Als ik doorga zoals ik nu bezig ben, win ik geen enkele trofee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit jaar wordt die voor mij, al weet ik nog niet hoe.
Nee, toen was POL nog enkel toegankelijk voor intelligentsia.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was best een goed idee geweest...in 2005.
Dank jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, toen was POL nog enkel toegankelijk voor intelligentsia.
Wellicht win je op je werk een trofee, voor de journalist die altijd druk aan het typen is achter zijn bureau.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik doorga zoals ik nu bezig ben, win ik geen enkele trofee.
Ik heb haar toch niet aan het huilen gemaakt ?quote:
Eind van de dag heeft ie 1 beknopt weerberichtje afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wellicht win je op je werk een trofee, voor de journalist die altijd druk aan het typen is achter zijn bureau.
Morgen: kutweer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eind van de dag heeft ie 1 beknopt weerberichtje af
Overmorgen: verjaardagsweerquote:
Ook weer zo'n typich rechts trekje. Hebben je maatjes ook zo'n handje van. Als ik een bericht post ben ik mn baas aan het bedonderen, maar als een rechtsmens het doet, is er niets aan de hand. Hoepel toch een eind op man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wellicht win je op je werk een trofee, voor de journalist die altijd druk aan het typen is achter zijn bureau.
Wegener is al 8 jaar niet zo slim hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang Koos daar rondloopt kun je je aandelen beter niet op wegener inzetten
Blijf eens van die downers afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook weer zo'n typich rechts trekje. Hebben je maatjes ook zo'n handje van. Als ik een bericht post ben ik mn baas aan het bedonderen, maar als een rechtsmens het doet, is er niets aan de hand. Hoepel toch een eind op man.
Ik heb op jou gestemdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, toen was POL nog enkel toegankelijk voor intelligentsia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |