oh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Optredens in veel steden, beetje bier drinken, ontspannen festivalsfeertje vaak.
Probeer 't eens zou ik zeggen
Je hoeft je niet perse meteen lam te zuipen hè.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan volledig brak de volgende dag achter je scherm, nee dankje
Volgend jaar misschien, dan valt het op zaterdag geloof ik![]()
ja in amsterdam gaat men op een plein bier staan drinken, en toespraken enzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG is 24 en weet niet wat zich afspeelt op het bevrijdingsfestival?.....
Ik weet dat 2 jaar terug (ong) Zwolle helemaal vol was en dat er geen mensen meer bij mochten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef Crutch het volgende:
Ik ben morgen in Zwolle voor zover bepaald.
Zal wel druk zijn.
Om niet geïrriteerd te raken van de mensen die al de hele dag aan de zuip zijn eigenlijk welquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hoeft je niet perse meteen lam te zuipen hè.
Nooit last van, maarja je mag ook het best overslaan. Daar niet van.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Om niet geïrriteerd te raken van de mensen die al de hele dag aan de zuip zijn eigenlijk wel
En zo niet dan ben je nog moe van het slenteren en/of dansen en laat thuis in mijn geval (klein dorpje, weinig in de buurt qua feestelijkheden morgen). Dus nah.
Brabant hè, daar ga je niet naar een feest zonder lam zuipen en wild dansenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nooit last van, maarja je mag ook het best overslaan. Daar niet van.
Ja het smoesje is goed hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Brabant hè, daar ga je niet naar een feest zonder lam zuipen en wild dansen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef quirigua het volgende:
oude koek : discotheek in Hengelo, vier kleuren lichtgevende polsbandjes: Rood (zin om te flirten), Groen (ben homo), Blauw (heb al een relatie), Geel (zin in een seksdate). Bij binnenkomst kan de bezoeker zelf kiezen welke kleur bandje hij wil.
Vind je dat echt? Ik vind het wel een leuk idee, ben benieuwd of het ook werkt.quote:
Ik ben een keer naar een feest geweest waar ze ook zulke polsbandjes hadden; Rood: bezet, groen: single en blauw: zin in een One Night Stand.quote:
Dus dan werkt een zin als ''Hoi, neuken?'' misschien eens wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een feest geweest waar ze ook zulke polsbandjes hadden; Rood: bezet, groen: single en blauw: zin in een One Night Stand.
Maakt het allemaal wel wat makkelijker, maar niet meteen leuker vond ik
Ja dat vind ik echt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het wel een leuk idee, ben benieuwd of het ook werkt.
Haha ja, ware het niet dat ongeveer alle mannen 'blauw' waren, en alle vrouwen rood of groenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus dan werkt een zin als ''Hoi, neuken?'' misschien eens wel?
Wat als je homo bent, met je relatie aanwezig bent en wilt flirten met als doel een trio?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef Supersoep het volgende:
Dus als je homo bent, dan doe je niet meer mee en mag je niet flirten.
en alle gasten stonden zeker kwijlend om de vrouwen met blauwe bandjes heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een feest geweest waar ze ook zulke polsbandjes hadden; Rood: bezet, groen: single en blauw: zin in een One Night Stand.
Maakt het allemaal wel wat makkelijker, maar niet meteen leuker vond ik
ik zou nieteens een bandje om willen doen. geen rode, geen blauwe, geen gele. en ook liever maar geen groene.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef quirigua het volgende:
oude koek : discotheek in Hengelo, vier kleuren lichtgevende polsbandjes: Rood (zin om te flirten), Groen (ben homo), Blauw (heb al een relatie), Geel (zin in een seksdate). Bij binnenkomst kan de bezoeker zelf kiezen welke kleur bandje hij wil.
Je kan natuurlijk wel meerdere bandjes pakken. Hm hm.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat als je homo bent, met je relatie aanwezig bent en wilt flirten met als doel een trio?
ik zou het te confronterend vinden, en er niet mee kunnen omgaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk wel meerdere bandjes pakken. Hm hm.
oh dat trieste spreekt mij aanquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Hoogheid het volgende:
Waarom werd dit dit niet automatisch gevolgd
En ja, ik sprak laatst iemand met die bandjes, gewoon op een willekeurig feest. Wat een trieste zooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |