Als ik doorga zoals ik nu bezig ben, win ik geen enkele trofee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit jaar wordt die voor mij, al weet ik nog niet hoe.
Nee, toen was POL nog enkel toegankelijk voor intelligentsia.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was best een goed idee geweest...in 2005.
Dank jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, toen was POL nog enkel toegankelijk voor intelligentsia.
Wellicht win je op je werk een trofee, voor de journalist die altijd druk aan het typen is achter zijn bureau.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik doorga zoals ik nu bezig ben, win ik geen enkele trofee.
Ik heb haar toch niet aan het huilen gemaakt ?quote:
Eind van de dag heeft ie 1 beknopt weerberichtje afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wellicht win je op je werk een trofee, voor de journalist die altijd druk aan het typen is achter zijn bureau.
Morgen: kutweer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eind van de dag heeft ie 1 beknopt weerberichtje af
Overmorgen: verjaardagsweerquote:
Ook weer zo'n typich rechts trekje. Hebben je maatjes ook zo'n handje van. Als ik een bericht post ben ik mn baas aan het bedonderen, maar als een rechtsmens het doet, is er niets aan de hand. Hoepel toch een eind op man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wellicht win je op je werk een trofee, voor de journalist die altijd druk aan het typen is achter zijn bureau.
Wegener is al 8 jaar niet zo slim hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang Koos daar rondloopt kun je je aandelen beter niet op wegener inzetten
Blijf eens van die downers afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook weer zo'n typich rechts trekje. Hebben je maatjes ook zo'n handje van. Als ik een bericht post ben ik mn baas aan het bedonderen, maar als een rechtsmens het doet, is er niets aan de hand. Hoepel toch een eind op man.
Ik heb op jou gestemdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, toen was POL nog enkel toegankelijk voor intelligentsia.
Koos is een van de weinige journalisten die een baan heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
Zolang Koos daar rondloopt kun je je aandelen beter niet op wegener inzetten
NEEEquote:
Houdoe betjequote:
Dat was niet mijn insteek. Maar je voelt je wel betrapt hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook weer zo'n typich rechts trekje. Hebben je maatjes ook zo'n handje van. Als ik een bericht post ben ik mn baas aan het bedonderen, maar als een rechtsmens het doet, is er niets aan de hand. Hoepel toch een eind op man.
Veel werkeloosheid onder journalisten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos is een van de weinige journalisten die een baan heeft.
Zeer zekersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel werkeloosheid onder journalisten?
Overal in Europa. Het internet werkt niet echt in hun voordeel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, niet meteen in paniek schieten als er een minuut niemand postquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, het is nu half 12 en POL (SC) pit??
Ooh, ik zal gelijk toegeven dat ik de vrijheid geniet om een groot deel van de dag te FOK!ken. Maar dat ligt aan de journalist in kwestie. Als jij drie dagen doet over een verhaal, heb jij weinig tijd voor een bezoek aan FOK! Wanneer jij binnen een half uur een interview uit kunt tikken dan heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was niet mijn insteek. Maar je voelt je wel betrapt hè?
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, niet meteen in paniek schieten als er een minuut niemand post
Van dertig afgstudeerden hebben slechts twee een baan, waaronder ikzelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij nou echt het gevoel dat je zoveel beter bent dan de rest, of heb je gewoon geluk gehad met solliciteren?(no offence)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik zal gelijk toegeven dat ik de vrijheid geniet om een groot deel van de dag te FOK!ken. Maar dat ligt aan de journalist in kwestie. Als jij drie dagen doet over een verhaal, heb jij weinig tijd voor een bezoek aan FOK! Wanneer jij binnen een half uur een interview uit kunt tikken dan heb je dat probleem niet.
Dan snap ik niet waarom er nog zoveel jonge mensen journalistiek studeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Overal in Europa. Het internet werkt niet echt in hun voordeel.
Dat komt omdat ze er overdag al drie slowchattopics doorheen jagenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, al heeft POL een naam met vroeg pitten
Ik doe hetzelfde, ook wanneer ik het druk heb. En maar hopen dat ze bij ICT niet meelezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik zal gelijk toegeven dat ik de vrijheid geniet om een groot deel van de dag te FOK!ken. Maar dat ligt aan de journalist in kwestie. Als jij drie dagen doet over een verhaal, heb jij weinig tijd voor een bezoek aan FOK! Wanneer jij binnen een half uur een interview uit kunt tikken dan heb je dat probleem niet.
Ik ben beter dan de rest. Absoluut. Ik ben ook gevraagd, ik heb niet gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb jij nou echt het gevoel dat je zoveel beter bent dan de rest, of heb je gewoon geluk gehad met solliciteren?(no offence)
3 maar??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er overdag al drie slowchattopics doorheen jagen
Ach, dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, ook wanneer ik het druk heb. En maar hopen dat ze bij ICT niet meelezen.![]()
Sommige mensen zijn zo dom om dat toch te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef dotCommunism het volgende:
En sommige mensen moeten vroeg op om te gaan werken, waardoor ze niet tot drie uur snachts hier zitten doordeweeks.
Ok. Kom je nou niet naar de meet omdat je bang bent voor al dat testosteron of omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is het lief en het afgezeik in POL nu?? Peper in de reet mensen
En dit is zeker gekomen door hard studeren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben beter dan de rest. Absoluut. Ik ben ook gevraagd, ik heb niet gesolliciteerd.
Omdat ik er geen zin in hebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok. Kom je nou niet naar de meet omdat je bang bent voor al dat testosteron of omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt?
Het is ook niet aan hen om daar iets van te zeggen. Ik weet alleen dat zij die mogelijk hebben. Heel irritant.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
ICT leest eigenlijk nooit mee, alleen als ze een verzoek krijgen om te kijken wat iemand zoal uitspookt. En dan nog kunnen ze de logs manipuleren. Dus nodig je ICT-collega's eens uit voor een avondje zuipen op jouw kosten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, ook wanneer ik het druk heb. En maar hopen dat ze bij ICT niet meelezen.![]()
Ik denk dat het meer iets is wat in je hart moet zitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En dit is zeker gekomen door hard studeren?(beetje American Dream he)
Wat precies??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets is wat in je hart moet zitten.
Hebben ze niet (als de boel centraal geregeld is) zo'n programma waarmee ze gewoon live kunnen meeloeren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ICT leest eigenlijk nooit mee, alleen als ze een verzoek krijgen om te kijken wat iemand zoal uitspookt. En dan nog kunnen ze de logs manipuleren. Dus nodig je ICT-collega's eens uit voor een avondje zuipen op jouw kosten zou ik zeggen
Waarom is dat veranderd dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik er geen zin in heb![]()
En ja, dat was vroeger anders...
Journalistiek, net zoiets als leraar.quote:
Heb ik nooit meegemaakt. Ik zou ook niet bij een bedrijf willen werken waar ik zoiets zou moeten installeren, dan kunnen ze een dikke vinger krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben ze niet (als de boel centraal geregeld is) zo'n programma waarmee ze gewoon live kunnen meeloeren?
En wellicht als ze zich vervelen. Dan denken ze: wat zou die extreem-rechtse lul nou weer aan het typen zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ICT leest eigenlijk nooit mee, alleen als ze een verzoek krijgen om te kijken wat iemand zoal uitspookt. En dan nog kunnen ze de logs manipuleren. Dus nodig je ICT-collega's eens uit voor een avondje zuipen op jouw kosten zou ik zeggen
Waarom is jouw beroep/ondernemerschap beter??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Journalistiek, net zoiets als leraar.
Ik vermoed dat dat op grote kantoren gewoon realiteit is. Waarschijnlijk werken de meeste hier (zover ze al werken) op kleine kantoortjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik nooit meegemaakt. Ik zou ook niet bij een bedrijf willen werken waar ik zoiets zou moeten installeren, dan kunnen ze een dikke vinger krijgen.
He huh, waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom is jouw beroep/ondernemerschap beter??
Maar jij weet het al..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, juist ik. Want ik gedraag me nog net zo als toen ik 25 was
Omdat je iig lijkt te pretenderen dat je het beter weetquote:
Absoluut niet, ik heb diverse stukjes van Koosje doorgelezen en ik moet zeggen dat het mij niet tegenvalt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je iig lijkt te pretenderen dat je het beter weet
quote:
Nee he?? Iemand ooit gezegd van wel??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik heb diverse stukjes van Koosje doorgelezen en ik moet zeggen dat het mij niet tegenvalt.
Nee, heeft meer te maken met de ballen uit je broek werken tijdens je stage.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En dit is zeker gekomen door hard studeren?(beetje American Dream he)
Nou nou php'tje, wat een taal! Als ik het kon stuurde ik het direct door naar je moeder. Dan denkt ze wel twee keer na of ze nog je vieze onderbroeken wast!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?
We zien elkaar nog wel
A, beetje netwerken dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, heeft meer te maken met de ballen uit je broek werken tijdens je stage.
Jij gaat helemaal los nu er geen sociale controle meer over je is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou php'tje, wat een taal! Als ik het kon stuurde ik het direct door naar je moeder. Dan denkt ze wel twee keer na of ze nog je vieze onderbroeken wast!
Even serieus hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, heeft meer te maken met de ballen uit je broek werken tijdens je stage.
Ook niet. Heeft meer te maken met laten zien wat je kuntquote:
?? Wat mis ik??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal los nu er geen sociale controle meer over je is?
Maar hoe wisten ze jou dan te vinden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook niet. Heeft meer te maken met laten zien wat je kunt
Uhh?? Vraag JIJ dat??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus hoor.
Maar was het niet ongelooflijk tricky van je door überhaupt aan deze studie te beginnen als de vooruitzichten bepaald niet rooskleurig zijn?
Wel ontvangen zeker?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb ook nog nooit klappen uitgedeeld.
Ik moet bekennen dat ik daar op dat moment helemaal niet van op de hoogte was. Ik was een kleine zuiplap die zich meer interesseerde voor feesten dan mijn vervolgopleiding.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus hoor.
Maar was het niet ongelooflijk tricky van je door überhaupt aan deze studie te beginnen als de vooruitzichten bepaald niet rooskleurig zijn?
Nee, daar ben ik te lief voor.quote:
Ok, want dat is tegenwoordig toch wel iets wat je moet meewegen bij het kiezen voor je vervolg opleiding/studie. Maar heb je wel goede onderhandelingsposities bij salarissen en of promoties als er meer aanbod dan vraag is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik daar op dat moment helemaal niet van op de hoogte was. Ik was een kleine zuiplap die zich meer interesseerde voor feesten dan mijn vervolgopleiding.
Wat heeft je dan bewogen toch hard te gaan werken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik daar op dat moment helemaal niet van op de hoogte was. Ik was een kleine zuiplap die zich meer interesseerde voor feesten dan mijn vervolgopleiding.
Over waar je stage gaat lopen had ik weinig te zeggen. Ik kon enkel mijn voorkeur opgeven. Waar ik terecht kwam deed in ongelooflijk mn best. Beide bedrijven hebben mij een baan aangeboden en ik heb gekozen voor de krant,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hoe wisten ze jou dan te vinden?
Als ik zo je posts lees kan ik volkomen begrijpen dat je bij sommige mannen het bloed onder de nagels vandaan haalt.quote:
Ok, dus ook jij hebt gewoon hard moeten werken voor je positiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over waar je stage gaat lopen had ik weinig te zeggen. Ik kon enkel mijn voorkeur opgeven. Waar ik terecht kwam deed in ongelooflijk mn best. Beide bedrijven hebben mij een baan aangeboden en ik heb gekozen voor de krant,
We hebben een CAO voor dagbladjournalisten. Op basis daarvan wordt mijn loon bepaald. Of ik doorgroei hangt af van mijzelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, want dat is tegenwoordig toch wel iets wat je moet meewegen bij het kiezen voor je vervolg opleiding/studie. Maar heb je wel goede onderhandelingsposities bij salarissen en of promoties als er meer aanbod dan vraag is?
Je wordt ook ouder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat heeft je dan bewogen toch hard te gaan werken?
Ik ben vooral een internetheld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik zo je posts lees kan ik volkomen begrijpen dat je bij sommige mannen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Bij mij niet hoor.
Wat doe je liefquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ik zo je posts lees kan ik volkomen begrijpen dat je bij sommige mannen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Bij mij niet hoor.
Dus beloning gewoon conform CAO zeg maar, er valt weinig te bedingen dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben een CAO voor dagbladjournalisten. Op basis daarvan wordt mijn loon bepaald. Of ik doorgroei hangt af van mijzelf
Ik heb dagen van 14 uur gemaakt terwijl het slechts om een stage ging. Je moet gewoon knallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, dus ook jij hebt gewoon hard moeten werken voor je positieGoed om te weten want ook ik betrap mijzelf er wel eens op de touwtjes iets te veel te laten vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |