Koos is een van de weinige journalisten die een baan heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang Koos daar rondloopt kun je je aandelen beter niet op wegener inzetten
NEEEquote:
Houdoe betjequote:
Dat was niet mijn insteek. Maar je voelt je wel betrapt hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook weer zo'n typich rechts trekje. Hebben je maatjes ook zo'n handje van. Als ik een bericht post ben ik mn baas aan het bedonderen, maar als een rechtsmens het doet, is er niets aan de hand. Hoepel toch een eind op man.
Veel werkeloosheid onder journalisten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos is een van de weinige journalisten die een baan heeft.
Zeer zekersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel werkeloosheid onder journalisten?
Overal in Europa. Het internet werkt niet echt in hun voordeel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, niet meteen in paniek schieten als er een minuut niemand postquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, het is nu half 12 en POL (SC) pit??
Ooh, ik zal gelijk toegeven dat ik de vrijheid geniet om een groot deel van de dag te FOK!ken. Maar dat ligt aan de journalist in kwestie. Als jij drie dagen doet over een verhaal, heb jij weinig tijd voor een bezoek aan FOK! Wanneer jij binnen een half uur een interview uit kunt tikken dan heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was niet mijn insteek. Maar je voelt je wel betrapt hè?
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, niet meteen in paniek schieten als er een minuut niemand post
Van dertig afgstudeerden hebben slechts twee een baan, waaronder ikzelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij nou echt het gevoel dat je zoveel beter bent dan de rest, of heb je gewoon geluk gehad met solliciteren?(no offence)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik zal gelijk toegeven dat ik de vrijheid geniet om een groot deel van de dag te FOK!ken. Maar dat ligt aan de journalist in kwestie. Als jij drie dagen doet over een verhaal, heb jij weinig tijd voor een bezoek aan FOK! Wanneer jij binnen een half uur een interview uit kunt tikken dan heb je dat probleem niet.
Dan snap ik niet waarom er nog zoveel jonge mensen journalistiek studeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Overal in Europa. Het internet werkt niet echt in hun voordeel.
Dat komt omdat ze er overdag al drie slowchattopics doorheen jagenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, al heeft POL een naam met vroeg pitten
Ik doe hetzelfde, ook wanneer ik het druk heb. En maar hopen dat ze bij ICT niet meelezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik zal gelijk toegeven dat ik de vrijheid geniet om een groot deel van de dag te FOK!ken. Maar dat ligt aan de journalist in kwestie. Als jij drie dagen doet over een verhaal, heb jij weinig tijd voor een bezoek aan FOK! Wanneer jij binnen een half uur een interview uit kunt tikken dan heb je dat probleem niet.
Ik ben beter dan de rest. Absoluut. Ik ben ook gevraagd, ik heb niet gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb jij nou echt het gevoel dat je zoveel beter bent dan de rest, of heb je gewoon geluk gehad met solliciteren?(no offence)
3 maar??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er overdag al drie slowchattopics doorheen jagen
Ach, dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, ook wanneer ik het druk heb. En maar hopen dat ze bij ICT niet meelezen.![]()
Sommige mensen zijn zo dom om dat toch te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef dotCommunism het volgende:
En sommige mensen moeten vroeg op om te gaan werken, waardoor ze niet tot drie uur snachts hier zitten doordeweeks.
Ok. Kom je nou niet naar de meet omdat je bang bent voor al dat testosteron of omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is het lief en het afgezeik in POL nu?? Peper in de reet mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |