De bovenkant interesseert me een stuk minder. Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef missyB het volgende:
[..]
en wat moet er aan de bovenkant opzitten dan?
ik heb wel enkele leggings en rokjes maar draag ze zelden
Zit nu meer in de pantalonnenmood met mooie truitjes maarja de zomer he.
Waar denkt negatief over?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik denk emoties, ik heb deze nooit goed verwerkt/kan er (nog) niet mee omgaan en het lijkt of ze er allemaal tegelijk uit willen komen. Ik heb me aangeleerd om negatief over bepaalde dingen te denken en ik ben bang dat ik me ergens te snel, te diep in wil storten, dat ik het forceer.
Welke nare ervaringen?quote:Weinig, ik merk dat vrouwen soms interesse in mij hebben maar ik durf niet goed op ze af te stappen (omdat ik het waarschijnlijk te moeilijk maak voor mezelf). Ik denk er te veel over na, het is niet spontaan meer.
[..]
Gesprekken voeren lukt wel, een beetje oppervlakkig praten, nooit echt iemand uitgevraagd
[..]
Het is voor mij een redelijke drempel, terwijl ik weet dat het helemaal niet zo moeilijk moet zijn, helaas zit tussen weten en doen een verschil
[..]
Ja, dat begint te komen, het zijn gewoon mensen.
[..]
Nee, maar ik heb er weinig tot geen ervaring mee eigenlijk.
[..]
Ik denk dat het meer een soort van te veel nadenken is en nare ervaringen die ik eerder opgedaan heb. Ik vind het extreem moeilijk om mensen te vragen iets leuks te doen. Als ze me uitnodigen dan kom ik meestal wel.
Hmm, dit klinkt best erg, maar het is meer onvervarenheid denk ik, ik durf de stap niet te zetten.
Op je werk functioneer je nu goed en daarbuiten ben je passief. Hebt je onverwerkte issues die je in beslag nemen, waardoor je jezelf niet volledig in spel brengt?quote:Edit: ik ga maar eens slapen, ik voel me redelijk gaar nu, maar dat over de vastzittende emoties/gedachten is iets waar ik mijn hele leven mee kamp nu.
Het is wel interessant om te kijken wat erin staat. Kan nooit kwaad denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik geloof niet zo in boeken en tutorials als het om communicatie gaat.
Wat hij zegt. Als je niet kunt communiceren dan werkt het niet om kunstjes te leren uit een boek. Ik kan ook niet goed voetballen door heel veel video's van Wesley Sneijder te kijken. Ik kan ook niet dansen nadat ik alle clips van Michael Jackson heb gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Jij hebt nooit op school gezeten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Niet als je een info-geak bent, die alleen maar tutorials en boeken doorneemt voor de kennis, maar er verder niets mee doet. Als je ook veel sociaal bezig bent, dan is het alleen maar goed om wat extra informatie in te winnen; zeker wanneer je het gevoel hebt dat het op bepaalde punten niet lekker loopt en je weet niet goed hoe je het aan moet pakken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Nou, in theorie zou je dat kunnen oefenen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Daalder82 het volgende:
Bah, ik wilde dat ik de negatieve gedachten kon uitschakelen of gewoon weggooien (en dat ik eens mensen had met wie ik gezellig wat kan doen), ik voel me nu alleen en dat roept frustratie, angst en woede op.
Helemaal waar. Wat doe je zoal op een dag? Heb je hobbies/sport/school/werk?quote:Waarom blijven ze toch komen, bah![]()
.
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, misschien is een vriendin helemaal wel niet handig als ik al niet eens vrienden heb... Ik voel me de laatste tijd ook niet lekker in mijn vel zitten..
Hoe kan ik iemand vragen als ik een gevoel krijg dat ik mezelf indring/opdring?
Ik heb mijn hele leven nog niets anders gedaan dan op school gezeten en ik maak nog veel d/dt fouten. Misschien komt het ook wel omdat dat soort fouten me niet interesseert; mierenneukerij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dat een subtiele referentie naar mijn d / dt fouten?
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Daalder82 het volgende:
Bah, ik wilde dat ik de negatieve gedachten kon uitschakelen of gewoon weggooien (en dat ik eens mensen had met wie ik gezellig wat kan doen), ik voel me nu alleen en dat roept frustratie, angst en woede op.
Waarom blijven ze toch komen, bah![]()
.
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, misschien is een vriendin helemaal wel niet handig als ik al niet eens vrienden heb... Ik voel me de laatste tijd ook niet lekker in mijn vel zitten..
misschien is langzaam opbouwen slim. ben ik ook aan begonnen (met vrouw in de hema laatst praten bijv.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Daalder82 het volgende:
Waarom blijven ze toch komen, bah![]()
.
Als je het echt goed snapt dan gaat het goed spellen automatisch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven nog niets anders gedaan dan op school gezeten en ik maak nog veel d/dt fouten. Misschien komt het ook wel omdat dat soort fouten me niet interesseert; mierenneukerij.
Tegenspraak.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien is langzaam opbouwen slim. ben ik ook aan begonnen (met vrouw in de hema laatst praten bijv.
ik was vergeten een topicchange te doen, en haar kleur ogen te checken. daar ga ik volgende keer op letten)
ik doe er alleen helemaal niets aan. zit nu bijv weer de hele dag binnen
nee dan moet je er ook over nadenken, de grammatica enzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het echt goed snapt dan gaat het goed spellen automatisch.
Nee is niet waar; ik ken de regels prima; ik wil er gewoon niet over nadenken, typ wat in me opkomt. Hetzelfde geldt voor dubbele medeklinkers of enkele medeklinkers in woorden, gaat ook altijd verkeerd. Als het foutloos moet zijn in belangrijke zaken, dan is het foutloos (cv bijvoorbeeld); maar in 99% van de gevallen doet het er gewoon niet toe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het echt goed snapt dan gaat het goed spellen automatisch.
Heb je het weer over dat achterlijke kopervergiftiging?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien is langzaam opbouwen slim. ben ik ook aan begonnen (met vrouw in de hema laatst praten bijv.
ik was vergeten een topicchange te doen, en haar kleur ogen te checken. daar ga ik volgende keer op letten)
ik doe er alleen helemaal niets aan. zit nu bijv weer de hele dag binnen
ik ben aan van alles half begonnen hoor, ik ben er aan begonnen (tegen vrouw in de hema gepraat). en weet plan in grote lijnen dat ik moet blijven oefenen, en wat volgende keer nodig is.quote:
nee, ik heb het over het plan om eens hoi te zegge ntegen iemand. en small talk doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb je het weer over dat achterlijke kopervergiftiging?
Ik hoef er niet bij na te denken...eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan moet je er ook over nadenken, de grammatica enzo.
en dan zijn bijv.nw ook weer moeilijk. het is te irritant
Fout is fout, ik vind dat het er wel toe doet. Maar das off-topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee is niet waar; ik ken de regels prima; ik wil er gewoon niet over nadenken, typ wat in me opkomt. Hetzelfde geldt voor dubbele medeklinkers of enkele medeklinkers in woorden, gaat ook altijd verkeerd. Als het foutloos moet zijn in belangrijke zaken, dan is het foutloos (cv bijvoorbeeld); maar in 99% van de gevallen doet het er gewoon niet toe.
Ik werk 40 uur in de week, maar in de praktijk komt dat meer neer op 45 uur, vanwege een redelijk complex en zwaar project waar ik aan werk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, in theorie zou je dat kunnen oefenen...
[..]
Helemaal waar. Wat doe je zoal op een dag? Heb je hobbies/sport/school/werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |