Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is het heus? Dat vind ik wel een beetje vervelend php.
Knopje volgend deel openen zou moeten werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Compatibel het volgende:
Ik was druk bezig, maar kreeg het niet voor elkaar.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?
We zien elkaar nog wel
I agreequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
Kan die jongen niet gewoon van FOK! afgeketst worden?? Begin het een beetje beu te worden al die zinloze discussies, niet ingaan op vragen. Oké het was leuk en veelal hilarisch maar ik vermoed dat steeds meer mensen zich aan het ergeren zijn.
Wat? Wie? En nu al??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
Kan die jongen niet gewoon van FOK! afgeketst worden?? Begin het een beetje beu te worden al die zinloze discussies, niet ingaan op vragen. Oké het was leuk en veelal hilarisch maar ik vermoed dat steeds meer mensen zich aan het ergeren zijn.
Jij dreigt wel veel he, beetje vreemd is dat hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?
We zien elkaar nog wel
Je hoeft hier natuurlijk niet te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben het beu, kotsmisselijk word ik ervan.
Van wie/wat/waar/dinges??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben het beu, kotsmisselijk word ik ervan.
Was ik inderdaad achter, maar toen kreeg ik de melding dat ik te laat was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Knopje volgend deel openen zou moeten werken.
Jij zou hier niet moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hoeft hier natuurlijk niet te zijn.
Voor jou zijn er 20 die dat denken, over jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hoeft hier natuurlijk niet te zijn.
Nee hoor, ik vind het gewoon een teken van misplaatste superioriteit om telkens mij te gaan zitten bashen als je al ver in de 20 zit, of begin 30. Kijk een grapje met Remlof of VS kan ik best om lachen. Maar Betyar en Friek lokken dit natuurlijk gewoon zelf uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Jij dreigt wel veel he, beetje vreemd is dat hoor.
Vergeet mij niet hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon een teken van misplaatste superioriteit om telkens mij te gaan zitten bashen als je al ver in de 20 zit, of begin 30. Kijk een grapje met Remlof of VS kan ik best om lachen. Maar Betyar en Friek lokken dit natuurlijk gewoon zelf uit.
En ja, ik vind dat als je een grote bek op internet durft te hebben je dat ook in het echt moet hebben.
Lokken dit uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon een teken van misplaatste superioriteit om telkens mij te gaan zitten bashen als je al ver in de 20 zit, of begin 30. Kijk een grapje met Remlof of VS kan ik best om lachen. Maar Betyar en Friek lokken dit natuurlijk gewoon zelf uit.
En ja, ik vind dat als je een grote bek op internet durft te hebben je dat ook in het echt moet hebben.
Daag me niet uit he manneke.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt aan jou storen hoorquote:
quote:
Je beste post van de dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik geloof dat dit het punt van gezelligheid wel weer heeft gehad, tot ziens.
Dat maakt je constante dreigementen niet minder vreemd hoor. Dat 'ik zie je op de meet wel' en 'overgewicht op je kaak' enzo komt onbeschaafd over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik vind dat constante gezuig een vorm van onfatsoen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat maakt je constante dreigementen niet minder vreemd hoor. Dat 'ik zie je op de meet wel' en 'overgewicht op je kaak' enzo komt onbeschaafd over.
Gewoon heen gaan, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ie opgediend wordt.quote:
Kap daar dan ook gewoon mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik vind dat constante gezuig een vorm van onfatsoen.
Ik ook. Volgens mij zijn we het niet eens over van welke kant het komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik vind dat constante gezuig een vorm van onfatsoen.
Dan kunnen we nu de krant bellen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ook. Volgens mij zijn we het niet eens over van welke kant het komt.
Dat hoop ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon heen gaan, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ie opgediend wordt.
Je kunt je niet aan mij storen? Fijn om te horen!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt aan jou storen hoorHet gaat mij erom dat Betyar en Friek mij eerst gaan uitlokken, vervolgens hap ik, en daarna zeggen ze dat ik irritant ben.
Zwengel jij eens een leuke discussie aan dan?quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu de krant bellen denk ik
Zeker maar nu ben ik het domme gezeur een tikje zat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zwengel jij eens een leuke discussie aan dan?
Omdat we het eens zijn, normaliter staan we diametraal tegenover mekaar.quote:
Inderdaad. Ik breek mijn kaak vooraf maar denk ik, misschien ontspring ik de dans danquote:
Alleen vrouwen hebben anderen nodig om hen te entertainen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zwengel jij eens een leuke discussie aan dan?
Ik ben zo niet. Ik ben relaxed, ik durf mijn "grote bek" wel te laten horen op de meet hoor, maar meppen is niet meer aan mij besteed, of je moet het veel te bont maken.quote:
Prima, spreek echter niet alleen mij erop aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker maar nu ben ik het domme gezeur een tikje zat.
Beste post van de dagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alleen vrouwen hebben anderen nodig om hen te entertainen.
Kom op hee, zo'n proleet ben ik ook weer niet. Ik los 99,9 van de problemen gewoon met mijn mond en hoofd op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben zo niet. Ik ben relaxed, ik durf mijn "grote bek" wel te laten horen op de meet hoor, maar meppen is niet meer aan mij besteed, of je moet het veel te bont maken.
Je bent de meeste actieve die zich er mee bezig houdt. Stopt die dan doet de rest het ook rustiger aan. En laat je niet zo uitlokken, dat is verstandiger.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, spreek echter niet alleen mij erop aan.
Dus is het helemaal niet zo gek dat ik veel op jouw posts reageer. Tada, je eigen offensief is wederom gebroken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat we het eens zijn, normaliter staan we diametraal tegenover mekaar.
Je kan ook naar de hockeyclub gaan en aan een van die hockeytrutjes vragen of je hun bitje mag lenenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik breek mijn kaak vooraf maar denk ik, misschien ontspring ik de dans dan
Zeg, wat jij allemaal in darkrooms uitspookt hoeven we echt niet te weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op hee, zo'n proleet ben ik ook weer niet. Ik los 99,9 van de problemen gewoon met mijn mond en hoofd op.
PMquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent de meeste actieve die zich er mee bezig houdt. Stopt die dan doet de rest het ook rustiger aan. En laat je niet zo uitlokken, dat is verstandiger.
Nu die laatste 0,1% nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op hee, zo'n proleet ben ik ook weer niet. Ik los 99,9 van de problemen gewoon met mijn mond en hoofd op.
Waar is Julian Assangequote:
Daar ben jij geen type voor je ontwijkt je gedragingen en probeert de feiten te verdraaien zelfs op Fok!, als jij je zin niet krijgt of je wordt gestraft begin je met spullen te smijten. Zo'n type ben jij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd lief.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
Ik heb nog nooit klappen uitgedeeld. Softie dat ik ben.
Kom dan ook met alles weg eigenlijk.
FOK! weiger mij statistiekjes te geven hoe de POL post-count was voordat ik gebanned was en toen ik gebanned was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Toch lokt php vaak wel leuke discussies uit. Vooral omdat zijn posts heel provocerend zijn. Ik zou hem stiekem wel missen.
Ja, ben best benieuwd waarom iedereen zo lief voor hem isquote:
Ach, als er zo'n kemphaan die meent zichzelf te moeten bewijzen voor je staat kan je het beste heel coulant reageren en zeggen dat je er geen zin in hebt. Vaak gaan ze dan vanzelf weg aangezien ze al gauw doorhebben dat er tegen jou geen eer te behalen is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat een schatjes he??![]()
![]()
Ik ben ook altijd lief.
Ik had hem vooral nodig om die PM te publicerenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ben best benieuwd waarom iedereen zo lief voor hem is![]()
Alleen je portemonnee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, als er zo'n kemphaan die meent zichzelf te moeten bewijzen voor je staat kan je het beste heel coulant reageren en zeggen dat je er geen zin in hebt. Vaak gaan ze dan vanzelf weg aangezien ze al gauw doorhebben dat er tegen jou geen eer te behalen is.
Moet zeggen dat de keren dat iemand boos werd op mij ik wel wat mensen in de omgeving had, dat werkte prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, als er zo'n kemphaan die meent zichzelf te moeten bewijzen voor je staat kan je het beste heel coulant reageren en zeggen dat je er geen zin in hebt. Vaak gaan ze dan vanzelf weg aangezien ze al gauw doorhebben dat er tegen jou geen eer te behalen is.
Ik m,ag het vast niet zeggen van je, maar men lijkt wat minder verdraagzaam op je te reageren..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FOK! weiger mij statistiekjes te geven hoe de POL post-count was voordat ik gebanned was en toen ik gebanned was.
Je jaagt mensen weg, zoveel is wel duidelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FOK! weiger mij statistiekjes te geven hoe de POL post-count was voordat ik gebanned was en toen ik gebanned was.
quote:Gemiddeld aantal views per dag over de afgelopen vier maanden
1 2 | 2011-04 2011-03 2011-02 2011-01 Politiek (-40%) 4453 7435 6532 6326 |
Goeiequote:
Ik niet, ik kan helemáál niet liegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de keren dat iemand boos werd op mij ik wel wat mensen in de omgeving had, dat werkte prima.
Verder heb ik gewoon een onschuldig hoofdHelaas weten een paar mensen die ik goed ken dat: hoe onschuldiger ik kijk, des te groter de streken
Remlof zei dat pol juist de afgelopen tijd in de lift wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je jaagt mensen weg, zoveel is wel duidelijk
[..]
Really?? Grappig dat iedereen hier zo goed weet hoe het gingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik had hem vooral nodig om die PM te publiceren
Zonde. Slechte maar zeer handige eigenschap.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Goeie
[..]
Ik niet, ik kan helemáál niet liegen.
Rechts is dik in de meerderheid, links is slimmer. Links dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Links tegen rechts Fok! in oorlog. Wie zou er winnen?
Gaat het niet om het aantal posts?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aanloop, verkiezingen, nasleep, dikke dip.
Hoho, ik ben rechts en ik kan ernaast zitten maar volgens mij heb ik niet met zoveel mensen oorlog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Links tegen rechts Fok! in oorlog. Wie zou er winnen?
Tja, ik ben ook niet assertief genoeg, blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zonde. Slechte maar zeer handige eigenschap.
Je bent soms inderdaad een tikkeltje te bescheiden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet assertief genoeg, blijkbaar.
Bescheidenheid siert de mensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent soms inderdaad een tikkeltje te bescheiden.
Niet onterecht toch als ik dat de afgelopen week ziequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ik voel me soms net George Bush, ook met iedereen oorlog namelijk
Deels waar, alleen je moet wel weten wanneer je je tanden moet laten zien.quote:
Daar heb ik geen statistieken over beschikbaar maar het is wel te zien dat alleen de SC druk is. Verder gebeurt er maar weinig.quote:
Ja, en net zo succesvol.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Dat hebben we inderdaad deze week nog gezien.quote:
Eerder Khadaffi, waarbij er in de cloud een no-fly zone is ingesteld. En iedereen wacht tot je omver wordt geworpen. En maar roepen om een cease fire, terwijl je dreigt je buurlanden aan te vallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
Klopt, het is volop komkommertijd nu.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Het is ook een beetje politieke komkommertijd. 23 Mei lijkt mij een mooie periode in wording, rustige zomer en dan vanaf september een normaal volledig parlementair jaar met alle chaos van dien.
Och, je doet het uitstekend, voor wat het waard is. Bijzonder ontwikkeld voor iemand van 16 (?).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet assertief genoeg, blijkbaar.
* phpmystyle is bezig met het uitzetten van het aasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hmmzz, ik kan beter weer gaan lurken, want dit gaat ergens fout
http://www.huffingtonpost(...)n-dead_n_856428.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hebben we inderdaad deze week nog gezien.
Heb het meer over real-lifequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, je doet het uitstekend, voor wat het waard is. Bijzonder ontwikkeld voor iemand van 16 (?).
Schietend ten ondergaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerder Khadaffi, waarbij er in de cloud een no-fly zone is ingesteld. En iedereen wacht tot je omver wordt geworpen. En maar roepen om een cease fire, terwijl je dreigt je buurlanden aan te vallen.
23 mei = uitspraak niet-ontvankelijkheidsverweer WM, én EK verkiezingen toch???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
Het is ook een beetje politieke komkommertijd. 23 Mei lijkt mij een mooie periode in wording, rustige zomer en dan vanaf september een normaal volledig parlementair jaar met alle chaos van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |