Terecht watjes zijn het. spelen mooi voetbal maar door hun gedrag.....quote:
Ik vind Ronald echt stukken leuker dan Frankquote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alweer de Boer?
Oh wacht deze is bruiner en met bril...
Hij gaat tenminste nog eens vreemd.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Ronald echt stukken leuker dan Frank
Frank kan moeilijk gaan zeggen dat Ajax gaat verliezen.quote:
Hij kan ook te ver gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Frank kan moeilijk gaan zeggen dat Ajax gaat verliezen.
Ik heb laatst een half uur Barend & Barend gekeken in de veronderstelling dat het Frank was die aan tafel zat. Tot hij "Mijn broer Frank" zei...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Ronald echt stukken leuker dan Frank
Ik zie het verschil wel hoor tussen die twee.. veel mensen blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb laatst een half uur Barend & Barend gekeken in de veronderstelling dat het Frank was die aan tafel zat. Tot hij "Mijn broer Frank" zei...
Bahrami idem. Die twee moeten er komend seizoen echt stáán, anders zijn het miskopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik blijf Yanko nog altijd een miskoop vinden.. 5,4 miljoen maar is het niet waard.
Ook een iets minder boos gezicht.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zie het verschil wel hoor tussen die twee.. veel mensen blijkbaar niet.
Ronald zijn gezicht is wat smaller
Ik zie en hoor het verschil normaal altijd duidelijk, maar ik viel er middenin, het ging over Ajax en hij zei precies dezelfde dingen als Frank. Echt een supervreemde ervaring..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ronald heeft een bril.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
"Euh...."quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Geo3kant het volgende:
Die vrouw van hem, ik heb er mee lijden mee.. zo monotoon.. in bed "ja.. uhh, hmm uhh ja lekker is uhh dit ja.. ga maar uhh lekker uhh door schat ja oeh uhh.. ik uhh kom zo.."
Zag je ook demi-goden in dat filmpje?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
Wat een leuk filmpje met die paarden! Bij de NOS weten ze altijd wel professionele troep in elkaar te flantsen.
ja perfecte kwaliteit heb net zitten kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:53 schreef Drewie het volgende:
kunnen jullie de uitzending van studio voetbal op nos.nl bekijken?
Oeioeioei wat moest hij zich inhoudenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef GGMM het volgende:
Jack doet z'n best om een serieus gezicht te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |