Gewoon een C elftal opstellen en ze alle Twente spellers paar kleine tikjes gevenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:29 schreef mash_ het volgende:
Vind het nog steeds gaar dat die kut beker tussen door zit.
Gaat de boer niet doenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gewoon een C elftal opstellen en ze alle Twente spellers paar kleine tikjes geven
Toch veel zenuwen, ik hoop dat ze dat de laatste wedstrijd door het publiek minder hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Het leek aan het eind wel of de concentratie eraf was, zelfs passes over 2 meter kwamen niet meer aan.
Vermoeidheidquote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Het leek aan het eind wel of de concentratie eraf was, zelfs passes over 2 meter kwamen niet meer aan.
En ook gewoon goede wissels van Jans. Begin 2e helft liep Ajax over het middenveld van Heerenveen, dus wisselde hij daarin wat en ging het opeens de andere kant op.quote:
Denk dat Groningen - PSV voor PSV lastiger is dan Ajax - Twente voor Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat het heel lastig gaat worden voor Ajax, sowieso de zenuwen en concentratie/vermoeidheid.. je ziet het al aantal wedstrijden dat ze op een gegeven moment op zijn.
Twente mentaal sterker en ervaring. Maar die beker kan veel uitmaken.
Succesals jullie het worden, hard voor geknokt.. verdiende winnaar. (als)
Vergeleken met het spel van Twente en PSV is het een logische conclusiequote:
Zeg nou gewoon bedankt, een van de weinige goede psv supporters ben je..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat Groningen - PSV voor PSV lastiger is dan Ajax - Twente voor Ajax.
Over twee weken ben ik er gewoon bij
Ja maar zo werkt het niet.. vorm van de dag, zenuwen spelen mee. Ajax verloor 2x van Utrecht, zeg jij dan volgend jaar dat ze weer gaan verliezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens heeft deze week natuurlijk een verdraait beeld gegeven van de kwaliteiten van beide teams, omdat Twente tegen een slecht spelende hekkensluiter moesten, en Ajax tegen een zeer sterk spelend (eindelijk) Heerenveen, waar Twente overigens met 2-6 van verloor.
Maar daar hoor je niemand over.
Prima toch? Laat iedereen maar denken dat Twente wel effe minimaal een puntje pakt tegen Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens heeft deze week natuurlijk een verdraait beeld gegeven van de kwaliteiten van beide teams, omdat Twente tegen een slecht spelende hekkensluiter moesten, en Ajax tegen een zeer sterk spelend (eindelijk) Heerenveen, waar Twente overigens met 2-6 van verloor.
PSV moet winnen als Ajax ook wint. Als Ajax verliest moet PSV ook verliezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon bedankt, een van de weinige goede psv supporters ben je..
Die kans van De zeeuw/ebe , Eriksen x2, De jong en Toby hadden er allemaal in moeten gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima toch? Laat iedereen maar denken dat Twente wel effe minimaal een puntje pakt tegen Ajax.
Ik vond Ajax ijzersterk in het kwartier na rust. Daarna werd het minder, maar je had dan gewoon de 1-3 en 1-4 moeten maken.
Ben gewoon realistisch. Jullie doen alsof ze ff 2e gaan worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon bedankt, een van de weinige goede psv supporters ben je..
Ja.. maar die van Heereveen ook, maar dat telt niet.. het gaat erom wie ze wel afmaakt, die wint en dat was ajaxquote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die kans van De zeeuw/ebe , Eriksen x2, De jong en Toby hadden er allemaal in moeten gaan
Gast.. ik zeg dat het een lastige wedstrijd wordtquote:Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben gewoon realistisch. Jullie doen alsof ze ff 2e gaan worden.
Niet normaal hequote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die kans van De zeeuw/ebe , Eriksen x2, De jong en Toby hadden er allemaal in moeten gaan
Die laatste wedstrijd is gewoon een finale met 90% thuispubliek dus altijd kansenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gast.. ik zeg dat het een lastige wedstrijd wordtIk zeg nergens dat Ajax gaat verliezen.. wel objectief blijven lezen he.
PSV moet sowieso winnen om 2e te eindigen. Staan nu 2 punten achter Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV moet winnen als Ajax ook wint. Als Ajax verliest moet PSV ook verliezen.
Als die 15 mei er allemaal in gaan, ben ik dik tevreden!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dat weten we. Maar iedereen vindt blijkbaar dat Heerenveen had moeten winnen en vergeet de kansen van Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. maar die van Heereveen ook, maar dat telt niet.. het gaat erom wie ze wel afmaakt, die wint en dat was ajax
Hey, nu herken ik je van IRC, ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja, dat weten we. Maar iedereen vindt blijkbaar dat Heerenveen had moeten winnen en vergeet de kansen van Ajax.
De boer praat ook alsof ie uitgeput is van het juichenen het nerveus zijn
Ongelooflijk idd. Ik was ook zo bang dat Dost in de laatste minuut gelijk zou gaan maken..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Mounir een van die kansen er in had geschoten. De vraag is alleen waren die kansen ook gekomen als hij op de plek van siem had gestaan? Ik denk het net.quote:
Mounir vanaf links en Ebe er gewoon uit?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Mounir een van die kansen er in had geschoten. De vraag is alleen waren die kansen ook gekomen als hij op de plek van siem had gestaan? Ik denk het net.
Was toch wel redelijk duidelijk dacht ik zo.quote:
Alsjeblieft niet zeg, laat Mounir er gewoon uit. Vandaag speelde Ajax buiten het laatste kwartier best goed alleen speelde Heerenveen heel slecht. Voorgaande weken met Mounir speelde Ajax heel slecht maar wonnen we steeds met een beetje geluk, nu creëerde we echt kansen alleen jammer genoeg maakte we ze niet af.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mounir vanaf links en Ebe er gewoon uit?
Ja inderdaad als Ajax niet volledig domineert is het altijd "onverdiend"als er gewonnen wordtquote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens is Ajax qua statistieken aan het eind van de wedstrijd wel altijd de betere. Meer schoten en balbezit en dergelijke, maar toch vind iedereen het altijd onverdiend
En dat zijn dan ook dezelfde mensen die bij wedstrijden van Barcelona zeggen "kijk eens hoe goed Barcelona was, zoveel % balbezit!"quote:Op zondag 1 mei 2011 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja inderdaad als Ajax niet volledig domineert is het altijd "onverdiend"als er gewonnen wordt
Inderdaad iedere wedstrijd staat op zich en ik schat de kansen voor zowel de beker als het kampioenschap gewoon op 50%, geen van beide ploegen is zoveel beter dat ze kunnen zeggen dat winnen we evenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:06 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk wel verdiend maar ze maakten het zichzelf de laatste 20 minuten wel moeilijk. Zou niet gek zijn als Heerenveen gelijk had gemaakt in de fase.
Maar who cares ?? Even die beker ophalen volgende week en daarna Twente even zoek spelen in de Arena en de dubbel is binnen !
Als een natte krant.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
VD Wiel met z'n optimistische twitter, allemaal leuk maar hij speelde echt als een krant vandaag.
Het is sowieso ongelooflijk dat je er nog zo voorstaat aan het einde van het seizoen. Jol dreigde eerst op te stappen, blijft uiteindelijk toch haalt spelers als Ooijer, Tainio en Mido. Stapt uiteindelijk toch op, je beste speler die vertrekt en Emanuelson gaat er ook nog vandoor. Bovendien een en al bestuurlijke chaos. Niet te geloven eigenlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso zou het wel mooi zijn, 7 jaar lang geen kampioen en dan dit jaar gelijk de dubbel onder een icoon, en dan ook nog Johan Cruijff terug. Dan zou dit echt een prachtjaar worden achteraf gezien.
Zo klopt 'ie.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef julian6 het volgende:
De stress is wat minder nu.. nog 2 wedstrijden
Dat Vleminckx en Boelykin nummer 1 en 2 staan op de topscorerslijst hadden ook weinigen voorspeld aan het begin van dit seizoen. Het is gewoon een vreemd jaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is sowieso ongelooflijk dat je er nog zo voorstaat aan het einde van het seizoen. Jol dreigde eerst op te stappen, blijft uiteindelijk toch haalt spelers als Ooijer, Tainio en Mido. Stapt uiteindelijk toch op, je beste speler die vertrekt en Emanuelson gaat er ook nog vandoor. Bovendien een en al bestuurlijke chaos. Niet te geloven eigenlijk.
Kloptquote:Op zondag 1 mei 2011 17:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat Vleminckx en Boelykin nummer 1 en 2 staan op de topscorerslijst hadden ook weinigen voorspeld aan het begin van dit seizoen. Het is gewoon een vreemd jaar.
PSV wint met 10-0 van Feyenoord om er vervolgens met 3-1 van te verliezen. Die resultaten zeggen niet zoveel.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Bij ons blijfttoch ook iedereen terugkomen op die wedstrijd tegen ado/utrecht?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
PSV wint met 10-0 van Feyenoord om er vervolgens met 3-1 van te verliezen. Die resultaten zeggen niet zoveel.
Daarnaast speelde Assaidi niet mee die tegen Twente de grote uitblinker was.
Zolang Twente daar niet bij komt is het primaquote:
Net als het hele seizoen, zal blij zijn als die vd zomer vertrekt, dit jaar is niets.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
VD Wiel met z'n optimistische twitter, allemaal leuk maar hij speelde echt als een krant vandaag.
Ja?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij ons blijfttoch ook iedereen terugkomen op die wedstrijd tegen ado/utrecht?
Ik kan me daar wel in vinden. Al zijn de verschillen qua talent met PSV en Twente niet heel groot, en PSV heeft natuurlijk ook ingeleverd wat betreft afellay.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja?
Onterecht dan![]()
Maar goed, als jullie kampioen worden is dat best knap aangezien ik jullie van de huidige top 3 de minste kwaliteit in de ploeg vind hebben sinds Suarez weg is.
Twente werd toch zo geroemd om haar kwalitatief sterke en stabiele selectie en PSV om haar sterke bank?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel in vinden. Al zijn de verschillen qua talent met PSV en Twente niet heel groot, en PSV heeft natuurlijk ook ingeleverd wat betreft afellay.
Ja precies, we kunnen de Eredivisie de komende vijf jaar gaan domineren. PSV zal financieel gezien afhaken en Twente blijft een provincieclubje.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
En volgend jaar gaan we dan helemaal los met een sterkere selectie terwijl PSVau in een financiele crisis zit en Twente Ruiz, Douglas en Janssen kwijtraakt en het niet kunnen opvangen
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja precies, we kunnen de Eredivisie de komende vijf jaar gaan domineren. PSV zal financieel gezien afhaken en Twente blijft een provincieclubje.
Maar dan moeten ze wel verstandig omspringen met aankopen. En daar heb ik nog niet zo veel vertrouwen in.quote:
Hier ook niet. Heb nog nooit een zomer meegemaakt waar meer goede dan slechte aankopen werden gedaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel verstandig omspringen met aankopen. En daar heb ik nog niet zo veel vertrouwen in.
Ik dacht dat je het cynisch bedoeldequote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel verstandig omspringen met aankopen. En daar heb ik nog niet zo veel vertrouwen in.
quote:Ja precies, we kunnen de Eredivisie de komende vijf jaar gaan domineren. PSV zal financieel gezien afhaken en Twente blijft een provincieclubje.
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vermom je als Twente supporter en gooi 'per ongeluk' een strijker in het gezicht van Douglas
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een Ajaxshirt doe ik iig niet aan. Ik zit tussen de Twentesupporters.
Wel gewoon juichen als we scoren he?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:De Boer: kampioenschap veruit het belangrijkste
Het seizoen wordt afgesloten met twee finales tegen FC Twente. 'Maar het kampioenschap is verreweg het belangrijkste voor Ajax' aldus De Boer. 'Of ik spelers rust ga geven volgende week? Nee, want ik heb het gevoel dat als je spelers rust gaat geven, de spanning eraf gaat. Dus ik verwacht niet veel mutaties in de basis. We moeten dat ritme van elke zondag vasthouden. En als we een mooie prijs kunnen winnen volgende week moeten we dat zeker niet laten.'
dan moet je juist je Ajax shirt aantrekkenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Probeer nou eerst maar eens de komende wedstrijden te winnen dan zien we daarna wel verderquote:Op zondag 1 mei 2011 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja precies, we kunnen de Eredivisie de komende vijf jaar gaan domineren. PSV zal financieel gezien afhaken en Twente blijft een provincieclubje.
Komt goed. Deed ik ook vorig seizoen bij FC Twente - Ajax. Mijn vriend wilde me bijna op de bek houwenquote:
Nee, ik ben een mietje.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan moet je juist je ajax shirt aantrekken
Niks cynisch aan hoor. Dikke kans dat PSV af gaat glijden als ze geen CL voetbal halen. Feyenoord heeft ook nog een aantal jaar nodig om weer boven water te komen.quote:
Nee, ik ben daar serieus over. Het vorige decennium was van PSV, deze wordt van ons. Mits er verstandig beleid gevoerd gaat worden.quote:
Vriend?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt goed. Deed ik ook vorig seizoen bij FC Twente - Ajax. Mijn vriend wilde me bijna op de bek houwen
OK, ik denk zelf dat je er een paar jaar voor nodig hebt om alles goed op de rit te krijgen, dat zegt niet dat je in die tijd geen kampioen kan wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar serieus over. Het vorige decennium was van PSV, deze wordt van ons. Mits er verstandig beleid gevoerd gaat worden.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ben zelf kampioen geworden vandaag. Als cadeautje van mijn vriend een kaartje gekregen, zomgf
Een kampioenschap nu kan alles in een stroomversnelling gooien. Niet dat we nu zo ontzettend sterk zijn maar dat is de rest ook niet, plus grootste achterban en de meeste financiele potentie. Als we echt fatsoenlijk beleid hadden gehad waren we de vorige 7 jaar 5x kampioen geworden.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik denk zelf dat je er een paar jaar voor nodig hebt om alles goed op de rit te krijgen, dat zegt niet dat je in die tijd geen kampioen kan worden
Bekerquote:Op zondag 1 mei 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ga je naar de bekerfinale of dé Finale? Ik ga naar dé finale.
Aah, je moet met je vriend naar het Leidse gaan op 15 meiquote:
Hehe ik ga sowieso niet naar Enschede, ook geen Amsterdam voor mij helaas. 15 mei is onze laatste competitiewedstrijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, je moet met je vriend naar het Leidse gaan op 15 meiOf dwingt je vriend je om mee te gaan naar de oude markt of hoe het ook heet in enschede
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hehe ik ga sowieso niet naar Enschede, ook geen Amsterdam voor mij helaas. 15 mei is onze laatste competitiewedstrijd.
Sowieso wil niemand met me meequote:Op zondag 1 mei 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Experience of a lifetime op het leidse als Ajax kampioen wordt.
Wat een praatjes alweer voor een ploeg die met geluk de 3 punten meeneemt uit Heereveen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twente werd toch zo geroemd om haar kwalitatief sterke en stabiele selectie en PSV om haar sterke bank?
Toch leuk dat een groepje broekies met weinig mentaliteit, een trainerswisseling, bestuurlijk gezeik en allerlei non-voetballer om zich heen op de training (Atouba, Sno, Mido, Tainio) kampioen kunnen worden, en gaan worden
En volgend jaar gaan we dan helemaal los met een sterkere selectie terwijl PSVau in een financiele crisis zit en Twente Ruiz, Douglas en Janssen kwijtraakt en het niet kunnen opvangen
Iets voor in je dagboek. Miss met A4l ? Of jordii (quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met een onbekende fokker op stap in Amsterdam
Moet je wel een extra ajax shirt fixen anders staat hij daar in zijn wolvenshirt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga naar allebeiquote:Op zondag 1 mei 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ga je naar de bekerfinale of dé Finale? Ik ga naar dé finale.
Ik al sinds de baarmoederquote:Op zondag 1 mei 2011 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mijn geboorte in Amsterdam
Papa de Jong zei het alquote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef IDisposable het volgende:
Ajax gaat dus gewoon winnen in Amsterdam. Twente wint de beker.
Maar ik ben allochtoonquote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Wel laag hoor, de autochtonenkaart spelen!
T'is een Duitser.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Jouw groep behoort niet tot de allochtonen maar je bent niet donker. I give up
Heeft er iemand zin in een Pindaquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Jouw groep behoort niet tot de allochtonen maar je bent niet donker. I give up
Ik hoor wat je zegt: gewoon starten met El Ham dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zie ons wel winnen van Twente. Maar vorm / houding en dergelijke zijn doorslaggevend.
Ik hoop juist op Wegereef voor wat extra spanningquote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Als een scheidsrechterlijke dwaling maar niet de doorslag geeft voor beide partijen.
Wie had hier ook alweer Heini Otto als oom? Als dat geen Duitser is dan weet ik het niet meer.quote:
Ik wil wel mee als bekende Ajacied in dit topic.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor jou maakt het niet uit, één van je clubs wordt kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Als een scheidsrechterlijke dwaling maar niet de doorslag geeft voor beide partijen.
Geen zin om mijn wachtwoord op te zoekenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Rabbit, ga op je 0 account posten, seriously.![]()
Dat is het Barcelona vuurvosje toch, of was dat weer Reiziger?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie had hier ook alweer Heini Otto als oom? Als dat geen Duitser is dan weet ik het niet meer.
Oh nee kut, ik kan niet 15 mei. kut verstandskiezenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wil wel mee als bekende Ajacied in dit topic.Zelfs al gebanned geweest!
Je mag mij meenemenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wil wel mee als bekende Ajacied in dit topic.Zelfs al gebanned geweest!
Haha lekker voor je.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh nee kut, ik kan niet 15 mei. kut verstandskiezen
Nee dat was smoofie.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Geen zin om mijn wachtwoord op te zoeken
[..]
Dat is het Barcelona vuurvosje toch, of was dat weer Reiziger?
Ja ik ben echt blijquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou maakt het niet uit, één van je clubs wordt kampioen.
Indo manquote:
Echte ajacied is maar voor één clubquote:
"Da was ik nie, da was iemand anders. Da was een neger!"quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indo man. Molukkers zijn veeel donkerder
Al word ik in de zomer wel heel bruin
Negah.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indo man. Molukkers zijn veeel donkerder
Al word ik in de zomer wel heel bruin
Heb ik wat gemist vandaag? Of zeg je dat gewoon in zijn algemeen?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef voice-over het volgende:
El Ham, wat een schande voor Ajax is dat zeg.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"Da was ik nie, da was iemand anders. Da was een neger!"
Toch Smoofie?
In het algemeen me dunkt. Niks gezien vandaag.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist vandaag? Of zeg je dat gewoon in zijn algemeen?
Whats Happened?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef voice-over het volgende:
El Ham, wat een schande voor Ajax is dat zeg.
Je moet maar denken; ze is een meisjequote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet kunnen, twee clubs...
Dan ben je gewoon geen Ajacied hoe je het ook wendt of keert. Niet dat het wat uit maakt voor de rest, maar kom nou.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je tevreden bent als FCT wint ben je gewoon geen ras Ajacied
Kan wel, maar geen rivaliserende clubs. B.v. Ajax en de Graafschap mag wel. of Tottenham. De rest is kut.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet kunnen, twee clubs...
Vast wel, maar Ebecilio toont al een jaar aan totaal niet te kunnen schieten. Gelukkig durven tegenstanders de laatste weken ook niet te scorenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef tralalala het volgende:
Trainen ze bij Ajax eigenlijk wel eens op afwerken op doel?![]()
Wat een drama...
Hij speelt pas een half jaarquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Vast wel, maar Ebecilio toont al een jaar aan totaal niet te kunnen schieten. Gelukkig durven tegenstanders de laatste weken ook niet te scoren
Ze trainen niet bij Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef tralalala het volgende:
Wat een drama...
De eerste werd nog aangeraakt en de tweede was inderdaad een hoogtepuntje voor zijn doen, maar het is al heel wat dat hij het lef heeft om te schieten. Al had ik liever iemand anders met die durf gezienquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij speelt pas een half jaar. Vorige week deed ie het wel goed trouwens.
Ze waren te druk bezig met het trainen op aftrappen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef tralalala het volgende:
Wat een drama...
+ Eriksenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Vast wel, maar Ebecilio toont al een jaar aan totaal niet te kunnen schieten. Gelukkig durven tegenstanders de laatste weken ook niet te scoren
Neequote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef Morendo het volgende:
We moeten gewoon Boelykin overnemen. Die trapt er in een middelmatig team meer dan 20 in.
Moet je Verhoek ook halen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef Morendo het volgende:
We moeten gewoon Boelykin overnemen. Die trapt er in een middelmatig team meer dan 20 in.
Vleminckx ook. Ze zijn allebei niet goed genoeg. Allebei Ado/NEC niveau.quote:
Vleminckx 23 in een nog veel slechter teamquote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef Morendo het volgende:
Dat weet ik, maar het idee van zo'n type speler zou in mijn opzicht niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef Morendo het volgende:
Ik maakte mbt het halen van Boelykin een grapje.
Siggie of Matavz beterquote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het idee van zo'n type speler zou in mijn opzicht niet verkeerd zijn.
Dost dus. Zelfde type speler, Nederlander en nog maar 21 jaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het idee van zo'n type speler zou in mijn opzicht niet verkeerd zijn.
Mwa die voetbalt amper mee, en is puur spits en niks meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dost dus. Zelfde type speler, Nederlander en nog maar 21 jaar.
Dost is niet slecht, maar ik weet het niet. Dost/Huntelaar vs siggie/matavz typequote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dost dus. Zelfde type speler, Nederlander en nog maar 21 jaar.
Bulykin ookquote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Mwa die voetbalt amper mee, en is puur spits en niks meer.
Ik weet toch dat je niet te overtuigen bent, maar ik weet wel dat je geen Ado wedstrijden kijkt.quote:
Ik heb bijna alle ADO wedstrijden gekekenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je niet te overtuigen bent, maar ik weet wel dat je geen Ado wedstrijden kijkt.
Dan vind ik het opvallen dat jij niet inziet dat Bulykin goed meevoetbalt hij heeft dan ook gewoon 6 assists.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle ADO wedstrijden gekeken
Cruyff komt toch in het technische beleidquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Ik ga er trouwens vanuit dat de scouts van Ajax hun werk een keer gaan doen. Vraag me toch al af wat bv een van der Zee nou de hele dag doet. Verdient tonnen en er komt geen fatsoenlijke speler vandaan.
Dost kan ook goede assists geven.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dat opvallen dat jij niet inziet dat Bulykin goed meevoetbalt hij heeft dan ook gewoon 6 assists.
Ok man je hebt gelijk!. Ik zei al van te voren dat ik toch niet had verwacht je te overtuigen.quote:
Iddquote:Op zondag 1 mei 2011 20:54 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Ok man je hebt gelijk!. Ik zei al van te voren dat ik toch niet had verwacht je te overtuigen.
Nooit.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Als je trouwens zoekt naar een spits die veel assists geeft kom je bij De Jong uit (Van Twente dan). Heeft al 8 assists gegeven dit seizoen. Misschien die toch maar halen voor 10 miljoen?
De jong komt de laatste tijd wel weer terug moet ik zeggen. Soms nog de fout in, maar hij doet het toch goed atm.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
Tja, ik heb wel een zwak voor beide broers De Jong. Misschien niet het meest getalenteerd, maar wel altijd intelligent en met een enorme inzet spelend.
Ik snapte sowieso niet waarom Enoh erin kwam. Het leidde direct de onrustige periode in.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Over vandaag btw, Enoh had wel bijna de wedstrijd verpest heh voor ons
De Zeeuw bleef iets daarvoor liggen in een duel dus hij zal wel geblesseerd zijn geraakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snapte sowieso niet waarom Enoh erin kwam. Het leidde direct de onrustige periode in.
Beide weg wat mij betreft, Aissati vind ik echt helemaal niksquote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
Wat moet er eigenlijk gebeuren met Aissati en Jan Arie wanneer zij terugkeren? Meer in het algemeen: welke middenvelders kunnen volgend jaar vertrekken, we hebben er namelijk nog al wat.
Geen idee, De jong, Eriksen en De Zeeuw kunnen blijven. Lodeiro ook(schijnt toch heel goed te zijn) Enoh..verkopen als het kan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
Wat moet er eigenlijk gebeuren met Aissati en Jan Arie wanneer zij terugkeren? Meer in het algemeen: welke middenvelders kunnen volgend jaar vertrekken, we hebben er namelijk nog al wat.
Waarom zou je zoeken naar een spits die veel assists geeft? Ik heb liever een spits die er minimaal 25 maakt...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Als je trouwens zoekt naar een spits die veel assists geeft kom je bij De Jong uit (Van Twente dan). Heeft al 8 assists gegeven dit seizoen. Misschien die toch maar halen voor 10 miljoen?
Ik heb het liefst een centrumspits die 15 assists maakt en dan nog eens 20 keer scoort. Een beetje zoals Kluivert, Ibrahimovic, Pantelic. Dat komt het gehele spel ook zeer ten goede.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou je zoeken naar een spits die veel assists geeft? Ik heb liever een spits die er minimaal 25 maakt...
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een centrumspits die 15 assists maakt en dan nog eens 20 keer scoort. Een beetje zoals Kluivert, Ibrahimovic
, Pantelic een beetje
. Dat komt het gehele spel ook zeer ten goede.
Dat wil iedereen, maar ik vind het aantal assists geen eerste reden om een spits te halen. Doelpunten gaan voor assists!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een centrumspits die 15 assists maakt en dan nog eens 20 keer scoort. Een beetje zoals Kluivert, Ibrahimovic, Pantelic. Dat komt het gehele spel ook zeer ten goede.
Ik vind niet dat je dat afzonderlijk kunt zien. Als je zo redeneert dan was Huntelaar een betere spits voor Ajax dan Ibrahimovic of Kluivert, en dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wil iedereen, maar ik vind het aantal assists geen eerste reden om een spits te halen. Doelpunten gaan voor assists!
We hebben zelfs spitsen gehad die meer assists hadden dan doelpunten (Petterson)quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat afzonderlijk kunt zien. Als je zo redeneert dan was Huntelaar een betere spits voor Ajax dan Ibrahimovic of Kluivert, en dat is natuurlijk onzin.
Overtoom is geen spits en ze zijn beide weer rond de 1,70. Ik zou er wel weer eens een voorzet in willen zien vliegen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn die gasten van Heracles niet iets voor Ajax? (overtoom & everton)
De jong is als centrumspits echt een slappe zak.
En de IJslanders hebben een beter moraal dan Marokkanen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Scorpie het volgende:
Die spits van AZ halen, is weliswaar geen echte Ajax spits maar rendement heeftie wel.
Ja, rode kaarten is ook schorsing voor de competitie.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Roi het volgende:
als we in de bekerfinale kaarten halen heeft dat dan nog invloed op de competitie? bijvoorbeeld bij rood dat de schorsing ook telt voor de eredivisie.
Lijkt mij zeker een goede optiequote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Scorpie het volgende:
Die spits van AZ halen, is weliswaar geen echte Ajax spits maar rendement heeftie wel.
Blijft een kromme regel. Waarom rode kaarten wel en gele kaarten niet meetellen? Totaal inconsequent vind ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, rode kaarten is ook schorsing voor de competitie.
Ok, doe maar Ruiz en Douglas een rode kaart aannaaien dan volgende week.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, rode kaarten is ook schorsing voor de competitie.
Is ook krom vind ik. Had het liefst helemaal apart gezien.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blijft een kromme regel. Waarom rode kaarten wel en gele kaarten niet meetellen? Totaal inconsequent vind ik.
De Boerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef msnk het volgende:
De Boer lekker kort en helder"Klein lijstje, Dost staat erop, Sigthorsson staat erop, ja er komt iemand"
Ergens in het begin van het jaar volgens mijquote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef MCH het volgende:
Heeft Ajax dit seizoen de ranglijst al aangevoerd? Is dat trouwens een unicum mocht Ajax kampioen worden door pas op de laatste speeldag eerste te staan?
Ga dan voor Armenteros...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn die gasten van Heracles niet iets voor Ajax? (overtoom & everton)
De jong is als centrumspits echt een slappe zak.
Geen 1 keer inderdaad. Alleen PSV en Twente hebben boven aangestaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef MCH het volgende:
Heeft Ajax dit seizoen de ranglijst al aangevoerd? Is dat trouwens een unicum mocht Ajax kampioen worden door pas op de laatste speeldag eerste te staan?
Nee, of bedoel je voor Ajax? Maar wel de eerste keer dat twee teams tegen elkaar uitmaken wie er kampioen wordt volgens mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef MCH het volgende:
Is dat trouwens een unicum mocht Ajax kampioen worden door pas op de laatste speeldag eerste te staan?
3xquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel wedstrijden in de afgelopen vijf jaar is de schaal wel niet aanwezig geweest bij een wedstrijd van Ajax?
Niet waar.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen 1 keer inderdaad. Alleen PSV en Twente hebben boven aangestaan.
My bad, was het vergetenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet waar.
Ajax heeft 3 speelrondes bovenaan gestaan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten.
quote:Op zondag 24 april 2011 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
Geen thuiswedstijd. Anders wordt het in de AEgon zaal opgenomen, ik ben er wel is bij geweestquote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Wtf is er mis met Studio Ajax vandaag. Geen publiek, gast die zo... Meh... praat. Meh.... Alles meh
Ik ga op 15-5-2011 om 16:45 een nieuw thuisshirt kopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef IDisposable het volgende:
Ik ga drie sterren met de datum 15-5-2011 op mijn been laten tatoeëren.
Picsquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef IDisposable het volgende:
Ik ga drie sterren met de datum 15-5-2011 op mijn been laten tatoeëren.
Een beetje wel maar bij thuiswedstrijden zijn er meestal interessantere gastenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef msnk het volgende:
Als dat trouwens zo is zou dat dus betekenen dat iedere keer dat ik Studio Ajax heb gekeken ze een thuiswedstrijd hadden gespeeld, da's toevallig
[..]
Pics
Dit vond ik wel ironisch trouwens.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
Blijkbaar is er iets mis gegaan bij Halcon's opvoeding.
Vertel jochie, lucht je hartquote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef msnk het volgende:
Wat een poll ook, in het Ajax-topic
[..]
Dit vond ik wel ironisch trouwens.
J0rdiiiiiquote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef IDisposable het volgende:
Ik zie dat er al een Judas heeft gestemd.
quote:Q: Welk jaar speelde Ajax hun eerste Europa Cup finale?
A: 1971
Q: Voor welke club speelde Keje Molenaar de meeste wedstrijden?
A: Ajax
Altijd mooi meegenomen toch als je hem wint.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
2 weken wachten.
Boeit die bekerfinale jullie ook helemaal geen reet?
Yup.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
2 weken wachten.
Mij ook niet inderdaad. Al zovaak gewonnen en gespeeld. Ik wil gewoon een titelquote:
In de zin van dat ik het Twente absoluut niet gun om de dubbel te pakken.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
2 weken wachten.
Dat kan je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, ze kunnen van bekerwinst ook overmoedig worden, wat mij betreft winnen we gewoon beiden maar tig keer belangrijker is de titelquote:Op maandag 2 mei 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
De beker boeit mij zeker wel. Al is het alleen al om Twente niet het morele voordeel van een bekerwinst op ons te geven.
Hoe dan ook, je kan het je helemaal niet veroorloven om op voorhand te zeggen dat de bekerfinale er niet toe doet. Voor de jonge ploeg van de Boer kan het zelfs wel goed uitpakken dat er nog een week gecoacht kan worden na de beker. Zowel bij winst, als bij verlies.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, ze kunnen van bekerwinst ook overmoedig worden, wat mij betreft winnen we gewoon beiden maar tig keer belangrijker is de titel
Ik hoop Ajax, maar ik ben bang dat Twente een maatje te groot is. Zeker nu Ruiz weer in vorm is zal het erg lastig worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
Poll: Wie wordt kampioen?
• Ajax
• FC Twente
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ff kijken hoor, hoe moet ik deze post opvattenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:28 schreef msnk het volgende:
Liever wannabe Uruguay-shirts dan wannabe Fenerbahçe-shirts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |