abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96385775
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef missyB het volgende:

[..]

en wat moet er aan de bovenkant opzitten dan?

ik heb wel enkele leggings en rokjes maar draag ze zelden
Zit nu meer in de pantalonnenmood met mooie truitjes maarja de zomer he.
De bovenkant interesseert me een stuk minder. Ik zou het niet weten.
Ron Paul 2012
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:28:34 #252
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96393097
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Daalder82 het volgende:

[..]

Ik denk emoties, ik heb deze nooit goed verwerkt/kan er (nog) niet mee omgaan en het lijkt of ze er allemaal tegelijk uit willen komen. Ik heb me aangeleerd om negatief over bepaalde dingen te denken en ik ben bang dat ik me ergens te snel, te diep in wil storten, dat ik het forceer.
Waar denkt negatief over?

quote:
Weinig, ik merk dat vrouwen soms interesse in mij hebben maar ik durf niet goed op ze af te stappen (omdat ik het waarschijnlijk te moeilijk maak voor mezelf). Ik denk er te veel over na, het is niet spontaan meer.

[..]

Gesprekken voeren lukt wel, een beetje oppervlakkig praten, nooit echt iemand uitgevraagd

[..]

Het is voor mij een redelijke drempel, terwijl ik weet dat het helemaal niet zo moeilijk moet zijn, helaas zit tussen weten en doen een verschil

[..]

Ja, dat begint te komen, het zijn gewoon mensen.

[..]

Nee, maar ik heb er weinig tot geen ervaring mee eigenlijk.

[..]

Ik denk dat het meer een soort van te veel nadenken is en nare ervaringen die ik eerder opgedaan heb. Ik vind het extreem moeilijk om mensen te vragen iets leuks te doen. Als ze me uitnodigen dan kom ik meestal wel.

Hmm, dit klinkt best erg, maar het is meer onvervarenheid denk ik, ik durf de stap niet te zetten.
Welke nare ervaringen?

quote:
Edit: ik ga maar eens slapen, ik voel me redelijk gaar nu, maar dat over de vastzittende emoties/gedachten is iets waar ik mijn hele leven mee kamp nu.
Op je werk functioneer je nu goed en daarbuiten ben je passief. Hebt je onverwerkte issues die je in beslag nemen, waardoor je jezelf niet volledig in spel brengt?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 05-05-2011 17:40:44 ]
The view from nowhere.
pi_96393694
Kent iemand Don Gabor? :P

Op zijn site staan wat tips over hoe te communiceren. Hij heeft ook een heel boek geschreven daarover wat ik net heb 'gekocht', ff kijken wat daar instaat. Zoiets kan ik wel gebruiken want ik voel dingen nooit aan.
Children of the night. What music they make.
pi_96394027
Ik geloof niet zo in boeken en tutorials als het om communicatie gaat.
Ron Paul 2012
pi_96394180
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Het is wel interessant om te kijken wat erin staat. Kan nooit kwaad denk ik.
Children of the night. What music they make.
pi_96394207
quote:
Wat hij zegt. Als je niet kunt communiceren dan werkt het niet om kunstjes te leren uit een boek. Ik kan ook niet goed voetballen door heel veel video's van Wesley Sneijder te kijken. Ik kan ook niet dansen nadat ik alle clips van Michael Jackson heb gezien.

Naar mijn mening leer je alleen maar goed communiceren door te weten wat je niet moet doen, niet door te leren wat je wel moet doen. Wat je wel moet doen moet toch vooral uit jezelf komen, anders is het niet natuurlijk.
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 17:05:16 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_96394627
quote:
Jij hebt nooit op school gezeten?
What can change the nature of a man?
pi_96396697
quote:
Niet als je een info-geak bent, die alleen maar tutorials en boeken doorneemt voor de kennis, maar er verder niets mee doet. Als je ook veel sociaal bezig bent, dan is het alleen maar goed om wat extra informatie in te winnen; zeker wanneer je het gevoel hebt dat het op bepaalde punten niet lekker loopt en je weet niet goed hoe je het aan moet pakken.
pi_96396941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:05 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Jij hebt nooit op school gezeten?
Nee, nooit.
Ron Paul 2012
pi_96397220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, nooit.
:D
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:24:32 #261
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96397294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, nooit.
Dat verklaard alles.
The view from nowhere.
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:25:37 #262
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96397339
Bah, ik wilde dat ik de negatieve gedachten kon uitschakelen of gewoon weggooien (en dat ik eens mensen had met wie ik gezellig wat kan doen), ik voel me nu alleen en dat roept frustratie, angst en woede op.

Waarom blijven ze toch komen, bah :( :(.

Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, misschien is een vriendin helemaal wel niet handig als ik al niet eens vrienden heb... Ik voel me de laatste tijd ook niet lekker in mijn vel zitten..

Hoe kan ik iemand vragen als ik een gevoel krijg dat ik mezelf indring/opdring?
pi_96397401
quote:
13s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Daalder82 het volgende:
Bah, ik wilde dat ik de negatieve gedachten kon uitschakelen of gewoon weggooien (en dat ik eens mensen had met wie ik gezellig wat kan doen), ik voel me nu alleen en dat roept frustratie, angst en woede op.
Nou, in theorie zou je dat kunnen oefenen...

quote:

Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, misschien is een vriendin helemaal wel niet handig als ik al niet eens vrienden heb... Ik voel me de laatste tijd ook niet lekker in mijn vel zitten..

Helemaal waar. Wat doe je zoal op een dag? Heb je hobbies/sport/school/werk?
pi_96397484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat verklaard alles.
Is dat een subtiele referentie naar mijn d / dt fouten?
Ron Paul 2012
pi_96397539
quote:
8s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Is dat een subtiele referentie naar mijn d / dt fouten?
Ik heb mijn hele leven nog niets anders gedaan dan op school gezeten en ik maak nog veel d/dt fouten. Misschien komt het ook wel omdat dat soort fouten me niet interesseert; mierenneukerij.
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:31:32 #266
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96397540
quote:

Herkenbaar :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:31:38 #267
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96397542
quote:

misschien is langzaam opbouwen slim. ben ik ook aan begonnen (met vrouw in de hema laatst praten bijv.

ik was vergeten een topicchange te doen, en haar kleur ogen te checken. daar ga ik volgende keer op letten)

ik doe er alleen helemaal niets aan. zit nu bijv weer de hele dag binnen
pi_96397576
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb mijn hele leven nog niets anders gedaan dan op school gezeten en ik maak nog veel d/dt fouten. Misschien komt het ook wel omdat dat soort fouten me niet interesseert; mierenneukerij.
Als je het echt goed snapt dan gaat het goed spellen automatisch.
pi_96397609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

misschien is langzaam opbouwen slim. ben ik ook aan begonnen (met vrouw in de hema laatst praten bijv.

ik was vergeten een topicchange te doen, en haar kleur ogen te checken. daar ga ik volgende keer op letten)

Tegenspraak.
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:33:28 #270
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96397610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

nee dan moet je er ook over nadenken, de grammatica enzo.
en dan zijn bijv.nw ook weer moeilijk. het is te irritant
pi_96397670
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee is niet waar; ik ken de regels prima; ik wil er gewoon niet over nadenken, typ wat in me opkomt. Hetzelfde geldt voor dubbele medeklinkers of enkele medeklinkers in woorden, gaat ook altijd verkeerd. Als het foutloos moet zijn in belangrijke zaken, dan is het foutloos (cv bijvoorbeeld); maar in 99% van de gevallen doet het er gewoon niet toe.
pi_96397676
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Heb je het weer over dat achterlijke kopervergiftiging?
Ron Paul 2012
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:35:37 #273
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96397678
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tegenspraak.
ik ben aan van alles half begonnen hoor, ik ben er aan begonnen (tegen vrouw in de hema gepraat). en weet plan in grote lijnen dat ik moet blijven oefenen, en wat volgende keer nodig is.
maar dat doe ik niet

ik ben er aan begonnen, en vind het een goed idee, en weet wat zal moeten.(de behandeling in grote lijnen) ik maak het alleen niet af, omdat ik lui ben, en er ook niet aan werk

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Heb je het weer over dat achterlijke kopervergiftiging?
nee, ik heb het over het plan om eens hoi te zegge ntegen iemand. en small talk doen
of een vraag te stellen

dan kan je mensen benaderen.
dan moet je oefenen om topicchange te doen (Framecontrol en gesprek beinvloeden in pua termen)
het is makkelijk om daar gewoon gevoel voor te krijgen, dan is de 2e oefening van het mooie weer ineens overgaan op een heel ander onderwerp.

dan is een oefening dingen in de gaten houden, en niet aleen maar bezig zijn met nerveus zijn(kleur ogen checken houd je bezig met dingen oefenen om denkcapaciteit over te hebben, en heeft als bijeffect dat je haar aan gaat aankijken, en niet naar de grond staart of naar haar tiet-inkijk).

bijkomend feit is dat als het in die kleine stapjes elke keer lukt , je "zekerder" wordt van jezelf. en de angst dat niemand met je wil omgaan dan wordt weerlegd.
pi_96397701
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dan moet je er ook over nadenken, de grammatica enzo.
en dan zijn bijv.nw ook weer moeilijk. het is te irritant
Ik hoef er niet bij na te denken...eigenlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee is niet waar; ik ken de regels prima; ik wil er gewoon niet over nadenken, typ wat in me opkomt. Hetzelfde geldt voor dubbele medeklinkers of enkele medeklinkers in woorden, gaat ook altijd verkeerd. Als het foutloos moet zijn in belangrijke zaken, dan is het foutloos (cv bijvoorbeeld); maar in 99% van de gevallen doet het er gewoon niet toe.
Fout is fout, ik vind dat het er wel toe doet. Maar das off-topic.

Zoals 'ik wordt' of zo is gewoon heel slordig. In mijn hoofd zeg ik vaak hardop wat ik typ en dan bij dat soort woorden vul ik automatisch lopen in en hoor ik meteen dat het niet goed is.
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:36:25 #275
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96397717
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, in theorie zou je dat kunnen oefenen...

[..]

Helemaal waar. Wat doe je zoal op een dag? Heb je hobbies/sport/school/werk?
Ik werk 40 uur in de week, maar in de praktijk komt dat meer neer op 45 uur, vanwege een redelijk complex en zwaar project waar ik aan werk.

Ik denk dat ik een tijd lang computerverslaafd ben geweest (en een sociale angst heb ontwikkeld), en daar pluk ik nu de vruchten van. Ik heb nooit echt mensen gevraagd om iets te gaan doen, ik liet me altijd "meevoeren", ik vraag me af of ik me dat de laatste tijd pas begin te beseffen.

Sporten en hobbies heb ik niet echt, behalve tijd verdoen op de computer.

Op het werk gaat het echter wel met de contacten, hoewel ze oppervlakkig blijven, ik durf ook niet echt te vragen of ze iets willen drinken bijvoorbeeld na het werk omdat ik dan toch teruggrijp naar "wie zou nu met mij wat willen", en dat is best een automatisme geworden.

Als ik het relativeer dan is dit gewoon belachelijk en weet ik best wel dat ik het kan. De angst is/was zelfs al zo belachelijk dat ik af en toe posts niet invoer omdat ik bang ben/was voor de reacties. Hier werk ik aan ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')