abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96356517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb nog wel mee redenen om bang te zijn om te worden afgewezen.
Vertel
pi_96356785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien voorstellen om een keer iets af te spreken. Dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben. :Y

Ik heb nog wel mee redenen om bang te zijn om te worden afgewezen.
Via internet kan je je meer permitteren. Niks mis mee om zelf even af te tasten of ze het toelaat dat jij wat flirterig naar haar doet. Dan kan je gelijk zien of ze meedoet of juist kortaf blijft.
Ron Paul 2012
pi_96356902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En een vraag als dit:
wat vind je nu van mij?
Dat ze met je spreekt is nog niet genoeg om jou te vertellen dat er op zijn minst enige vorm van interesse bestaat?
pi_96356995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Dat ze met je spreekt is nog niet genoeg om jou te vertellen dat er op zijn minst enige vorm van interesse bestaat?
Je hebt interesse en je hebt interesse... om het populair te zeggen.
pi_96357137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je hebt interesse en je hebt interesse... om het populair te zeggen.
Je kan jezelf neerhalen en je kan jezelf neerhalen ;)

Als iemand met je spreekt dan is er interesse. Punt. Het is aan jou als persoon die meer wil om die interesse om te buigen naar iets wat daarbij past.
pi_96357457
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef anoniemelurker het volgende:
Als iemand met je spreekt dan is er interesse. Punt.
Alsof je nog nooit iemand naar de friend-zone hebt verbannen :P.

@Tijnbrein, als je wat wil, ga er dan gewoon voor. Niet teveel over nadenken.
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:24:33 #82
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96358130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vertel
Mijn sociale vaardigheden of gebrek daaraan, ervaringen op relatie gebied, etc

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Via internet kan je je meer permitteren. Niks mis mee om zelf even af te tasten of ze het toelaat dat jij wat flirterig naar haar doet. Dan kan je gelijk zien of ze meedoet of juist kortaf blijft.
Ze kan iig wel lachen om mijn grapjes. :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

De vraag is alleen waar die interesse ligt in vriendschap of iets anders. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Alsof je nog nooit iemand naar de friend-zone hebt verbannen :P.

@Tijnbrein, als je wat wil, ga er dan gewoon voor. Niet teveel over nadenken.
Daar ben ik dus bang voor die zone :N

Ik ga er zeker mee door :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:47:36 #83
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96359508
Ik ga het heel moeilijk krijgen de komende tijd. UWV verzekerde mij nog door de telefoon 'ja hoor komt goed, ik zal het aan mijn collegas doorgeven en dan zal het alsnog verstuurd worden'. Nou 4 dagen later zie ik het alweer. Ik ga die deadline niet halen. En dan kom ik in de betalingsproblemen. Echt shit. Di4e stres elke maand ik geef er afentoe de brui aan. geen zin meer in. Vaak wil ik gewoon gewoon rust.

En ik heb koppijn. Mijn nek voelt elke ochtend aan als beton.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96359518
quote:

[..]

Als iemand met je spreekt dan is er interesse. Punt. Het is aan jou als persoon die meer wil om die interesse om te buigen naar iets wat daarbij past.
Punt punt punt. Nee, ik praat ook met meisjes waar ik helemaal geen interesse in heb (en die meisjes wel in mij) om gewoon beleefd te blijven. Het zegt echt helemaal niks, maar in de meeste gevallen is het wel positief.
pi_96359617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga het heel moeilijk krijgen de komende tijd. UWV verzekerde mij nog door de telefoon 'ja hoor komt goed, ik zal het aan mijn collegas doorgeven en dan zal het alsnog verstuurd worden'. Nou 4 dagen later zie ik het alweer. Ik ga die deadline niet halen. En dan kom ik in de betalingsproblemen. Echt shit. Di4e stres elke maand ik geef er afentoe de brui aan. geen zin meer in. Vaak wil ik gewoon gewoon rust.

En ik heb koppijn. Mijn nek voelt elke ochtend aan als beton.
Kut man.. Hoe kan dat? Welke opleiding(en) heb jij eigenlijk afgerond?
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:52:15 #86
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96359760
quote:

[..]

Dat gaat in de praktijk niet altijd op. Je hebt bijv van die witte stoere haantjes. En die denken alleen aan zichzelf. Die willen graag wat zeggen maar willen daarbij geen gesprek. Bijvoorbeeld: In het trappenhuis zeggen ze "hey zie je die aauto daar, vet he maar voor die prijs zal er er wel wat aan mankeren. hahaha'. En voor je wat kunt zeggen heeft ie een smoes klaarstaan 'maareh mn vriendin wacht en die wordt kwaad als ik neit snel thuiskom dus ik ga weer'. Zo'n persoon wilt geen gesprek.. Nieteens en korte. hij dumpt zn mening bij een onnvermoede omstander en is weer weg.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:57:19 #87
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96360055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kut man.. Hoe kan dat? Welke opleiding(en) heb jij eigenlijk afgerond?
Ik heb mn MAVO nieteens.
pi_96360375
Blah; kreeg vandaag voor het eerst te horen dat ik er nogal afgepeigerd uitzag... blijkbaar begint mijn gevoel nu ook zijn weerslag te hebben op mijn lichaam; al zie ik het zelf nog niet zo :(.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:03:07 #89
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96360407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat gaat in de praktijk niet altijd op. Je hebt bijv van die witte stoere haantjes. En die denken alleen aan zichzelf. Die willen graag wat zeggen maar willen daarbij geen gesprek. Bijvoorbeeld: In het trappenhuis zeggen ze "hey zie je die aauto daar, vet he maar voor die prijs zal er er wel wat aan mankeren. hahaha'. En voor je wat kunt zeggen heeft ie een smoes klaarstaan 'maareh mn vriendin wacht en die wordt kwaad als ik neit snel thuiskom dus ik ga weer'. Zo'n persoon wilt geen gesprek.. Nieteens en korte. hij dumpt zn mening bij een onnvermoede omstander en is weer weg.
cool, om wat voor auto ging het?

en waarom heb je betalingsproblemen? je krijgt toch uitkering, en je koopt toch bijna niets?
en als je gedeeltelijk werkt wordt het alleen maar meer ofzoiets? of ben je eruit getrapt (ik nog niet)

is het van die brief dat ze de uitbetaaldatum een week opschuiven?(of heb jij die niet gehad)
stond ook bij dat je voorschot kon aanvragen

en ook iets over dat er dit jaar binnenkort "vakantiegeld" :') komt
pi_96360590
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
en waarom heb je betalingsproblemen? je krijgt toch uitkering, en je koopt toch bijna niets?
en als je gedeeltelijk werkt wordt het alleen maar meer ofzoiets? of ben je eruit getrapt (ik nog niet)
Ik dacht dat jij nog studeerde; waarom krijg je dan een uitkering?
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:10:49 #91
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96360824
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij nog studeerde; waarom krijg je dan een uitkering?
naar aanleiding van wat lichamelijke klachten, en door een gesprek waar ik me niet comfortabel bij voelde, en toen vreemd overkwam.
ik heb me studie wel gemeld. maar deed supervaag omdat he tallemaal moelijke confronterende dingen waren, en de manier waarop hij dingen op me vroeg, en strikvragen. ik had het allemaal door.
en toen werd ik ongemakkelijk

maar ik heb niet gelogen wil ik even melden. ik heb het juist proberen te verbloemen dat het wel hartstikke top met me ging .

en toen juist vanwege dat gedoe werd ik helemaal autistisch(niet expres). hij was eng.

[ Bericht 9% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-05-2011 21:28:00 ]
pi_96360970
Absurd is dat, jaar na jaar jezelf ongestraft kunnen blijven inschrijven terwijl je geen fuck doet. Zowel stufi als uitkering vangen. En ook nog eens geld van je ouders erbovenop. Pff.
Ron Paul 2012
pi_96361035
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef Supersoep het volgende:
Absurd is dat, jaar na jaar jezelf ongestraft kunnen blijven inschrijven terwijl je geen fuck doet. Zowel stufi als uitkering vangen. Pff.
Van stufi weet ik iig dat je het terug moet betalen als je geen opleiding haalt; dus of dat nou verstandig is... ik wil op dit moment ook het liefst stoppen, maar dan kan ik 40.000 euro terug gaan betalen :S.
pi_96361155
Hij mag binnen een jaar natuurljik z'n diploma halen, anders betaalt hij 3k + nog eens 3k voor elk jaar dat hij te lang heeft gestudeerd in het verleden. Dan heb je het al gauw over zo'n 20k aan boetes. Dus dat komt wel goed.
Ron Paul 2012
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:19:41 #95
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96361390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Van stufi weet ik iig dat je het terug moet betalen als je geen opleiding haalt; dus of dat nou verstandig is... ik wil op dit moment ook het liefst stoppen, maar dan kan ik 40.000 euro terug gaan betalen :S.
ik alleen 5 jaar basis uitwonenden beurs.

en studentenov. maar dat ovchipding heb ik nooit geactiveerd, maar ik heb er wel recht op ofzoiets.
het is me onduidelijk of ik nou ook vorig jaar en dit jaar 2X 800 euro ofzoiets erbij is gekomen, voor iets wat ik niet WIL gebruiken, en nooit geactiveerd heb.

beter kan je niet naar ze bellen, voordat je het weet zit je uit het automatische systeem, en ligt het dossier op iemands buro die het eens doorneemt en dan natuurlijk denkt van "WTF IS DIT" .
omdat de feiten keihard zijn..... jarenlang studiefinanciering ontvangen. nogeeneens het 1ste jar hebben gehaald. ik ga bijna nooit naar uni. ik heb uitkering wegens omdat ik psychotisch overkwam denk ik zelf
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:19:54 #96
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96361411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

cool, om wat voor auto ging het?

is het van die brief dat ze de uitbetaaldatum een week opschuiven?(of heb jij die niet gehad)
stond ook bij dat je voorschot kon aanvragen

en ook iets over dat er dit jaar binnenkort "vakantiegeld" :') komt
Ja die ja.

En hey ja das ook nog waar. Maar dan ben ik in één klap gelijk 400 euro (voor de huur en achmea) van mijn vakantiegeld kwijt. Das ook niet leuk. Maarja ik zie het wel. Ik ga ze geowon weer opbellen. Je wordt afentoe zo overgeleverd aan de genade van de bureacratie ik wordt er gewoon afentoe gewoon misselijk van. Bijna. Want je doet er bijna niks tegen als je er echt mee in de clinch komt te zitten.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:20:41 #97
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96361475
Ik ga wer odp ebank liggen want ik kan dit niet aan die kankerkoppijn. ik word al naar van het licht van mijn lcd..
pi_96362163
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef Supersoep het volgende:
Absurd is dat, jaar na jaar jezelf ongestraft kunnen blijven inschrijven terwijl je geen fuck doet. Zowel stufi als uitkering vangen. En ook nog eens geld van je ouders erbovenop. Pff.
Dan valt er toch wat te zeggen voor BSA dat veel opleidingen nu hebben.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:33:21 #99
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96362288
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan valt er toch wat te zeggen voor BSA dat veel opleidingen nu hebben.
ik krijg elk jaar studieadvies van de "......"(naampje van iemand van uni), dat ik er maar beter mee kan stoppen, en eens langs de studieadviseur moet gaan.
elk jaar is het confronterend , en durf ik hem amper open te maken want stel er zit een erg bericht in dat iemand erachter is gekomen hoe erg ik het wel niet verkloot heb.

gewoon standaard brief is het(gelukkig nog) elke keer, ben de vorige alweer kwijtgeraakt. volgensmij stond er geeneens een echte handtekening op
pi_96362393
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik krijg elk jaar studieadvies van de "......"(naampje van iemand van uni), dat ik er maar beter mee kan stoppen, en eens langs de studieadviseur moet gaan.
elk jaar is het confronterend , en durf ik hem amper open te maken want stel er zit een erg bericht in dat iemand erachter is gekomen hoe erg ik het wel niet verkloot heb.

gewoon standaard brief is het(gelukkig nog) elke keer, ben de vorige alweer kwijtgeraakt. volgensmij stond er geneens een echte handtekening op
En waarom doe je dat dan niet? Stoppen met de studie bedoel ik. Je gaat er toch niet heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')