Ik zou het geloven ware het niet dat die gewoon door had kunnen lopen voor de bal.quote:
En dan dat voortdurende diven, slaan in de rust, zeiken bij de scheids... Barça is al net zo'n drama als Real.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef Doublepain het volgende:
Wauw wat mooi, marcelo een aap noemen.. Voorbeeld van elke club!!
Die redde het nog een beetje.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef msnk het volgende:
Ik vond er ook vrij weinig aan. Ze hadden Frank ook veel beter moeten gebruiken.
Wat dacht jij dan? Het is de NOS!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef Halcon het volgende:
Natuurlijk weer het wangedrag van Real belichten en niets zeggen over het al even walgelijke gedrag van Barça.
Als hij niet had ingetrokken was z'n been kapot geweest.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef Halcon het volgende:
Alves maakt gewoon een schwalbe. Dat ze die toneelspeler alsnog schorsen.
Dat wel, maar de reactie van Alves was zwaar overdreven en de scheidsrechter nam zijn beslissing n.a.v. die overdreven reactie van Alves.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef msnk het volgende:
Maar gevaarlijk was het inkomen wel hoor..... Kom op zeg.
Dat zou een stuk beter zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als hij niet had ingetrokken was z'n been kapot geweest.
Daar zijn wel leuke gifjes uit gekomenquote:
Piemeltje in de ene hand, sigaar in de andere.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou dikkertje Jack wel willen zien staan juichen op z'n bankstelletje voor Barça.
Sorry uwe Hoogheid maar ik vind dit niet passen bij Uquote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef Hoogheid het volgende:
Dus uhh uhhh ja uhhh Youri uuhh Mulder die die die die uhhh die die uhhh die die ja uhhhhh die uhhh ja uhhhh die die uhhhhh zegt dus uuuuh uhhh dat uhhh uhhhhhh Barcelona uhhh uhhh heel uhh erg uhh uhhh uhhh ja dus dat uhhh uhhh Barcelona uhhhh heel uhhhh goed uhhh uhhh voetbal uhhhh speelt.
Net afgelopenquote:
Dank uquote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe eens gezellig hierNiet met kanker schelden, dat levert je een note op.
Hoeveel notes heb ik nodig voor 'n bestekset?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
dank jequote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe normaal. Hier in VBL schelden we niet met kanker en gaan we normaal met elkaar om. On-topic weer.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik nodig voor 'n bestekset?
Serieus??quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat er ook geen fuck meer mag worden gezegd dan, toch ongelofelijk, de hele tijd neuken zeggen, kan toch niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe normaal. Hier in VBL schelden we niet met kanker en gaan we normaal met elkaar om. On-topic weer.
Nooit geweest ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef lamvarken het volgende:
Vind waterreus niet echt van waarde aan tafel,jammer
Bij CL-wedstrijden zit hij ook alleen maar dingen te zeggen die iedereen al weet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef lamvarken het volgende:
Vind waterreus niet echt van waarde aan tafel,jammer
Ik vind Jan Mulder vaak wel leuk, al begint die soms ook raar te praten.quote:
Kaolo hard..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
Het wachten is op de eerste stoere jongen die scheld met het K-woord
Inderdaad. Van de trieste Barça-acties hebben ze ook weer eens niets laten zien. Alleen gezeik over Chelsea en Real.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef gnilrednoz het volgende:
Chelsea voelde zich genaaid? Haal je tong toch eens uit de reet van alles wat Barça is, kut NOS, kut Barça-baffers. Chelsea is genaaid. Heeft niks met voelen te maken. En ook niet met slechte verliezers. Wat een walgelijke kontenlikkers bij de NOS man. Jack van Gelder, ik kon de fapgeluiden afgelopen clasico hier horen, smerige Barça-fapper
Twentenaren?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten van Frank de Boer. Eindelijk een coach die zegt wat ie denkt. Koeman liep met hem mee omdat ie het zelf nooit durfde. Erg leuke uitzending met PSVers Ajacieden en Twentenaren aan tafel.
Goede samenvatting van de afgelopen 6 maanden Studio Voetbal.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef 16meter het volgende:
, alleen maar Barca-gefap en niet interessante meningen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
Youri, Ronald Waterreus, Arno Vermeulen en Ronald de Boer vanavond in Studio Voetbal
Jack is voor AFC.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef Hoolii het volgende:
Uitzending half uur vertraagd!
Jack zit nog uit te huilen met zijn ajax mattiesssssssss
Dat eerste dus?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
Jan Mulder twitterde dat hij op weg naar Studio Voetbal ging. Of hij komt van een koude kermis thuis, of Jack vergat hem.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
Die glimlach.. wtf, is hij overgestapt op een andere club?
quote:
Dat is allemaal nep , hij wil gewoon te graag laten zien dat hij het niet erg vind dat Ajax heeft verloren.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
Die glimlach.. wtf, is hij overgestapt op een andere club?
Gingen geruchten dat ze hem een beetje zat waren.. zijn gedrag etc,dunnow hoeveel er van waar is. Verder prima keeper.quote:
Klopt, hij scheen nogal kinderachtig om te gaan met z'n vervanger (ik ga z'n naam niet proberen te typen).quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gingen geruchten dat ze hem een beetje zat waren.. zijn gedrag etc,dunnow hoeveel er van waar is. Verder prima keeper.
Ik dacht bijna dat het twee vergroot glazen waren.. zo groot.. maar hij wil slim overkomen, die 'uhhs' helpen daar niet bij.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Ronald de boer heeft z'n intellectuele bril op.
Of dit jaar ook gewoon niet in Enschede.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is mooi.. al die fan acties, maar mijn broer is bij het kampioensfeest geweest vorig jaar en blijkbaar was dat best matig tegenover PSV kampioensfeesten..
Volgend jaar maar weer in eindhoven dan![]()
Sowieso wil ik als psv fan kampioen worden en dat zit er niet in.. dus dan maar CL voorronde.quote:
Als Twente verliest heb je ook CL voorronde.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sowieso wil ik als psv fan kampioen worden en dat zit er niet in.. dus dan maar CL voorronde.
En daarnaast, ja ik gun het jouw minder/niet
Knappe prestatie.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef rubbereend het volgende:
Bommel toch prachtig, in vier landen kampioen
Spanje?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knappe prestatie.
(Nederland, Dutsland, Italië en...?)
Ze zullen wel kritiek erop hebben gehad.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef Specularium het volgende:
"De hele ploeg uit elkaar trekken."
En wederom een onzorgvuldig gekozen zin van Waterreus.
Vond vuilaapjes beterquote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Ja Barca zijn mietjes en valaapjes
En ja Real maakt smerige overtredingen
Ik sta hier met mijn oren te klapperenquote:
Vermeulen graag voice-only. Hij wil zo graag, beetje zielig...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ook vermeulen heeft zijn intellectuele bril op.
Dit... zo erg dit...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vermeulen graag voice-only. Hij wil zo graag, beetje zielig...
End of an era. Nog een jaar of wat en dan is alleen Messi nog over.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Vond vuilaapjes beter
Maar idd... Barcelona wordt n beetje dedain de laatste tijd...
Hij heeft z'n radiostem opgezet lijkt het welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Jack is zo enthousiast, hij hoopt op een alternatief einde?
Klopt, sowieso vind ik hem de laatste jaren heel 'gemaakt' commentaar geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft z'n radiostem opgezet lijkt het wel.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Ze hebben gezegd dat hij een beetje "afstand" moet nemen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, sowieso vind ik hem de laatste jaren heel 'gemaakt' commentaar geven.
Terecht watjes zijn het. spelen mooi voetbal maar door hun gedrag.....quote:
Ik vind Ronald echt stukken leuker dan Frankquote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alweer de Boer?
Oh wacht deze is bruiner en met bril...
Hij gaat tenminste nog eens vreemd.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Ronald echt stukken leuker dan Frank
Frank kan moeilijk gaan zeggen dat Ajax gaat verliezen.quote:
Hij kan ook te ver gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Frank kan moeilijk gaan zeggen dat Ajax gaat verliezen.
Ik heb laatst een half uur Barend & Barend gekeken in de veronderstelling dat het Frank was die aan tafel zat. Tot hij "Mijn broer Frank" zei...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Ronald echt stukken leuker dan Frank
Ik zie het verschil wel hoor tussen die twee.. veel mensen blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb laatst een half uur Barend & Barend gekeken in de veronderstelling dat het Frank was die aan tafel zat. Tot hij "Mijn broer Frank" zei...
Bahrami idem. Die twee moeten er komend seizoen echt stáán, anders zijn het miskopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik blijf Yanko nog altijd een miskoop vinden.. 5,4 miljoen maar is het niet waard.
Ook een iets minder boos gezicht.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zie het verschil wel hoor tussen die twee.. veel mensen blijkbaar niet.
Ronald zijn gezicht is wat smaller
Ik zie en hoor het verschil normaal altijd duidelijk, maar ik viel er middenin, het ging over Ajax en hij zei precies dezelfde dingen als Frank. Echt een supervreemde ervaring..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ronald heeft een bril.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
"Euh...."quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Geo3kant het volgende:
Die vrouw van hem, ik heb er mee lijden mee.. zo monotoon.. in bed "ja.. uhh, hmm uhh ja lekker is uhh dit ja.. ga maar uhh lekker uhh door schat ja oeh uhh.. ik uhh kom zo.."
Zag je ook demi-goden in dat filmpje?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
Wat een leuk filmpje met die paarden! Bij de NOS weten ze altijd wel professionele troep in elkaar te flantsen.
ja perfecte kwaliteit heb net zitten kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:53 schreef Drewie het volgende:
kunnen jullie de uitzending van studio voetbal op nos.nl bekijken?
Oeioeioei wat moest hij zich inhoudenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef GGMM het volgende:
Jack doet z'n best om een serieus gezicht te trekken.
quote:gehoord in amsterdam jeroen verhoeven is met zn dikke kont op de schaal gaan zitten vandaar die deuk
Jeroen Verhoeven klaagt bij frank de boer. 'elke keer als de schaal bij mij komt zijn de bitterballen op
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat Jack 5x klaarkomt deze uitzending
Dan moet 'ie opletten bij de wiskundeles.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt hij dat SV beter is dan doordekken
Waaromquote:Op zondag 15 mei 2011 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan moet 'ie opletten bij de wiskundeles.
Kijk dan niet. Dit is het SV topic, VI heeft een eigen topic.quote:
Ik kijk ook nietquote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk dan niet. Dit is het SV topic, VI heeft een eigen topic.
Ditquote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef BobW het volgende:
Wat ze bij Doordekken vertellen hoor je morgen weer bij VI
Zie TT.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk ook nietWaar hebben jullie het over?
ONZ?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zeggen dat ik doordekken beter vind van SV?
Doordekken / VI topic. Moeilijk he.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zeggen dat ik doordekken beter vind van SV?
Gast, ben je 3 jaar ofzo? Die stellen ook dat soort vragen. Dit is het SV-topic, je kijkt er niet naar, dus hoef je ook niet hierin te posten imo..quote:
Goede vergelijking hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in het PSV topic reageren dat ik het een trieste slechte club vind. Logica.
Niet zo gek toch? Op dat moment waren er eigenlijk nergens anders boeiende potjes bezig.quote:
aha, Okéquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
samenvatting van 5 min op Eurosport 2 telt ook mee
Alleen geldt voor 16 miljoen - 10 dat het niet uitmaakt wat ze zeggen. Jij kan hier wel posten dat je vindt dat de cornervlag blauw moet zijn, maar dat zal er niet voor zorgen dat de voorzitter opstapt.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
"ik vind dat als je een oordeel hebt over een club dat je er altijd moet zijn."
Dat zijn 16 miljoen mensen.
Hij weet dat er een camera is he?.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel goede opmerking van van der Boog dat Cruyff er zou moeten zijn.
idd. Cruijffquote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel goede opmerking van van der Boog dat Cruyff er zou moeten zijn.
ze staan wel mooi op camera met hun apengedragquote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een debielen, vooral in die korte broek.
sta je mooi met je bakkus op tvquote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ook gewoon voor het hoofd podium .. jezus.. ik keur het nooit goed maar voor het podium dan kan alle media het mooi in beeld brengen. Mongols.
Nogal ja! Jaar cel zou prima zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
ze staan wel mooi op camera met hun apengedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |