Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is het heus? Dat vind ik wel een beetje vervelend php.
Knopje volgend deel openen zou moeten werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Compatibel het volgende:
Ik was druk bezig, maar kreeg het niet voor elkaar.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?
We zien elkaar nog wel
I agreequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
Kan die jongen niet gewoon van FOK! afgeketst worden?? Begin het een beetje beu te worden al die zinloze discussies, niet ingaan op vragen. Oké het was leuk en veelal hilarisch maar ik vermoed dat steeds meer mensen zich aan het ergeren zijn.
Wat? Wie? En nu al??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
Kan die jongen niet gewoon van FOK! afgeketst worden?? Begin het een beetje beu te worden al die zinloze discussies, niet ingaan op vragen. Oké het was leuk en veelal hilarisch maar ik vermoed dat steeds meer mensen zich aan het ergeren zijn.
Jij dreigt wel veel he, beetje vreemd is dat hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?
We zien elkaar nog wel
Je hoeft hier natuurlijk niet te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben het beu, kotsmisselijk word ik ervan.
Van wie/wat/waar/dinges??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben het beu, kotsmisselijk word ik ervan.
Was ik inderdaad achter, maar toen kreeg ik de melding dat ik te laat was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Knopje volgend deel openen zou moeten werken.
Jij zou hier niet moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hoeft hier natuurlijk niet te zijn.
Voor jou zijn er 20 die dat denken, over jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hoeft hier natuurlijk niet te zijn.
Nee hoor, ik vind het gewoon een teken van misplaatste superioriteit om telkens mij te gaan zitten bashen als je al ver in de 20 zit, of begin 30. Kijk een grapje met Remlof of VS kan ik best om lachen. Maar Betyar en Friek lokken dit natuurlijk gewoon zelf uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Jij dreigt wel veel he, beetje vreemd is dat hoor.
Vergeet mij niet hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon een teken van misplaatste superioriteit om telkens mij te gaan zitten bashen als je al ver in de 20 zit, of begin 30. Kijk een grapje met Remlof of VS kan ik best om lachen. Maar Betyar en Friek lokken dit natuurlijk gewoon zelf uit.
En ja, ik vind dat als je een grote bek op internet durft te hebben je dat ook in het echt moet hebben.
Lokken dit uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon een teken van misplaatste superioriteit om telkens mij te gaan zitten bashen als je al ver in de 20 zit, of begin 30. Kijk een grapje met Remlof of VS kan ik best om lachen. Maar Betyar en Friek lokken dit natuurlijk gewoon zelf uit.
En ja, ik vind dat als je een grote bek op internet durft te hebben je dat ook in het echt moet hebben.
Daag me niet uit he manneke.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt aan jou storen hoorquote:
quote:
Je beste post van de dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik geloof dat dit het punt van gezelligheid wel weer heeft gehad, tot ziens.
Dat maakt je constante dreigementen niet minder vreemd hoor. Dat 'ik zie je op de meet wel' en 'overgewicht op je kaak' enzo komt onbeschaafd over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik vind dat constante gezuig een vorm van onfatsoen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat maakt je constante dreigementen niet minder vreemd hoor. Dat 'ik zie je op de meet wel' en 'overgewicht op je kaak' enzo komt onbeschaafd over.
Gewoon heen gaan, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ie opgediend wordt.quote:
Kap daar dan ook gewoon mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik vind dat constante gezuig een vorm van onfatsoen.
Ik ook. Volgens mij zijn we het niet eens over van welke kant het komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik vind dat constante gezuig een vorm van onfatsoen.
Dan kunnen we nu de krant bellen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ook. Volgens mij zijn we het niet eens over van welke kant het komt.
Dat hoop ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon heen gaan, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ie opgediend wordt.
Je kunt je niet aan mij storen? Fijn om te horen!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt aan jou storen hoorHet gaat mij erom dat Betyar en Friek mij eerst gaan uitlokken, vervolgens hap ik, en daarna zeggen ze dat ik irritant ben.
Zwengel jij eens een leuke discussie aan dan?quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu de krant bellen denk ik
Zeker maar nu ben ik het domme gezeur een tikje zat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zwengel jij eens een leuke discussie aan dan?
Omdat we het eens zijn, normaliter staan we diametraal tegenover mekaar.quote:
Inderdaad. Ik breek mijn kaak vooraf maar denk ik, misschien ontspring ik de dans danquote:
Alleen vrouwen hebben anderen nodig om hen te entertainen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zwengel jij eens een leuke discussie aan dan?
Ik ben zo niet. Ik ben relaxed, ik durf mijn "grote bek" wel te laten horen op de meet hoor, maar meppen is niet meer aan mij besteed, of je moet het veel te bont maken.quote:
Prima, spreek echter niet alleen mij erop aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker maar nu ben ik het domme gezeur een tikje zat.
Beste post van de dagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alleen vrouwen hebben anderen nodig om hen te entertainen.
Kom op hee, zo'n proleet ben ik ook weer niet. Ik los 99,9 van de problemen gewoon met mijn mond en hoofd op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben zo niet. Ik ben relaxed, ik durf mijn "grote bek" wel te laten horen op de meet hoor, maar meppen is niet meer aan mij besteed, of je moet het veel te bont maken.
Je bent de meeste actieve die zich er mee bezig houdt. Stopt die dan doet de rest het ook rustiger aan. En laat je niet zo uitlokken, dat is verstandiger.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, spreek echter niet alleen mij erop aan.
Dus is het helemaal niet zo gek dat ik veel op jouw posts reageer. Tada, je eigen offensief is wederom gebroken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat we het eens zijn, normaliter staan we diametraal tegenover mekaar.
Je kan ook naar de hockeyclub gaan en aan een van die hockeytrutjes vragen of je hun bitje mag lenenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik breek mijn kaak vooraf maar denk ik, misschien ontspring ik de dans dan
Zeg, wat jij allemaal in darkrooms uitspookt hoeven we echt niet te weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op hee, zo'n proleet ben ik ook weer niet. Ik los 99,9 van de problemen gewoon met mijn mond en hoofd op.
PMquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent de meeste actieve die zich er mee bezig houdt. Stopt die dan doet de rest het ook rustiger aan. En laat je niet zo uitlokken, dat is verstandiger.
Nu die laatste 0,1% nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op hee, zo'n proleet ben ik ook weer niet. Ik los 99,9 van de problemen gewoon met mijn mond en hoofd op.
Waar is Julian Assangequote:
Daar ben jij geen type voor je ontwijkt je gedragingen en probeert de feiten te verdraaien zelfs op Fok!, als jij je zin niet krijgt of je wordt gestraft begin je met spullen te smijten. Zo'n type ben jij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd lief.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
Ik heb nog nooit klappen uitgedeeld. Softie dat ik ben.
Kom dan ook met alles weg eigenlijk.
FOK! weiger mij statistiekjes te geven hoe de POL post-count was voordat ik gebanned was en toen ik gebanned was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Toch lokt php vaak wel leuke discussies uit. Vooral omdat zijn posts heel provocerend zijn. Ik zou hem stiekem wel missen.
Ja, ben best benieuwd waarom iedereen zo lief voor hem isquote:
Ach, als er zo'n kemphaan die meent zichzelf te moeten bewijzen voor je staat kan je het beste heel coulant reageren en zeggen dat je er geen zin in hebt. Vaak gaan ze dan vanzelf weg aangezien ze al gauw doorhebben dat er tegen jou geen eer te behalen is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat een schatjes he??![]()
![]()
Ik ben ook altijd lief.
Ik had hem vooral nodig om die PM te publicerenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ben best benieuwd waarom iedereen zo lief voor hem is![]()
Alleen je portemonnee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, als er zo'n kemphaan die meent zichzelf te moeten bewijzen voor je staat kan je het beste heel coulant reageren en zeggen dat je er geen zin in hebt. Vaak gaan ze dan vanzelf weg aangezien ze al gauw doorhebben dat er tegen jou geen eer te behalen is.
Moet zeggen dat de keren dat iemand boos werd op mij ik wel wat mensen in de omgeving had, dat werkte prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, als er zo'n kemphaan die meent zichzelf te moeten bewijzen voor je staat kan je het beste heel coulant reageren en zeggen dat je er geen zin in hebt. Vaak gaan ze dan vanzelf weg aangezien ze al gauw doorhebben dat er tegen jou geen eer te behalen is.
Ik m,ag het vast niet zeggen van je, maar men lijkt wat minder verdraagzaam op je te reageren..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FOK! weiger mij statistiekjes te geven hoe de POL post-count was voordat ik gebanned was en toen ik gebanned was.
Je jaagt mensen weg, zoveel is wel duidelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FOK! weiger mij statistiekjes te geven hoe de POL post-count was voordat ik gebanned was en toen ik gebanned was.
quote:Gemiddeld aantal views per dag over de afgelopen vier maanden
1 2 | 2011-04 2011-03 2011-02 2011-01 Politiek (-40%) 4453 7435 6532 6326 |
Goeiequote:
Ik niet, ik kan helemáál niet liegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de keren dat iemand boos werd op mij ik wel wat mensen in de omgeving had, dat werkte prima.
Verder heb ik gewoon een onschuldig hoofdHelaas weten een paar mensen die ik goed ken dat: hoe onschuldiger ik kijk, des te groter de streken
Remlof zei dat pol juist de afgelopen tijd in de lift wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je jaagt mensen weg, zoveel is wel duidelijk
[..]
Really?? Grappig dat iedereen hier zo goed weet hoe het gingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik had hem vooral nodig om die PM te publiceren
Zonde. Slechte maar zeer handige eigenschap.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Goeie
[..]
Ik niet, ik kan helemáál niet liegen.
Rechts is dik in de meerderheid, links is slimmer. Links dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Links tegen rechts Fok! in oorlog. Wie zou er winnen?
Gaat het niet om het aantal posts?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aanloop, verkiezingen, nasleep, dikke dip.
Hoho, ik ben rechts en ik kan ernaast zitten maar volgens mij heb ik niet met zoveel mensen oorlog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Links tegen rechts Fok! in oorlog. Wie zou er winnen?
Tja, ik ben ook niet assertief genoeg, blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zonde. Slechte maar zeer handige eigenschap.
Je bent soms inderdaad een tikkeltje te bescheiden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet assertief genoeg, blijkbaar.
Bescheidenheid siert de mensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent soms inderdaad een tikkeltje te bescheiden.
Niet onterecht toch als ik dat de afgelopen week ziequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ik voel me soms net George Bush, ook met iedereen oorlog namelijk
Deels waar, alleen je moet wel weten wanneer je je tanden moet laten zien.quote:
Daar heb ik geen statistieken over beschikbaar maar het is wel te zien dat alleen de SC druk is. Verder gebeurt er maar weinig.quote:
Ja, en net zo succesvol.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Dat hebben we inderdaad deze week nog gezien.quote:
Eerder Khadaffi, waarbij er in de cloud een no-fly zone is ingesteld. En iedereen wacht tot je omver wordt geworpen. En maar roepen om een cease fire, terwijl je dreigt je buurlanden aan te vallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
Klopt, het is volop komkommertijd nu.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Het is ook een beetje politieke komkommertijd. 23 Mei lijkt mij een mooie periode in wording, rustige zomer en dan vanaf september een normaal volledig parlementair jaar met alle chaos van dien.
Och, je doet het uitstekend, voor wat het waard is. Bijzonder ontwikkeld voor iemand van 16 (?).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet assertief genoeg, blijkbaar.
* phpmystyle is bezig met het uitzetten van het aasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hmmzz, ik kan beter weer gaan lurken, want dit gaat ergens fout
http://www.huffingtonpost(...)n-dead_n_856428.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hebben we inderdaad deze week nog gezien.
Heb het meer over real-lifequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, je doet het uitstekend, voor wat het waard is. Bijzonder ontwikkeld voor iemand van 16 (?).
Schietend ten ondergaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerder Khadaffi, waarbij er in de cloud een no-fly zone is ingesteld. En iedereen wacht tot je omver wordt geworpen. En maar roepen om een cease fire, terwijl je dreigt je buurlanden aan te vallen.
23 mei = uitspraak niet-ontvankelijkheidsverweer WM, én EK verkiezingen toch???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Het is ook een beetje politieke komkommertijd. 23 Mei lijkt mij een mooie periode in wording, rustige zomer en dan vanaf september een normaal volledig parlementair jaar met alle chaos van dien.
Dat hele proces is natuurlijk ingezet door z'n voorganger.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef Montov het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)n-dead_n_856428.html
Rukken als nuttige bezigheid tituleren, daarover kan men twisten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik geloof dat dit het punt van gezelligheid wel weer heeft gehad, tot ziens. Ik ga eens wat nuttigs doen.
ik zat meer aan baron van Neemweggen te denken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerder Khadaffi, waarbij er in de cloud een no-fly zone is ingesteld. En iedereen wacht tot je omver wordt geworpen.
Met name dat laatste.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
23 mei = uitspraak niet-ontvankelijkheidsverweer WM, én EK verkiezingen toch???
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
ik zat meer aan baron van Neemweggen te denken.
Oh sorry hoorquote:
Hahaquote:
Beide zijn interessant wat mij betreftquote:
De vraag is of dat wenselijk isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Dit brengt mij helemaal in oorlogsstemming
Ik heb het geweer met patronen al van't zolder gehaald.quote:
Je weet niet wat dat is manneke.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
En ik heb de ExplosievenOpruimingsdienst al gebeld. Er is hier een landmijn aanwezig die na sommige uitspraken ontploft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het geweer met patronen al van't zolder gehaald.
EG, ik snap het ff niet meer...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
De liefde zij ongeveinsd.
Romeinen 12:9
Vind ik wel mooi.
Dat snap ik. Raakte je zelf ook gewond?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
Morgen 4 Mei bedenk ik mij net. Ik ga naar een kleinschalige herdenking in A'dam denk ik, de Dam van vorig jaar beviel mij niet goed.
Ik lul ook maar wat. Een fittie op internet is leuk, vechtpartijtje bij het uitgaan is leuker, maar als het echt op oorlog voeren aankomt zit ik gewoon verschanst in mijn kelder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef dotCommunism het volgende:
Hahaha, van Nightwish al in oorlogsstemming raken. Wat schattig.
Ow ja. Goeie kans dat ik in Nijmegen de herdenking bijwoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
Morgen 4 Mei bedenk ik mij net. Ik ga naar een kleinschalige herdenking in A'dam denk ik, de Dam van vorig jaar beviel mij niet goed.
Nee, gelukkig niet. Maar was stiekem best een spannend moment. Kan er nu wel om lachen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat snap ik. Raakte je zelf ook gewond?
Als je pas echt in oorlogsstemming wilt komen, dan kan ik je het volgende nummer aanraden, ook erg populair onder jongemannen die bloedbaden hebben aangericht:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Nee???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Een fittie op internet is leuk, vechtpartijtje bij het uitgaan is leuker, maar als het echt op oorlog voeren aankomt zit ik gewoon verschanst in mijn kelder.
Waaom daar?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja. Goeie kans dat ik in Nijmegen de herdenking bijwoon.
Eigenlijk best tragisch dat je er om kan lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar was stiekem best een spannend moment. Kan er nu wel om lachen hoor
Hahahaha, ik zie PHP al matten in de kroeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Een fittie op internet is leuk, vechtpartijtje bij het uitgaan is leuker, maar als het echt op oorlog voeren aankomt zit ik gewoon verschanst in mijn kelder.
Ja, het punt was dat je opeens zo'n rimpeling door de mensenmassa ziet gaan, en je naar voren geduwd wordt. En je hebt geen idee wat eraan komt. Sindsdien heb ik het niet meer zo op enorme mensenmassa'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Eigenlijk best tragisch dat je er om kan lachen
Al was het niet bepaald een grote ramp.
Jij blijft mij intrigerenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zie PHP al matten in de kroeg.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het punt was dat je opeens zo'n rimpeling door de mensenmassa ziet gaan, en je naar voren geduwd wordt. En je hebt geen idee wat eraan komt. Sindsdien heb ik het niet meer zo op enorme mensenmassa's
Op die manierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het punt was dat je opeens zo'n rimpeling door de mensenmassa ziet gaan, en je naar voren geduwd wordt. En je hebt geen idee wat eraan komt. Sindsdien heb ik het niet meer zo op enorme mensenmassa's
Geen idee heb je he?? Morendo, denk je echt we daar intrappen??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef Morendo het volgende:
Hoe laat is die herdenking morgen eigenlijk?
Leuk verhaal hier. Ik was samen met mijn zwager bomen aan het rooien en kwamen een engelse brisant granaat tegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En ik heb de ExplosievenOpruimingsdienst al gebeld. Er is hier een landmijn aanwezig die na sommige uitspraken ontploft.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk verhaal hier. Ik was samen met mijn zwager bomen aan het rooien en kwamen een engelse brisant granaat tegen.
Wij de politie bellen, komt zo'n josti pakt die granaat schudt ermee en werpt hem wat op en neer ik en mijn zwager gingen liggen op de grond vervolgens zegt hij doodleuk: ooh die is leeg die kun je gewoon weggooien.
Toch maar gezegd dat we de EOD wilden laten komen.
Die komen 3 dagen later, blijkt die granaat op scherp te staan hebben ze hem hier achter in de wei tot ontploffing gebracht. V
erhaaltje verteld van de politie-Josti, blijkt dat we geluk hebben gehad met zo'n actie van mijnheer agent.
Jij schetst nu een wij-zij (ik) tegenstelling.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee heb je he?? Morendo, denk je echt we daar intrappen??
Ja Dotje, ben je niet zooooooooo blij met php??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij blijft mij intrigerenKom gewoon naar die meet jonge dame
Whiskers heeft zich inmiddels aangemeld?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja Dotje, ben je niet zooooooooo blij met php??
Ik huil letterlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk verhaal hier. Ik was samen met mijn zwager bomen aan het rooien en kwamen een engelse brisant granaat tegen.
Wij de politie bellen, komt zo'n josti pakt die granaat schudt ermee en werpt hem wat op en neer ik en mijn zwager gingen liggen op de grond vervolgens zegt hij doodleuk: ooh die is leeg die kun je gewoon weggooien.
Toch maar gezegd dat we de EOD wilden laten komen.
Die komen 3 dagen later, blijkt die granaat op scherp te staan hebben ze hem hier achter in de wei tot ontploffing gebracht. V
erhaaltje verteld van de politie-Josti, blijkt dat we geluk hebben gehad met zo'n actie van mijnheer agent.
Whisk blijft lekker thuisquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whiskers heeft zich inmiddels aangemeld?
We hebben alleen maar mannen op de meet.quote:
Helderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik daar werk en na mijn werk daar met een paar mensen heb afgesproken.
Wat zeg je papa?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom nou? We bijten niet.
Desnoods muilkorven we php
Was wel leuk, helemaal omdat ik toevallig thuis was toen de EOD kwam, kreeg meteen weer heimwee.quote:
En voorschrift.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben alleen maar mannen op de meet.
Sssst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wiens eerdere poging was hier ook alweer onfortuinlijk verlopen?
Als dat bij de jeugd van tegenwoordig doorgaat voor versieren vrees ik voor het voortbestaan van het menselijk ras.quote:
quote:
* phpmystyle geeft dotje Ethiraseth een kus op wangquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als dat bij de jeugd van tegenwoordig doorgaat voor versieren vrees ik voor het voortbestaan van het menselijk ras.
Rassenpolitiek, waar kennen we dat ook alweer van?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als dat bij de jeugd van tegenwoordig doorgaat voor versieren vrees ik voor het voortbestaan van het menselijk ras.
Iemand versieren, lang geleden joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zoals elke avond toch?quote:
Ik heb nog nooit iemand versierd, alleen maar afgewezen.quote:
Als ik vrouw was zou ik hoer als beroep kiezen .quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand versierd, alleen maar afgewezen.
Nee is neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom nou? We bijten niet.
Desnoods muilkorven we php
Tsja, zomer.quote:
Waarom niet?quote:
Vind die over Nederland ook wel geestig. Of over de USSAquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die is fijn hè.
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Adolf_Hitler
Als familie ambacht, dat doorgegeven wordt aan iedere opvolgende generatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik vrouw was zou ik hoer als beroep kiezen .
Gewoon .com vervangen door .ch of .cnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef dotCommunism het volgende:
Kwam er vanavond achter dat de Encyclopedia Dramatica is vervangen door een of andere gare gecensureerde site.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
Big corporations are evil:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
* phpmystyle geeft dotje Ethiraseth een kus op wang![]()
Ik dacht hiervan: www.groetzone.nlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef betyar het volgende:
Waar ken ik Duke zijn UI van?? Komt me bekend voor.
Een bedrijf dat meer dan 100 jaar bestaat en dan een koninklijk predikaat krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als familie ambacht, dat doorgegeven wordt aan iedere opvolgende generatie.
En u??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zijn jullie niet in staat een fatsoenlijk topic te openen? Eigenlijk zuigt POL tegenwoordig rete-hard.
Ze reageert niet meerquote:
Start een trend zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk zouden we eens wat minder moeten sc'en en wat meer topics openen of inhoudelijksvol reageren, iedereen plakt zo aan elkaar.
Ik heb mijn strepen al verdiend. Niet voor niets heb ik de trofee voor beste topicstarter van 2010 ontvangen.quote:
Dit jaar wordt die voor mij, al weet ik nog niet hoe.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mijn strepen al verdiend. Niet voor niets heb ik de trofee voor beste topicstarter van 2010 ontvangen.
toen was iedereen blauw en naïef.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mijn strepen al verdiend. Niet voor niets heb ik de trofee voor beste topicstarter van 2010 ontvangen.
Dat was best een goed idee geweest...in 2005.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk zouden we eens wat minder moeten sc'en en wat meer topics openen of inhoudelijksvol reageren, iedereen plakt zo aan elkaar.
Als ik doorga zoals ik nu bezig ben, win ik geen enkele trofee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit jaar wordt die voor mij, al weet ik nog niet hoe.
Nee, toen was POL nog enkel toegankelijk voor intelligentsia.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was best een goed idee geweest...in 2005.
Dank jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, toen was POL nog enkel toegankelijk voor intelligentsia.
Wellicht win je op je werk een trofee, voor de journalist die altijd druk aan het typen is achter zijn bureau.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik doorga zoals ik nu bezig ben, win ik geen enkele trofee.
Ik heb haar toch niet aan het huilen gemaakt ?quote:
Eind van de dag heeft ie 1 beknopt weerberichtje afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wellicht win je op je werk een trofee, voor de journalist die altijd druk aan het typen is achter zijn bureau.
Morgen: kutweer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eind van de dag heeft ie 1 beknopt weerberichtje af
Overmorgen: verjaardagsweerquote:
Ook weer zo'n typich rechts trekje. Hebben je maatjes ook zo'n handje van. Als ik een bericht post ben ik mn baas aan het bedonderen, maar als een rechtsmens het doet, is er niets aan de hand. Hoepel toch een eind op man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wellicht win je op je werk een trofee, voor de journalist die altijd druk aan het typen is achter zijn bureau.
Wegener is al 8 jaar niet zo slim hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang Koos daar rondloopt kun je je aandelen beter niet op wegener inzetten
Blijf eens van die downers afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook weer zo'n typich rechts trekje. Hebben je maatjes ook zo'n handje van. Als ik een bericht post ben ik mn baas aan het bedonderen, maar als een rechtsmens het doet, is er niets aan de hand. Hoepel toch een eind op man.
Ik heb op jou gestemdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, toen was POL nog enkel toegankelijk voor intelligentsia.
Koos is een van de weinige journalisten die een baan heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang Koos daar rondloopt kun je je aandelen beter niet op wegener inzetten
NEEEquote:
Houdoe betjequote:
Dat was niet mijn insteek. Maar je voelt je wel betrapt hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook weer zo'n typich rechts trekje. Hebben je maatjes ook zo'n handje van. Als ik een bericht post ben ik mn baas aan het bedonderen, maar als een rechtsmens het doet, is er niets aan de hand. Hoepel toch een eind op man.
Veel werkeloosheid onder journalisten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos is een van de weinige journalisten die een baan heeft.
Zeer zekersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel werkeloosheid onder journalisten?
Overal in Europa. Het internet werkt niet echt in hun voordeel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, niet meteen in paniek schieten als er een minuut niemand postquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, het is nu half 12 en POL (SC) pit??
Ooh, ik zal gelijk toegeven dat ik de vrijheid geniet om een groot deel van de dag te FOK!ken. Maar dat ligt aan de journalist in kwestie. Als jij drie dagen doet over een verhaal, heb jij weinig tijd voor een bezoek aan FOK! Wanneer jij binnen een half uur een interview uit kunt tikken dan heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was niet mijn insteek. Maar je voelt je wel betrapt hè?
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, niet meteen in paniek schieten als er een minuut niemand post
Van dertig afgstudeerden hebben slechts twee een baan, waaronder ikzelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij nou echt het gevoel dat je zoveel beter bent dan de rest, of heb je gewoon geluk gehad met solliciteren?(no offence)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik zal gelijk toegeven dat ik de vrijheid geniet om een groot deel van de dag te FOK!ken. Maar dat ligt aan de journalist in kwestie. Als jij drie dagen doet over een verhaal, heb jij weinig tijd voor een bezoek aan FOK! Wanneer jij binnen een half uur een interview uit kunt tikken dan heb je dat probleem niet.
Dan snap ik niet waarom er nog zoveel jonge mensen journalistiek studeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Overal in Europa. Het internet werkt niet echt in hun voordeel.
Dat komt omdat ze er overdag al drie slowchattopics doorheen jagenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, al heeft POL een naam met vroeg pitten
Ik doe hetzelfde, ook wanneer ik het druk heb. En maar hopen dat ze bij ICT niet meelezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik zal gelijk toegeven dat ik de vrijheid geniet om een groot deel van de dag te FOK!ken. Maar dat ligt aan de journalist in kwestie. Als jij drie dagen doet over een verhaal, heb jij weinig tijd voor een bezoek aan FOK! Wanneer jij binnen een half uur een interview uit kunt tikken dan heb je dat probleem niet.
Ik ben beter dan de rest. Absoluut. Ik ben ook gevraagd, ik heb niet gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb jij nou echt het gevoel dat je zoveel beter bent dan de rest, of heb je gewoon geluk gehad met solliciteren?(no offence)
3 maar??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er overdag al drie slowchattopics doorheen jagen
Ach, dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, ook wanneer ik het druk heb. En maar hopen dat ze bij ICT niet meelezen.![]()
Sommige mensen zijn zo dom om dat toch te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef dotCommunism het volgende:
En sommige mensen moeten vroeg op om te gaan werken, waardoor ze niet tot drie uur snachts hier zitten doordeweeks.
Ok. Kom je nou niet naar de meet omdat je bang bent voor al dat testosteron of omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is het lief en het afgezeik in POL nu?? Peper in de reet mensen
En dit is zeker gekomen door hard studeren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben beter dan de rest. Absoluut. Ik ben ook gevraagd, ik heb niet gesolliciteerd.
Omdat ik er geen zin in hebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok. Kom je nou niet naar de meet omdat je bang bent voor al dat testosteron of omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt?
Het is ook niet aan hen om daar iets van te zeggen. Ik weet alleen dat zij die mogelijk hebben. Heel irritant.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
ICT leest eigenlijk nooit mee, alleen als ze een verzoek krijgen om te kijken wat iemand zoal uitspookt. En dan nog kunnen ze de logs manipuleren. Dus nodig je ICT-collega's eens uit voor een avondje zuipen op jouw kosten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, ook wanneer ik het druk heb. En maar hopen dat ze bij ICT niet meelezen.![]()
Ik denk dat het meer iets is wat in je hart moet zitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En dit is zeker gekomen door hard studeren?(beetje American Dream he)
Wat precies??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets is wat in je hart moet zitten.
Hebben ze niet (als de boel centraal geregeld is) zo'n programma waarmee ze gewoon live kunnen meeloeren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ICT leest eigenlijk nooit mee, alleen als ze een verzoek krijgen om te kijken wat iemand zoal uitspookt. En dan nog kunnen ze de logs manipuleren. Dus nodig je ICT-collega's eens uit voor een avondje zuipen op jouw kosten zou ik zeggen
Waarom is dat veranderd dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik er geen zin in heb![]()
En ja, dat was vroeger anders...
Journalistiek, net zoiets als leraar.quote:
Heb ik nooit meegemaakt. Ik zou ook niet bij een bedrijf willen werken waar ik zoiets zou moeten installeren, dan kunnen ze een dikke vinger krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben ze niet (als de boel centraal geregeld is) zo'n programma waarmee ze gewoon live kunnen meeloeren?
En wellicht als ze zich vervelen. Dan denken ze: wat zou die extreem-rechtse lul nou weer aan het typen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ICT leest eigenlijk nooit mee, alleen als ze een verzoek krijgen om te kijken wat iemand zoal uitspookt. En dan nog kunnen ze de logs manipuleren. Dus nodig je ICT-collega's eens uit voor een avondje zuipen op jouw kosten zou ik zeggen
Waarom is jouw beroep/ondernemerschap beter??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Journalistiek, net zoiets als leraar.
Ik vermoed dat dat op grote kantoren gewoon realiteit is. Waarschijnlijk werken de meeste hier (zover ze al werken) op kleine kantoortjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik nooit meegemaakt. Ik zou ook niet bij een bedrijf willen werken waar ik zoiets zou moeten installeren, dan kunnen ze een dikke vinger krijgen.
He huh, waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom is jouw beroep/ondernemerschap beter??
Maar jij weet het al..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, juist ik. Want ik gedraag me nog net zo als toen ik 25 was
Omdat je iig lijkt te pretenderen dat je het beter weetquote:
Absoluut niet, ik heb diverse stukjes van Koosje doorgelezen en ik moet zeggen dat het mij niet tegenvalt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je iig lijkt te pretenderen dat je het beter weet
quote:
Nee he?? Iemand ooit gezegd van wel??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik heb diverse stukjes van Koosje doorgelezen en ik moet zeggen dat het mij niet tegenvalt.
Nee, heeft meer te maken met de ballen uit je broek werken tijdens je stage.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En dit is zeker gekomen door hard studeren?(beetje American Dream he)
Nou nou php'tje, wat een taal! Als ik het kon stuurde ik het direct door naar je moeder. Dan denkt ze wel twee keer na of ze nog je vieze onderbroeken wast!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We zien elkaar nog wel
A, beetje netwerken dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, heeft meer te maken met de ballen uit je broek werken tijdens je stage.
Jij gaat helemaal los nu er geen sociale controle meer over je is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou php'tje, wat een taal! Als ik het kon stuurde ik het direct door naar je moeder. Dan denkt ze wel twee keer na of ze nog je vieze onderbroeken wast!
Even serieus hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, heeft meer te maken met de ballen uit je broek werken tijdens je stage.
Ook niet. Heeft meer te maken met laten zien wat je kuntquote:
?? Wat mis ik??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal los nu er geen sociale controle meer over je is?
Maar hoe wisten ze jou dan te vinden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook niet. Heeft meer te maken met laten zien wat je kunt
Uhh?? Vraag JIJ dat??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus hoor.
Maar was het niet ongelooflijk tricky van je door überhaupt aan deze studie te beginnen als de vooruitzichten bepaald niet rooskleurig zijn?
Wel ontvangen zeker?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb ook nog nooit klappen uitgedeeld.
Ik moet bekennen dat ik daar op dat moment helemaal niet van op de hoogte was. Ik was een kleine zuiplap die zich meer interesseerde voor feesten dan mijn vervolgopleiding.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus hoor.
Maar was het niet ongelooflijk tricky van je door überhaupt aan deze studie te beginnen als de vooruitzichten bepaald niet rooskleurig zijn?
Nee, daar ben ik te lief voor.quote:
Ok, want dat is tegenwoordig toch wel iets wat je moet meewegen bij het kiezen voor je vervolg opleiding/studie. Maar heb je wel goede onderhandelingsposities bij salarissen en of promoties als er meer aanbod dan vraag is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik daar op dat moment helemaal niet van op de hoogte was. Ik was een kleine zuiplap die zich meer interesseerde voor feesten dan mijn vervolgopleiding.
Wat heeft je dan bewogen toch hard te gaan werken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik daar op dat moment helemaal niet van op de hoogte was. Ik was een kleine zuiplap die zich meer interesseerde voor feesten dan mijn vervolgopleiding.
Over waar je stage gaat lopen had ik weinig te zeggen. Ik kon enkel mijn voorkeur opgeven. Waar ik terecht kwam deed in ongelooflijk mn best. Beide bedrijven hebben mij een baan aangeboden en ik heb gekozen voor de krant,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hoe wisten ze jou dan te vinden?
Als ik zo je posts lees kan ik volkomen begrijpen dat je bij sommige mannen het bloed onder de nagels vandaan haalt.quote:
Ok, dus ook jij hebt gewoon hard moeten werken voor je positiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over waar je stage gaat lopen had ik weinig te zeggen. Ik kon enkel mijn voorkeur opgeven. Waar ik terecht kwam deed in ongelooflijk mn best. Beide bedrijven hebben mij een baan aangeboden en ik heb gekozen voor de krant,
We hebben een CAO voor dagbladjournalisten. Op basis daarvan wordt mijn loon bepaald. Of ik doorgroei hangt af van mijzelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, want dat is tegenwoordig toch wel iets wat je moet meewegen bij het kiezen voor je vervolg opleiding/studie. Maar heb je wel goede onderhandelingsposities bij salarissen en of promoties als er meer aanbod dan vraag is?
Je wordt ook ouder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat heeft je dan bewogen toch hard te gaan werken?
Ik ben vooral een internetheld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik zo je posts lees kan ik volkomen begrijpen dat je bij sommige mannen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Bij mij niet hoor.
Wat doe je liefquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik zo je posts lees kan ik volkomen begrijpen dat je bij sommige mannen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Bij mij niet hoor.
Dus beloning gewoon conform CAO zeg maar, er valt weinig te bedingen dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben een CAO voor dagbladjournalisten. Op basis daarvan wordt mijn loon bepaald. Of ik doorgroei hangt af van mijzelf
Ik heb dagen van 14 uur gemaakt terwijl het slechts om een stage ging. Je moet gewoon knallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, dus ook jij hebt gewoon hard moeten werken voor je positieGoed om te weten want ook ik betrap mijzelf er wel eens op de touwtjes iets te veel te laten vieren.
Klopt. De ruzie gaat vooral over in welke schaal je wordt ingedeeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus beloning gewoon conform CAO zeg maar, er valt weinig te bedingen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |