SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Freddeh op 06-05-2011 07:20:30 ]
Ik zit nu op 1000 Best trots op eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef Pritt het volgende:
1500 km erop zitten dit jaar.
Verder gister mijn 2e clubtraining gehad. Duidelijk dat ik meer interval training moet doen.
Ik vind mijn 630 al helemaal niet gek... De nieuwe fiets stimuleert wel om te fietsen maar tijd blijft altijd een issuequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit nu op 1000 Best trots op eigenlijk
Hey, daar zit ik ook opquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit nu op 1000 Best trots op eigenlijk
Fiets nu elke dag naar mij werk, 27 km per dag. 1 dag in de week met de trein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind mijn 630 al helemaal niet gek... De nieuwe fiets stimuleert wel om te fietsen maar tijd blijft altijd een issue.
Dan schiet het inderdaad flink op. Ik moet het toch van de avonduren en weekenden hebben... Als ik zie hoeveel uur ik nu al op de fiets zit voor dit aantal km's dan kan ik voorlopig niet veel meer tijd erin steken. Werk en privé vraagt ook het nodige in mijn geval.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fiets nu elke dag naar mij werk, 27 km per dag. 1 dag in de week met de trein.
En dan de ronde van Noord Holland (140) en gister nog een stuk van ~145-150 km. Dat hakt er wel in
Vooral het werkfietsen tikt aardig aan. Toch 100 km per week. Dan soms als het lekker weer is een klein stukkie erbij en je zit zo op 5 tot 20 km meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan schiet het inderdaad flink op. Ik moet het toch van de avonduren en weekenden hebben... Als ik zie hoeveel uur ik nu al op de fiets zit voor dit aantal km's dan kan ik voorlopig niet veel meer tijd erin steken. Werk en privé vraagt ook het nodige in mijn geval.
Daar gaat mijn recht om op te scheppenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zit nu krap onder de 3000km voor dit seizoen. Dit weekend ga ik er fors overheen (400km brevet).
Cyclinggirl blijft voorlopig koploopsterquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gaat mijn recht om op te scheppen
Ik heb mezelf even doorgestreept in de OP. Ben nog aan het kijken wat er te regelen valt, kom er op terug...quote:
Waar ga je die 400km rijden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zit nu krap onder de 3000km voor dit seizoen. Dit weekend ga ik er fors overheen (400km brevet).
Kan je eigenlijk met een gewone racefiets zo de baan op? Lijkt me wel leuk om een keer te proberenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef Marurk het volgende:
Gister weer op de baan getraind, merk echt dat m'n conditie zo met sprongen vooruit gaat. Eerste 20 min 40 km/h max, daarna gaat het al snel richting de 45/50 km/h gedurende 40 min.Het is wel afzien, maar achteraf voelt het zo goed!
Heb het goed volgehouden tot het einde, ook vaker kopwerk moeten doen. Maar de laatste ronde gingen de andere renners me nog net wat te snel bij de sprint. Maar ik mag niet klagen met een 6e plek.
Ik heb maandag twee weken vakantie, en was van plan m'n afstand eens lekker omhoog te fietsen, ik hoef geen regen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:32 schreef Freddeh het volgende:
Zie ik nou serieus dat we volgende week regen krijgen!? Eindelijk!
Maar weet je hoe fijn dat is als je hooikoorts hebt? Doe mij maar 2 dagen regen hoor, mag het daarna wel weer ff droog zijn. Als al die pollen en stof maar neerslaat even.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb maandag twee weken vakantie, en was van plan m'n afstand eens lekker omhoog te fietsen, ik hoef geen regen!
ik zou zeggen vroeg, op die manier kun je gewoon in je eigen tempo starten en word je vanzelf ingehaald. Uiteindelijk kun je dan bij dat groepje aansluiten dat net wat harder gaat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga denk ik deze toertocht fietsen: http://www.dtcnet.nl/cms/(...)chtse-heuvelrugtocht
75 of 100 km, dat weet ik nog niet. Weet iemand of deze organisatie ook zorgt voor wat extra eten/drinken onderweg? Hoeveel mensen doen hier ongeveer aan mee?
Om in een groepje terecht te komen met een geschikte snelheid (lees:rustig) kan ik dan beter vroeg starten of juist wat later?
Mooi! Maar online inschrijven hoeft toch niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef Freddeh het volgende:
Voor de verandering geen slecht nieuws, ik ben m'n dienstje voor de 28e mei kwijt. Nog even vlug kijken of inschrijven voor de TdRC nog online kan.
Met mijn geheugen is het wel handig als ik van te voren alles geregeld hebquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Mooi! Maar online inschrijven hoeft toch niet?
Heb zo'n pantani hoofddoek, dan die maar eronder. Sowieso de band een rateltje of 2 strakker zetten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Blik het volgende:
Dan zal je helm ook wel even iets anders aanvoelen als normaal
Vanaf nu noem ik je Il Pirataquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heb zo'n pantani hoofddoek, dan die maar eronder. Sowieso de band een rateltje of 2 strakker zetten.
Cool dat je toch nog kunt rijden Fred.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:21 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Met mijn geheugen is het wel handig als ik van te voren alles geregeld heb
24, blond, 3 turven hoog maar altijd compenseren met hoge hakjes: een schatje is het.quote:
Jij komt ook?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:35 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Cool dat je toch nog kunt rijden Fred.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |