'Triest' is ook wel een ander woord voor 'belachelijk'. Ik denk dat hij dat bedoeltquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat trieste spreekt mij aan
zijn er geen alfa mannen in de buurt?
zijn er ook trieste meisjes? of is het alleen voor de mannen kansloos?
dat snapt MLiG ook wel, maar hij typt liever wat onzin dan dat hij gaat eten om zijn lichaam te sterkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
'Triest' is ook wel een ander woord voor 'belachelijk'. Ik denk dat hij dat bedoelt
ja precies. dat soort dingen denk ik wel he. maar ik snap nou nog steeds niet helemaal hoe ik het moet zien. volgensmij zie ik het allemaal veels te serieus, en overdenk ik alles veels te veel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
De kunst is dan natuurljik om een bandje voor 'bezet' om te doen, want niet te krijgen = vaak aantrekkelijk. Zowel voor mannen als voor vrouwen, denk ik.
Er zijn heel veel kansloze vrouwen. Net zoveel als kansloze mannen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat trieste spreekt mij aan
zijn er geen alfa mannen in de buurt?
zijn er ook trieste meisjes? of is het alleen voor de mannen kansloos?
hey ik ben nu aan het eten hoor! dat moest toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat snapt MLiG ook wel, maar hij typt liever wat onzin dan dat hij gaat eten om zijn lichaam te sterken
oke. ik heb al een nieuw plan voor hun hoe ik ervoor kan zorgen dat ik een perfecte match niet wegjaag./quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er zijn heel veel kansloze vrouwen. Net zoveel als kansloze mannen.
Mary-Jane zou ik ook laten varen, als ik jou was.quote:
oh nou!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat snapt MLiG ook wel, maar hij typt liever wat onzin dan dat hij gaat eten om zijn lichaam te sterken
Vraag gewoon of ze weleens aan je zou willen voelen. Eventueel. 's Nachts, wanneer ze in bed ligt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
De afgelopen dagen heb ik via Paiq met iemand zitten chatten. Nu ik wat langer met haar zit te chatten begin ik mij wat dingen af te vragen. Aan het begin ging het wel wat moeizaam maar nu gaat het gesprek toch vrij aardig. Ik heb alleen geen flauw idee of ze mij leuk vind of gewoon aardig.
Ik geen idee hoe ik dat moet inschatten.
Eh gewoon die ene van Flirten. Niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nou!
je wilde een leuke lekkere weet ik het jongen toch,
nou vertel jij dan maar hoe jij je zou voorbereiden en gaan gedragen met het bandjessysteem
Maar Mylifeisgrey, je snapt wel dat gezond eten heel belangrijk voor je zal zijn, he? Echt, serieus. Nog belangrijker dan die dingen die je kan leren in PUA boeken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nou!
je wilde een leuke lekkere weet ik het jongen toch,
nou vertel jij dan maar hoe jij je zou voorbereiden en gaan gedragen met het bandjessysteem
Hoe kan ik mijn eerste echte liefde nu de rug toe draaien? Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mary-Jane zou ik ook laten varen, als ik jou was.
Doe eens wat suggestieve flirterige uitspraken, dan weet je het snel genoegquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
De afgelopen dagen heb ik via Paiq met iemand zitten chatten. Nu ik wat langer met haar zit te chatten begin ik mij wat dingen af te vragen. Aan het begin ging het wel wat moeizaam maar nu gaat het gesprek toch vrij aardig. Ik heb alleen geen flauw idee of ze mij leuk vind of gewoon aardig.
Ik geen idee hoe ik dat moet inschatten.
Dat vind ik wel heel erg direct.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze weleens aan je zou willen voelen. Eventueel. 's Nachts, wanneer ze in bed ligt.
Oooww misschien hebben wij weleens Gechat samen oh ohohoh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een date overgehouden aan Paiq, leuke site
Nee, dat is niet direct, want:quote:
Niks, alleen nu nog durven om zo'n opmerking te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Doe eens wat suggestieve flirterige uitspraken, dan weet je het snel genoegWat heb je te verliezen?
Ik heb ook wel eens een date overgehouden aan Paiq, leuke site
Neuh, meisjes met baarden herinner ik me altijd nog welquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oooww misschien hebben wij weleens Gechat samen oh ohohoh.
[..]
Nee, dat is niet direct, want:
"Eventueel" en "Weleens".
En een vraag als dit:quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oooww misschien hebben wij weleens Gechat samen oh ohohoh.
[..]
Nee, dat is niet direct, want:
"Eventueel" en "Weleens".
Nee absoluut niet!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een vraag als dit:
wat vind je nu van mij?
Nee da's niks. Dan kan ze namelijk antwoorden: "Ja, aardige jongen hoor!!"quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een vraag als dit:
wat vind je nu van mij?
Nee dat is zo'n onzekere vraag, kans dat ze daar op afknaptquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een vraag als dit:
wat vind je nu van mij?
Misschien voorstellen om een keer iets af te spreken. Dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee dat is zo'n onzekere vraag, kans dat ze daar op afknapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |