Sssst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wiens eerdere poging was hier ook alweer onfortuinlijk verlopen?
Als dat bij de jeugd van tegenwoordig doorgaat voor versieren vrees ik voor het voortbestaan van het menselijk ras.quote:
quote:
* phpmystyle geeft dotje Ethiraseth een kus op wangquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als dat bij de jeugd van tegenwoordig doorgaat voor versieren vrees ik voor het voortbestaan van het menselijk ras.
Rassenpolitiek, waar kennen we dat ook alweer van?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als dat bij de jeugd van tegenwoordig doorgaat voor versieren vrees ik voor het voortbestaan van het menselijk ras.
Iemand versieren, lang geleden joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zoals elke avond toch?quote:
Ik heb nog nooit iemand versierd, alleen maar afgewezen.quote:
Als ik vrouw was zou ik hoer als beroep kiezen .quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand versierd, alleen maar afgewezen.
Nee is neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom nou? We bijten niet.
Desnoods muilkorven we php
Tsja, zomer.quote:
Waarom niet?quote:
Vind die over Nederland ook wel geestig. Of over de USSAquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die is fijn hè.
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Adolf_Hitler
Als familie ambacht, dat doorgegeven wordt aan iedere opvolgende generatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik vrouw was zou ik hoer als beroep kiezen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |