Sssst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wiens eerdere poging was hier ook alweer onfortuinlijk verlopen?
Als dat bij de jeugd van tegenwoordig doorgaat voor versieren vrees ik voor het voortbestaan van het menselijk ras.quote:
quote:
* phpmystyle geeft dotje Ethiraseth een kus op wangquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als dat bij de jeugd van tegenwoordig doorgaat voor versieren vrees ik voor het voortbestaan van het menselijk ras.
Rassenpolitiek, waar kennen we dat ook alweer van?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als dat bij de jeugd van tegenwoordig doorgaat voor versieren vrees ik voor het voortbestaan van het menselijk ras.
Iemand versieren, lang geleden joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zoals elke avond toch?quote:
Ik heb nog nooit iemand versierd, alleen maar afgewezen.quote:
Als ik vrouw was zou ik hoer als beroep kiezen .quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand versierd, alleen maar afgewezen.
Nee is neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom nou? We bijten niet.
Desnoods muilkorven we php
Tsja, zomer.quote:
Waarom niet?quote:
Vind die over Nederland ook wel geestig. Of over de USSAquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die is fijn hè.
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Adolf_Hitler
Als familie ambacht, dat doorgegeven wordt aan iedere opvolgende generatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik vrouw was zou ik hoer als beroep kiezen .
Gewoon .com vervangen door .ch of .cnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef dotCommunism het volgende:
Kwam er vanavond achter dat de Encyclopedia Dramatica is vervangen door een of andere gare gecensureerde site.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
Big corporations are evil:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
* phpmystyle geeft dotje Ethiraseth een kus op wang![]()
Ik dacht hiervan: www.groetzone.nlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef betyar het volgende:
Waar ken ik Duke zijn UI van?? Komt me bekend voor.
Een bedrijf dat meer dan 100 jaar bestaat en dan een koninklijk predikaat krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als familie ambacht, dat doorgegeven wordt aan iedere opvolgende generatie.
En u??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zijn jullie niet in staat een fatsoenlijk topic te openen? Eigenlijk zuigt POL tegenwoordig rete-hard.
Ze reageert niet meerquote:
Start een trend zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk zouden we eens wat minder moeten sc'en en wat meer topics openen of inhoudelijksvol reageren, iedereen plakt zo aan elkaar.
Ik heb mijn strepen al verdiend. Niet voor niets heb ik de trofee voor beste topicstarter van 2010 ontvangen.quote:
Dit jaar wordt die voor mij, al weet ik nog niet hoe.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mijn strepen al verdiend. Niet voor niets heb ik de trofee voor beste topicstarter van 2010 ontvangen.
toen was iedereen blauw en naïef.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mijn strepen al verdiend. Niet voor niets heb ik de trofee voor beste topicstarter van 2010 ontvangen.
Dat was best een goed idee geweest...in 2005.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk zouden we eens wat minder moeten sc'en en wat meer topics openen of inhoudelijksvol reageren, iedereen plakt zo aan elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |