Doe maar het Philips Stadionquote:Op zondag 24 april 2011 16:00 schreef DuTank het volgende:
lucky kk joden ook altijd, ik word helemaal para, ga zo echt iets slopen
Helemaal para brother?quote:Op zondag 24 april 2011 16:00 schreef DuTank het volgende:
PSV wint sowieso geen wedstrijd dus daar hoeft Ajax en Twente niet naar te kijken.quote:Op zondag 24 april 2011 15:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar niet tegen PSV, dan staan ze dadelijk gelijk met PSV man.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:00 schreef DuTank het volgende:
SSSSLOPUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH BAM BAM BAM BAM TSJIKKETSJIKKE BOEM BOEM BAM BAM BAM SLOPUUUUHHHHquote:Op zondag 24 april 2011 16:00 schreef DuTank het volgende:
koop je ajax shirt maar alvastquote:Op zondag 24 april 2011 16:00 schreef DuTank het volgende:
Dit is een topic waar alleen Ajax supporters zitten. Ik zit Fey - PSV te kijken omdat die wedstrijd boeiender is.quote:Op zondag 24 april 2011 16:02 schreef Temlin het volgende:
Hey gasten dit is Feyenoord - PSV topic ga even ergens anders lullen over dat Ajax van jullie.
Nee man Twente!!!quote:Op zondag 24 april 2011 16:03 schreef VeX- het volgende:
De ellende is overal troef bij de titelkandidaten.
Feyenoord en Ajax zijn vandaag de grote winnaars naar het lijkt.
- niet nodigquote:
Dan zou hij zijn seizoenstotaal meteen verdubbelen....quote:
Ik heb je shirt al besteld vriendquote:
Ik heb nu eenmaal sympathie voor de oud papierclub!quote:
Ik voorspel dat RVP 2x gaat scorenquote:Op zondag 24 april 2011 16:07 schreef Nober het volgende:
Straks Bolton-Arsenal kijken, misschien is dat wel iets.
Maar of dat nou een gemis is.......quote:
Hij zag er ook als een berg tegenop....quote:Op zondag 24 april 2011 16:08 schreef Ronaldsen het volgende:
PSV officieel gecapituleerd -> Berg in het veld
HAHAHHAAHHAHAHHAquote:
11-3 is het nu...quote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef EdNoolk het volgende:
Zo sneu dat Feyenoord nu 10 gaat schreeuwen_!
Niet zolang Twente janssen heeftquote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef Santello het volgende:
Twente supporters jullie hoeven niet te juichen, Ajax maakt jullie kapot
Je hebt ze niet zien voetballen zeker.quote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef Santello het volgende:
Twente supporters jullie hoeven niet te juichen, Ajax maakt jullie kapot
Gewoon een kratje op sturen naar huize Janssen en Theo is de volgende dag niet meer zo scherp.quote:
Heerenveen mist aisaiddi tegen Ajaxquote:Op zondag 24 april 2011 16:11 schreef Nober het volgende:
Ik heb genoeg gezien, ben er weg van. Twente dus kampioen want Ajax moet nog uit tegen Heerenveen terwijl Twente even hun doelsaldo op orde brengt tegen Willem II.
Lol? Maceo Rigters maakt jullie kapot, hij heeft bij Blackburn gespeeldquote:Op zondag 24 april 2011 16:11 schreef Nober het volgende:
Ik heb genoeg gezien, ben er weg van. Twente dus kampioen want Ajax moet nog uit tegen Heerenveen terwijl Twente even hun doelsaldo op orde brengt tegen Willem II.
Volgende week is Twente gewoon al kampioen hoorquote:Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
haaaaaaaaaahahahahaha wat een heerlijke dag
Ze hebben de Narsingh nog maar op hem en Dost na heeft Ajax niks om voor te vrezen.quote:
Humorquote:Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgende week is Twente gewoon al kampioen hoor
Narsingh zonder Asaiddi is slecht, en Dost...tja..Dost slaapt in een ajax pyjamaquote:Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben de Narsingh nog maar op hem en Dost na heeft Ajax niks om voor te vrezen.
Denk dat ze blijer zijn met het feit dat ze nog Europa kunnen halen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze zijn wel trots dat ze Ajax aan een kampioenschap helpen
Of dat wat uit maakt. Vorig jaar was compleet anders met die bekerfinale toen en Feyenoord was al uitgespeeld.quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze zijn wel trots dat ze Ajax aan een kampioenschap helpen
Jullie? Het is niet zo dat ik voor Twente ben, maar als ik moet kiezen tussen Twente en Ajax dan is de keus eenvoudig.quote:Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Lol? Maceo Rigters maakt jullie kapot, hij heeft bij Blackburn gespeeld
Arrogant?quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef NrTH het volgende:
Mooi voetbal weekend dit.
Arrogante PSV'ers even goed op hun plaats gezet.
Ajaxquote:Op zondag 24 april 2011 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Jullie? Het is niet zo dat ik voor Twente ben, maar als ik moet kiezen tussen Twente en Ajax dan is de keus eenvoudig.
Die keeper van Heerenveen is pas slecht dus ajax heeft zeker wel een kans om te winnen...quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef starla het volgende:
Twente makkelijker programma.
Twente thuis tegen WII
Ajax uit heerenveen
Met andere woorden: TWENTE KAMPIOEN!
inderdaad nog nooit een arrogante ploeg gezien met zo weinig zelfvertrouwen.....quote:
Kansloosquote:Op zondag 24 april 2011 16:14 schreef DuTank het volgende:
Twente 68
Ajax 67
PSV 65
Volgende week:
Twente 71
PSV 68
Ajax 67
Week erop:
PSV 71
Twente 71
Ajax 70
Kroon mij de 15e maar tot keizer, als dit uitgekomen isquote:
Oké. Ik zal in je fotonboek knielen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kroon mij de 15e maar tot keizer, als dit uitgekomen is
Wauwquote:Op zondag 24 april 2011 16:17 schreef SonicVolcano het volgende:
JAAAAAAAAAA
Vitesse 4-2!!!!!!!11111111111
Evert ten Napel en Huub Stevens?quote:
Maar waar vecht Heerenveen nog voor vraag ik me af? Plus ze missen Assaidi.quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Als Heerenveen supporter voorspel ik toch winst voor Heerenveen. Ajax kan denk ik de druk niet aan.
Reis had geen blessure moeten krijgen. Met hem waren ze fluiten kampioen geworden.quote:Op zondag 24 april 2011 16:19 schreef DuTank het volgende:
Conclusie van het hele verhaal. PSV had gewoon punten moeten pakken tegen Twente en Ajax
Tja, ik zei het na die wedstrijd.. niemand was het me mij eens, achteraf makkelijk praten maar ik voelde dit al aankomen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:19 schreef DuTank het volgende:
Conclusie van het hele verhaal. PSV had gewoon punten moeten pakken tegen Twente en Ajax
Ja, daar zit ook enige kern van waarheid in.quote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
Reis had geen blessure moeten krijgen. Met hem waren ze fluiten kampioen geworden.
Reis was geweldig jaquote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
Reis had geen blessure moeten krijgen. Met hem waren ze fluiten kampioen geworden.
De eer? Wij Friezen zijn niet zo veeleisendquote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar waar vecht Heerenveen nog voor vraag ik me af? Plus ze missen Assaidi.
Alsof voorronde EL er niet meer in zitquote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De eer? Wij Friezen zijn niet zo veeleisend
PSV laat het nu toch gewoon liggen?quote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef Geo3kant het volgende:
Die scheidsrechter was gewoon een vieze thuis fluiter, Feyenoord terecht gewonnen hoor maar PSV mocht geen duel aangaan.
[..]
Tja, ik zei het na die wedstrijd.. niemand was het me mij eens, achteraf makkelijk praten maar ik voelde dit al aankomen.
Ja dat maar en tot op het bot gemotiveerd Heerenveen verwacht ik niet. Maar het zal wel lastig worden.quote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De eer? Wij Friezen zijn niet zo veeleisend
Met Utrecht dat wint en Heracles dat wint en Feyenoord dat wint? Heel theoretisch ja.quote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alsof voorronde EL er niet meer in zitDezelfde situatie als PSV nu: in theorie is het allemaal mogelijk.
het was in Amsterdam niet veel beter, alleen het resultaat welquote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ben niet eens gefrustreerd.. dit zat er allang aan te komen. Als je zo een wedstrijd wat om het kampioenschap speelt.. dan verdien je nog niet een CL voorrondes..
Natuurlijk, maar Heerenveen geeft thuis Ajax altijd veel tegenstand. We zullen het wel zien.quote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat maar en tot op het bot gemotiveerd Heerenveen verwacht ik niet. Maar het zal wel lastig worden.
Het lag aan jullie zelf.quote:
Maar kost je wel het kampioenschap......quote:
Vreemd he?quote:Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raar dat Berg het tij niet kon keren.
Ach laatste keer kampioenschap was niet 12 jaar geledenquote:Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar kost je wel het kampioenschap......
Als de smerigste voetballer uit de eredivisie jouw held is...quote:Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef Doublepain het volgende:
toivonen praat gewoon nl, ook al zit het tegen.. Wat een held!
Resultaten uit het verleden heb je niets aan.quote:Op zondag 24 april 2011 16:27 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ach laatste keer kampioenschap was niet 12 jaar geleden
Echt héél raarquote:Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raar dat Berg het tij niet kon keren.
Gewoon een hele goede voetballer hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 16:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als de smerigste voetballer uit de eredivisie jouw held is...
En heel smerig.quote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon een hele goede voetballer hoor.
Met een donkerzwart randje.quote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het weegt niet op tegen zijn smerige spelquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals verwachtquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Temlin het volgende:
Manolev was vandaag pas slecht0,0 kans tegen Ryo
Als dát geen revanche isquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord heeft fantastisch gespeeld. Volledige revanche genomen voor de 10-0. Dankzij hun gaat PSV dit jaar geen kampioen worden.
Bewijs?quote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, Vertonghen is minstens net zo erg
Ja johquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, Vertonghen is minstens net zo erg
Zoals Afellay?quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Doublepain het volgende:
kijk ze juichen voor wijnaldum.. Straks niet meer als hij gratis wegloopt haha
Ach nu is het jullie beurt om aan de bedelstaf te gaanquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Doublepain het volgende:
kijk ze juichen voor wijnaldum.. Straks niet meer als hij gratis wegloopt haha
Die leverde nog 2 miljoen op.quote:
Of Mark van Bommel....quote:
quote:
Daar kan je bijna Messi van kopenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
whhhaahahahahahahahaquote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Gelukkig kan je nog lachenquote:
Hey kiendje, prima dat je blij bent dat psv verliest maar als je wat in wilt brengen kom dan wel met feiten of iets serieus, anders ga kun je beter je buurvrouw gaan vervelenquote:
Waarom ben je als verkapte Barca fan blij met een verlies van PSV?quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer hé, dat je het weer moet brengen, geeft wel wat aan
Het geeft vooral wat aan over jou.quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer hé, dat je het weer moet brengen, geeft wel wat aan
dan hoeven ze niet tegen psv in de cl:Pquote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ben je als verkapte Barca fan blij met een verlies van PSV?
Als jullie vandaag al niet van Feyenoord kunnen winnenquote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dan hoeven ze niet tegen psv in de cl:P
quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Slist hij nu nog meer?quote:
Terecht, kijk hoe zijn spelers speelde.. van Barneveld heeft nog een betere wedstrijd mentaliteitquote:
Van woede.quote:
Ga toch wegquote:
Misschien moet hij dan ook eens zijn kunstgebit in doen......quote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij begint dan te sissen ipv slissen
2007 belde...quote:
KAMPIOEENNEEEquote:
Hmm 2007 belde dat ajax EN twente niet allebei op de 33e speelronde verliezen, dus psv kansloos isquote:
Dream on...quote:
Laatste keer Europees succes is dan weer een stuk langer geleden. Maakt het nu uit?quote:Op zondag 24 april 2011 16:27 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ach laatste keer kampioenschap was niet 12 jaar geleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |