oogkleuren.
[ afbeelding ]
sex- geen sex
Rechteroog tref ik vaker aan.
Linkeroog--> Vreugde. Misschien laat ik me daarom sneller meeslepen in Zaken en ben ik daarom zo naïevig.
Er lukt jou zoveel niet, en dat is niet omdat het onmogelijk is. Iedereen kan dikker worden, je eet verdomme nauwelijks wat, ga dan niet lopen zeiken dat je niks aan je gewicht kan doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rood haar.
bleke huid
volgens sommige aantrekkelijke botstructuur, maar het staat mannelijk bij mij, terwijl ik eigenolijk een watje ben
lukt me niet om dikker te worden
donkere vlekken een beetje, bijna sproeten. ik heb helemaal niet veel sproeten, maar wel precies op plekken die je makkelijk ziet
nee, want meisjes die ik leuk vind. daar kan ik goed mee praten over kopervergiftiging misschien wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan janken als ze je vervolgens keihard uitlacht of wegduwt.
maar i kheb geen honger.! en ik eet al genoeg patat, chocolade, chips, en allerlei andere ongezonde dingen die vatzigheid zouden moeten bevorderen, maar het lukt nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er lukt jou zoveel niet, en dat is niet omdat het onmogelijk is. Iedereen kan dikker worden, je eet verdomme nauwelijks wat, ga dan niet lopen zeiken dat je niks aan je gewicht kan doen.
ja omdat het meisjes die een lieve jongen willen wegjaagd.quote:En je vind een aantrekkelijke botstructuur volgens jou een nadeel omdat je een watje bent? Wat?
Rood haar en bleke huid niet mooi vinden is ook subjectief hè.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rood haar.
bleke huid
volgens sommige aantrekkelijke botstructuur, maar het staat mannelijk bij mij, terwijl ik eigenolijk een watje ben
lukt me niet om dikker te worden
donkere vlekken een beetje, bijna sproeten. ik heb helemaal niet veel sproeten, maar wel precies op plekken die je makkelijk ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |