Dat hele proces is natuurlijk ingezet door z'n voorganger.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef Montov het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)n-dead_n_856428.html
Rukken als nuttige bezigheid tituleren, daarover kan men twisten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik geloof dat dit het punt van gezelligheid wel weer heeft gehad, tot ziens. Ik ga eens wat nuttigs doen.
ik zat meer aan baron van Neemweggen te denken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerder Khadaffi, waarbij er in de cloud een no-fly zone is ingesteld. En iedereen wacht tot je omver wordt geworpen.
Met name dat laatste.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
23 mei = uitspraak niet-ontvankelijkheidsverweer WM, én EK verkiezingen toch???
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
ik zat meer aan baron van Neemweggen te denken.
Oh sorry hoorquote:
Hahaquote:
Beide zijn interessant wat mij betreftquote:
De vraag is of dat wenselijk isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Dit brengt mij helemaal in oorlogsstemming
Ik heb het geweer met patronen al van't zolder gehaald.quote:
Je weet niet wat dat is manneke.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
En ik heb de ExplosievenOpruimingsdienst al gebeld. Er is hier een landmijn aanwezig die na sommige uitspraken ontploft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het geweer met patronen al van't zolder gehaald.
EG, ik snap het ff niet meer...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
De liefde zij ongeveinsd.
Romeinen 12:9
Vind ik wel mooi.
Dat snap ik. Raakte je zelf ook gewond?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
Morgen 4 Mei bedenk ik mij net. Ik ga naar een kleinschalige herdenking in A'dam denk ik, de Dam van vorig jaar beviel mij niet goed.
Ik lul ook maar wat. Een fittie op internet is leuk, vechtpartijtje bij het uitgaan is leuker, maar als het echt op oorlog voeren aankomt zit ik gewoon verschanst in mijn kelder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef dotCommunism het volgende:
Hahaha, van Nightwish al in oorlogsstemming raken. Wat schattig.
Ow ja. Goeie kans dat ik in Nijmegen de herdenking bijwoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
Morgen 4 Mei bedenk ik mij net. Ik ga naar een kleinschalige herdenking in A'dam denk ik, de Dam van vorig jaar beviel mij niet goed.
Nee, gelukkig niet. Maar was stiekem best een spannend moment. Kan er nu wel om lachen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat snap ik. Raakte je zelf ook gewond?
Als je pas echt in oorlogsstemming wilt komen, dan kan ik je het volgende nummer aanraden, ook erg populair onder jongemannen die bloedbaden hebben aangericht:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Nee???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Een fittie op internet is leuk, vechtpartijtje bij het uitgaan is leuker, maar als het echt op oorlog voeren aankomt zit ik gewoon verschanst in mijn kelder.
Waaom daar?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja. Goeie kans dat ik in Nijmegen de herdenking bijwoon.
Eigenlijk best tragisch dat je er om kan lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar was stiekem best een spannend moment. Kan er nu wel om lachen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |