Rechts is dik in de meerderheid, links is slimmer. Links dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Links tegen rechts Fok! in oorlog. Wie zou er winnen?
Gaat het niet om het aantal posts?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aanloop, verkiezingen, nasleep, dikke dip.
Hoho, ik ben rechts en ik kan ernaast zitten maar volgens mij heb ik niet met zoveel mensen oorlog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Links tegen rechts Fok! in oorlog. Wie zou er winnen?
Tja, ik ben ook niet assertief genoeg, blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zonde. Slechte maar zeer handige eigenschap.
Je bent soms inderdaad een tikkeltje te bescheiden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet assertief genoeg, blijkbaar.
Bescheidenheid siert de mensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent soms inderdaad een tikkeltje te bescheiden.
Niet onterecht toch als ik dat de afgelopen week ziequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ik voel me soms net George Bush, ook met iedereen oorlog namelijk
Deels waar, alleen je moet wel weten wanneer je je tanden moet laten zien.quote:
Daar heb ik geen statistieken over beschikbaar maar het is wel te zien dat alleen de SC druk is. Verder gebeurt er maar weinig.quote:
Ja, en net zo succesvol.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Dat hebben we inderdaad deze week nog gezien.quote:
Eerder Khadaffi, waarbij er in de cloud een no-fly zone is ingesteld. En iedereen wacht tot je omver wordt geworpen. En maar roepen om een cease fire, terwijl je dreigt je buurlanden aan te vallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
Klopt, het is volop komkommertijd nu.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Het is ook een beetje politieke komkommertijd. 23 Mei lijkt mij een mooie periode in wording, rustige zomer en dan vanaf september een normaal volledig parlementair jaar met alle chaos van dien.
Och, je doet het uitstekend, voor wat het waard is. Bijzonder ontwikkeld voor iemand van 16 (?).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet assertief genoeg, blijkbaar.
* phpmystyle is bezig met het uitzetten van het aasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hmmzz, ik kan beter weer gaan lurken, want dit gaat ergens fout
http://www.huffingtonpost(...)n-dead_n_856428.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hebben we inderdaad deze week nog gezien.
Heb het meer over real-lifequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, je doet het uitstekend, voor wat het waard is. Bijzonder ontwikkeld voor iemand van 16 (?).
Schietend ten ondergaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerder Khadaffi, waarbij er in de cloud een no-fly zone is ingesteld. En iedereen wacht tot je omver wordt geworpen. En maar roepen om een cease fire, terwijl je dreigt je buurlanden aan te vallen.
23 mei = uitspraak niet-ontvankelijkheidsverweer WM, én EK verkiezingen toch???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Het is ook een beetje politieke komkommertijd. 23 Mei lijkt mij een mooie periode in wording, rustige zomer en dan vanaf september een normaal volledig parlementair jaar met alle chaos van dien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |