Hahahaha, ik zie PHP al matten in de kroeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Een fittie op internet is leuk, vechtpartijtje bij het uitgaan is leuker, maar als het echt op oorlog voeren aankomt zit ik gewoon verschanst in mijn kelder.
Ja, het punt was dat je opeens zo'n rimpeling door de mensenmassa ziet gaan, en je naar voren geduwd wordt. En je hebt geen idee wat eraan komt. Sindsdien heb ik het niet meer zo op enorme mensenmassa'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Eigenlijk best tragisch dat je er om kan lachen
Al was het niet bepaald een grote ramp.
Jij blijft mij intrigerenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zie PHP al matten in de kroeg.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het punt was dat je opeens zo'n rimpeling door de mensenmassa ziet gaan, en je naar voren geduwd wordt. En je hebt geen idee wat eraan komt. Sindsdien heb ik het niet meer zo op enorme mensenmassa's
Op die manierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het punt was dat je opeens zo'n rimpeling door de mensenmassa ziet gaan, en je naar voren geduwd wordt. En je hebt geen idee wat eraan komt. Sindsdien heb ik het niet meer zo op enorme mensenmassa's
Geen idee heb je he?? Morendo, denk je echt we daar intrappen??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef Morendo het volgende:
Hoe laat is die herdenking morgen eigenlijk?
Leuk verhaal hier. Ik was samen met mijn zwager bomen aan het rooien en kwamen een engelse brisant granaat tegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En ik heb de ExplosievenOpruimingsdienst al gebeld. Er is hier een landmijn aanwezig die na sommige uitspraken ontploft.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk verhaal hier. Ik was samen met mijn zwager bomen aan het rooien en kwamen een engelse brisant granaat tegen.
Wij de politie bellen, komt zo'n josti pakt die granaat schudt ermee en werpt hem wat op en neer ik en mijn zwager gingen liggen op de grond vervolgens zegt hij doodleuk: ooh die is leeg die kun je gewoon weggooien.
Toch maar gezegd dat we de EOD wilden laten komen.
Die komen 3 dagen later, blijkt die granaat op scherp te staan hebben ze hem hier achter in de wei tot ontploffing gebracht. V
erhaaltje verteld van de politie-Josti, blijkt dat we geluk hebben gehad met zo'n actie van mijnheer agent.
Jij schetst nu een wij-zij (ik) tegenstelling.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee heb je he?? Morendo, denk je echt we daar intrappen??
Ja Dotje, ben je niet zooooooooo blij met php??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij blijft mij intrigerenKom gewoon naar die meet jonge dame
Whiskers heeft zich inmiddels aangemeld?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja Dotje, ben je niet zooooooooo blij met php??
Ik huil letterlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuk verhaal hier. Ik was samen met mijn zwager bomen aan het rooien en kwamen een engelse brisant granaat tegen.
Wij de politie bellen, komt zo'n josti pakt die granaat schudt ermee en werpt hem wat op en neer ik en mijn zwager gingen liggen op de grond vervolgens zegt hij doodleuk: ooh die is leeg die kun je gewoon weggooien.
Toch maar gezegd dat we de EOD wilden laten komen.
Die komen 3 dagen later, blijkt die granaat op scherp te staan hebben ze hem hier achter in de wei tot ontploffing gebracht. V
erhaaltje verteld van de politie-Josti, blijkt dat we geluk hebben gehad met zo'n actie van mijnheer agent.
Whisk blijft lekker thuisquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whiskers heeft zich inmiddels aangemeld?
We hebben alleen maar mannen op de meet.quote:
Helderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik daar werk en na mijn werk daar met een paar mensen heb afgesproken.
Wat zeg je papa?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom nou? We bijten niet.
Desnoods muilkorven we php
Was wel leuk, helemaal omdat ik toevallig thuis was toen de EOD kwam, kreeg meteen weer heimwee.quote:
En voorschrift.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben alleen maar mannen op de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |