Gewoon .com vervangen door .ch of .cnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef dotCommunism het volgende:
Kwam er vanavond achter dat de Encyclopedia Dramatica is vervangen door een of andere gare gecensureerde site.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
Big corporations are evil:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
* phpmystyle geeft dotje Ethiraseth een kus op wang![]()
Ik dacht hiervan: www.groetzone.nlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef betyar het volgende:
Waar ken ik Duke zijn UI van?? Komt me bekend voor.
Een bedrijf dat meer dan 100 jaar bestaat en dan een koninklijk predikaat krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als familie ambacht, dat doorgegeven wordt aan iedere opvolgende generatie.
En u??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zijn jullie niet in staat een fatsoenlijk topic te openen? Eigenlijk zuigt POL tegenwoordig rete-hard.
Ze reageert niet meerquote:
Start een trend zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk zouden we eens wat minder moeten sc'en en wat meer topics openen of inhoudelijksvol reageren, iedereen plakt zo aan elkaar.
Ik heb mijn strepen al verdiend. Niet voor niets heb ik de trofee voor beste topicstarter van 2010 ontvangen.quote:
Dit jaar wordt die voor mij, al weet ik nog niet hoe.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mijn strepen al verdiend. Niet voor niets heb ik de trofee voor beste topicstarter van 2010 ontvangen.
toen was iedereen blauw en naïef.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mijn strepen al verdiend. Niet voor niets heb ik de trofee voor beste topicstarter van 2010 ontvangen.
Dat was best een goed idee geweest...in 2005.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk zouden we eens wat minder moeten sc'en en wat meer topics openen of inhoudelijksvol reageren, iedereen plakt zo aan elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |